Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Endre navn på forumet?

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 6]

76 Re: Endre navn på forumet? on Tir 30 Jul 2013 - 7:56

Jeg syntes en bør tenke på hva nye motorsyklister (evt. erfarne motorsyklister som er ny på nettet) søker etter på Google, og lage et navn som har i seg søkeordet.

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

77 Re: Endre navn på forumet? on Tir 30 Jul 2013 - 18:33

Godtvoksen skrev:Jeg syntes en bør tenke på hva nye motorsyklister (evt. erfarne motorsyklister som er ny på nettet) søker etter på Google, og lage et navn som har i seg søkeordet.

Hva søker sånne etter da? Jeg har ikke peiling.

Men inne i adminpanelet på forumet kan vi legge inn mange stikkord,som søkemotorer skal snappe opp. Trenger ikke være i navnet.
Har lagt inn noen stikkord,men som sagt har ikke peiling på hva folk søker etter. KnutR kan ta seg en tur inn der og legge inn stikkord,hvis han har ideer.

78 Re: Endre navn på forumet? on Tir 30 Jul 2013 - 19:33

KliffArne skrev:
Godtvoksen skrev:Jeg syntes en bør tenke på hva nye motorsyklister (evt. erfarne motorsyklister som er ny på nettet) søker etter på Google, og lage et navn som har i seg søkeordet.

Men inne i bla bla bla ... blabedebla bla ... bla ... osv ...,men som sagt har ikke peiling på hva folk søker etter.   Mere bla bla bla... .
Joda det har du nok ... vi er vel nesten uten unntak halvgamle småfete menn her inne, som diskuterte ivrig hvilket bilde som skulle ligge øverst på siden ... vi har vel en viss peiling på hva som er de mest brukte søkeordene ... motorsykkel eller ei.

Vis Medlemmets Profil

79 Re: Endre navn på forumet? on Tir 30 Jul 2013 - 19:38

KnutR

Admin
jhn skrev:
KliffArne skrev:

Men inne i bla bla bla ... blabedebla bla ... bla ... osv ...,men som sagt har ikke peiling på hva folk søker etter.   Mere bla bla bla... .
Joda det har du nok ... vi er vel nesten uten unntak halvgamle småfete menn her inne, som diskuterte ivrig hvilket bilde som skulle ligge øverst på siden ... vi har vel en viss peiling på hva som er de mest brukte søkeordene ... motorsykkel eller ei.

lol!

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

80 Re: Endre navn på forumet? on Tir 30 Jul 2013 - 20:01

Cool 

81 Re: Endre navn på forumet? on Tir 30 Jul 2013 - 20:18

KliffArne skrev:

Men inne i adminpanelet på forumet kan vi legge inn mange stikkord,som søkemotorer skal snappe opp. Trenger ikke være i navnet.

Joda, jeg vet at en kan legge inn stikkord. Imidlertid tror jeg navnet på nettstedet teller en del. Det skal jeg forresten sjekke ut med min sønn som jobber i Google Dublin som "Site Reliability Engineer" Wink 

82 Re: Endre navn på forumet? on Ons 31 Jul 2013 - 5:03

Jeg har hørt at Google er SKIKKELIG skummelt! Google er i seng med det derre overvåkningsgreiene som Snowden har lagd??

Kanskje Godtvoksen er spion for han Snowden? Bør vi stenge ham ute??! affraid 

Vis Medlemmets Profil

83 Re: Endre navn på forumet? on Ons 31 Jul 2013 - 9:16

KnutR

Admin
99Trollerud skrev:Jeg har hørt at Google er SKIKKELIG skummelt! Google er i seng med det derre overvåkningsgreiene som Snowden har lagd??

Kanskje Godtvoksen er spion for han Snowden? Bør vi stenge ham ute??!   affraid 

Såså, husk medisinen din nå. :)

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

84 Re: Endre navn på forumet? on Ons 31 Jul 2013 - 9:43

99Trollerud skrev:Jeg har hørt at Google er SKIKKELIG skummelt! Google er i seng med det derre overvåkningsgreiene som Snowden har lagd??

Vel, jeg har fått advarsel på MCsiden, og nå har jeg notert meg et hint her også. Så hvis jeg blir stengt ute så er det jo ikke så rart for en er har jo fått advarsler flere ganger i flere forum. Noterte meg nettopp en advarsel i dette forumet også: http://mcsidene.norwegianforum.net/

Likevel, hør på KnutR - ikke glem å ta medisin...

85 Re: Endre navn på forumet? on Fre 2 Aug 2013 - 16:03

Godtvoksen skrev:

Vel, jeg har fått advarsel på MCsiden, og nå har jeg notert meg et hint her også. Så hvis jeg blir stengt ute så er det jo ikke så rart for en er har jo fått advarsler flere ganger i flere forum. Noterte meg nettopp en advarsel i dette forumet også: http://mcsidene.norwegianforum.net/

Likevel, hør på KnutR - ikke glem å ta medisin...

