Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Våre motorsykler

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 9 av 11]

201 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 8:37

KnutR

Admin
Ikke ta dette feil opp, men den zzr'n der.. Har jeg ikke sett et slikt design før......

PS: For dere som ikke tar denne, google "Lilo & Stitch". Disneyfilm.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

202 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 8:56

ZZR-Erling skrev:"Bilde av ny sykkel"

Gratulerer med flott sykkel! Very Happy
Men jeg lurer litt på hvorfor det ble så kortvarig bekjentskap med Triumph-en?

Vis Medlemmets Profil

203 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 9:05

KnutR skrev:

Jeg fatter ikke at jeg faktisk gjorde dette, men ja, jeg googlet det du oppfordret til og fikk dette resultatet:

Likheten ER slående?? alien 

Vis Medlemmets Profil

204 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 9:33

KnutR

Admin
99Trollerud skrev:
KnutR skrev:

Jeg fatter ikke at jeg faktisk gjorde dette, men ja, jeg googlet det du oppfordret til og fikk dette resultatet:

Likheten ER slående??   alien 
Godt å vite at jeg har utvidet din horisont en torsdags formiddag. lol! 

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

205 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 9:52

custom 95 skrev:Jepp da har det kommet en sykkel på gården eller kanskje det skulle kalles et lokomotiv fy f..... for ett dreimoment 155 nm på 2500 rpm.
mmm nå er jeg fornøyd Cool 

Det er godt å se flere custom-frelste sjeler Gratulerer med en fin sykkel :-)

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

206 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 10:55

Godtvoksen skrev:
custom 95 skrev:Jepp da har det kommet en sykkel på gården eller kanskje det skulle kalles et lokomotiv fy f..... for ett dreimoment 155 nm på 2500 rpm.
mmm nå er jeg fornøyd Cool 

Det er godt å se flere custom-frelste sjeler Gratulerer med en fin sykkel :-)

Takker Gv etter 200 mil på den er jeg nå  bare mer sikker på at jeg gjorde rette Cool
Blir vel noe bolt on oppgradering til vinteren

Vis Medlemmets Profil

207 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 11:13

Vi har alle forskjellige preferanser-men personlig greier jeg ikke å se fasinasjonen for slike krommede traktorer..og det virker som jo mer bælete og tyngre det er, jo bedre er det..elephant et tips her er NSB... 

Men er heller ikke fasinert av "Easy rider"-2 dopsmuglere som blir kværka eller Route 66..så det er mulig det er her greia glipper for meg..confused 

Andre forstår ikke min fasinasjon for motorsykler uten noen form for elektronisk assistanse som rister bråker og ryker..

Vis Medlemmets Profil

208 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 11:15

custom 95 skrev:

Takker Gv etter 200 mil på den er jeg nå  bare mer sikker på at jeg gjorde rette Cool

Selv har jeg en Honda VTX 1800 som nettopp har rundet 40 000 km. Er svært godt fornøyd med den. Vel, den spiser dekk og blir derfor noe dyr å kjøre. ca +/- 7000 km for et sett dekk. Det er da det eneste jeg har å utsette på den...

209 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 11:17

mekkern skrev:Vi har alle forskjellige preferanser-men personlig greier jeg ikke å se fasinasjonen for slike krommede traktorer..og det virker som jo mer bælete og tyngre det er, jo bedre er det..elephant et tips her er NSB... 

Men er heller ikke fasinert av "Easy rider"-2 dopsmuglere som blir kværka eller Route 66..så det er mulig det er her greia glipper for meg..confused 

Andre forstår ikke min fasinasjon for motorsykler uten noen form for elektronisk assistanse som rister bråker og ryker..

Nå må du være snill gutt. Når skal vi ut på tur å kjøre kolonne?

210 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 11:28

ZZR-Erling skrev:

Synes godt du kunne ha vasket sykkelen først siden du legger ut "skrytebilder" da Erling jocolor

Vis Medlemmets Profil

211 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 12:48

Fin ny MC, men litt stort bilde....

212 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 13:39

mortal skrev:

Det er litt en sak her i heimen..heh..og litt det faktum at jeg ER virkelig en sport/turer!
Til såpass aktiv kjøring som jeg liker, og til det bruket, er en K1300S, perfekt!

Akkurat nu sitter jeg forsåvidt å registrerer min "dataplugg" fra GS911 slik at jeg kan gå inn i hjernen på a :)

Vis Medlemmets Profil

213 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 13:59

Godtvoksen skrev:
mekkern skrev:Vi har alle forskjellige preferanser-men personlig greier jeg ikke å se fasinasjonen for slike krommede traktorer..og det virker som jo mer bælete og tyngre det er, jo bedre er det..elephant et tips her er NSB... 

Nå må du være snill gutt. Når skal vi ut på tur å kjøre kolonne?

kjøre tur sammen er ok-men kolonne kjøres kun ved begravelse.

Laughing 

Vis Medlemmets Profil

214 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 16:53

ZZR-Erling skrev:
mortal skrev:

Det er litt en sak her i heimen..heh..og litt det faktum at jeg ER virkelig en sport/turer!
Til såpass aktiv kjøring som jeg liker, og til det bruket, er en K1300S, perfekt!

