Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Dumme spørsmål og dumme svar...

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 0:03

Jeg begynner; hvorfor er ikke krokodiller like søte som seigmenn?

Dette var ikke for å gi noen mal eller føring, men det er jo et dumt spørsmål, så jeg ville bare få oss i gang...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

2 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 1:01

Fordi de har tenner...

Skal jeg klippe meg i morgen?

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 1:34

Tror eg ikke.

Burde alle andre drite i det?

Sleep

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 6:03

KTMRider skrev:
Skal jeg klippe meg i morgen?

Om du må frem med saksa, har du vel sluppet tilveksten av busk litt for langt? Jevnlig vedlikehold med barberhøvelen er the way to go..

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 6:11

Haeggis skrev:Jeg begynner; hvorfor er ikke krokodiller like søte som seigmenn?

Hvem har sagt at de ikke er? Altså; Seigmenn kan være sure, det har skjedd mye på seigmenn de siste årene, du henger ikke med i tiden.. Bombe..

Selv mener jeg krokodillene er vel så søte.

Det som er en vanlig feiltagelse, er at nybegynnere antar at de sorte krokkisene er lakris, mens de i realiteten er solbærsmak, og mer søte enn sine oransje artsfrender.

-Ville bare få ryddet opp i noen graverende misforståelser, ikke ta det som personlig irettesettelse. Selv om kidsa dine sikkert er mer kunnskapsrike enn deg selv på dette feltet..

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 6:18

110-TAYLORnoMADEn skrev:
Burde alle andre drite i det?

Kommer an på hva "det" er?

Jeg mener at verden er i ferd med å begå en alvorlig feil, konsekvensene kan bli formidable, fordi vi nå har sluttet å se på dritten som en viktig, naturlig ressurs som må tilbakeføres til jordsmonnet.
Selv har jeg havnet i en krangel med kommunen her jeg bor, de krever at jeg er med på den kommunale septik-tømme-ordningen, noe jeg nekter! Dritten i septiktanken er MIN, og jeg har ikke tenkt å betrakte den som avfall, men skal blande den i komposten jeg produserer i hagen.

Jeg oppfordrer alle til å vurdere tilsvarende løsninger, når dritten havner i sjø og vassdrag er den et problem for biotopen lokalt, når den håndteres på land og tilbakeføres på en kontrollert måte, er den en ressurs.. Tenk litt på det, du..
(eller ikke tenk på det, om du finner det frastøtende..)

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 11:26

Så lenge "det" er et eller annet en selv har råderett over, burde det være opp til hver enkelt om man vil putte dritt i det, men det er klart at enkelte sosiale konvensjoner bør vurderes samtidig.
Jobber man f.eks i et kontorfellesskap burde man av hensyn til andre muligens avstå fra å drite mens man står på hendene like før man går på jobb.
Ellers er det vel strengt tatt fritt frem...

8 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 11:35

Når det gjelder krokodillene, Hallis, har jeg på ingen måte hevdet at krokodiller er sure. Bare mindre søte enn seigmenn.
At seigmennene har utviklet en egen surhetsavdeling siden sist, kan ikke jeg hjelpe for...

Men én ting skal du ha rett i; jeg tok ikke høyde for de søte skumkrokodillene. Jeg burde helt klart konferert med ekspertisen, men de pleier å sove på den tiden jeg la ut mitt spørsmål. (Jeg spiste forøvrig en sånn svart en i påsken - nettopp fordi jeg trodde det var lakris. Bummer - den var nesten like ekkel som brus)

Jaja, sånn kan det gå. Dog er jeg sikker på at i kvantefysikkens navn ville det vært mulig å endre persepsjonen av skumkrokodillens konsistens og smak, slik at man kunne INNBILT seg at det var lakris, og dermed likt den.

Eventuelt i farmakologiens navn...

Et annet dumt spørsmål, sett i lys av to havarier (hvorav ett totalt), bremseproblemer og sykdom; hvor sannsynlig er det at jeg klarer å fullføre hele min ambisiøse rute gjennom så og si alle Europeiske land?
(korte svar er ikke akseptert - her skal vi ha høytsvevende velfundamentert synsing og betraktninger som kunne gjort hele norges samlede psykologstand våt i trusa av interesse)

9 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 12:36

Gjest

Gjest
99Trollerud skrev:
Dritten i septiktanken er MIN, og jeg har ikke tenkt å betrakte den som avfall, men skal blande den i komposten jeg produserer i hagen.

cherry

10 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 17:47

Haeggis skrev:Når det gjelder krokodillene, Hallis, har jeg på ingen måte hevdet at krokodiller er sure. Bare mindre søte enn seigmenn.
....

Et annet dumt spørsmål, sett i lys av to havarier (hvorav ett totalt), bremseproblemer og sykdom; hvor sannsynlig er det at jeg klarer å fullføre hele min ambisiøse rute gjennom så og si alle Europeiske land?
(korte svar er ikke akseptert - her skal vi ha høytsvevende velfundamentert synsing og betraktninger som kunne gjort hele norges samlede psykologstand våt i trusa av interesse)
Først og fremst må jeg få påpeke at; Ekte mannfolk eter ikke klisj!