Her driver vi ikke og gir advarsler,her lar vi dem som vil drite seg ut offentlig gjøre det.
Og så endrer vi bare passordet hvis det blir altfor gale,men da bare hvis noen trenger å beskyttes mot seg selv. clown 

86 Re: Endre navn på forumet? on Man 12 Aug 2013 - 17:38

Om ikke man flyttr forumet, kan man vel kanskje kjøpe navnet ban-MC.no eller .com/.net, whatever, og legge permanent forwarding til denne plassen som fungerer meget godt?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

87 Re: Endre navn på forumet? on Ons 21 Mai 2014 - 13:33

Hva med :
Wristtwist.no
Eller
Mcgjengen.no
Eller
metallhest.no
Eller
Takløs.no høhø "kanskje takløs men aldrig taktløs" :p
Kan sikkert komme på flere også om noen ønsker... men ser ut som om BAN ble valgt eller ? Burde kanskje bytte url også :)?

Vis Medlemmets Profil

88 Re: Endre navn på forumet? on Ons 21 Mai 2014 - 14:15

Du er nok litt sent ute med navneforslagene, Zombie. Med mindre sjefen bestemmer noe annet, så er navnet det du kan lese i toppen her: Bike Anarchy Norway - BAN.

Men jeg er enig med deg i at man burde byttet URL til noe som gjenspeiler navnet på forumet. Er dette mulig uten for mye bry Kliff/KnutR?  alien

Vis Medlemmets Profil

89 Re: Endre navn på forumet? on Ons 21 Mai 2014 - 16:50

mortal skrev:
Men jeg er enig med deg i at man burde byttet URL til noe som gjenspeiler navnet på forumet. Er dette mulig uten for mye bry Kliff/KnutR?  alien

URL??  Question 

Dere får snakke med knutr,jeg bryr meg ikke om sånt. Klarer ikke å se problemet,heller  pirat 

90 Re: Endre navn på forumet? on Ons 21 Mai 2014 - 17:46

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
mortal skrev:

URL??   Question 

Dere får snakke med knutr,jeg bryr meg ikke om sånt. Klarer ikke å se problemet,heller  pirat 

Hehe, url er vel strengt tatt mulig å få til.. Spørsmålet er hva som er ledig.
Kom med gode forslag, test gjerne for å se om de er tatt fra før.

Vis Medlemmets Profil

91 Re: Endre navn på forumet? on Ons 21 Mai 2014 - 19:32

bikeanarchy.com og net er ledig

Vis Medlemmets Profil

92 Re: Endre navn på forumet? on Ons 21 Mai 2014 - 22:11

KnutR skrev:
KliffArne skrev:
mortal skrev:

URL??   Question 

Hehe, url er vel strengt tatt mulig å få til.. Spørsmålet er hva som er ledig.
Kom med gode forslag, test gjerne for å se om de er tatt fra før.

Bano.tk er ledig vertfall :)

Vis Medlemmets Profil

93 Re: Endre navn på forumet? on Tor 22 Mai 2014 - 9:47

custom 95 skrev:bikeanarchy.com og net er ledig
Dette er jo passende adresser, da er det bare for Kliff og KnutR å handle!  king

Vis Medlemmets Profil

94 Re: Endre navn på forumet? on Tor 22 Mai 2014 - 19:38

mortal skrev:
Dette er jo passende adresser, da er det bare for Kliff og KnutR å handle!  king
com adresse får du for ca kr 120.- i året er med å sponser jeg

Vis Medlemmets Profil

95 Re: Endre navn på forumet? on Tor 22 Mai 2014 - 23:16

KnutR

Admin
custom 95 skrev:
mortal skrev:
com adresse får du for ca kr 120.- i året er med å sponser jeg

bikeanarchy.com er handlet inn. Dere får spandere en kaffekopp eller en øl, avhengig av form og føreforhold, når dere treffer meg. Wink

Vis Medlemmets Profil

96 Re: Endre navn på forumet? on Fre 23 Mai 2014 - 0:09

dott com,tøfft  Cool 

Trur e

97 Re: Endre navn på forumet? on Fre 23 Mai 2014 - 0:15

Kult! Her skjer ting raskt, veldig bra!
 sunny

Vis Medlemmets Profil

98 Re: Endre navn på forumet? on Fre 23 Mai 2014 - 0:22

Trur pinadø den virker også.

Alt knut'en får til  Shocked 

99 Re: Endre navn på forumet? on Fre 23 Mai 2014 - 2:15

Yepp, adressen www.bikeanarchy.com er oppe og fungerer.  Very Happy  Stor takk til KnutR!

Vis Medlemmets Profil

100 Re: Endre navn på forumet? on Fre 23 Mai 2014 - 6:51

Funker som fjell Very Happy Noen som kunne tenke seg BikeAnarchy (Norway) t-skjorter / klistremerker
så kan jeg sikkert prøve å få designa no sånt :)
evt. en logo / banner som ser litt mere fancy smancy ut ? :)

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next