Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Velkommen til Forumet

Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 15 av 17]

351 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 20:54

Jaja... skal nu i alle fall fyre opp en boxer i morra og sniffe eksosgasser. Da må jeg være ferdig med vinterpussen på den i alle fall... Verre med utekjøreføret, men det ER fint med vinter så det blir MORRRRO å ta ut. Tenk så kjedelig for dem som er nødt å kjøre hele året What a Face

Vis Medlemmets Profil

352 Re: Velkommen til Forumet on Lør 31 Jan 2015 - 22:36

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
KnutR skrev:
Nå krysser jeg fingra for at sesongen starter like tidlig som i fjor (slutten av mars). Med vinteren vi har hatt så langt, så skal dette være mulig.

Sesongen starter? Her kjører vi stort sett hver dag

Dømrade kystgnom.  alien

Jeg må vel innrømme at jeg savner det å ha vintersykkel sånn rett rundt januar-tider. Hadde jeg fått tak i dekk til guzzi'n, så tror jeg nok det ville vært tut og kjør.

Bill.mrk: 125R15 bildekk med pigg ønskes kjøpt.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

353 Re: Velkommen til Forumet on Søn 1 Feb 2015 - 0:22

Jeg lurer egentlig på om jeg er litt sur, jeg også.
-Jeg har vært moderator på et annet MC-forum.
-Jeg ble medlem her.
-Mange har kalt meg en hel masse skit.
-Kliff er teit.

...hmmm, det hjalp å snakke litt om det...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

354 Re: Velkommen til Forumet on Søn 1 Feb 2015 - 5:27

KnutR skrev:

Du bor jo rett i nærheten av SkrotKongen Stian Larsen.. Stian fikser dekk til deg, men kanskje han er litt hol, som dere sier der oppe..

Vis Medlemmets Profil

355 Re: Velkommen til Forumet on Søn 1 Feb 2015 - 5:30

Haeggis Amateur Line skrev:

...hmmm, det hjalp å snakke litt om det...

Nei, nei, nei... Selvsagt hjelper det ikke å snakke om følelsr og slikt?! Bare se til å få en bålbrenningsamling stablet på beina, så skal jeg bevise for deg at det bare er tull å åpne seg opp følesesmessig...

Vis Medlemmets Profil

356 Re: Velkommen til Forumet on Søn 1 Feb 2015 - 17:22

KnutR

Admin
Trollerud skrev:
KnutR skrev:

Du bor jo rett i nærheten av SkrotKongen Stian Larsen..  Stian fikser dekk til deg, men kanskje han er litt hol, som dere sier der oppe..

Som holder til hvor?

Hol? Litt usikker på hva du prøver å si... hehe
Er det samma som hælvhæmpe?

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

357 Re: Velkommen til Forumet on Søn 1 Feb 2015 - 20:43

Her på vestkanten betyr det å være grådig,hvis de sier hol.

358 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 16:48

FastFreddie skrev:Hvordan klarer mann å starte en krangel på velkomstsiden?Selv ikke jeg har klart det Wink

Velkomen BTW :)
Det velges moderatorer med omhu, der på den andre siden. Ikke hvem som helst som slipper til der... Wink

Vis Medlemmets Profil

359 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 17:01

KliffArne skrev:Her på vestkanten betyr det å være grådig,hvis de sier hol.
Enkelte steder brukes utrykket for å beskrive kvinner som ikke er så veldig vanskelig tilgjengelig for halmhygge, som det kan kalles...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

360 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 17:43

mortal skrev:
FastFreddie skrev:Hvordan klarer mann å starte en krangel på velkomstsiden?Selv ikke jeg har klart det Wink

Det velges moderatorer med omhu, der på den andre siden. Ikke hvem som helst som slipper til der... Wink

Ok....

Vis Medlemmets Profil

361 snart lappen og velkommen til meg! on Søn 8 Feb 2015 - 17:59

ganske fersk men håper jeg har kommet til rett sted. Jeg driver å tar lappen på mellomtung og skal snart kjøpe meg en hd 883. er det noen her som har en slik sykkel som kan komme med noen formeninger om denne?

Vis Medlemmets Profil

362 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 18:45

cruiserproducer skrev:ganske fersk men håper jeg har kommet til rett sted. Jeg driver å tar lappen på mellomtung og skal snart kjøpe meg en hd 883. er det noen her som har en slik sykkel som kan komme med noen formeninger om denne?

