Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hærpe ett gangfelt!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Hærpe ett gangfelt! on Man 24 Sep 2012 - 16:12

http://www.osloby.no/nyheter/Jernbanetorget-stengt-for-buss-i-to-uker-6999265.html

Gjett hvem han lange slampen som står med ryggen mot kameraet, og trakterer slegga på en jævelig klønete måte i det bildet blir tatt, er?

What a Face

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Hærpe ett gangfelt! on Man 24 Sep 2012 - 16:17

Nei, æ vet helt, men siden det e du som spør, så e det sikkert en sentralbanksjef, en russisk tsar eller Haya eller ...næ æ vet ikke

Sist endret av jhn den Man 24 Sep 2012 - 16:47, endret 1 gang (Reason for editing : manglet en "e")

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Hærpe ett gangfelt! on Man 24 Sep 2012 - 16:42

Ser skummel ut ring pst - eller hva de heter... plaff han ned - just in case - det enkleste er pistol...

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Hærpe ett gangfelt! on Man 24 Sep 2012 - 17:16

KnutR

Admin
Jeg ser jo hvem det er, men for å si det slik man ofte gjør i aviser: "Bildet er arrangert."
Ikke pogher om du skal ha bildebevis på fysisk fostring.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

5 Re: Hærpe ett gangfelt! on Man 24 Sep 2012 - 17:25

KnutR skrev:Jeg ser jo hvem det er, men for å si det slik man ofte gjør i aviser: "Bildet er arrangert."

Skulle bildet være arrangert, skulle jeg stått i bar overkropp (manipulert inn 17,5 kg mer muskelmasse), med slegga høyt over hodet, med knust granitt til midt på leggen..

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Hærpe ett gangfelt! on Man 24 Sep 2012 - 17:50

KnutR

Admin
99Trollerud skrev:
KnutR skrev:Jeg ser jo hvem det er, men for å si det slik man ofte gjør i aviser: "Bildet er arrangert."

Skulle bildet være arrangert, skulle jeg stått i bar overkropp (manipulert inn 17,5 kg mer muskelmasse), med slegga høyt over hodet, med knust granitt til midt på leggen..

Ah, så det var mer: "Shit, jeg lente meg alt for hardt på den slegga. Fortauet sprakk!"

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

7 Re: Hærpe ett gangfelt! on Man 24 Sep 2012 - 18:03

Hvis det er sånn du normalt håndterer en slegge, tror jeg du burde be om å få igjen entreprenørskolepengene dine...

:p

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

8 Re: Hærpe ett gangfelt! on Tir 25 Sep 2012 - 8:01

Hehe,likte den første kommentaren under artikkelen;

"Skal de bruke TO uker på å fjerne fortauet?" Laughing

Nei,Charlotte. De kommer til å bruke enda lengre tid.Bare se på den fyren med slegga. Ser ut som det er første gangen rabbit

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Similar topics

-

» Hærpe ett gangfelt!