Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hayabusa GSX 1400 RR goes on....

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 6 av 9]

126 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 2 Mai 2013 - 19:55

Å faen!? Noen vi kjenner??

Vis Medlemmets Profil

127 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 2 Mai 2013 - 19:55

Øyvind skrev:http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10109894

Ser ut som at baneviken blir utsatt til neste år..

Får håpe på at Haya ikke kjører crosser.

Vis Medlemmets Profil

128 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 2 Mai 2013 - 20:25

Så først nå den linken til åstedet.. Det der er jo en Husaberg, neppe hverken Hayas, eller Vikers førstevalg. Får håpe det går bra med fyren, da..

Vis Medlemmets Profil

129 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Fre 3 Mai 2013 - 9:34

Jan er på Anderstorp og jeg på kontoret...

...en blir jo ikke så eksponert for ulykker når sykkelen står på labben ...

Var vel en klassisk "så ikkeno jeg ..." ulykke - blind bilist...

Vis Medlemmets Profil

130 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Fre 3 Mai 2013 - 14:28

En slik en motosykkel sku man igrunn høre, selv om de kan være vriene å se..

Vis Medlemmets Profil

131 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 12 Jun 2013 - 8:59

Dette forumet er jo dødere enn Bike.... ikke rart med Kawa reklame i logoen...

Angående Busahaya 1400 RR så driver vi og får tak i noen deler ... og vurderer et Øhlins-kjøp - så hvis det blir til å montere den nye baksvingen så blir det gjort ....

Vis Medlemmets Profil

132 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 12 Jun 2013 - 10:56

Ikke den store aktiviteten her nå, men det er i alle fall ikke så irriterende å bruke som bike.no. Og så mye større aktivitet der er det jo ikke heller, så da er det i grunn bedre her.

Har du ikke noen bilder å vise frem nå da, Haya?

Vis Medlemmets Profil

133 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 12 Jun 2013 - 12:42

Er jo ikke endret noe fra tidligere viste bilder...

Vis Medlemmets Profil

134 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 12 Jun 2013 - 12:51

Nei? I denne tråden er det jo ingen bilder av sykkelen din, så jeg vet ikke helt hva slags slutning man skal trekke av det...
rabbit

Vis Medlemmets Profil

135 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 12 Jun 2013 - 16:58

mortal skrev:Nei? I denne tråden er det jo ingen bilder av sykkelen din, så jeg vet ikke helt hva slags slutning man skal trekke av det...
rabbit

Har du ikke Bike ?

Vis Medlemmets Profil

136 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 12 Jun 2013 - 19:57

Haya99 skrev:
mortal skrev:Nei? I denne tråden er det jo ingen bilder av sykkelen din, så jeg vet ikke helt hva slags slutning man skal trekke av det...
rabbit

Har du ikke Bike ?

Haya har ikke funnet ut av hvordan man legger inn bilder her,ennå. Er vel ikke så mye å se på heller:clown:

137 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 12 Jun 2013 - 20:09

Haya99 skrev:Dette forumet er jo dødere enn Bike....   ikke rart med Kawa reklame i logoen...

Skal dere ha mere liv,så må dere lage mere liv. Ganske enkelt.  Nytter ikke å sitte og vente på å bli underholdt.

Lurer ellers på om sommeren gjør at man bruker mindre tid på nettet. Selv har jeg hoppet av både Bike og Mcsiden,og merker at jeg fint kan holde meg klar her også noen dager.

Begynner jeg å bli syk,kanskje:pale:

edit; hva fan er det som har skjedd med smiley'ene siden sist jeg var innpå? Noe har forandret seg,er det Knut som har vært og jobbet på egenhånd,mon tro?

138 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Ons 12 Jun 2013 - 20:18

Ser at smilysen har forandret seg, men hva Kunt gjør på og med egen hånd vil jeg leve lykkelig uvitende om..

