Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Velkommen til Forumet

Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 14 av 17]

326 Re: Velkommen til Forumet on Fre 30 Jan 2015 - 23:16

Føler vel at dette er en litt merkelig måte og ønske et nytt medlem velkommen. Å kalle meg for "deputy" ser jeg på som nedlatende da det ymtes til at jeg er utsendt av en viss person for å "spionere". Jeg forstår jo at det kan oppfattes slik for noen, men personlig ville jeg nok som forumeier/medlem/moderator her inne latt tvilen kommet meg til gode i stedet for å komme med slike utsagn.

Uansett.... så vil jeg derfor fjerne all tvil om at jeg er en "deputy" og ikke poste mere her inne. Jeg ser også at det kan virke på noen her som om jeg har fått munnkurv eller blitt bedt om å si opp min tilværelse her inne av en viss person/konge eller hva dere vil kalle han. Men jeg tror vel kanskje de aller fleste oppgående mennesker forstår at det ikke fåregår noen sekt på den andre siden hvor vi moderatorer blir sendt rundt på andre forum for å snoke. Vi har tross alt et liv ved siden av dette vi også.

Nå hadde dere mulighet til å få et nytt veldig aktivt medlem (som dere sikkert har lagt merke til at jeg er i det andre forumet men i steden så følte jeg at det etter noen få poster ble litt kleint da jeg mer eller mindre mistenkes som en "spion" fra den andre siden.

Uansett så tror jeg at jeg stopper her mens tonen er nøytral. Du har fått sagt ditt, og jeg har fått sagt mitt. Jeg stiller gjerne til en dialog, men setter pris på om vi kan ta denne via PM og ikke via videre utskeielser i denne tråden. Jeg tar også gjerne en hyggelig prat med deg Kliffarne hvis du ønsker å rense luften. Men da foretrekker jeg en telefonsamtale. Send meg nummeret ditt på PM så slår jeg på tråden en kveld når kaffen er klar og pratelysten koker Very Happy

Det er litt lettere å rense luften ved en telefonsamtale fremfor å hjemme seg bak et tastatur tross alt. Dette gjelder dog begge parter. Jeg kaller meg "Bjerknez" i absolutt ALLE forum jeg er med i og søker du på navnet mitt som er "Ove Bjerknes" så vil du finne ut både hvor jeg bor og ellers alt annet om meg. Så jeg gjemmer meg overhodet ikke bort noe sted. Jeg har troen på en åpen og ærlig tone. Alt blir mye hyggeligere da. Very Happy

Så takk for meg...så langt.

Vis Medlemmets Profil http://www.bjerknez.no

327 Re: Velkommen til Forumet on Fre 30 Jan 2015 - 23:30

Bjerknez skrev:Føler vel at dette er en litt merkelig måte og ønske et nytt medlem velkommen. Å kalle meg for "deputy" ser jeg på som nedlatende da det ymtes til at jeg er utsendt av en viss person for å "spionere". Jeg forstår jo at det kan oppfattes slik for noen, men personlig ville jeg nok som forumeier/medlem/moderator her inne latt tvilen kommet meg til gode i stedet for å komme med slike utsagn.

Uansett.... så vil jeg derfor fjerne all tvil om at jeg er en "deputy" og ikke poste mere her inne. Jeg ser også at det kan virke på noen her som om jeg har fått munnkurv eller blitt bedt om å si opp min tilværelse her inne av en viss person/konge eller hva dere vil kalle han. Men jeg tror vel kanskje de aller fleste oppgående mennesker forstår at det ikke fåregår noen sekt på den andre siden hvor vi moderatorer blir sendt rundt på andre forum for å snoke. Vi har tross alt et liv ved siden av dette vi også.

Nå hadde dere mulighet til å få et nytt veldig aktivt medlem (som dere sikkert har lagt merke til at jeg er i det andre forumet men i steden så følte jeg at det etter noen få poster ble litt kleint da jeg mer eller mindre mistenkes som en "spion" fra den andre siden.

