Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Papirutgaven

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Papirutgaven on Søn 22 Apr 2012 - 10:14

Dette forumet går jo over all forventning bra, er det på tide å tenke på å lansere papirutgaven av Ikke Bike, mon tro?

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Papirutgaven on Søn 22 Apr 2012 - 12:52

HAHAHAHAHA

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

3 Re: Papirutgaven on Søn 22 Apr 2012 - 19:32

Gjest

Gjest
Laughing

4 Re: Papirutgaven on Søn 22 Apr 2012 - 19:45

99Trollerud skrev:Dette forumet går jo over all forventning bra, er det på tide å tenke på å lansere papirutgaven av Ikke Bike, mon tro?
Haha lol!

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Papirutgaven on Søn 22 Apr 2012 - 20:01

med over 845.000 UNIKE brukere hver eneste time bær papirutgaven gå glimrende:)

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Papirutgaven on Søn 22 Apr 2012 - 20:58

KTMRider skrev:med over 845.000 UNIKE brukere hver eneste time bær papirutgaven gå glimrende:)
For å føle seg sikker på kundegrunnlaget er det kanskje fornuftig å vente til vi har bikka millionen?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

7 Re: Papirutgaven on Søn 22 Apr 2012 - 21:03

Haeggis skrev:
KTMRider skrev:med over 845.000 UNIKE brukere hver eneste time bær papirutgaven gå glimrende:)
For å føle seg sikker på kundegrunnlaget er det kanskje fornuftig å vente til vi har bikka millionen?

Ja, GODT poeng der. Da må vi jo vente helt til tirsdag eller Onsdag tenker jeg.......

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Papirutgaven on Søn 22 Apr 2012 - 21:19

Vi har jo alle sett at produktiviteten ikke så stor som man kunne ønske hos alle skribenter, så det kan hende det blir 1,5 mill før papirutgaven e klar

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Papirutgaven on Man 23 Apr 2012 - 13:35

"produktiviteten ikke ...blabla ..blabla"?
Hvem sikter du til? Meg? Er det meg du sikter til?
Nå føler jeg meg personlig fornærma! (Dette er en ny holdning jeg har bestemt meg for. Jeg skal bli personlig fornærma av alt! Skikkelig muggen! Og jeg skal bruke masse utropstegn!!! Samt sinte Smileys. Mad Mad Evil or Very Mad ...Åh! Se! En utropstegn-Smiley!: Exclamation Exclamation Exclamation )
Dessuten synes jeg siste taler skal feie for egen dør! (Dette skal jeg også begynne å bruke. Mye. En av de beste hersketeknikker som finnes Exclamation (Ahh Exclamation ) Uansett hva noen kommer med, så finner man et eller annet grums rundt vedkommende, og bruker det for alt det er verdt. Selv om man kanskje fikk tak i det på tilbud.)

Når det gjelder en papirutgave, så stiller jeg meg meget positiv til det.
Jeg vil sågar her legge inn en åpen jobbsøknad:

Jeg er en mann i sin nest beste alder.
Jeg er ganske kjekk, ihverfall synes Damen(Noe svaksynt) og Mamma("Neida, gutten min. Du har ikke syltynne bein, du har lange og atletiske!") det.
Jeg ser på meg selv som en fremoverlent person. En guffen kink i ryggen her om dagen gjorde gåstilen slik.
Jeg vil nok betegne meg som meget omgjengelig. Gamle bekjente går enkelt omveier rundt meg.
Har blitt betegnet som en med kreativ sjel. At noen heller bruker ordene "løgner", og "overdriver", er noe jeg har motbevist minst en milliard ganger.
Ønsker nye utfordringer i Livet, og karrieren. Det vil si, jeg ønsker et Liv, og en ok karriere. Uten for mye mas.

Ser for meg en greit betalt og fast jobb som journalist/fotograf/synser/testfører/kombinasjon av alle.
Jeg har ikke store krav. Men her er de:
En representasjonskonto som gjør at jeg kan knytte gode kontakter/kilder over hele verden.
Kall den gjerne "Øl&whisky-kontoen.
For alle vet at noen må spanderes litt på, for at de skal komme litt på gli.
Skal selvfølgelig bare nippe litt til varene selv, for å gli inn. Men noen er vanskeligere å få ut ting av enn andre, så da kan det hende jeg må nippe litt raskere, sånn for å holde følge og gli enda bedre inn i miljøet.
Et kaffebudsjett er vel egentlig det viktigste.
Tør påstå meg en evne til å prate så mye etter ei kanne eller to, at de fleste rett og slett knekker sammen, og slipper frem sine innerste tanker og hemmeligheter, bare for å få meg til å holde kjeft. Tror jeg faktisk skulle greie å prate meg til en prøvetur med neste Ducati-versjon i MotoGP. Før Rossi.

Kort sagt; Jeg er et scoop!

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Papirutgaven on Ons 25 Apr 2012 - 13:30

RågerDetKåster skrev:
......................
Et kaffebudsjett er vel egentlig det viktigste.
Tør påstå meg en evne til å prate så mye etter ei kanne eller to, at de fleste rett og slett knekker sammen, ....
Kort sagt; Jeg er et scoop!

Hvor mye kaffe har du fått i deg i dag? En stykke ned i kanne #2 antar jeg?

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Papirutgaven on Ons 25 Apr 2012 - 14:28

I dag har jeg tatt det varsomt med kaffen. Er vel ikke blitt mer enn 6-7 kopper. Men så føler jeg meg noget slapp og.
Men jeg kommer sterkt tilbake bounce bounce bounce

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]