Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hayabusa GSX 1400 RR goes on....

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 9]

101 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Fre 4 Jan 2013 - 12:23

Haya99 skrev:Det har ikke høy prioritet hos meg - ok at det fysiske helheten er bra og designet er flott - samt farger - jeg liker den orig rød/sorte - så må kjennere se at detter er en moddel performance sykkel. Gjør meg ingenting at nedre deler av kåpa er skrapet pga av skraping i svingene på ACR - det gir litt kred.

Skulle man ta det ut ville kåper i carbon - med carbon-finish vært en mulighet - men det koster skjorta.

Sykkelen skal brukes og jeg orker ikke være hysterisk om det skraper litt i svingene.

Javel, men æ e uenig. Vært tøft med noe tilnærmet orginalt med lakkert inn kubikkstørrelse og ellers ulkefri og fin! Cool

Vis Medlemmets Profil

102 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Lør 5 Jan 2013 - 4:21

ZZR-Erling skrev:
Haya99 skrev:Det har ikke høy prioritet hos meg - ok at det fysiske helheten er bra og designet er flott - samt farger - jeg liker den orig rød/sorte - så må kjennere se at detter er en moddel performance sykkel. Gjør meg ingenting at nedre deler av kåpa er skrapet pga av skraping i svingene på ACR - det gir litt kred.

Skulle man ta det ut ville kåper i carbon - med carbon-finish vært en mulighet - men det koster skjorta.

Sykkelen skal brukes og jeg orker ikke være hysterisk om det skraper litt i svingene.

Javel, men æ e uenig. Vært tøft med noe tilnærmet orginalt med lakkert inn kubikkstørrelse og ellers ulkefri og fin! Cool

Og hva skal du gjøre med det - det er min sykkel for faen! Very Happy Men har vurdert 1400RR - men kan jo tuiltrekke seg litt oppm fra uniformert personell..

...skaff deg siste ZZR nå så kan vi herje litt....

Vis Medlemmets Profil

103 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Lør 5 Jan 2013 - 8:55

Haya99 skrev:
ZZR-Erling skrev:

Og hva skal du gjøre med det - det er min sykkel for faen! Very Happy Men har vurdert 1400RR - men kan jo tuiltrekke seg litt oppm fra uniformert personell..

...skaff deg siste ZZR nå så kan vi herje litt....
Å, jeg klarer vel å herje med deg på 08 ZZR Wink Trenger bare slip ons Wink

Vis Medlemmets Profil

104 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Fre 18 Jan 2013 - 16:03

Det ser ut til at dette fjernhealinggreiene virker; nå er snart den nye baksvingen ferdig sveiset ...... og det er kommet Akraanlegg til Gixxeren også kun ved tankens kraft + en liten vri i nettbanken...

.....det gjelder å jobbe lurt og ikke slite seg ut ved å gjøre noe...

Vis Medlemmets Profil

105 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Fre 18 Jan 2013 - 16:14

Haya99 skrev:Det ser ut til at dette fjernhealinggreiene virker; nå er snart den nye baksvingen ferdig sveiset ...... og det er kommet Akraanlegg til Gixxeren også kun ved tankens kraft + en liten vri i nettbanken...

.....det gjelder å jobbe lurt og ikke slite seg ut ved å gjøre noe...

Samme tenker jeg også.. :)

Vis Medlemmets Profil

106 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 27 Feb 2013 - 15:24

Var innom på låven i Larvik og beskuet karbongrisen. Igår..
Dvs det var mange lag med støv å grave igjennom før det dukket opp en delvis rød Hai.
Så ut til å være endel arbeid igjen før baneviken... Er du. Rute Haya ??

Vis Medlemmets Profil

107 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 27 Feb 2013 - 16:06

Voodoodoo skrev:Var innom på låven i Larvik og beskuet karbongrisen. Igår..
Dvs det var mange lag med støv å grave igjennom før det dukket opp en delvis rød Hai.

Hva...??? spionasje? Leverte du fotpinnene - penger for de?