Uansett så tror jeg at jeg stopper her mens tonen er nøytral. Du har fått sagt ditt, og jeg har fått sagt mitt. Jeg stiller gjerne til en dialog, men setter pris på om vi kan ta denne via PM og ikke via videre utskeielser i denne tråden. Jeg tar også gjerne en hyggelig prat med deg Kliffarne hvis du ønsker å rense luften. Men da foretrekker jeg en telefonsamtale. Send meg nummeret ditt på PM så slår jeg på tråden en kveld når kaffen er klar og pratelysten koker Very Happy

Det er litt lettere å rense luften ved en telefonsamtale fremfor å hjemme seg bak et tastatur tross alt. Dette gjelder dog begge parter. Jeg kaller meg "Bjerknez" i absolutt ALLE forum jeg er med i og søker du på navnet mitt som er "Ove Bjerknes" så vil du finne ut både hvor jeg bor og ellers alt annet om meg. Så jeg gjemmer meg overhodet ikke bort noe sted. Jeg har troen på en åpen og ærlig tone. Alt blir mye hyggeligere da. Very Happy

Dette inlegget viser tydelig hvorfor du har blitt forfremmet på mcsiden. Embarassed Gratulerer clown

Vis Medlemmets Profil

328 Re: Velkommen til Forumet on Fre 30 Jan 2015 - 23:33

@Bjerknez: Du er jo fortsatt nokså fersk der borte, selv om du er en ihuga deltaker med massevis av poster. Time will show.

Vis Medlemmets Profil

329 Re: Velkommen til Forumet on Fre 30 Jan 2015 - 23:59

Bjerknez skrev:Føler vel at dette er en litt merkelig måte og ønske et nytt medlem velkommen. Å kalle meg for "deputy" ser jeg på som nedlatende da det ymtes til at jeg er utsendt av en viss person for å "spionere". Jeg forstår jo at det kan oppfattes slik for noen, men personlig ville jeg nok som forumeier/medlem/moderator her inne latt tvilen kommet meg til gode i stedet for å komme med slike utsagn.

Ja, Bjerknez, du er nok inne på noe her...  clown Eller kanskje han med "deputy" rett og slett mener "moderator", som sorterer under "administrator"?

Vis Medlemmets Profil

330 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 0:21

mortal skrev:

Ja, Bjerknez, du er nok inne på noe her...  clown Eller kanskje han med "deputy" rett og slett mener "moderator", som sorterer under "administrator"?
hehe, dette er nok ikke noe greit forum hvis man er litt hårsår og tar fleipete bemerkninger ille opp....Eller har fått beskjed om at deltakelse på andre forum ikke er ok. clown

Vis Medlemmets Profil

331 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 0:42

Huffåhuff,her er man hårsår,ser jeg. Hadde jeg ønsket å forulempe deg,Bjerknes,så skulle jeg funnet skarpere skyts.

Jeg er såpass gammel at jeg husker Western filmene,med Sheriffer og deputyer,og trakk bare en liten humoristisk veksel på dette.

Ikke verre ment enn som så.

332 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 0:46

Er det sånn her du mener Ciffrz:

Sist endret av ArcticTiger den Lør 31 Jan 2015 - 0:54, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

333 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 0:49

Tror ingen andre reagerte på dette utsagnet fra Kliff.

Deputy kan oversettes med assistent, og jeg tror ingen oppfattet kommentaren som ondsinnet. Men kommentaren er typisk for tonen her inne, og siden mange av deltagerne er har tilknytning til vår nordlige landsdel kan man vel si at det opereres med et "utvidet" vokabular, uten at noen av den grunn ønsker å være ufine. Man trenger heller ikke lete lenge i andre poster for å finne ut hvordan tonelaget er.

Om jeg skulle driste meg til en anbefaling vil jeg si: Legg kommentaren bak deg. Den var ikke ufint ment.

Dersom du ønsker å holde frem her inne vil alle synes at det er hyggelig. Du må nok i så fall lære å leve med språkbruken, men når du har "knekt koden" tror jeg du vil lære å verdsette humoren som er på et annet plan enn diverse andre forum.

