Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

2013 BMW r1200gs

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 2013 BMW r1200gs on Tir 2 Okt 2012 - 21:14

Ny GS som vel mange har forventet http://www.bmw-motorrad.no/no/no/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.no/no/no/bike/enduro/2012/r1200gs/r1200gs_overview.html&notrack=1 Nytt å spennende? Synes ikke dette var noe å gå i taket for jeg da

Vis Medlemmets Profil

2 Re: 2013 BMW r1200gs on Tor 3 Jan 2013 - 5:56

Pondus skrev:Ny GS som vel mange har forventet http://www.bmw-motorrad.no/no/no/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.no/no/no/bike/enduro/2012/r1200gs/r1200gs_overview.html&notrack=1 Nytt å spennende? Synes ikke dette var noe å gå i taket for jeg da

I grunn en forverring, blir jo mer som kan gå galt på alle "LWA-turene"..

Vis Medlemmets Profil

3 Re: 2013 BMW r1200gs on Tor 3 Jan 2013 - 12:45

Det er ikke så farlig, man har jo følgebil, mekanikere og kanskje ekstrasykkel også.

Vis Medlemmets Profil

4 Re: 2013 BMW r1200gs on Fre 4 Jan 2013 - 17:46

Kanskje de beholder GSA luftavkjølt? Da vil den være mer robust..

Vis Medlemmets Profil

5 Re: 2013 BMW r1200gs on Lør 5 Jan 2013 - 11:16

Er vel ikke så mye annerledes, altså luft/"vann" istedenfor luft/olje?

+++++++++++++++++++++++

Vis Medlemmets Profil

6 Re: 2013 BMW r1200gs on Fre 25 Okt 2013 - 22:02

Jeg har bestilt en slik 2014 modell. Modellene for 2014 har fått styredemper av en eller annen grunn.
Min er bestilt med følgende godsaker : Dynamic ESA , ACS Drivingmodes , Cruice kontroll , ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , BMW Variokofferter , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere. Mudslings skjermforlenglse , Touratech "nebbforlenger" Very Happy Touratech veltebeskyttelse for kardang og Touratech sidestøtteplate.
Farge; Bluefire
Skal ankomme forhandleren min i desember og tar den hjem rett over nyttår (p.g.a registreringsfordeler)

Vis Medlemmets Profil

7 Re: 2013 BMW r1200gs on Lør 26 Okt 2013 - 6:23

Opas skrev:Dynamic ESA , ACS Drivingmodes , Cruice kontroll , ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , BMW Variokofferter , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere. Mudslings skjermforlenglse , Touratech "nebbforlenger" Very Happy Touratech veltebeskyttelse for kardang og Touratech sidestøtteplate.
Får man plass til alt dette på en tohjuling?? Shocked 

Dæven for en liste!

Vis Medlemmets Profil

8 Re: 2013 BMW r1200gs on Lør 26 Okt 2013 - 10:15

Trollerud skrev:
Opas skrev:Dynamic ESA , ACS Drivingmodes , Cruice kontroll , ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , BMW Variokofferter , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere. Mudslings skjermforlenglse , Touratech "nebbforlenger" Very Happy Touratech veltebeskyttelse for kardang og Touratech sidestøtteplate.
Får man plass til alt dette på en tohjuling??   Shocked 

Dæven for en liste!
Ja det kan du si Very Happy  Men det tar ikke så mye plass da , gjør turen helsiken mye mer behagelig og trygg.....ja så lenge alt virker da Wink 

Det verste med listen er at det dessverre ikke er slutt der den ender. Blir nok enda mer "tull" fra Touratech etter hvert study 

Vis Medlemmets Profil

9 Re: 2013 BMW r1200gs on Lør 26 Okt 2013 - 10:53

Opas skrev:Jeg har bestilt en slik 2014 modell. Modellene for 2014 har fått styredemper av en eller annen grunn.
Har fått meg blåmerke på beina pga styreutslag på rask og rufsete grusveg på min gamle GS. Så jeg har begynt å lete etter styredemper til den, men finner ikke noe til eldre enn 2008-modeller. Ser mer og mer behovet for nettopp styredemper... ikke på asfaltveger da.
Var styredemper på forrige sykkelen min (R1200S), og det reddet meg fra en saftig highsider en gang er jeg overbevisst om...

Vis Medlemmets Profil

10 Re: 2013 BMW r1200gs on Lør 26 Okt 2013 - 11:45

joo skrev:
Opas skrev:Jeg har bestilt en slik 2014 modell. Modellene for 2014 har fått styredemper av en eller annen grunn.
Har fått meg blåmerke på beina pga styreutslag på rask og rufsete grusveg på min gamle GS. Så jeg har begynt å lete etter styredemper til den, men finner ikke noe til eldre enn 2008-modeller. Ser mer og mer behovet for nettopp styredemper... ikke på asfaltveger da.
Var styredemper på forrige sykkelen min (R1200S), og det reddet meg fra en saftig highsider en gang er jeg overbevisst om...
Da er det nok kanskje årsaken der joo. Fint at BMW utstyrer den nye med styredemper i så fall. Men mange lurte på hvorfor siden den nye er ganske stabil.
Se bare på denne videoen her Very Happy 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]