Akkurat nu sitter jeg forsåvidt å registrerer min "dataplugg" fra GS911 slik at jeg kan gå inn i hjernen på a :)
Om jeg så riktig på finn, så er det flere rundt frokostbordet hjemme hos deg som er klare for et sykkelbytte igjen? Shocked 

Vis Medlemmets Profil

215 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 19:12

ZZR-Erling skrev:Akkurat nu sitter jeg forsåvidt å registrerer min "dataplugg" fra GS911 slik at jeg kan gå inn i hjernen på a :)
Skal du inn i hjernen på a affraid  Det hadde jeg ikke tatt sjansen på. Gjør det isåfall mens hun sover Sleep 

Gratulerer med ny baik,begynner nesten å bli lei av å gratulere deg.Annenhver måned.

216 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 19:59

Godtvoksen skrev:
custom 95 skrev:

Selv har jeg en Honda VTX 1800 som nettopp har rundet 40 000 km. Er svært godt fornøyd med den. Vel, den spiser dekk og blir derfor noe dyr å kjøre. ca +/- 7000 km for et sett dekk. Det er da det eneste jeg har å utsette på den...
Om du har mulighet så forsøk og sjekk opp om det er mulighet til å få tak i Michelin comander II til  VTX`n. motorsykkeldekk. com har ikke klart og levere til xv 1100 min, men vianor fikset det.
Det er knall dekk til custom sykler og du får garantert ut fler mil på dem enn på andre merker. Har planer om å gå over til den typen på xv 1900 også.

Vis Medlemmets Profil

217 Re: Våre motorsykler on Tor 8 Aug 2013 - 20:58

Slænger ut nån bilda ta sykkærn.

Vis Medlemmets Profil

218 Re: Våre motorsykler on Fre 9 Aug 2013 - 21:33

får vel legge ut et par sykkelbilder, denne har jeg bygget selv på en vinter for tre år siden.
Har kalt den T110RR, en modell som ikke Triumph har laget. Triumph lagde noen få T100RR på 50-tallet, det var en dirt-track racer for us-markedet. Så det er dirt-track som er temaet, ikke bobber.
Motoren er ikke en gammel svett Triumph 650, annet enn blokka. Nourish 750 kit og ARD magnet sørger for linken til racerbanene, denne stikker avgårde når man åpner de to 36 mm Dellortoene. 
Tanken er Tempo Standard 150, modifisert og passer ikke på tempon lenger.

Vis Medlemmets Profil

219 Re: Våre motorsykler on Fre 9 Aug 2013 - 22:38

den var riktig flott pelsen cheers

Vis Medlemmets Profil

220 Re: Våre motorsykler on Fre 9 Aug 2013 - 23:19

KnutR

Admin
Steike, den var rett og slett nydelig!
Hadde man bare fått til å gire med gæærnt bein... Wink

Vis Medlemmets Profil

221 Re: Våre motorsykler on Lør 10 Aug 2013 - 8:52

TheHaughom skrev:Slænger ut nån bilda ta sykkærn.
Duke er rått! Men det sitter noe skrotmetall i potta di som hindrer lyden, det må du få ut!

Vis Medlemmets Profil

222 Re: Våre motorsykler on Lør 10 Aug 2013 - 12:30

flonoen skrev:
TheHaughom skrev:Slænger ut nån bilda ta sykkærn.
Duke er rått! Men det sitter noe skrotmetall i potta di som hindrer lyden, det må du få ut!
Takk for det. Hvis du hadde hørt sykkelen min hadde du nok ikke sagt det. :p
Har fjernet katalysator og gjort noen mods. uten db-killer er jeg nok i faresonen for å bli døv, selv med øreplugger :p

Men har tenkt å sette en mindre db-killer inni header pipen. Tror det skal gi en enda roligere og dypere lyd Very Happy

Vis Medlemmets Profil

223 Re: Våre motorsykler on Søn 11 Aug 2013 - 11:12

Da har jeg selvfølgelig glemt, hvordan man legger ut bilder. Embarassed 

Vis Medlemmets Profil

224 Re: Våre motorsykler on Søn 11 Aug 2013 - 11:43

XT600, fra -87.
Da jeg henta den stod den på Army piggdekk. Fungerer godt på snø og is de dekka! Verre med en stiv gammel kropp med lettere dødsangst Suspect 

Nå har jeg kjøpt en haug med deler til den, men ikke gjort mer enn å bytte setetrekk (sort) og hendlene. Krenga på TW301/302-dekk. Bytta kjede og drevsett og litt hjullager. Skal etter hvert bytte alle wirene og har fått nye grenrør i rustfri til den. Så er der mer enn nok av småting som skal taes pø-om-pø. Bremseoverhaling, forgasserrens, krane, slanger osv osv. Men håper å holde den ganske kjørbar hele tida.

PS: noen som vet av felger til denne til folkelig pris? Vil gjerne ha et eget sett til piggdekka.

Stordyret burde være en kjent sak. Selges mye av disse:

(Har ikke piggdekk på denne...

Vis Medlemmets Profil

225 Re: Våre motorsykler on Søn 11 Aug 2013 - 18:42

Kanskje piggdekk hadde vert en god investering på den bmw'en? Tenkte eg skulle få ut noen bilder av min her, men det var lettere sagt enn gjort på en ipad! Imageshack hadde ordna det slik at det var umulig å kopiere forumlinken. Tar det i morra når eg sitter på pc'en.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 9 av 11]

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Next