Nåvel, du er stor gutt og gjør som du vil. Regner med at du har lest en del tråder før du registrerte deg, så du har en anelse om hva som skjer her inne.

For egen regning vil jeg si at det er leit at du misforstår en vennligsinnet kommentar.
Men uansett hva du velger å gjøre kan jeg med rimelig stor sikkerhet si at du ikke blir moderert eller utestengt.
Og har du skrevet ditt siste innlegg her vil jeg takke for visitten, og takke for fine bilder.

Vis Medlemmets Profil

334 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 1:30

Hvordan klarer mann å starte en krangel på velkomstsiden?Selv ikke jeg har klart det Wink

Velkomen BTW :)

Vis Medlemmets Profil

335 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 1:57

FastFreddie skrev:Hvordan klarer mann å starte en krangel på velkomstsiden?Selv ikke jeg har klart det Wink

Øve mere

Vis Medlemmets Profil

336 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 10:19

jhn skrev:
FastFreddie skrev:Hvordan klarer mann å starte en krangel på velkomstsiden?Selv ikke jeg har klart det Wink

Øve mere

På den andre sida var det en gang en fornuftig Moderator (det er sant). Jeg hadde, på ett eller annet vis tro det eller ei, fornærma en eller annen som satt og grein i sitt hjørne og klaga til moderatorene over min kommentar. Den var mye mindre fornærmende enn deputy saken her men likevel. Tror kanskje det var en jhn eller en annen for han var fornærma een gang huser je.....

DA fikk jeg en koselig meldig fra globe som sa at denne kammeratten satt der og grein, om jege mente det jeg hadde sagt sånn eller sånn og hvis det ikke var ment som den fornærmelsen det kunne oppfattes som så kanskje jeg kunne oppklare dette litt så han andre kunne komme ut av sitt hjørne.

DET er voksent gjort og god moderering synes je..... når vil ikke jeg ha sånne mailer fra kliffern sånn for her er jo lista mye høyere enn hos han der andre men....

- håper jo Bjerknes i det minste kan legge ut ett bilde eller to innimellom så kan jo vi andre love å behandle han som skjørt glass - eller porselen fra Kina ellen noe sånn - bildene er som regel veldig fine....

Vis Medlemmets Profil

337 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 10:45

Bjerknez skrev:Føler vel at dette er en litt merkelig måte og ønske et nytt medlem velkommen.

Heei,jeg ønska deg velkommen i en post tidligere.Fikk tilogmed sagt min mening om mopeden du kjører.

Å kalle meg for "deputy" ser jeg på som nedlatende da det ymtes til at jeg er utsendt av en viss person for å "spionere". Jeg forstår jo at det kan oppfattes slik for noen, men personlig ville jeg nok som forumeier/medlem/moderator her inne latt tvilen kommet meg til gode i stedet for å komme med slike utsagn.

Poteito potato,at du på rangstigen på kakeforumet sorterer under sheriffen må du ikke se på som noe nedlatende.Sett sheriffen opp i et bakholdsangrep,så rykker du kanskje frem i køen

At du er en deputy kan ikke bortforklares,men tror du overreagerer på ordets betydning. At du innbiller deg at noen ser på deg som en utsendt snok fra kakeforumet må du bare legge fra deg,hvem som helst kan snoke her inne,bare de har tilgang til nett.Sautjuen gjør det selv,så senk skuldrene.

Uansett så tror jeg at jeg stopper her mens tonen er nøytral. Du har fått sagt ditt, og jeg har fått sagt mitt. Jeg stiller gjerne til en dialog, men setter pris på om vi kan ta denne via PM og ikke via videre utskeielser i denne tråden. Jeg tar også gjerne en hyggelig prat med deg Kliffarne hvis du ønsker å rense luften. Men da foretrekker jeg en telefonsamtale. Send meg nummeret ditt på PM så slår jeg på tråden en kveld når kaffen er klar og pratelysten koker Very Happy a

Hva mener du egentlig med at jeg har sagt mitt? Jeg har nesten ikke sagt noenting,men du har klart å tolke og tillagt meg meninger utifra de tre-fire setningene jeg har skrevet ifm.din ankomst.Setninger med humoristisk mening. Og du har blandet inn hva andre har skrevet i samme deigen,for så å invitere MEG til dialog.Er du svimmel?

