Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hayabusa GSX 1400 RR goes on....

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 9]

26 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 23 Aug 2012 - 15:47

Haeggis Knekkline skrev:Vil vel tro den sykkelen totalt sett har kostet mer enn jeg drar inn på to år...

...i så fall bør du skifte jobb. Basketball

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 23 Aug 2012 - 15:59

Haya99 skrev:...i så fall bør du skifte jobb.

Jobb?? confused

Vis Medlemmets Profil

28 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 23 Aug 2012 - 16:03

99Trollerud skrev:
Haya99 skrev:...i så fall bør du skifte jobb.

Jobb?? confused

Hvis man "drar inn" så betyr vel det at man gjør noe for disse penga??

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 23 Aug 2012 - 16:42

"Drar inn" kan referere seg til å inhalere jazz-tobakken, kanskje? afro

Vis Medlemmets Profil

30 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 23 Aug 2012 - 16:59

Jobb? Shocked

Kan jeg ikke bare fortsette å leve på skattepengene dine, da?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

31 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 23 Aug 2012 - 17:06

Haeggis Knekkline skrev:Jobb? Shocked

Kan jeg ikke bare fortsette å leve på skattepengene dine, da?

...trodde du "dro inn" betydelige beløp som graverende freelance skribent og krigsreporter ??

....forresten - hvor er moddene i dette anarkistiske lurveforumet - dette er jeg en ekstremt viktig tråd om den ytterst sjeldne Hyabusa RR 1400
som ikke må besudler av Fjollis og Knekkis!!!

Vis Medlemmets Profil

32 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 23 Aug 2012 - 17:48

"Fjollis" og "Knekkis" er to av bærebjelkene i dette beskjedne forum.
En liten filletråd om fiks og plukk på en scooter fra solens rike tjener bare på at vi sprer vårt lys og visdom utover sidene...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

33 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 23 Aug 2012 - 18:21

alien

Vis Medlemmets Profil

34 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 23 Aug 2012 - 19:06

Haya99 skrev:
....forresten - hvor er moddene i dette anarkistiske lurveforumet - dette er jeg en ekstremt viktig tråd om den ytterst sjeldne Hyabusa RR 1400
som ikke må besudler av Fjollis og Knekkis!!!

Husker tilbake noen måneder da temaet om modder kom opp,og da var det nettopp de to herrer som ble nominert. affraid

Ser du nå hvor fremsynt jeg var? rabbit

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

35 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 23 Aug 2012 - 19:46

S1000RR skrev:Får legge til litt kommentarer, siden eier mangler teknisk kompetanse:
<snip>
Knegg... :)

Takk for teknisk redegjørelse. :)

Vis Medlemmets Profil

36 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Tor 23 Aug 2012 - 22:27

Gøy at dette prosjektet er kommet på forumet!.. cheers

Gleder meg til fortsettelsen.. men hvor er bildene? geek

Vis Medlemmets Profil

37 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Fre 24 Aug 2012 - 8:20

Treg som jeg er så har jeg ikke funnet ut hvordan man legger inn bilder her - i profil eller i tråder...

Vis Medlemmets Profil

38 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Fre 24 Aug 2012 - 11:59

Hvis du ikke har annet enn helt utslitte dekk, så vet du at det bare er å løfte opp telefonen å ringe meg scratch
Har ikke 200 dekk, men godt utvalg i 190 bredde. Jeg kan t.o.m. strekke meg til å donere de til deg (vi må bare diskutere transportkostnadene pirat ).

Foresten godt å høre at den har fått asfalt under hjulene igjen!

Vis Medlemmets Profil

39 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Fre 24 Aug 2012 - 12:09

Hi-side skrev:Hvis du ikke har annet enn helt utslitte dekk, så vet du at det bare er å løfte opp telefonen å ringe meg scratch
Har ikke 200 dekk, men godt utvalg i 190 bredde. Jeg kan t.o.m. strekke meg til å donere de til deg (vi må bare diskutere transportkostnadene pirat ).

Foresten godt å høre at den har fått asfalt under hjulene igjen!

.....forsiktig med uttalelsene nå - sykkelen sluker dekk!! What a Face

Driver å lurer på å prøve å få kjørt på klubbløp 5.9 - da kan jeg trenge dekk til Gixxeren...... kan nok betale litt også...

...nå blir det seiling - Hollenderen i lett vind og sol i morra - skal ned å seile båten til Son idag - så øl i kveld - regatta og øl i morra - og seile tilbake på søndag ....

Vis Medlemmets Profil

40 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Fre 24 Aug 2012 - 19:14

Haya99 skrev:Treg som jeg er så har jeg ikke funnet ut hvordan man legger inn bilder her - i profil eller i tråder...

Sikkert flere måter å gjøre det på. Jeg laster opp til bildr.no,og så er det bare å copy/paste linken inn her rabbit

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

41 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Lør 1 Sep 2012 - 19:57

I dag vaska haya99 sykkelen sin nesten alene! Måtte bare ha litt hjelp
Så det er i ferd med å komme seg.
Bilder kommer kansje!

Vis Medlemmets Profil

42 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Lør 1 Sep 2012 - 20:19

S1000RR skrev:I dag vaska haya99 sykkelen sin nesten alene! Måtte bare ha litt hjelp
Så det er i ferd med å komme seg.
Bilder kommer kansje!

