Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hva har du gjort med motorsykkelen(e) din(e) i dag - tråden!

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 6]

mortal skrev:

Dette høres bra ut, Trollerud! Blir det originallakkering på den etter hvert?

Jeg kommer garantert ikke til å forsøke å få på orginallakk. Jeg kunne igrunn tenkt meg en "Locktite"-paint job, men tviler på at det blir noe av det. Jeg skal prioritere det tekniske, trenger helt nytt el-anlegg (og ingen svarer i el-anlegg-tåden min på Teknisk Hjøren!) og etterhvert skal pengene brukes på en über cool svingarm (sitter feil sving på nå, og orginal sving vil jeg heller ikke ha..), tøff radiator, PVM felger..

Lakk kommer til slutt, vil jeg tro.. Jeg har jo to brødre med foilekutteutstyr, finnes en knøttliten sjanse for at de kunne lagt seg i selene og tryllet frem noe fancy folie-dekor for meg, men jeg velger å forholde meg til den muligheten på lik linje med det å kjøpe skarpelodd. Oddsen er nok relaivt lik.. Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev: Jeg skal prioritere det tekniske, trenger helt nytt el-anlegg (og ingen svarer i el-anlegg-tåden min på Teknisk Hjøren!)

Får du ikke tak i nytt ledningsnett til denne moppen,og et koblingsskjema? Ville jo vært et godt utgangspunkt.

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net
KliffArne skrev:
99Trollerud skrev: Jeg skal prioritere det tekniske, trenger helt nytt el-anlegg (og ingen svarer i el-anlegg-tåden min på Teknisk Hjøren!)

Får du ikke tak i nytt ledningsnett til denne moppen,og et koblingsskjema? Ville jo vært et godt utgangspunkt.

Vil ikke ha..

Skal ha digitalt speedo, bremselysbytere som opererer på væsketrykket, etc, etc..

Vil lage selv, jeg.. Og det er jo dumt når man ikke har evnen.. Men sånn er det nå en gang å være en gammal sta jævel..

Vis Medlemmets Profil
Ja,dæ bi vell ittje likar mæ åran Suspect

Du,jeg har hengt en lapp på oppslagstavla di,enten har du ikke lest den eller så gidder du ikke svare.

Hva er "oppslagstavle"?? monkey

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev:Hva er "oppslagstavle"?? monkey

Klikk på ditt eget brukernavn,så finner du noe som heter "visitors message" oppe til venstre.
Sjekk om det ligger noe der rabbit

99Trollerud skrev:jeg..er en gammal jævel..
Nå, nå...du er da ikke SÅÅ gammel? Noen og femti?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/
KliffArne skrev:
Klikk på ditt eget brukernavn,så finner du noe som heter "visitors message" oppe til venstre.
Sjekk om det ligger noe der!! -Bygdetulling...

Aha! Fant det..

OK, jeg stikker oppom den gamle mannen. Ikke lange omveien for meg, det der..

Vis Medlemmets Profil
Går det an å skrive om hva man har FÅTT gjort med sykkelen - eller er det begrenset til hve JEG har gjort med sykkelen?

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:Går det an å skrive om hva man har FÅTT gjort med sykkelen - eller er det begrenset til hve JEG har gjort med sykkelen?

Jada,du kan poste her du òg rabbit

99Trollerud skrev:OK, jeg stikker oppom den gamle mannen. Ikke lange omveien for meg, det der..

cheers

Har fått igjen Bmwèn i dag,så no e den grundig vasket og stelt. Klar for tur til Grimstad og besøke Hæggis bounce bounce bounce bounce bounce

Vis Medlemmets Profil
110-TAYLORnoMADEn skrev:Har fått igjen Bmwèn i dag,så no e den grundig vasket og stelt. Klar for tur til Grimstad og besøke Hæggis bounce bounce bounce bounce bounce

Hvis JEg hadde hatt en strøken BMW, og hadde planer om en tur til Grimstad, ville jeg prøvd å ragge hun bruden som står i pølsekjosken på Dampskipbrygga. Hun lille snertne fra Fevik, Hanne mener jeg hun heter.. I love you

-Hei vent.. Jeg har jo ikke vært på Dampskipbrygga siden 1994, kanskje hun ikke jobber der lengre?
Hjelpes, kanskje hun ikke er liten og snerten legre heller?? affraid

Livet går så alt, alt for fort når man ser tilbake på slikt... No

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:Går det an å skrive om hva man har FÅTT gjort med sykkelen - eller er det begrenset til hve JEG har gjort med sykkelen?