Alt dette bare for at du ikke visste hva en Deputy er.Forøvrig morsomt at du reagerte på deputy,mens kakefoumet sklei rett gjennom. Pass deg for Sheriffen clown

Ps.Jentungen lurer ofte på om jeg er sur på henne hvis jeg utelater smiley's bak sms'er.Henne kan jeg aldri bli sur på I love you

338 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 11:26

Tror ikke det har til hensikt å bruke mer energi på denne saken.

Skiftet i vindretning kom påfallende samstemt med trådstarters "forfremmelse" et annet sted.

Her vil nok etter hvert bli behov for litt terapi. Nok en sak for drKliff clown

Vis Medlemmets Profil

339 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 12:13

Dette er interessant lesning. Møter faktisk endel i jobben som er "der": Hva mente han egentlig med det? Kan det være noe her som jeg kan tolke anderledes og som kan ha en annen(les:negativ) mening.

Høysensitive personer kan i forskjellig grad ha disse ulike kjennetegnene, ifølge coach Lian Kirksæther og Elaine Arons bok "Særlig sensitiv. La sårbarheten bli din styrke":

1) Du kjeder deg sjelden alene, og har et rikt og komplekst indre liv.
2) Er lyd-, lys- og luktømtålig. Har også generelt lav smerteterskel.
3) Trenger mer søvn enn gjennomsnittet.
4) God på å lese andre mennesker, og blir lett påvirket av andres følelser, humør, kroppsspråk og smerter.
5) Er ofte samvittighetsfull og grundig i det du gjør. Opptatt av å ikke gjøre feil.
6) Blir lettere overstimulert (sliten, stressa, handlingslammet) fordi du sanser mer enn andre.
7) Føler deg ofte annerledes enn andre, og kan ha lav selvtillit hvis du har opplevd følsomheten din som noe negativt i oppveksten.
Cool Behov for å trekke deg tilbake etter travle dager eller overveldende opplevelser. Da vil du vil være alene, skjermet for stimuli.
9) Særlig følsom overfor effektene av sukker, koffein og alkohol. Mange sensitive mister fokus og blir irriterte når de er sultne.
10) Kunst, musikk, film og andre uttrykksformer kan bevege deg sterkt - på godt og vondt.

Vis Medlemmets Profil

340 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 14:34

Palma skrev:Dette er interessant lesning. Møter faktisk endel i jobben som er "der": Hva mente han egentlig med det? Kan det være noe her som jeg kan tolke anderledes og som kan ha en annen(les:negativ) mening.

Høysensitive personer kan i forskjellig grad ha disse ulike kjennetegnene, ifølge coach Lian Kirksæther og Elaine Arons bok "Særlig sensitiv. La sårbarheten bli din styrke":

1) Du kjeder deg sjelden alene, og har et rikt og komplekst indre liv.
2) Er lyd-, lys- og luktømtålig. Har også generelt lav smerteterskel.
3) Trenger mer søvn enn gjennomsnittet.
4) God på å lese andre mennesker, og blir lett påvirket av andres følelser, humør, kroppsspråk og smerter.
5) Er ofte samvittighetsfull og grundig i det du gjør. Opptatt av å ikke gjøre feil.
6) Blir lettere overstimulert (sliten, stressa, handlingslammet) fordi du sanser mer enn andre.
7) Føler deg ofte annerledes enn andre, og kan ha lav selvtillit hvis du har opplevd følsomheten din som noe negativt i oppveksten.
Cool Behov for å trekke deg tilbake etter travle dager eller overveldende opplevelser. Da vil du vil være alene, skjermet for stimuli.
9) Særlig følsom overfor effektene av sukker, koffein og alkohol. Mange sensitive mister fokus og blir irriterte når de er sultne.
10) Kunst, musikk, film og andre uttrykksformer kan bevege deg sterkt - på godt og vondt.