Vis Medlemmets Profil

139 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Fre 26 Jul 2013 - 5:06

Jøss har jo ikke oppdatert denne; Har nå montert Øhlins TTX siste gen nyinnkjøpt fra US - på den gamle svingen - betyr at vi seinere må bygge om litt igjen.

Også satt inn noe Øhlinsgreier i gaffelen -og monetrt alu-bakramma - den originale igjen - som i mellomtiden har vært på sight-seeing i Alta - det gjør den jo litt mer eksklusiv antakelig... gav den bort til Yngve før jeg forstod at vekt var viktig.... tagg den tilbake igjen..

Satt på justerbare -racing fothvilere - hola fra Voodoodoodooodoooodoooooooo - for skarve 500 - den fyren blir nok ikke rik.....
Problemet var bare at de ble innstilt etter Pedrosa - slik at jeg ble sittende med knærne over hue og balla i klem - vanskelig å henge inn - da hadde jeg detti av... men nedlegget var ny betydelig bedre - uten at jeg fikk testa det skikkelig grunnet lite kjøring.

Satt også på 520 drevsett i alu med lavere utveksling - så jeg var stadig forvirra om hvilket gir jeg lå i ...

Sykkelen er snart så RR som en Busehai kan bli - så gjelder det å få kjørt litt på bane så en kan utnytte det...

Vis Medlemmets Profil

140 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Fre 26 Jul 2013 - 16:49

Iflg. de som har prøvesitti sykkelen, inkl. meg selv, så er det ikke noe galt med fotvilerinnstillingen, du må bare få trent de stive knærna dine og slanka legga dine.
Nytter ikke med LRS(låra rett i skoa) når du skal kjøre RR.

Vis Medlemmets Profil

141 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Fre 26 Jul 2013 - 18:16

S1000RR skrev:Iflg. de som har prøvesitti sykkelen, inkl. meg selv, så er det ikke noe galt med fotvilerinnstillingen, du må bare få trent de stive knærna dine og slanka legga dine.
Bør han klippe av balla?

Vis Medlemmets Profil

142 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Fre 26 Jul 2013 - 22:09

Haya99 skrev:
Satt på justerbare -racing fothvilere - hola fra Voodoodoodooodoooodoooooooo - for skarve 500 - den fyren blir nok ikke rik.....
Problemet var bare at de ble innstilt etter Pedrosa - slik at jeg ble sittende med knærne over hue og balla i klem - vanskelig å henge inn - da hadde jeg detti av... men nedlegget var ny betydelig bedre - uten at jeg fikk testa det skikkelig grunnet lite kjøring.

Jeg har nok ingen ambisjoner om å bli rik nei. Er og forblir en fattig faen. Det salget av de ræisingfothvilerne var mer ment som en donasjon slik at du en eller anna gang skulle få denna karbongrisen opp å gå.

Uten slike fotpinner hadde det bare blitt en masse syting om dårlig nedlegg og høy vekt osv. Når rundetidene uteblir.

Mht beinvinkelen så får du slutte å eta så masse og begynne med yoga så tipper jeg det årner seg lett.
De balla dine ska du vel neppe bruke til reproduksjon og litt smerte bør en voksen mann tåle så kutt syt og brett ut og bøy helt tilbake.

Vis Medlemmets Profil

143 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Lør 27 Jul 2013 - 3:16

S1000RR skrev:Iflg. de som har prøvesitti sykkelen, inkl. meg selv, så er det ikke noe galt med fotvilerinnstillingen, du må bare få trent de stive knærna dine og slanka legga dine.

Nå er jo ikke du spesiellt høy og mørk - som meg .... jeg prøvesatt den selv og det føltes ikke så galt - men å kjøre slik var jævlig . De må justeres slik at de ikke skraper - det er endel å gå på til det nå. - og så enda litt lavere til turkjøring. Til bane kan også setet hevet noen cm...

Vis Medlemmets Profil

144 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Lør 27 Jul 2013 - 3:19

Voodoodoo skrev:
Haya99 skrev:

Jeg har nok ingen ambisjoner om å bli rik nei. Er og forblir en fattig faen. Det salget av de ræisingfothvilerne var mer ment som en donasjon slik at du en eller anna gang skulle få denna karbongrisen opp å gå.

