Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Endre navn på forumet?

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 6]

26 Re: Endre navn på forumet? on Lør 1 Sep 2012 - 6:36

99Trollerud skrev:
Haeggis Knekkline skrev:Haien kom med Bike Anarchy, ja. Rett skal være rett.

Nei, www.ban.no eies av noen folk som ikke bruker det. Et regnskapsbyrå.
Tenkte å sende en mail og i hvertfall høre om de vil selge det.

www.ban.priv.no, www.ban.as og www.ban.ag er ledige.
Til henholdsvis 40,-, 745,- og 745,-...

Enn om du registrer det i Italia, og får www.ban.it? What a Face
Eller hva om man registrerer det på Os?
rabbit

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Endre navn på forumet? on Lør 1 Sep 2012 - 6:55

99Trollerud skrev:
KliffArne skrev:...når det er kommet 15-20 forslag,så tar vi en enkel avstemming

Jeg har aldri forstått behovet for en avstemming.. Ta et VALG, drit i hva andre måtte mene! Om DU mener det er bra, er sannsynligheten stor for at dine miningsfeller vil akseptere det. Hvis ikke; -So what?? tongue

KliffArne skrev: Personlig mener jeg det bør være på Norsk.

Nå legger du uheldige føringer for den videre debatten! monkey

Med det flerkulturelle Norge i tankene, kunne vi f.eks valgt мотоцикл.no, for å tekke den ukrainske delen av våre nye landsmenn?

Polakkene er vel i demokratisk flertall? Hva med motocykl.no? Var faktisk ikke SÅ ille, det? "Motocykl" kan jo høres ut som en bakfull trønder med tett nese som snakker norsk etter beste evne?

Je vill ha en motocykl.. Fin-fin motocykl me fuill tank bænnsin..

-Jopp, jo mer jeg tenker på det, jo mer faller jeg til ro med www.motocykl.no.. king
Jeg skjønner ikke helt hvorfor et imaginært flertall av et mindretall skal legges til grunn, men bortsett fra det, så liker jeg ideen. tongue motocykl.no - det er jo nesten som lydskrift...

Og det er ingen tvil om hvem som eier forumet her, jeg har ingen problemer med om KliffArne tar en sjefsavgjørelse. Men jeg kommer selvfølgelig til å syte og klage om det blir et dårlig valg, uavhengig av prosessen i forkant... albino

Vis Medlemmets Profil

28 Re: Endre navn på forumet? on Lør 1 Sep 2012 - 7:13

mortal skrev:...jeg kommer selvfølgelig til å syte og klage om det blir et dårlig valg, uavhengig av prosessen i forkant...

Selvsagt! Det er jo derfor vi er her? alien

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Endre navn på forumet? on Lør 1 Sep 2012 - 7:24

Hva om vi rett og slett kaller det for 摩托车 ? Det burde trekke mange medlemmer. Problemet ville kanskje vært å forstå hva dem skrev. Akkurat som trønderne clown

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

30 Re: Endre navn på forumet? on Lør 1 Sep 2012 - 8:13

mortal skrev:
99Trollerud skrev:
Haeggis Knekkline skrev:Haien kom med Bike Anarchy, ja. Rett skal være rett.

Nei, www.ban.no eies av noen folk som ikke bruker det. Et regnskapsbyrå.
Tenkte å sende en mail og i hvertfall høre om de vil selge det.

www.ban.priv.no, www.ban.as og www.ban.ag er ledige.
Til henholdsvis 40,-, 745,- og 745,-...

Enn om du registrer det i Italia, og får www.ban.it? What a Face
Eller hva om man registrerer det på Os?
rabbit

Enn i tyskland..? Kanskje www.mc-ban.de ?! :)

Vis Medlemmets Profil

31 Re: Endre navn på forumet? on Lør 1 Sep 2012 - 21:37

www.mychinamoto.no

Stort sett deler fra Kina nå i disse ebay-dager. rendeer

Vis Medlemmets Profil

32 Re: Endre navn på forumet? on Lør 1 Sep 2012 - 22:05

Skvaldrekroken MC

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

33 Re: Endre navn på forumet? on Søn 2 Sep 2012 - 13:16

Ikke så mange forslag her som jeg hadde håpet.Har dere like dårlig fantasi som meg?

