Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

RR Lisens til helga

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 6]

26 Re: RR Lisens til helga on Søn 22 Apr 2012 - 10:04

Haya99 skrev:Hvordan funket ondagstrening? Har planer om å bli med på disse men har fått endel input på at det blir lite kjøring og mye venting -da folk stadig kjlrer av etc.
kortversjon:
Møt opp, vis medlemskap og betal cash, teknisk kontroll --> kjør & kos deg!

Gruppene man kan kjøre i er A, B og B-. I utgangspunktet så er det 20 minutters pass, men det sklei litt ut nettopp grunnet utkjøringer etc.. Kjøringen starter 17 og slutter 21. Helt uaktuelt med kjøring etter 21 grunnet naboer... Så det er litt kjipt å være i siste gruppe...

Ellers så står man selvsagt fritt til å spørre andre om tips og råd, eller få noen til å ligge foran for å vise spor. Hvis man ønsker litt mer spesifikk trening ala starttrening så tar man kontakt med representantene fra klubben og hører om det lar seg gjennomføre. Starttrening var egentlig litt artig, slipper avgårde 4-5 stykker side om side Very Happy regner med at du har en ørliten fordel der:)

Vis Medlemmets Profil

27 Re: RR Lisens til helga on Søn 22 Apr 2012 - 10:12

Har nok ikke noen fordel før man nærmer seg 200 da de fleste sykler er giret slik at de har nok power opp dit - iaf 1000ccm...

Er nok bare på de to strekkene en kan ha litt fordel av gampene - men ellers er tyngden en ulempe ...

Vis Medlemmets Profil

28 Re: RR Lisens til helga on Søn 22 Apr 2012 - 13:01

Holde oss unna?!?!

Pffft...hakke tenkt å skrive noe i den dumme tråden deres.

For jeg hakke rumpa full av dollar, og kan følgelig ikke drive med sånn konkruansche-kjøring...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

29 Re: RR Lisens til helga on Søn 22 Apr 2012 - 13:07

Trenger ikke dollar - går helt ok med NOK....

Noen som har en bra Gixxer 1000 som kan gå i Nasjonal - K5-6 - bør være godt spekket ?

Du er jo en banekjører Hæggis i motsetning til han septik-eieren i Sande som nå snart har to baneklenodier til disp. men ikke tør kjøre dem...

Vis Medlemmets Profil

30 Re: RR Lisens til helga on Søn 22 Apr 2012 - 13:15

Haya99 skrev:Trenger ikke dollar - går helt ok med NOK....

Noen som har en bra Gixxer 1000 som kan gå i Nasjonal - K5-6 - bør være godt spekket ?

Du er jo en banekjører Hæggis i motsetning til han septik-eieren i Sande som nå snart har to baneklenodier til disp. men ikke tør kjøre dem...

Står en K5 på racing.no

Vis Medlemmets Profil

31 Re: RR Lisens til helga on Søn 22 Apr 2012 - 14:01

Haya99 skrev:Trenger ikke dollar - går helt ok med NOK....
Ok. Men jeg har ikke analen full av DET heller...

Haya99 skrev:Du er jo en banekjører Hæggis i motsetning til han septik-eieren i Sande som nå snart har to baneklenodier til disp. men ikke tør kjøre dem...
Jojo...takk for det, men jeg er jo ikke noe god - og har for tilårskomment utstyr til at det er vits i å konkurrere. Surprised

32 Re: RR Lisens til helga on Søn 22 Apr 2012 - 16:09

Haeggis skrev:
Jojo...takk for det, men jeg er jo ikke noe god - og har for tilårskomment utstyr til at det er vits i å konkurrere. Surprised
ratta ikke du rundt på baneviken med en GSXR i fjor?