Huff, alt dette kan jeg alt om, jeg er i grunnen en sart person

- og så i tilleg så har du det som er VILLET misforståelse for å lage drit for den som blir misforstått. Der er det mange som er, spesielt politikere og sånne som er generellt sure....

Vis Medlemmets Profil

341 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 15:55

Som tidligere mobbeoffer gjennom 8 skoleår så har jeg sett og opplevd ting fra "feil side" mange ganger...og ikke noe jeg ønsker andre skal oppleve.
MEN-
Å henge seg opp i et humoristisk uttrykk som "deputy" når en har frivillig(antatt) gått inn en rolle som moderator(vaktmester/deputy/vaktbikkje/de grønne)utnevnt av forumeier/admin(sheriffen/kalifen/den røde/høvdingen/Ol.)synes jeg virker noe pussig-spesielt siden det er blitt påstått at de må takle så mye dritt og sjikanering på både forum og PM-må da bli uhorvelig masse arbeid?confused

Men ser jo helt klart at det virker som om mange leter med "lys og lykte" å finne noe "grums" i hvert eneste ord som blir skrevet-spesielt i avisenes kommentatorfelt gjeldende politikk/økonomi.geek

-ELLER på "BAN" forumet.lol!

Men fra spøk til revolver :ER det mulig å fleipe med noe/noen uten at enkelte absolutt må ta alt personlig eller indigneres på andres vegne?????

Jeg er redd svaret er nei...spesielt ikke utenom "face to face" så en ser kroppsspråk og mimikk.

Vis Medlemmets Profil

342 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 16:51

Du har nok rett i det Mekkis, og spesielt hvis den som blir fleipa med er "litt på tuppa"...

Så nå blir det vel bare Alvors-ord framover fra din side Question Det virker jo som alle går på tå hev...

Vis Medlemmets Profil

343 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 17:57

Skal det være så vanskelig å tåle litt"trekking"av seg selv eller ting man legger ut på verdens-veven,så er det best å holde seg vekke.Stikker man nesen frem så må vi tåle en liten nesestyver,syns nå jeg.
Tar det litt av,så tror jeg det fungerer best om alle har mulighet å følge med hva som blir "sagt" og gjerne er med å roe gemyttene. Har noen lyst å drite seg skikkelig ut,så må det også være lov. PM mellom partene er bare tull,spesiellt hvis man risikerer død og fordervelse hvis innholdet røpes.

Å bli utestengt fra et åpent forum er en sak, en annen er at man blir fratatt muligheten å forsvare seg mot noe man mener er feil.

Her må dere ikke være redd for å tråkke litt feil,men heller ikke være redd for å få en på nesen om det passer seg sånn.Og jeg tåler en,jeg også. Mobbing er ikke ok, men husk det er litt opp til oss selv om vi lar oss mobbe.Da tenker jeg på nettet.I skolegården er det litt verre å komme seg unna.

344 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 18:18

Kloke ord O store Kliffer ! farao

Vis Medlemmets Profil

345 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 18:39

ArcticTiger skrev:

Så nå blir det vel bare Alvors-ord framover fra din side Question Det virker jo som alle går på tå hev...

jeg har lært å få juling jeg og blitt vant til det så ikke bekymre deg for meg-jeg greier å tråkke i salaten og ber sikkert om sikkert en dæsj eddik for smakens del.. lol!

en kort oppsummering slik jeg ser på hele greia fra den dagen jeg ble "hentet" fra Kozemozeoverdozeforumet(mcforumet) fordi det ble kuppet av østrogen med "gremblinsbjeller" på mc og bare fjas og over på et nærmest dødt forum som vi dro i gang (2008) og gjennom et par artige år frem til enkelte trakk seg ut og ny ledelse gjorde inntog og et merkelig spill begynte som endte i en dårlig og uryddig prosess rundt noen medlemmer som også berørte meg og fikk meg hit og til i dag:

Faen er det mulig????