Kan man skirve hva jeg VILLE ha fått gjort med sykkelen, eller sågar hva JEG ville ha gjort med sykkelen? flower

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev:

Kan man skirve hva jeg VILLE ha fått gjort med sykkelen, eller sågar hva JEG ville ha gjort med sykkelen? flower

Hva man ville gjort eller hva noen andre har gjort med burde vel kanskje kvalifisere som et gyldig innlegg.. Regner med at moderatorene viser litt skjønn..

Vis Medlemmets Profil

KnutR

Admin
Øyvind skrev:
99Trollerud skrev:

Hva man ville gjort eller hva noen andre har gjort med burde vel kanskje kvalifisere som et gyldig innlegg.. Regner med at moderatorene viser litt skjønn..

Må man begrense hva man "ville ha gjort med" eller hva "jeg ville gjort med" til sykkelen?

Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil
Moderatoran e nu bra sløv i dettan forumme,deinna tråen ska då vell ittje ligg i åff topikk. E lægg hainn her ilamme mottorsykklan rabbit

KnutR skrev:
Må man begrense hva man "ville ha gjort med" eller hva "jeg ville gjort med" til sykkelen?

Nei, la oss droppe å gjøre "motorsykkel" til en obligatorisk del av hva "jeg ville gjort med" tråden..

Hva jeg ville ha gjort med sekretæren til sjefen min idag, skal jeg ikke røpe, men jeg er rimelig sikker på at jeg vil ha de samme tankene imorgen også..

-Få denne tråden tilbake på off-topic?? Cool

Vis Medlemmets Profil

KnutR

Admin
I dag hadde jeg tenkt å pelle fra hverandre clutchen på Husqvarna'n (neida, det siste oljebyttet funka ikke så bra læll, slurer som faen fremdeles) for å dobbeltsjekke lameller og fjærer.. I og med at det er tanken som teller, så legger jeg det ut læll. Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil
KnutR skrev:

Wink
NÅ snakker vi!
Med denne utviklingen, kan jeg også bidra i denne tråden...skal vi se...hvem skal jeg begynne med, og hva skal jeg beskrive..? scratch

Haeggis Knekkline skrev:
KnutR skrev:

Wink
NÅ snakker vi!
Med denne utviklingen, kan jeg også bidra i denne tråden...skal vi se...hvem skal jeg begynne med, og hva skal jeg beskrive..? scratch

Ta utgangspunkt i en ølflaske?

-Hva ville du gjort med en ølflaske om du mot formodning skulle komme over noe slikt, der nede på Bibelbelte? monkey

Vis Medlemmets Profil
Opplagt; løpen naken rundt i storgaten, holde flaksen høyt over hodet og rope høyt; - Se jeg drikker satans brygg! Se jeg drikker øl!!! Djevelen fikk meg til det! Jeg skal til helvete; MED øl!!!

KnutR

Admin
Haeggis Knekkline skrev:Opplagt; løpen naken rundt i storgaten, holde flaksen høyt over hodet og rope høyt; - Se jeg drikker satans brygg! Se jeg drikker øl!!! Djevelen fikk meg til det! Jeg skal til helvete; MED øl!!!

Burde jeg følge mer med på webcams i Grimstads gater? Et screenshot her ville jo vært god underholdning. Wink

Vis Medlemmets Profil
Idag har jeg fått liv i mitt GasGas-prosjekt og prøvekjørt ca 300 meter.

Det var gøy.. Like a Star @ heaven cyclops Like a Star @ heaven

Vis Medlemmets Profil
Skar den seg etter 300 meter? Shocked

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next