Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Endre navn på forumet?

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 6]

101 Re: Endre navn på forumet? on Fre 23 Mai 2014 - 23:30

For Eksempel no sånt no ?
noen tanker?

Ser at ikke hele banneret vises her, men dere ser hele om dere høyreklikker å trykker på åpne bildet i ny fane :)

Sist endret av ZombieToad den Lør 24 Mai 2014 - 1:01, endret 1 gang (Reason for editing : pga bildet som ikke viste i sin fulle helhet :))

Vis Medlemmets Profil

102 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 2:31

Eller noe sånt som det her ?

Vis Medlemmets Profil

103 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 5:09

Synes du er flink, jeg! T-skjorte ville jeg nok kjøpt i ren sympati, for å vise støtte til Arnes tiltak. Ikke dårlig av en outcast å utkonkurere forumet han ble ekskludert fra!

Men jeg synes kanskje slagordet om å kalle en spade for en spade er litt femi, jeg vill kalle en hest for en spade om jeg føler for det. Dette er internett, og her lyver vi!  alien 

Vis Medlemmets Profil

104 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 10:36

Trollerud skrev:Synes du er flink, jeg!  T-skjorte ville jeg nok kjøpt i ren sympati, for å vise støtte til Arnes tiltak. Ikke dårlig av en outcast å utkonkurere forumet han ble ekskludert fra!

Men jeg synes kanskje slagordet om å kalle en spade for en spade er litt femi, jeg vill kalle en hest for en spade om jeg føler for det. Dette er internett, og her lyver vi!   alien 
Forumet hvor det er lov å kalle en spade for hva man vil?

Vis Medlemmets Profil

105 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 12:27

jhn skrev:
Forumet hvor det er lov å kalle en spade for hva man vil?

Nettopp!  cheers 

Vis Medlemmets Profil

106 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 12:37

ZombieToad skrev:Eller noe sånt som det her ?

Ser ut som om du har greie på laging av logo etc.

Hittil så har det vel mildt sagt vært veldig tilfeldig hva om har fått plass der oppe,muligens pga at "ingen" trodde at dette tulleforumet ville oppleve første bursdagen.

Kanskje tiden er inne for en skikkelig logo,og kanskje Zombi'en er rette mann til å lage den. Men da syns jeg vi bør tenke oss litt om,at vi får en logo som egentlig passer.
Forslaget du har laget er fint det,men personlig syns jeg ikke det treffer. Det første jeg tenker på når jeg ser det er "bad-ass'er",og det er jo ikke det vi er?

For å finne en passende logo tror jeg vi må spørre oss selv hvordan vi fremstår/ønsker å fremstå.

Bare en tanke,hva sier dere andre? Komme med forslag,så kan Zombi designe

107 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 14:17

ZombieToad skrev:

For Eksempel no sånt no ?
noen tanker?

Ser at ikke hele banneret vises her, men dere ser hele om dere høyreklikker å trykker på åpne bildet i ny fane :)

jess, perfekt bilde  santa

Vis Medlemmets Profil

108 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 14:42

hehe Kliff ... "Anarchy" er jo noen som ikke lar andre bestemme og lager sine egne regler...
Så navnet vårt får oss nok til å virke minst like "badass" i seg selv .... Razz
spør du meg så var logoen ganske kledelig navnet Razz å om du ser litt rundt på logoene til diverse
klubber rundt omkring så har jo enkelte "Tempo corvette" klubber mere badass logo en oss Razz
tror ikke folk ser på oss som "Gangster badasser" selv om logoen er litt tøff i trynet Razz

Men når det er sagt kan jeg sikkert lage no annet, kom med forslag :)

Vis Medlemmets Profil

109 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 15:46

Få med en BMW GS, så blir alle fornøyde?  Rolling Eyes 

Selv tenker jeg at designen burde egne seg til å trykke på en T-skjorte, og da er det vel best om alt er en farge?

Men all ære til dem som tar initiativ til noe slikt, dere må gjøre hva dere selv ønsker. (Sier "dere", mener "du", ZT)

Vis Medlemmets Profil

110 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 16:49

Hverken GS eller BMW for øvrig streifet meg da jeg tenkte at logo'en som Zombi laget ikke traff meg og mine tanker om hva dette forumet inneholder.Mulig logo'en stemmer med navnet.

Når jeg ser logoen så ser jeg hodeskallen som skal få oss til å virke "tøffe",og når jeg ser stemplene/stengene så tenker jeg at det ser veldig ryddig og perfekt ut. Ikke spør meg hvorfor,men det gir meg assosiasjoner til to gamle svettpeiser som ble intervjuet på tv ifm.at de hadde funnet "ekte kjærlighet" til to unge søte Thai-jenter. Det virket som de trodde det var gjensidig,noget patetisk.