Men nok om spilt melk i denne tråden:

Er det noen som ser forbi alt med diskrediteringer av forumer og medlemmer fra her eller der-og ikke tar alt 100% bokstavelig seriøst?
OG ønsker å snakke om motorsykler og kjøring?

I så fall synes jeg at-Velkomne skal dere være!

Vis Medlemmets Profil

346 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 18:45

mekkern skrev:
ArcticTiger skrev:

jeg har lært å få juling jeg og blitt vant til det så ikke bekymre deg for meg-jeg greier å tråkke i salaten og ber sikkert om sikkert en dæsj eddik for smakens del.. lol!

en kort oppsummering slik jeg ser på hele greia fra den dagen jeg ble "hentet" fra Kozemozeoverdozeforumet(mcforumet) fordi det ble kuppet av østrogen med "gremblinsbjeller" på mc og bare fjas og over på et nærmest dødt forum som vi dro i gang (2008) og gjennom et par artige år frem til enkelte trakk seg ut og ny ledelse gjorde inntog og et merkelig spill begynte som endte i en dårlig og uryddig prosess rundt noen medlemmer som også berørte meg og fikk meg hit og til i dag:

Faen er det mulig????

Men nok om spilt melk i denne tråden:

Er det noen som ser forbi alt med diskrediteringer av forumer og medlemmer fra her eller der-og ikke tar alt 100% bokstavelig seriøst?
OG ønsker å snakke om motorsykler og kjøring?

I så fall synes jeg at-Velkomne skal dere være!

NOPE, iKKE NÅ I JANUAR, HUSK AT DU HAR 4 MÅNDER IGJEN TIL VÅREN DER OPPE!!!!

jEG HAR BARE EN HEHEHEHEHEHEEH

jaja ok det kan sikkert være fint om for eks Bjerknez eller noen andre hadde lagt ut for eks en turreferat eller noe sånt....

Vis Medlemmets Profil

347 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 18:56

@Okda: Ja her er lenge til Våren, det er sikkert. Iskald austavind i ukevis.... Og legger jeg ut noe MC-rellatert, så må det jo bli om Triumph Tiger-trippelens fortreffelighet, og da blir jeg jo bare mobbet. Så det vil jeg ikke, hårsår som jeg er.....

Vis Medlemmets Profil

348 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 19:43

KnutR

Admin
ArcticTiger skrev:@Okda: Ja her er lenge til Våren, det er sikkert. Iskald austavind i ukevis.... Og legger jeg ut noe MC-rellatert, så må det jo bli om Triumph Tiger-trippelens fortreffelighet, og da blir jeg jo bare mobbet. Så det vil jeg ikke, hårsår som jeg er.....

Trippelens fortreffeligheter? Harru drøkki? (som vi sier her på Toten)

Men joda, gjengen her bærer litt preg av at det har blitt mye sturing i sofa'n noen måneder. Lite vettugt om motorsykkelkjøring, og veldig mye bra nedrakking på konkurrenter. Nesten så det kommer en tråd om baking og barbering. Samtidig.

Nå krysser jeg fingra for at sesongen starter like tidlig som i fjor (slutten av mars). Med vinteren vi har hatt så langt, så skal dette være mulig.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

349 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 19:56

...hehe jeg må faenmei le her.....for noen kjerringer hele gjengen ......dere går å snoker på "kakeforumet" og drar kranglene derfra over hit ...

....åsså sånne frøkenkrangler ....

Nei skal man krangle må man gjøre de om de større spørsmålene og konspirasonene - ikke på fjortisnivå....

Vis Medlemmets Profil

350 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 20:04

KnutR skrev:
Nå krysser jeg fingra for at sesongen starter like tidlig som i fjor (slutten av mars). Med vinteren vi har hatt så langt, så skal dette være mulig.

Sesongen starter? Her kjører vi stort sett hver dag

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 14 av 17]

Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Next