Uten slike fotpinner hadde det bare blitt en masse syting om dårlig nedlegg og høy vekt osv. Når rundetidene uteblir.

Mht beinvinkelen så får du slutte å eta så masse og begynne med yoga så tipper jeg det årner seg lett.
De balla dine ska du vel neppe bruke til reproduksjon og litt smerte bør en voksen mann tåle så kutt syt og brett ut og bøy helt tilbake.

Skal ned noen kilo til .... men det hjelper ikke på knevinkelen - og beina mine er ganske slanke - men har noen skader i kneet - (krasj på Vespa) ...

Vis Medlemmets Profil

145 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Lør 27 Jul 2013 - 5:45

Nærmer vi oss en konklusjon her?

300.000 kroner er IKKE nok til å bygge en brukbar racingsykkel for RR-debutanter? affraid 

-Nei, Viker, jeg tror jeg kaster inn OW-håndkledet nå med en gang.. Jeg har ikke råd til noe tilsvarende og når disse gamle gutta omsider kommer seg på asfalt, virker det ikke som om de har det noe artig da heller.. monkey 

Vis Medlemmets Profil

146 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Lør 27 Jul 2013 - 6:23

99Trollerud skrev:Nærmer vi oss en konklusjon her?

300.000 kroner er IKKE nok til å bygge en brukbar racingsykkel for RR-debutanter?  affraid 

-Nei, Viker, jeg tror jeg kaster inn OW-håndkledet nå med en gang.. Jeg har ikke råd til noe tilsvarende og når disse gamle gutta omsider kommer seg på asfalt, virker det ikke som om de har det noe artig da heller..  monkey 

Du selger jo alt som virker .... tør ikke kjøre...

Joda det er morro å kjøre på bane - veldig morro - men for lite for dyrt ... 4 dager med tørr bane da hadde det vært ok ifht penga...

Fikk los på etpar Ducatier - en 1098 og en Panigale - og tok dem begge etterhvert... gøy!!

og så ble det jo most en ny Panigale der oppe... det var det jeg ville unngå med Carbisnasse...

Vis Medlemmets Profil

147 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tir 6 Aug 2013 - 14:07

Hmmm... skulle kanskje pisket den gamle CBR`utpå...trenger ikke så mye fancy greier for jeg er såpass feit at jeg kan bruke vekta for å hindre nedlegg...Laughing 
siden bremsene er litt daffe også så blir jo ingangshastigeten i svingene høy...bounce 

Vis Medlemmets Profil

148 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tir 6 Aug 2013 - 14:50

mekkern skrev:Hmmm... skulle kanskje pisket den gamle CBR`utpå...trenger ikke så mye fancy greier for jeg er såpass feit at jeg kan bruke vekta for å hindre nedlegg...Laughing 
siden bremsene er litt daffe også så blir jo ingangshastigeten i svingene høy...bounce 

XX blir nok spennende på banen ja - når kombibremsen gjør at bakhjulet tvister ut ved nedbrems ved inngang til sving.

Vis Medlemmets Profil

149 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tir 6 Aug 2013 - 15:44

Eh?? kombibremser?XX? not!
CBR 1000f 87. med rasling i mottorn, kast i kamdreva og de SMALE felgene..og det feite 140bakdekket...lurer på om det er den orginale dempern bak med 100000+km også..et missil av de sjeldne med dempende dødvekt oppå..

125 hyosungen til guttungen har bedre egenskaper på alt utenom toppfart..

Men CBR`n bråker bra da.Cool 

Vis Medlemmets Profil

150 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tir 6 Aug 2013 - 16:35

Hei, mekkern, kan ikke du lage noen prosjekttråder på noe av skrotet ditt da? Eller i det minste hive ut noen bilder av det du har.
Very Happy 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 6 av 9]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next