Det jeg prøver å si,er at sånn som jeg har blitt kjent med deltagerne her inne,så hadde det passet bedre om stempel og stempelstenger hadde ligget strødd rundt omkring.Litt mere "humoristisk",hvis dere skjønner  clown 

111 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 17:25

Jeg tenkte da kun hodeskalle/stempel og navn skulle være på t skjorter / klistremerker.
Det jeg lagde med det bildet på var ment mer som en banner på siden :)

KliffArne skrev:Hverken GS eller BMW for øvrig streifet meg da jeg tenkte at logo'en  som Zombi laget ikke traff meg og mine tanker om hva dette forumet inneholder.Mulig logo'en stemmer med navnet.

Når jeg ser logoen så ser jeg hodeskallen som skal få oss til å virke "tøffe",og når jeg ser stemplene/stengene så tenker jeg at det ser veldig ryddig og perfekt ut. Ikke spør meg hvorfor,men det gir meg assosiasjoner til to gamle svettpeiser som ble intervjuet på tv ifm.at de hadde funnet "ekte kjærlighet" til to unge søte Thai-jenter. Det virket som de trodde det var gjensidig,noget patetisk.

Det jeg prøver å si,er at sånn som jeg har blitt kjent med deltagerne her inne,så hadde det passet bedre om stempel og stempelstenger hadde ligget strødd rundt omkring.Litt mere "humoristisk",hvis dere skjønner  clown 

wæææ :S skal det ikke være symetri ? :p skummle greier Razz haha kan lage ett par forslag til Wink

Vis Medlemmets Profil

112 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 17:50

Noe mer enn det her ville jeg ikke hatt i en logo da den fort blir rotete...
men hva syns du nå a Kliff?

Vis Medlemmets Profil

113 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 17:59

Eller sånn:
litt mer humoristisk :)

Vis Medlemmets Profil

114 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 19:11

Jeg er enig med Kliff her .. det må være en logo som gjenspeiler både genialiteten og galskapen her inne.
Kanskje bytte ut dødningskallen med profilbildet til Kliff, eller The Joker eller en annen klovn?

Vis Medlemmets Profil

115 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 19:33

jhn skrev:Jeg er enig med Kliff her .. det må være en logo som gjenspeiler både genialiteten og galskapen her inne.
Kanskje bytte ut dødningskallen med profilbildet til Kliff, eller The Joker eller en annen klovn?

Hehe da prøver vi på no sånt :p

Problemet med å hive inn ett klovnehode er at det man ofte finner har alt for mye detaljer...
Husk at det enkle ofte er det beste.. om vi en gan skulle lage en "patch" for eksempel vil det være ett helvette å sy det
med for mye detaljer. så trikset er å finne noe som er enkelt, men fortsatt representativt :)

Men igjen så er jeg en Google gud Razz

Vis Medlemmets Profil

116 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 20:57

Nå er vel ikke anarkister særlig badass.

Anarkister ønsker ikke disse makthierarkiene der noen bygger seg makt og formue på andres bekostning, men alle styrer seg selv mest mulig. Man gir, og man får. Nei til maktsjuke autoriteter  cheers  (Ref enkelte forumherskere...)

Gjerne en GS i en logo, men det har ikke så mye betydning så lenge budskapet om at motoriserte tohjulinger, fortrinnsvis drevet av fossilt drivstoff er hovedtemaet. At brukerne ellers er en snodig samling med folk som har tildels mye kunnskap får innbyggerne stå for. Slik er nå samfunn bygget opp. Husk at konforme grå A4-mennesker ikke er de som bringer verden framover...

Vis Medlemmets Profil

117 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 22:29

Jeg likte siste alternative til zombie med klovne skallen. Anarkister er ikke a4 så stemplene opp ned symboliserer ikke a4

Vis Medlemmets Profil

118 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 23:26

Jeg foreslår et komplett klovnetryne istedenfor hodeskalle med  klovnenese  clown  Hodeskaller og flammer er symboler som slett ikke passer her, de brukes mye av 1%, og BAN er jo enda mindre, bare promille   drunken 
Skiftenøkler er jo litt artig
RC8R bilde bør jo være med,  jeg har jo min egen RC8R som jeg kan se på, men du trenger ikke å klippe vekk hodet på dama  What a Face

Vis Medlemmets Profil

119 Re: Endre navn på forumet? on Lør 24 Mai 2014 - 23:54

joo skrev:
Gjerne en GS i en logo, men det har ikke så mye betydning så lenge budskapet om at motoriserte tohjulinger,

Siden sjansen er stor for at alle vil ha hver sin type sykkel i banneret så fiksa jeg no sånt :)

Noen Tanker folkens ?

