Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

RR Lisens til helga

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 6]

76 Re: RR Lisens til helga on Søn 29 Apr 2012 - 9:07

99Trollerud skrev:Blir jo litt bekymret for dere, når jeg ser at programmet sensurerer et av bildene automatisk.. Får anta at det var fra festen i natt? pig

Bildet som er sensurert var når Haya skiftet klær i depoet! Jeg lar dere på individuelt basis gjøre opp deres egne tanker om dette Laughing

Vis Medlemmets Profil

77 Re: RR Lisens til helga on Søn 29 Apr 2012 - 9:11

Vis Medlemmets Profil

78 Re: RR Lisens til helga on Søn 29 Apr 2012 - 10:18

...du skal vel bruke de bildene fre dapotet til utpressing...

...på det siste bildet ser du duggen nedert på visiret - det pustes tungt... var jo 30min pass med frikjøring - ble sliten gitt ...tror jeg må begynne å trene - 10min rolig spasering første sesongen...

Vis Medlemmets Profil

79 Re: RR Lisens til helga on Søn 29 Apr 2012 - 20:48

Jaja da var kurset over - knallvær idag og fikk gasset litt idag - prøveløp og frikjøring.

På siste passet kjørte jeg helt som på de andre rundene ut av T2 - av en eller annen helt uforklarlig grunn så slapp det plutselig bak og jeg gikk rett på ratata og befant meg skliende bortever asfalten . Heldigvis var det en sykkel til 25 lapper og ikke carbongrisen .

Dette skjedde rett foran en kompis som tok bilder så han fikk en serie blinkskudd - med hele seansen.

Vis Medlemmets Profil

80 Re: RR Lisens til helga on Søn 29 Apr 2012 - 21:32

Herregud for en helg! Har aldri lært så mye over så kort tid noengang. Det her er førerutvikling på høyt plan. Lisenskurs i boks og må nå skaffe meg en banesykkel. Så blir det trening hver onsdag. Er jo såpass heldig at jeg bor 30 min unna rudskogen :)

Synd med sistepasset Haya skal spare deg for å legge ut det ene bildet jeg har :)

Vis Medlemmets Profil

81 Re: RR Lisens til helga on Søn 29 Apr 2012 - 21:37

Tydeus skrev:Herregud for en helg! Har aldri lært så mye over så kort tid noengang. Det her er førerutvikling på høyt plan. Lisenskurs i boks og må nå skaffe meg en banesykkel. Så blir det trening hver onsdag. Er jo såpass heldig at jeg bor 30 min unna rudskogen :)

Synd med sistepasset Haya skal spare deg for å legge ut det ene bildet jeg har :)

Bare legg ut bilde - er helt ok at man får litt underholdning ut av slikt...

Vis Medlemmets Profil

82 Re: RR Lisens til helga on Søn 29 Apr 2012 - 21:43

Hehe, nei lar være, kan bli dårlig karma. Kunne likså ha vært meg som fikk blankpolert skinka utpå der :) Du var nå heldig med at du bare var tryn nr 3 og siste :)

Vis Medlemmets Profil

83 Re: RR Lisens til helga on Søn 29 Apr 2012 - 22:03

Fikk dere noen tider på kjøringa på Rudskogen i helgen og Haya hadde du omtrentelig samme hastighet som Thommas med gxr 1000

Vis Medlemmets Profil

84 Re: RR Lisens til helga on Søn 29 Apr 2012 - 22:10

Tydeus skrev:Hehe, nei lar være, kan bli dårlig karma. Kunne likså ha vært meg som fikk blankpolert skinka utpå der :) Du var nå heldig med at du bare var tryn nr 3 og siste :)

Tssh,kom med bilde nå,vi vil se Twisted Evil Du får heller retusjere skinka,den trenger vi ikke se.

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

85 Re: RR Lisens til helga on Søn 29 Apr 2012 - 23:11

Engelen90 skrev:Fikk dere noen tider på kjøringa på Rudskogen i helgen og Haya hadde du omtrentelig samme hastighet som Thommas med gxr 1000
Bestetid for min del på R6 ble 1:47,5 :)

Vis Medlemmets Profil

86 Re: RR Lisens til helga on Søn 29 Apr 2012 - 23:37

Har vært inne på mylaps.com men ser ikke ut som det sto på noe under kurset

Vis Medlemmets Profil

87 Re: RR Lisens til helga on Søn 29 Apr 2012 - 23:40

Engelen90 skrev:Har vært inne på mylaps.com men ser ikke ut som det sto på noe under kurset
Jeg målte med gps laptimer. Det var ikke tidtakning fra arrangøren sin side...

Vis Medlemmets Profil

88 Re: RR Lisens til helga on Man 30 Apr 2012 - 0:30

Målte med gopro filmen...tiden min med medvind, hjemlengsel, bånning av dempere, bremser med 0 feeling, og totalpanikk ned mot angst kurven. Fått 3cm kortere fothvilere som resultat ca 1.55 som bestetid! Men men...hadde det morsomt jeg!

