Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Har medlemmene noen ønsker?

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 11 av 11]

251 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Tir 4 Feb 2014 - 16:59

Ønsker ja, her er to:

- Når jeg er innpå her via mobilen, så vil den stadig ha meg til å laste ned noe programvare. Enkelte ganger starter nedlastingen av seg selv også. Noen som opplever det samme? Hadde vært greit å bli kvitt, mistenker det er nettstedet her som er årsaken.

- Er det noen mulighet for å "bygge inn" video fra Vimeo her?

Vis Medlemmets Profil

252 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Tir 4 Feb 2014 - 23:10

mortal skrev:Ønsker ja, her er to:

- Når jeg er innpå her via mobilen, så vil den stadig ha meg til å laste ned noe programvare. Enkelte ganger starter nedlastingen av seg selv også. Noen som opplever det samme? Hadde vært greit å bli kvitt, mistenker det er nettstedet her som er årsaken.

Dette ligger over min forstand,satser på at KnutR kommer på banen.

253 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Ons 5 Feb 2014 - 9:51

mortal skrev:Ønsker ja, her er to:

Har også hatt problemer med at noe spill greier starter nedlasting.For min del er det nok at pølsefingra mine kommer borti spill reklamen som noen ganger er  mot toppen av siden. Holder jeg meg unna den fanen går det fint.

Jeg bruker Samsung Tab og ofte får jeg opp bare halve bilder.
Flere enn meg? Irriterende når jeg er inne å titter på roterom tråden til Mortal.

Vis Medlemmets Profil

254 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Ons 5 Feb 2014 - 10:27

Får også opp halve bilder på ipad, og til tider blir eg sendt til app store, når eg har vert borti reklamen. På pc bruker eg adblock.

Vis Medlemmets Profil

255 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Ons 5 Feb 2014 - 21:14

Har store problemer med å få skrevet noe innpå her, akkurat som det er feil på tastaturet, noe det ikke er.

Vis Medlemmets Profil

256 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Ons 5 Feb 2014 - 22:51

S1000RR skrev:Har store problemer med å få skrevet noe innpå her, akkurat som det er feil på tastaturet, noe det ikke er.

Er det tastaturet på pc eller pad?

Selv har jeg aldri problemer når jeg bruker pc,men med pad'en kuttes bilder og generellt tungvint å bruke. I tillegg sitter jeg med et treigt nett når jeg bruker pad'en,så det kan tenkes jeg opplever det anerledes enn andre.

Har bedt Knut'en om å se på om det er noe som kan gjøres

257 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Ons 5 Feb 2014 - 23:23

Fra PC, faktisk to forskjellige også!

Vis Medlemmets Profil

258 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Ons 5 Feb 2014 - 23:40

Prøv å bruk kun en pc om gangen, så skal du se det går greiere å skrive  scratch 

Vis Medlemmets Profil

259 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Ons 5 Feb 2014 - 23:49

S1000RR skrev:Fra PC, faktisk to forskjellige også!

Nå har jeg logga meg på med en stasjonær pc,Internet Explorer,samme treige nettet. Ser at Godtvoksen's nydelige sykkel er et youtube-klipp.
 cherry  santa  drunken  bom  Sleep  confused  bounce  pale  pig  rabbit  farao  geek  jocolor 

Alle smiley'ene er der jeg klikker på dem,noe som ikke alltid skjer på pad'en,den nederste halvdelen er ofte vilkårlig hva jeg treffer. Men her ser det helt normalt ut.

Så det er litt merkelig det du opplever. Er det noen andre som har problemer fra pc??

260 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Tor 6 Feb 2014 - 0:07

Nå har jeg lagt inn Firefox nettleser på nytt på den ene PC'en foreløpig virker det bedre, men dette problemet kommer å går.
Får teste litt å se

Vis Medlemmets Profil

261 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Tor 6 Feb 2014 - 6:54

…som ellers i livet så løses sånne problemer enkelt - ved å skaffe en Mac….

Vis Medlemmets Profil

262 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Tor 6 Feb 2014 - 7:57

Haya99 skrev:

…som ellers i livet så løses sånne problemer enkelt - ved å skaffe en Mac….

Eller en PC, Har ingen problemer her... bortsett fra med de helvetes Appleproduktene, der blir jeg henvist til applestore i eninga.

Vis Medlemmets Profil

263 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Tor 6 Feb 2014 - 8:20

KnutR

Admin
Jeg skal se hva jeg får gjort.
Biten med at bildene blir halve - er det da slik at bildet kuttes av der teksten kuttes? Forumet har en sånn automagisk greie som justerer størrelsen på bildene vi legger inn. Mulig denne funksjonen responderer dårlig mot mobilvisning... ?