Vis Medlemmets Profil

33 Re: RR Lisens til helga on Søn 22 Apr 2012 - 16:32

Robert-K skrev:
Haeggis skrev:
Jo - gamle, gode Gary Hildebjørg med den vakre stemmen. Very Happy

34 Re: RR Lisens til helga on Søn 22 Apr 2012 - 16:33

Haeggis skrev:
Robert-K skrev:
Haeggis skrev:
Jo - gamle, gode Gary Hildebjørg med den vakre stemmen. Very Happy
Den holder vel til noen onsdagstreninger den vel? Very Happy

Vis Medlemmets Profil

35 Re: RR Lisens til helga on Søn 22 Apr 2012 - 16:42

Joda, kanskje...men jeg bor jo på vestlandet. Dessuten tror jeg vil komme i veien for endel av de som trener for å kjøre racing... Shocked

36 Re: RR Lisens til helga on Søn 22 Apr 2012 - 16:49

Haeggis skrev:Joda, kanskje...men jeg bor jo på vestlandet. Dessuten tror jeg vil komme i veien for endel av de som trener for å kjøre racing... Shocked
Ahhh, du bor på den siden av fjellheimen du ja, det hadde jeg egentlig snappet opp på "DDF"

Men om du skulle finne veien til Rudskogen, så tror jeg ikke kø kommer til å bli noe problem)

Vis Medlemmets Profil

37 Re: RR Lisens til helga on Søn 22 Apr 2012 - 17:01

Skal på RR kurset på rudskogen ja....veit ikke helt hva jeg skal der, men skal nå gjøre ett forsøk. Fått lånt meg en gsxr600 banesykkel. Så skal bare krysse fingra for at alt går bra og at en ender opp med en lisens :)

Vis Medlemmets Profil

38 Re: RR Lisens til helga on Man 23 Apr 2012 - 8:19

De deler jo inn i grupper på trening også - så man trenger ikke ligge i veien for Plassen & Co....

Men det satans været begynner å irritere meg... for noen dager siden så det brukbart ut - for å bare bli værre - svarte helvete - det må da for faen gå an å få en tørr bane til helga.

Vis Medlemmets Profil

39 Re: RR Lisens til helga on Tir 24 Apr 2012 - 0:04

Melder jo bra vær til helga unntatt på fredag, men da sitter vi da inne :)

Vis Medlemmets Profil

40 Re: RR Lisens til helga on Tir 24 Apr 2012 - 6:19

Varierer fra dag til dag - ser ikke helt umulig ut idag...

La inn samme tråden på bike - ingen respons fra folk som skal være med - her er det 3 stk - så dette forumet er beviselig bedre innen segmentet banekjøring. affraid

Vis Medlemmets Profil

41 Re: RR Lisens til helga on Tir 24 Apr 2012 - 8:35

Haya99 skrev:

Men det satans været begynner å irritere meg... for noen dager siden så det brukbart ut - for å bare bli værre - svarte helvete - det må da for faen gå an å få en tørr bane til helga.
Du skal ikke ha det noe bedre enn oss andre, lisenskurset bør kjøres i regn. tongue

Var på Karlskoga i helga, våknet opp til 10 cm snø! Shocked Jeg kjørte ikke før kl 1400, da hadde det blitt 6 grader.
Ble ikke noe drømmetempo. Når man først kunne stole på tempoet og feste så dugget det og man var iskald på henda, hadde null følse med bremsefingeren affraid

Vis Medlemmets Profil

42 Re: RR Lisens til helga on Ons 25 Apr 2012 - 9:09

Hi-side skrev:
Haya99 skrev:

Du skal ikke ha det noe bedre enn oss andre, lisenskurset bør kjøres i regn. tongue

Var på Karlskoga i helga, våknet opp til 10 cm snø! Shocked Jeg kjørte ikke før kl 1400, da hadde det blitt 6 grader.
Ble ikke noe drømmetempo. Når man først kunne stole på tempoet og feste så dugget det og man var iskald på henda, hadde null følse med bremsefingeren affraid
Må innrømme at å kjøre litt på regn med regndekk hadde vært bittelitt artig. Bare for å ha brukt regndekkene før de blir for gamle :)

Men nå ser det jo faktisk ut til å bli oppholdsvær og til og med "fare for sol"

Vis Medlemmets Profil

43 Re: RR Lisens til helga on Ons 25 Apr 2012 - 9:21

Har også et sett regndekk liggende - men håper jeg ikke får brukt dem på lenge.