Velkommen til deg,cruiserproducer cheers

Flyttet innlegget ditt inn i "Velkommen-tråden". Gå gjerne inn i "Presentasjonsstråden og presenter deg.

363 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 18:54

KliffArne skrev:
cruiserproducer skrev:ganske fersk men håper jeg har kommet til rett sted. Jeg driver å tar lappen på mellomtung og skal snart kjøpe meg en hd 883. er det noen her som har en slik sykkel som kan komme med noen formeninger om denne?

Flyttet innlegget ditt inn i "Velkommen-tråden".  Gå gjerne inn i "Presentasjonsstråden og presenter deg.
takk Very Happy

flytt det hvor du vil du, bare jeg får svar på spørsmålet mitt. skal kjøpe meg en slik ganske snart og må få litt informasjon om denne. har sittet på en og jeg satt godt på den vertfall. har ikke kjørt den så klart men trillet litt rundt i butikken. den virket stabil.

Vis Medlemmets Profil

364 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 18:58

cruiserproducer skrev:
KliffArne skrev:

Flyttet innlegget ditt inn i "Velkommen-tråden".  Gå gjerne inn i "Presentasjonsstråden og presenter deg.
takk Very Happy

flytt det hvor du vil du, bare jeg får svar på spørsmålet mitt. skal kjøpe meg en slik ganske snart og må få litt informasjon om denne. har sittet på en og jeg satt godt på den vertfall. har ikke kjørt den så klart men trillet litt rundt i butikken. den virket stabil.

Lag en tråd om det.

Ikke mye HD her inne,men lurer på om ikke Øyvind hadde/har noe sånt. Han har ikke vært inne på en stund,men du kan jo prøve å sende han en mail. http://ikkebike.norwegianforum.net/u42

365 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 19:02

har postet ny tråd nå. takk.

Vis Medlemmets Profil

366 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 19:12

cruiserproducer skrev:ganske fersk men håper jeg har kommet til rett sted.
Velkommen, og ja du har garantert kommet til rett sted, >Her er det så mye takhøyde at det er til og med plass til en HD bounce . Sikkert e nkul sykkel. Den sykkelen du har falt for og har lyst på er helt sikkert den rette (for deg). Ting endrer seg... kanskje.

Vis Medlemmets Profil

367 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 19:15

nå blir jeg forvirret. fikk beskjed om å poste ny tråd og gjorde dette, men får allikevel svar i denne tråden her?

flyttet du ikke tråden kliff arne??

Vis Medlemmets Profil

368 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 19:22

cruiserproducer skrev:nå blir jeg forvirret. fikk beskjed om å poste ny tråd og gjorde dette, men får allikevel svar i denne tråden her?

flyttet du ikke tråden kliff arne??

Det er det som er det fine med dette forumet alt er bare virrvarr Suspect men jeg har svart deg i den andre tråden og ønsket deg velkommen der clown Very Happy

Vis Medlemmets Profil

369 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 19:57

Må le litt i skjegget her... Går det an å drite seg sånn ut?  Supe kaffe og ringe hverandre... For å oppklare hva??
Klart at Kalifen har inndradd lørdagspermisjonen for denne nyblevne moderatorspiren, nix mere gøy på deg!
Tatatataaa (fanfare) Alle rævdiltere har å innfinne seg og effektuere ordre!  alien

Egentlig hadde jeg tenkt å ikke si mere om saken. Men sånn som han har behandlet meg gjør meg kokforbannet. Og jeg er Berg geek enser!

Min opplevelse med Kalifen samsvarer med andres, fyren er en ryggradsløs feig jævel. Er du kritisk nok og spør for mye, møter du tilslutt én sort side, der det står du har ingen skriverettigheter.
Kun det. Ingen PM, intet forvarsel.
Selvfølgelig en feil når temaet kommer opp, vær så god, nå er det ordnet. En beklagelig feil. Sånn er ikke vi...

Og det er dette som gjør meg forbannet, når voksne mennesker holder på sånn med renkespill i det skjulte.