Sist endret av ZombieToad den Søn 25 Mai 2014 - 0:04, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

120 Re: Endre navn på forumet? on Søn 25 Mai 2014 - 0:01

pelsen skrev:Jeg foreslår et komplett klovnetryne istedenfor hodeskalle med  klovnenese  clown  Hodeskaller og flammer er symboler som slett ikke passer her, de brukes mye av 1%, og BAN er jo enda mindre, bare promille   drunken 
RC8R bilde bør jo være med,  jeg har jo min egen RC8R som jeg kan se på, men du trenger ikke å klippe vekk hodet på dama  What a Face

Fordi 1% bruker hodeskaller så kan ikke vi det? vi holder da på med sykler.... ikke sirkus ...
Så vidt jeg vet er det bare outlaws som har hodeskalle i logoen sin av de kjente 1% klubbene...
dattra til søstra mi (5år) har kapteinsabeltann flagg på sykkelen sin også.. skal tro om hu også er 1%?
Poenget er ...kan godt lage logo men en klovn??? ikke ett klistremerke jeg ville hatt på sykkelen min vertfall ....
Uansett er vi jo ett forum? så vidt jeg vet ikke en MC klubb ?

Vis Medlemmets Profil

121 Re: Endre navn på forumet? on Søn 25 Mai 2014 - 0:16

ZombieToad skrev:Noe mer enn det her ville jeg ikke hatt i en logo da den fort blir rotete...
men hva syns du nå a Kliff?

Denne var ikke så verst,skiftenøklene gjorde seg. Hjulet i bakgrunnen ble litt borte,hvordan hadde det værg med et litt større kjerrehjul istedet?

De andre hodeskallene med flammer og klovnnese etc syntes jeg ikke noe om  Suspect 

122 Re: Endre navn på forumet? on Søn 25 Mai 2014 - 0:44

ZombieToad skrev:
pelsen skrev:Jeg foreslår et komplett klovnetryne istedenfor hodeskalle med  klovnenese  clown  Hodeskaller og flammer er symboler som slett ikke passer her, de brukes mye av 1%, og BAN er jo enda mindre, bare promille   drunken 

Fordi 1% bruker hodeskaller så kan ikke vi det? vi holder da på med sykler.... ikke sirkus ...
Så vidt jeg vet er det bare outlaws som har hodeskalle i logoen sin av de kjente 1% klubbene...
dattra til søstra mi (5år) har kapteinsabeltann flagg på sykkelen sin også.. skal tro om hu også er 1%?
Poenget er ...kan godt lage logo men en klovn??? ikke ett klistremerke jeg ville hatt på sykkelen min vertfall ....
Uansett er vi jo ett forum? så vidt jeg vet ikke en MC klubb ?

skal det bli noe BAN klistremerke må du nok lage det selv og klistre det opp der du måtte ønske det....   
Hva slags bilde som står øverst på siden her intresserer meg også der sola aldri skinner, kawadamen er helt ok  Very Happy

Vis Medlemmets Profil

123 Re: Endre navn på forumet? on Søn 25 Mai 2014 - 6:33

Jeg tenker at i og med at BAN oppstod fra asken av forumet vi ikke nevner ved navn, hadde en fugl fønix passet bra som symbol?

Guulget ordet, og dette bildet kom opp:

Den likte jeg..  rabbit 

Men som sagt; Jeg vil kjøpe T-skjorte selv om jeg ikke liker logoen, Arnes tiltak kan jeg godt støtte med noen småkroner, har vært -og er- kilde til mye god underholdning...

Vis Medlemmets Profil

124 Re: Endre navn på forumet? on Søn 25 Mai 2014 - 9:21

jeg stemmer for en haug med rotete verktøy som logo. dødningehode er så wannabe bikerklubb. det kan de uten noen tilhørighet ellers i livet ta seg av og melde seg inn i en kjempetøff gutteklubb og kjøre sammen til avsides enger hvor de drikker seg fulle i flere dager før de til slutt kjører halvedru hjem på søndagene.

Vis Medlemmets Profil

125 Re: Endre navn på forumet? on Søn 25 Mai 2014 - 10:16

Syns fønix ideen var god jeg  :)
så prøvde meg på en logo med en sånn:
ikke så "tøff mc klubb" å noe som alikavell gir mening ...
Hva tror dere ?

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next