Hvis jeg ikke nevnte det så er banen nå åpen uten slikane - men den var kjent som ekstremt glatt på vått ifjor.

Er første RR trening der idag.

Vis Medlemmets Profil

44 Re: RR Lisens til helga on Ons 25 Apr 2012 - 9:55

Haya99 skrev:Hvis jeg ikke nevnte det så er banen nå åpen uten slikane... Er første RR trening der idag.
Bra! Har tittet litt på Rudskogen sine sider, men de oppdaterer ikke så veldig mye om fremdriften.

Vis Medlemmets Profil

45 Re: RR Lisens til helga on Ons 25 Apr 2012 - 10:08

Robert-K skrev:
Hi-side skrev:
Haya99 skrev:

Må innrømme at å kjøre litt på regn med regndekk hadde vært bittelitt artig. Bare for å ha brukt regndekkene før de blir for gamle :)

Men nå ser det jo faktisk ut til å bli oppholdsvær og til og med "fare for sol"
Ikke noe problem å kjøre på regn, men da bør det helst være varmere enn 1-3 grader som det var på Karlskoga. Det er bedre feste vis tempen stiger over 10 grader Very Happy
Det er også lurt å ta vare på lett brukte regndekk i ett par år, da de blir litt harere og passer veldig bra på opptørkende.

Vis Medlemmets Profil

46 Re: RR Lisens til helga on Ons 25 Apr 2012 - 11:46

Har jo rulla rundt banen på regn selv - men det gir ikke det store kicket å bruke 30% av disponible ressurser.....

og så blir man våt - det er også noe drit - og det tar ei uke å få utstyr tørt igjen...

Vis Medlemmets Profil

47 Re: RR Lisens til helga on Ons 25 Apr 2012 - 14:59

Haya99 skrev:Har jo rulla rundt banen på regn selv - men det gir ikke det store kicket å bruke 30% av disponible ressurser.....

og så blir man våt - det er også noe drit - og det tar ei uke å få utstyr tørt igjen...

Du må slutte å bekymre deg for været basert på ukes-langtidsvarsel. Sjekk varselet nå og be til høyere makter om at det holder. Selv hadde jeg ikke giddet bekymre meg før etter varselet i morgen.

Vis Medlemmets Profil

48 Re: RR Lisens til helga on Ons 25 Apr 2012 - 15:06

Tunofisken skrev:
Haya99 skrev:Har jo rulla rundt banen på regn selv - men det gir ikke det store kicket å bruke 30% av disponible ressurser.....

Du må slutte å bekymre deg for været basert på ukes-langtidsvarsel. Sjekk varselet nå og be til høyere makter om at det holder. Selv hadde jeg ikke giddet bekymre meg før etter varselet i morgen.

Høyere makter ? Er det Jens du mener?

Nå er det 1,8 år siden jeg har kjørt på bane og i mellomtida har jeg kostet 100 lapper på sykkelen - så jeg VIL bekymre meg om været - nå kom det forresten akkurat ei skur her inne i byen - noen som vet om det ble vått på banen??? affraid

Vis Medlemmets Profil

49 Re: RR Lisens til helga on Ons 25 Apr 2012 - 15:16

Fresh.
Du har kosta på sykkelen omtrent det samme jeg har hatt utbetalt det siste året...
Very Happy geek

50 Re: RR Lisens til helga on Ons 25 Apr 2012 - 15:21

...så jobber jeg 70-80 timer mertid hver mnd også....

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next