Må finne igjen ipaden min før jeg får testet. Vet jeg hadde den i forrige uke. Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

264 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Tir 29 Apr 2014 - 15:58

Tapatalk muligheten hadde vært fin for oss som er på farten med mobilen i lomma :)

Vis Medlemmets Profil

265 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Tir 29 Apr 2014 - 17:04

ZombieToad skrev:Tapatalk muligheten hadde vært fin for oss som er på farten med mobilen i lomma :)

Den får du håpe at knutr kan svare på,jeg har ikke peiling på hva du snakker om  alien 

266 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Tir 29 Apr 2014 - 18:23

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
ZombieToad skrev:Tapatalk muligheten hadde vært fin for oss som er på farten med mobilen i lomma :)

Den får du håpe at knutr kan svare på,jeg har ikke peiling på hva du snakker om  alien 

Tapatalk støtter ikke Punbb (som dette forumet er basert på). Siden dette er en gratis-så-enkelt-at-selv-far-klarer-å-sette-det-opp løsning, så er det heller ikke større muligheter for å tilpasse ved hjelp av Tapatalks API-løsning.

Kort svar: Sorry. Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

267 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Tir 29 Apr 2014 - 19:07

KnutR skrev:
KliffArne skrev:

Tapatalk støtter ikke Punbb (som dette forumet er basert på). Siden dette er en gratis-så-enkelt-at-selv-far-klarer-å-sette-det-opp løsning, så er det heller ikke større muligheter for å tilpasse ved hjelp av Tapatalks API-løsning.

Kort svar: Sorry. Wink

hehe det går nok bra, var ikke det værste forumet å kjøre på telefon allikevel :)

Vis Medlemmets Profil

268 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Ons 30 Apr 2014 - 17:00

Jeg ønsker en knapp for og velge siste side i tråden når man er på mobil! Kjedelig å bla igjennom en haug av sider for å komme til den siste... mulig å få til? :)

Vis Medlemmets Profil

269 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Ons 30 Apr 2014 - 20:11

ZombieToad skrev:Jeg ønsker en knapp for og velge siste side i tråden når man er på mobil! Kjedelig å bla igjennom en haug av sider for å komme til den siste... mulig å få til? :)
Hakke det problemet på windows telefon.
Høres ut som ett halvspist eple problem  Rolling Eyes 

Vis Medlemmets Profil

270 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Ons 30 Apr 2014 - 21:56

Nå har ikke jeg så avansert mobiltelefon at jeg kan bruke den på nett, men opplevde noe lignende på et nettbrett.

Der var det en innstilling som het noe sånt som "vis skrivebordsbakgrunn",og da skiftet det til "normal" visning.Har du noe sånt valg på mobilen?

271 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Ons 30 Apr 2014 - 23:02

custom 95 skrev:
ZombieToad skrev:Jeg ønsker en knapp for og velge siste side i tråden når man er på mobil! Kjedelig å bla igjennom en haug av sider for å komme til den siste... mulig å få til? :)

er nok android du ....
jeg får bare opp at jeg kan gå inn på tråden, så neste side, eller tilbake til forrige...

Kliffarne:

aner ikke skal sjekke...Jadda! der ble'n bra Very Happy takk igjen Kliffarne Very Happy
er mobilutgave av siden som var litt merklig bare Very Happy

Vis Medlemmets Profil

272 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Tor 1 Mai 2014 - 20:32

ZombieToad skrev:
custom 95 skrev:

er nok android du ....
jeg får bare opp at jeg kan gå inn på tråden, så neste side, eller tilbake til forrige...

Kliffarne:

aner ikke skal sjekke...Jadda! der ble'n bra :Dtakk igjen Kliffarne Very Happy

Se der,du. Tenker knutr ble imponert,nå,han tror/vet at jeg ikke har peiling på sånt  santa 

273 Re: Har medlemmene noen ønsker? on Tor 1 Mai 2014 - 21:53

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
ZombieToad skrev:
custom 95 skrev:

er nok android du ....

Kliffarne:

aner ikke skal sjekke...Jadda! der ble'n bra :Dtakk igjen Kliffarne Very Happy

Se der,du. Tenker knutr ble imponert,nå,han tror/vet at jeg ikke har peiling på sånt  santa 

Jeg sliter litt med å komme meg fra det sjokket der!  drunken 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 11 av 11]

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11