Hadde meg en lang spasertur nå nettopp,og tankene fikk flyte fritt. Kom til å tenke på at vi igrunn er et veldig lite forum,i MC-sammenheng.

Så kanskje "1% - Forumet" elns kunne passet rabbit

34 Re: Endre navn på forumet? on Søn 2 Sep 2012 - 21:22

KliffArne skrev:Ikke så mange forslag her som jeg hadde håpet.Har dere like dårlig fantasi som meg?

Hadde meg en lang spasertur nå nettopp,og tankene fikk flyte fritt. Kom til å tenke på at vi igrunn er et veldig lite forum,i MC-sammenheng.

Så kanskje "1% - Forumet" elns kunne passet rabbit

Da tror jeg vi får HA på nakken... hvem som helst får iallefall ikke gå med sånn 1% logo på skinnvesten.. geek

Tror tilogmed at de har et slags styre/forum hvor det f.eks tas opp til vurderering hvem som kan ha "Norway" på ryggene sine.. rendeer

http://www.nrk.no/programmer/tv/brennpunkt/1.7492348

Jeg blir helt flau med tanke på det i teorien er voksen mannfolk dette her.. lol!

Vis Medlemmets Profil

35 Re: Endre navn på forumet? on Søn 2 Sep 2012 - 21:38

Æ syns 2%-forumet e et jævli treffanes navn...

Vi går førr dèt!

Done deal!

Vis Medlemmets Profil

36 Re: Endre navn på forumet? on Søn 2 Sep 2012 - 22:05

Det derre 1% er noe tull - og alle andre kombinasjoner med xx%..... Evil or Very Mad

...Bike-anarkiet el lign synes jeg fortsatt har noe for seg - men det er ikke den politiske varianten av anarkismen vi snakker om - men litt protest- uavhengig - opprørsk - vil ikke la oss styre osv ...og da passer det bra...+ at det forteller litt om utgangspunket -enten vi vil eller ikke så var det Bike. affraid Men jeg tror nok forumeieren er litt av den konservative sorten - når det kommer til stykket.... Suspect

Vis Medlemmets Profil

37 Re: Endre navn på forumet? on Søn 2 Sep 2012 - 22:15

FSM - FøkkStatenMC.

Den satt...

38 Re: Endre navn på forumet? on Søn 2 Sep 2012 - 22:27

Haya99 skrev:Det derre 1% er noe tull - og alle andre kombinasjoner med xx%..... Evil or Very Mad

... Men jeg tror nok forumeieren er litt av den konservative sorten - når det kommer til stykket.... Suspect

Du kunne vel tenkt deg noe med 36,9% forumet study

Men det kan du bare glemme rabbit

39 Re: Endre navn på forumet? on Søn 2 Sep 2012 - 22:30

KliffArne skrev:
Haya99 skrev:Det derre 1% er noe tull - og alle andre kombinasjoner med xx%..... Evil or Very Mad

... Men jeg tror nok forumeieren er litt av den konservative sorten - når det kommer til stykket.... Suspect

Du kunne vel tenkt deg noe med 36,9% forumet study

Men det kan du bare glemme rabbit
Nei, nei...det er en ny tid nå...Jagland er ute.
Da måtte det blitt "15, eventuelt 13, for den saks skyld 10%-forumet"...

40 Re: Endre navn på forumet? on Man 3 Sep 2012 - 12:30

mortal skrev:Kliffern! (Og dere andre også da...)
Er det ikke på tide å fjerne enhver henvisning til DDF? Jeg synes det bør vurderes å endre navnet, fra Ikke Bike til noe nytt, slik at forumet fremstår helt som noe eget, uten at DDF nevnes i det hele tatt.

Det som vel startet opp som en slags spøk/protest, har blitt et eget levende forum. Per i dag er det 107 medlemmer, og det vokser stadig. Jeg synes forumet fortjener et eget navn, et navn som er fjernt fra det triste bike.no. Ikke at jeg har noe godt forslag, men det er det sikkert mange andre som har...

rabbit

Ja, nå er det faktisk fler innlegg pr. døgn her, enn på det dølle forum, og der er det vel noe sånn som 19800 medlemmer!
Skulle nesten hatt en utskremt medarbeider som kunne skrevet litt om det som skjer rundt forbi.
Var et kjempearr. på Rudskogen forrige helg: Motorsportfestivalen 2012, er det absolutt beste motorsport arr. jeg har vært med på i Norge.
Var det mange av medlemmene her som var der?