Vis Medlemmets Profil

89 Re: RR Lisens til helga on Man 30 Apr 2012 - 0:35

Og takk til Robert som gjorde ett forsøk i det minste med å justere dempere! Desverre går det dårlig å få orginaldempere fra 2003 som det sikkert aldri er gjort noe med...til å fungere!

Vis Medlemmets Profil

90 Re: RR Lisens til helga on Man 30 Apr 2012 - 0:51

Er det skjikaner endda eller sliper man det etter ombygingen nå i våres?

Vis Medlemmets Profil

91 Re: RR Lisens til helga on Man 30 Apr 2012 - 0:58

Ikke sjikane og går noe sinnsykt....

Vis Medlemmets Profil

92 Re: RR Lisens til helga on Man 30 Apr 2012 - 1:11

Hadde egentlig tenkt og ta det kurset i år jeg og men passet bare ikke inn i år heler
lå på 1.46 runder i fjor med sjikaner så er vel bare og komme seg ned og kjøre litt i år også,og holde litt høyere hastighet ned bakken og gjenom svingen i bunn hvis demperne på 96mod zx-7r vil

Vis Medlemmets Profil

93 Re: RR Lisens til helga on Man 30 Apr 2012 - 7:32

Ingen sjikane lenger....

Vis Medlemmets Profil

94 Re: RR Lisens til helga on Man 30 Apr 2012 - 7:47

Målte han som jeg tror var raskest på kurset -kjørte flere runder på 1.42.5 - snakket med instruktørene - den raskeste hadde kjørt på 1.39 på onsdagen før - det ligger vel på Mylaps - fikk ikke målt meg - men var vel litt raskere enn Robert da han målte 1.47.5...

Så 1.46 med sjikane er da ganske fort vil jeg tro... har du tid på ACR Engelen?

Tenker rekorden kommer til å ligge ned imot 1.35 etterhvert.

Banen er veldig vanskelig og det krever pokker meg baller for å kjøre fort i Angstkurve - er værre enn noe på ACR vil jeg påstå - men treffer en riktig her så tar man mye - for da får man også perfekt inngang til de tre neste svingene.

Vis Medlemmets Profil

95 Re: RR Lisens til helga on Man 30 Apr 2012 - 9:06

Nei har ikke vært på ACR,har kun kjørt på rudskogen og senior runden på våler.
blir vel ikke noe kjøring på meg før fredag 25.mai med Racedays.se og da går det antagelig litt saktere de første rundene med har et ganske mye mer stivt oppsett på sykkelen i år så må vel prøve meg litt fram.Det er også en fin dag for deg og ta med Carbongrisen så du får justert litt.Thomas som også tok kurset samtidig med deg i helga kjører ganske mye fortere en meg så regner med att han ikke var treg de dagene heler.

Vis Medlemmets Profil

96 Re: RR Lisens til helga on Man 30 Apr 2012 - 9:24

Haya99 skrev:Målte han som jeg tror var raskest på kurset -kjørte flere runder på 1.42.5 - snakket med instruktørene - den raskeste hadde kjørt på 1.39 på onsdagen før - det ligger vel på Mylaps - fikk ikke målt meg - men var vel litt raskere enn Robert da han målte 1.47.5...

Så 1.46 med sjikane er da ganske fort vil jeg tro... har du tid på ACR Engelen?

Tenker rekorden kommer til å ligge ned imot 1.35 etterhvert.

Banen er veldig vanskelig og det krever pokker meg baller for å kjøre fort i Angstkurve - er værre enn noe på ACR vil jeg påstå - men treffer en riktig her så tar man mye - for da får man også perfekt inngang til de tre neste svingene.

Jeg taper glatt 10 sek i angst! Finnes ikke baller for den innbremsinga der. Dempere bunner over bakketoppen og de humpene...så går av gassen sykt tidlig. Du får se på filmen som straks er ute.

Vis Medlemmets Profil

97 Re: RR Lisens til helga on Man 30 Apr 2012 - 9:59

Her er ett klipp jeg akkurat la ut....Starter etter ca 6 min, først 2 oppvarmingsrunder så ca 30 min kjøring. 100% uredigert! Åpen for hugg, men igjen jeg er ingen verdensmester og var der for å lære. Lærte mer på 2 dager på bane enn det jeg har gjort som motorsyklist siden 96....

Sist endret av Tydeus den Man 30 Apr 2012 - 10:28, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

98 Re: RR Lisens til helga on Man 30 Apr 2012 - 10:17

Nei nå ble jeg tent jeg som ikke hadde tenkt meg ned med senior i morgen får vel kanskje det alikevell

Vis Medlemmets Profil

99 Re: RR Lisens til helga on Man 30 Apr 2012 - 10:30

[left] La til en film i fjor jeg og i ren frustrasjon over og ikke ha nok motor i den sykkelen

Vis Medlemmets Profil

100 Re: RR Lisens til helga on Man 30 Apr 2012 - 10:39

Hehe..likte kommentaren din om svinghastighet der i starten. Noe av deg jeg merka at jeg hadde større svinghastighet enn en del andre. Hadde forholdsvis grei svinghastighet, men innbremsningene mine var helt jæveli så gikk av gassen TIDLIG. Hendel med 0 feeling og dempere som sto i bunn og slo :)

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next