Driver å vaker rundt etter en TXX Øhlins nå - da kan ny baksving setter på , så er det noe el-ECU som skal fikses - bakramme i alu skal monteres - muligens noe Øhlins innmat i gaffel - mulig på med en tynnere toppakning etterhvert (ikke prioritert) - å finne et godt sted for den vakumpumpa - som er er utviklingsprosjekt.

Vis Medlemmets Profil

108 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 27 Feb 2013 - 21:55

Haya99 skrev:

Driver å vaker rundt etter en TXX Øhlins nå - da kan ny baksving setter på , så er det noe el-ECU som skal fikses - bakramme i alu skal monteres - muligens noe Øhlins innmat i gaffel - mulig på med en tynnere toppakning etterhvert (ikke prioritert) - å finne et godt sted for den vakumpumpa - som er er utviklingsprosjekt.

Fothvilerkittet er levert ja, her snakker vi mange gram spart...

Det er vel ikke bare pumpa du trenger å finne plass til.. Den slangen på utsia så ikke særlig lekker ut. affraid
Sender et kontonummer på pm.

Vis Medlemmets Profil

109 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Fre 1 Mar 2013 - 9:21

Haya99 skrev:

Er usikker om det er en TTX: http://www.blocket.se/sodermanland/Ohlindampare_till_Suzuki_Hayabusa_45588958.htm?ca=15&w=3

Vis Medlemmets Profil

110 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Fre 1 Mar 2013 - 9:37

Hi-side skrev:
Haya99 skrev:

Er usikker om det er en TTX: http://www.blocket.se/sodermanland/Ohlindampare_till_Suzuki_Hayabusa_45588958.htm?ca=15&w=3

Takker for tipset : S1000RR er dette TTX ? - jeg tror ikke det - skal jo bygge om litt og trenger en GSXR 1000 demper - ev 750 - 600 og må justere lengden. Gikk en på E-bay for 935 dollar nettopp. En svenske vil ha 7000 SEK for en...

Vis Medlemmets Profil

111 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 10 Apr 2013 - 10:07

Har nok en gang vært i låven i Larvik og project HayaRR blir bare mer og mer støvete.
Mannen bak prosjektet skal vistnok være mer opptatt av å jage ladyboys på Filipinske strender enn å sørge for fremdrift.

På tide å finne en flight hjem å hoste opp de nødvendige delene nå Haien. Jeg har iallefall bidratt med lette fothvilere så du kan sitte med beina godt oppunder øra. Tok også med meg en ecuboks så "du" kan få leke med hjernen på sykkelen.

Om karbongrisen din skal rekke å sette bra tider på ACR i sommer begynner du å få dårli tid affraid

Vis Medlemmets Profil

112 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 10 Apr 2013 - 11:33

Er bare et svinghjul som skal til nå - så skal vi får fikset dette el.problemet.
Noen som har et liggende - 2002 eller nyere?

Noen som trenger en strøken Gixxer K1-2 ??? selges.

Ladyboys får være ifred for meg .... selv om alle kan feile...

Vis Medlemmets Profil

113 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 10 Apr 2013 - 13:55

Haya99 skrev:Er bare et svinghjul som skal til nå - så skal vi får fikset dette el.problemet.

Kanskje bare legge inn bud på et på Ebay så har du det på et par uker.
Her er et som foreløpig ligger på ca 142,- kroner pluss frakt..

http://www.ebay.com/itm/05-Suzuki-GSXR-1300-Hayabusa-Flywheel-SG-/130885087020?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1e795bef2c&vxp=mtr

Løøøp å kjøøøp!!

Vis Medlemmets Profil

114 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 10 Apr 2013 - 16:10

Voodoodoo skrev:
Haya99 skrev:Er bare et svinghjul som skal til nå - så skal vi får fikset dette el.problemet.

Kanskje bare legge inn bud på et på Ebay så har du det på et par uker.
Her er et som foreløpig ligger på ca 142,- kroner pluss frakt..

http://www.ebay.com/itm/05-Suzuki-GSXR-1300-Hayabusa-Flywheel-SG-/130885087020?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1e795bef2c&vxp=mtr

Løøøp å kjøøøp!!

satte $50 på den.....