Cool. :)

Og jeg har skifta Wideband controller og "remappa" B-Kingen.
Og modda luftfilterboksen (med noen grove silkonslanger beregnet til "råneturbo-bil").
Very Happy
Blir vel en runde til på en dyno før høsten er over.

Vis Medlemmets Profil

43 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Lør 1 Sep 2012 - 21:35

www.photobucket.com geek

Vis Medlemmets Profil

44 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Lør 1 Sep 2012 - 21:47

"vi" fikk skifta hjullager i bakhjulet idag ....og fant hvorfor akslingen går så tregt - ikke helt rett.... det var derfor bakhjulet ble vasket - og da måtte jeg jo ta resten også.

Kjørte en 30mils tur idag - ble forfulgt av purken -etter Hvittingfoss - men ferskan og kjørte som en prest til han gav opp - Fylte ved Skollenborg - det var det en amcar med en meter høy kompressortårn - som tok av og spant villt - det eksploderte når gassen ble tråkket inn - mer enn 1000hk garantert .

Derfra via Notodden - opp til Bolkesjø - ned Jondalen - opp til Flesberg - over til Sigdal - holdt på å tryne ved å bremse i sand - som Vegvesenet hadde lagt ut... - så fikk en gasset litt fra Vikersund til Sylling og opp til Sollihøgda...

Vis Medlemmets Profil

45 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Søn 2 Sep 2012 - 6:58

Haya99 skrev:..var det en amcar med en meter høy kompressortårn - som tok av og spant villt - det eksploderte når gassen ble tråkket inn - mer enn 1000hk garantert...

Er ikke dette standard kjøretøy for lokalbefolkningen der oppe, da? What a Face

Vis Medlemmets Profil

46 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Søn 2 Sep 2012 - 9:11

99Trollerud skrev:
Haya99 skrev:..var det en amcar med en meter høy kompressortårn - som tok av og spant villt - det eksploderte når gassen ble tråkket inn - mer enn 1000hk garantert...

Er ikke dette standard kjøretøy for lokalbefolkningen der oppe, da? What a Face

Hadde gamle skilt med H -registrering..... men etterpå kjørte han som ei pingle.....

Vis Medlemmets Profil

47 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Man 3 Sep 2012 - 12:36

Ble tur igår også - sykkelen går som ei klokke - lager litt småtrøbbel ved krypkjøring -men det gjør vel alle racere... er vel en god unnskyldning til UP hvis man har dratt på litt.

Blir jo litt smågal av det man driver med på veiene rundt om - det bygges jo faenmeg over alt - men det er veldig mye kødding med fine veier som skal ha midtdelere - det er helt håpløse veier å kjøre på med bil og sykkel - den tregeste bestemmer farta - og andre får hjertinfarkt.

Men fra Kongsberg gikk det opp Jondalen - igjen - flotte veier men ikke helt trygt - de kan lure i buskene oppover der - men møter man noen bikere får en gjerne et tips - så vinker de kan en dra på litt. Så tok jeg fra Bolkesjø til Gransherad - dæven - ny vei gitt - og en skikkelig nydelig en - masse morsomme svinger og topp asfalt. Er vel å anbefale en viss sikkerhetsmargin for sideterrenget er et hakk værre en Rudskogen; fjellknauser og høye skjæringer/stup på deler av strekket.

Gransherad til E134 er jo også en høydare - men begge strekken er vel best oppover - dvs motsatt av det jeg kjørte.

På vei nedover Kongsberg -Hvittingfoss var det masse trafikk - og 70-soner - klarte ikke holde meg og dro forbi noen rekker med litt pådrag - rakk ikke sjekke ut bilene som ble passert - og turde derfor ikke stoppe for kaffe på Hvittingfoss - i tilfelle UP var på hugget. Mye folk der som alltid - sikkert 20 sykler.

Vis Medlemmets Profil

48 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Man 3 Sep 2012 - 19:23

Hmmm. Har bladd meg gjennom denne tråden for å finne ut hva som skjedde med racingraketten etter at den forsvant ut fra et annet forum.
Mulig jeg har mistet noen vesentlige hendelser, men har jeg rett i at den i hovedsak brukes til turkjøring?

Vis Medlemmets Profil

49 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Man 3 Sep 2012 - 19:59

Om den i det hele tatt tas ut av låven, så er det for å kjøre touring, ja.. Stemmer på en prikk det, Millers..

Vis Medlemmets Profil

50 Re: Hayabusa GSX 1400 RR goes on.... on Man 3 Sep 2012 - 21:25

Mille skrev:Hmmm. Har bladd meg gjennom denne tråden for å finne ut hva som skjedde med racingraketten etter at den forsvant ut fra et annet forum.
Mulig jeg har mistet noen vesentlige hendelser, men har jeg rett i at den i hovedsak brukes til turkjøring?

Vel tanken var jo å ta lisens med den på Rudskogen og få kjørt endel bane før Baneviken - men det skar seg jo med sprukket blokk (se 1.post i denne tråden)- burde vel ha vært oppdaget tidligere men sånn gikk det ikke. Dette dro jo med seg en god del kostnader også..... Så nå blir det turkjøring ut sesongen og så får vi planlegge for banekjøring neste år. Sykkelen går så bra og er så skarp og fin å kjøre at den må kjøres på bane for å få utnyttet den.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 9]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next