Men til ditt siste spørsmål:

Ærlig talt, så er vel bare det at du liksom bare stakk en tur hjemom for påskeferie, en falittærklæring. Du satt vel på første klasse på flyet, nippet til champagne, og lo godt av hele arbeiderklassen, tenker jeg.
Me e såra, vonbroten, havbeskuende, rompelopellende, og direkte førbanna!
Men nok om det. Dette skal jeg greie å bearbeide. Jeg har forresten begynt nå. Å bearbeide, altså. Jeg satser på gode mengder med flytende og brun voksenbrus. Så du vil kanskje notere deg at jeg blir mer og mer positiv til hele seilasen din. Om jeg plutselig begynner å skli over i direkte kjærlighetsærklæringer, så ber jeg moderator gripe inn. Slikt vil jeg nemlig ikke ha på meg. Jeg tar tilogmed heller på en v-genser pent knyttet rundt halsen, sånn som de gjør på Frogner. Eller, kanskje ikke.
Jo, altså.
Greier du å gjennomføre? Sett bort fra nevnte ferietur til nordlige breddegrader(Hvem f... gjør slikt?), så har jeg faktisk troa på deg.
Du vil komme tilbake sterkere enn han derre som var oppstanden en eller gang for en del år siden.
Eller er nå den historien der helt i vater?
Uansett satser jeg på at du snøggast mulig det er råd, kommer deg ned til Astrid, får putta inn en ny motor, og overøser oss med gode skildringer.
Nei, pogher! Allerede full av mjukhet.
Må slutte å drikke øl nå.
Whisky! Whisky pleier jeg å bli macho av!

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 18:12

Dette lover bra.. En ny bruker til, også han med tydelig skrivekløe. Drar nok kjensel på språket, selv om nicket er nytt..

(Et "luftavkjølt Husqvarna-nick" forresten, også det hjelper til å avsløre hvem som skjuler seg bak denne profilen!)

Velkommen, som vi sier på Frogner!

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 18:30

Døh, KingKong; den turen hjem i påsken fortalte jeg om FØR jeg i det hele tatt hadde reist.
Det var forutsetningen for å bifalle turen fra mine to små prinsesser, så billetter var kjøpt inn før nyttår.

Så kom ikke her og komme her og der og blær, asså!

Jeg stresser dritten av meg for å få tak i motor, og hadde det ikke vært for at de Jævla *resten har Kliffer'n sagt jeg ikke får lov å si* svenskene, hadde jeg kunnet kontakte han som la melding i GB'en min på bike.no/forum-R.I.P. og sa han hadde motor til meg. Men på så kort tid som har gått siden omleggingen, kan man jo ikke forvente at de skal klare å oppdatere GB'er, vennelister og andre uvesentligheter...

13 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 18:31

99Trollerud skrev:Dette lover bra.. En ny bruker til, også han med tydelig skrivekløe. Drar nok kjensel på språket, selv om nicket er nytt..

(Et "luftavkjølt Husqvarna-nick" forresten, også det hjelper til å avsløre hvem som skjuler seg bak denne profilen!)

Velkommen, som vi sier på Frogner!

KK?

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 18:33

Forøvrig var svaret ditt på spørsmålet HELT i tråd med den ønskede sjargong.
Fjong og flott i ordlyden, og fyldig og svulstig som bare ExPhil-studenter og psykologer (evt. også politikere) kan få det til...

10 poeng Very Happy

15 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 18:42

Hvaem denne KingKong vara?
Ser forøvrig at Haeggis ble personlig fornærma.
Slikt setter jeg pris på.
99Trollerud: ".."luftavkjølt Husqvarna-nick" ?

Forøvrig mener jeg Karthago bør ødelegges.

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 18:46

Det vara follstendi fail, KingKong!

Jeg ble ikke personlig fornærmet - snarere tvert i mot. Det var utløp for sorg på dine vegne, da Altzheimeren tydelig begynner å svekke dine kognitive evner, siden du ikke husker noe fra temaet rundt påsken. Emnet er bredt debattert i DDF (det døde forumet), men dine svekkelser har tydeligvis fjernet ethvert minne om det.

...husker du ikke at Hallis påpekte at det var noe til greier å ta ferie fra ferien, som han ytret det?

Hmmm? Håper du husker at du har kone, motorsykkel og hjem...

Sist endret av Haeggis den Lør 21 Apr 2012 - 18:47, endret 1 gang (Reason for editing : Gramatisk korreksjon før flise(s)pikkerne begynner rabuleringen...)

17 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Lør 21 Apr 2012 - 19:43

Haeggis skrev:Et annet dumt spørsmål, sett i lys av to havarier (hvorav ett totalt), bremseproblemer og sykdom; hvor sannsynlig er det at jeg klarer å fullføre hele min ambisiøse rute gjennom så og si alle Europeiske land?

Like sannsynlig som at Yankee'en har vært på månen. lol!

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

18 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Søn 22 Apr 2012 - 20:15

Hvor er dette bilde tatt?

Tenker på land, ikke globale koordinater..

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Søn 22 Apr 2012 - 20:56

Norge?

20 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Søn 22 Apr 2012 - 21:08

Ikke Norge. Lengre øst. Tror jeg. Og sør også, ja..

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Søn 22 Apr 2012 - 21:10

99Trollerud skrev:Ikke Norge. Lengre øst. Tror jeg. Og sør også, ja..

Øst? Østerike? cheers

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Søn 22 Apr 2012 - 21:13

Da vil æ tippe Finland, siden du bare tror det ligger sør og øst for oss ligger det sikkert ganske nær.
Ellers ville æ ha tippa Canada.

Vis Medlemmets Profil

23 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Søn 22 Apr 2012 - 21:21

Alle tar feil.. Lengre sør.... sunny

Vis Medlemmets Profil

24 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Søn 22 Apr 2012 - 21:23

jhn skrev:Da vil æ tippe Finland, siden du bare tror det ligger sør og øst for oss ligger det sikkert ganske nær.
Ellers ville æ ha tippa Canada.

Kannada ligger også øst for oss, om man bare reiser langt nok østover? study

Vis Medlemmets Profil

25 Re: Dumme spørsmål og dumme svar... on Søn 22 Apr 2012 - 21:26

India. Question

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next