Vis Medlemmets Profil

115 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 17 Apr 2013 - 17:27

"Ryktet" sier at du nå faktisk har et svinghjul på veg over dammen Haya, kan det virkelig flaske seg til slik at karbongrisen blir klar til banekjøring denne sesongen. affraid

Vis Medlemmets Profil

116 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 17 Apr 2013 - 18:44

Voodoodoo skrev:"Ryktet" sier at du nå faktisk har et svinghjul på veg over dammen Haya, kan det virkelig flaske seg til slik at karbongrisen blir klar til banekjøring denne sesongen. affraid

nuvel - selger trenerer å gi pris på frakt ... da det vel gikk for billig $50....

Vis Medlemmets Profil

117 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 25 Apr 2013 - 13:48

Haya99 skrev:
Voodoodoo skrev:"Ryktet" sier at du nå faktisk har et svinghjul på veg over dammen Haya, kan det virkelig flaske seg til slik at karbongrisen blir klar til banekjøring denne sesongen. affraid

nuvel - selger trenerer å gi pris på frakt ... da det vel gikk for billig $50....

Da har æ bidratt til å få denne på veien i år. Har sendt et svinghjul Gen 1,5 til S1000RR så KvalHaien ikke har DET å skylde på :)

Vis Medlemmets Profil

118 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 25 Apr 2013 - 13:59

11-Yngve skrev:
Haya99 skrev:

Da har æ bidratt til å få denne på veien i år. Har sendt et svinghjul Gen 1,5 til S1000RR så KvalHaien ikke har DET å skylde på :)

Øhyyy!! ... skulle ikke du drøye det litt for faen... .... jeg satser på at S1000RR ikke får sykkelen ferdig allikevel... han svikter aldri... Suspect

Vis Medlemmets Profil

119 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 25 Apr 2013 - 14:18

Haya99 skrev:
11-Yngve skrev:
Haya99 skrev:

Øhyyy!! ... skulle ikke du drøye det litt for faen... .... jeg satser på at S1000RR ikke får sykkelen ferdig allikevel... han svikter aldri... Suspect

Slapp av. Æ har jo selvsagt modifisert det så sykkelen mister 100hk midt i dynokjøringa kvelden før du drar opp :)

Vis Medlemmets Profil

120 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 25 Apr 2013 - 14:47

11-Yngve skrev:Æ har jo selvsagt modifisert det så sykkelen mister 100hk midt i dynokjøringa kvelden før du drar opp :)

Kvelden før han IKKE drar opp, mener du selvsagt?

Han kalles ikke "No-show Haya" uten grunn...

Vis Medlemmets Profil

121 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 25 Apr 2013 - 15:54

99Trollerud skrev:
11-Yngve skrev:Æ har jo selvsagt modifisert det så sykkelen mister 100hk midt i dynokjøringa kvelden før du drar opp :)

En ikke spesielt høyt hengene men dog velfortjent tittel :)

Vis Medlemmets Profil

122 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 25 Apr 2013 - 16:28

11-Yngve skrev:
99Trollerud skrev:

En ikke spesielt høyt hengene men dog velfortjent tittel :)

...har vel kjørt mer enn Hollis de siste åra....

... nå er det jo blitt tradisjon å ikke møte - kan vel ikke bryte tradder uten videre heller...

Vis Medlemmets Profil

123 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 25 Apr 2013 - 19:04

Haya99 skrev:

Bland annet fordi du er så stinn av penger at du kjøper deg plass i køen der nede i Vestfold. Ikke pent gjort, kapitalist-jævel.. Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

124 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 25 Apr 2013 - 21:42

99Trollerud skrev:
Haya99 skrev:

Bland annet fordi du er så stinn av penger at du kjøper deg plass i køen der nede i Vestfold. Ikke pent gjort, kapitalist-jævel.. Evil or Very Mad

Er vel heller slik at du selger enhver sykkel så fort den er kjørbar....

Vis Medlemmets Profil

125 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 2 Mai 2013 - 18:46

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10109894

Ser ut som at baneviken blir utsatt til neste år..

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 9]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next