Derfor Hr Kalif,  misliker jeg deg. (Du lurte på hva jeg hadde imot deg i et sutre innlegg her om året)
At du forøvrig selv har brukt metoder du nekter andre,  (reklamere for ditt forum på andre mc forum) gjør deg bare enda mere viljesvak og karakterløs i mine øyne.

jocolor

Sautjuv! (også et bra navn  lol!  )
Husk at ting på internett er flyktige greier, spesielt Norges mest aktive kakeforum, drevet under metoder som i mellomkrigstiden fikk tommelen opp i land som produserer pasta og krupp-stål.
Dine eneste aktiva er medlemmene, selv har jo du bevist hvordan du er, og når du kun vil ha dem som vil leke med deg uten å stille spørsmål ved dine handlinger, ender dere opp med å se ganske tåpelige ut. Alle sammen. Lykke til.   clown

Vis Medlemmets Profil

370 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 20:22

WagenLagenKranken, Von skrev:Må le litt i skjegget her... Går det an å drite seg sånn ut?  Supe kaffe og ringe hverandre... For å oppklare hva??
Klart at Kalifen har inndradd lørdagspermisjonen for denne nyblevne moderatorspiren, nix mere gøy på deg!
Tatatataaa (fanfare) Alle rævdiltere har å innfinne seg og effektuere ordre!  alien

Egentlig hadde jeg tenkt å ikke si mere om saken. Men sånn som han har behandlet meg gjør meg kokforbannet. Og jeg er Berg geek enser!

Min opplevelse med Kalifen samsvarer med andres, fyren er en ryggradsløs feig jævel. Er du kritisk nok og spør for mye, møter du tilslutt én sort side, der det står du har ingen skriverettigheter.
Kun det. Ingen PM, intet forvarsel.
Selvfølgelig en feil når temaet kommer opp, vær så god, nå er det ordnet. En beklagelig feil. Sånn er ikke vi...

Og det er dette som gjør meg forbannet, når voksne mennesker holder på sånn med renkespill i det skjulte.

Derfor Hr Kalif,  misliker jeg deg. (Du lurte på hva jeg hadde imot deg i et sutre innlegg her om året)
At du forøvrig selv har brukt metoder du nekter andre,  (reklamere for ditt forum på andre mc forum) gjør deg bare enda mere viljesvak og karakterløs i mine øyne.

jocolor

Sautjuv! (også et bra navn  lol!  )
Husk at ting på internett er flyktige greier, spesielt Norges mest aktive kakeforum, drevet under metoder som i mellomkrigstiden fikk tommelen opp i land som produserer pasta og krupp-stål.
Dine eneste aktiva er medlemmene, selv har jo du bevist hvordan du er, og når du kun vil ha dem som vil leke med deg uten å stille spørsmål ved dine handlinger, ender dere opp med å se ganske tåpelige ut. Alle sammen. Lykke til.   clown

Posta du i feil forum, eller vet du at alle leser alt overalt ? lol!

Vis Medlemmets Profil

371 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 20:31

mortal skrev:

- en evne de må ha mener du med andre ord? :)

Vis Medlemmets Profil

372 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 20:53

Palma skrev:

Posta du i feil forum, eller vet du at alle leser alt overalt ? lol!

Øøøh... skudd i blinde Twisted Evil
Tviler litt på hvor lenge dette hadde fått stå på overnevnte forum. og på tilsvarsmulighetene. jocolor

Vis Medlemmets Profil

373 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 20:56

WagenLagenKranken, Von skrev:

Øøøh... skudd i blinde Twisted Evil
Tviler litt på hvor lenge dette hadde fått stå på overnevnte forum. og på tilsvarsmulighetene. jocolor

Max 19 minutter før Kalifen hadde rydda i kalifatet cheers

Vis Medlemmets Profil

374 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 21:24

skjønner at noen er sinna, men ikke hvem og hvorfor :) selv synes jeg dette forumet er topp!

Vis Medlemmets Profil

375 Re: Velkommen til Forumet on Søn 8 Feb 2015 - 21:35

Espen skrev:skjønner at noen er sinna, men ikke hvem og hvorfor :) selv synes jeg dette forumet er topp!

Dette forumet er topp, du kan si hva du vil til hvem du vil og må tåle å få det samme tilbake fra alle kanter hvis du gjør det..... masse trivelige folk med gode meninger og mye kunnskap og noen med helt feil meninger men han trykker vi ned så godt vi kan.

Når det gjelder de med litt aggresjon så tar vi oss av dem så godt vi kan, men dette er noe som kommer fra andre steder (les forum).....

har noen sagt velkommen til deg før?

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 15 av 17]

Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Next