Vis Medlemmets Profil

41 Re: Endre navn på forumet? on Man 3 Sep 2012 - 12:39

S1000RR skrev:
Er det ikke på tide å fjerne enhver henvisning til DDF? Jeg synes det bør vurderes å endre navnet, fra Ikke Bike til noe nytt, slik at forumet fremstår helt som noe eget, uten at DDF nevnes i det hele tatt.

Det som vel startet opp som en slags spøk/protest, har blitt et eget levende forum. Per i dag er det 107 medlemmer, og det vokser stadig. Jeg synes forumet fortjener et eget navn, et navn som er fjernt fra det triste bike.no. Ikke at jeg har noe godt forslag, men det er det sikkert mange andre som har...

rabbit

Ja, nå er det faktisk fler innlegg pr. døgn her, enn på det dølle forum, og der er det vel noe sånn som 19800 medlemmer!
Skulle nesten hatt en utskremt medarbeider som kunne skrevet litt om det som skjer rundt forbi.
Var et kjempearr. på Rudskogen forrige helg: Motorsportfestivalen 2012, er det absolutt beste motorsport arr. jeg har vært med på i Norge.

ikke jeg...

Vis Medlemmets Profil

42 Re: Endre navn på forumet? on Man 3 Sep 2012 - 12:43

Haya99 skrev:
S1000RR skrev:

rabbit

Var jo litt rart, siden det var AP folk der!
Men du prioriterte vel no kajak greier med seil.....

ikke jeg...

Vis Medlemmets Profil

43 Re: Endre navn på forumet? on Man 3 Sep 2012 - 12:51

Det det er AP er det fest .... er jo nesten AP som har bygget den banen - og den i Mo...

...men siden du var der hvorfor ikke komme med en historie?

Vis Medlemmets Profil

44 Re: Endre navn på forumet? on Tor 13 Sep 2012 - 22:35

去死吧 - 你都沒有,但壽命低的可憐的陰戶
走了很長時間在短期同行

45 Re: Endre navn på forumet? on Tor 13 Sep 2012 - 22:47

KnutR

Admin
Haeggis Fixed Line skrev:去死吧 - 你都沒有,但壽命低的可憐的陰戶
走了很長時間在短期同行
Tatover den der på ræva. I dare you! ;D

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

46 Re: Endre navn på forumet? on Fre 9 Nov 2012 - 0:35

jeg hiver meg på navneforslag om det fortsatt er aktuelt. Hva med:

1. Raka Rør

2. Breisladd

3. Tut & Kjør

4. Rust I Røret

Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

47 Re: Endre navn på forumet? on Fre 9 Nov 2012 - 15:43

Det ble litt stille rundt dette med navneskifte,så har ikke tenkt så mye mere på det. Kanskje like godt,risikerer å slette hele greiene med mine datakunnskaper hvis jeg prøver meg på noe avansert clown

48 Re: Endre navn på forumet? on Fre 9 Nov 2012 - 16:11

KliffArne skrev:Det ble litt stille rundt dette med navneskifte,så har ikke tenkt så mye mere på det. Kanskje like godt,risikerer å slette hele greiene med mine datakunnskaper hvis jeg prøver meg på noe avansert clown
Og er det så nøye med navnebytte da? Det er jo bare for morro skyld uansett. Eller har du tenkt å lage et seriøst forum? Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

49 Re: Endre navn på forumet? on Fre 9 Nov 2012 - 16:40

JonnyK skrev:
KliffArne skrev:Det ble litt stille rundt dette med navneskifte,så har ikke tenkt så mye mere på det. Kanskje like godt,risikerer å slette hele greiene med mine datakunnskaper hvis jeg prøver meg på noe avansert clown
Og er det så nøye med navnebytte da? Det er jo bare for morro skyld uansett. Eller har du tenkt å lage et seriøst forum? Twisted Evil
... morro skyld ..? e du artig? Det e jo seriøst i bøtter å spann.
Av og til blir det til og med snakket om motorsykler her inne

Vis Medlemmets Profil

50 Re: Endre navn på forumet? on Fre 9 Nov 2012 - 17:01

jhn skrev:Av og til blir det til og med snakket om motorsykler her inne

Ja,men det er bare for morro skyld clown

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next