Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Bør man være obs?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Bør man være obs? on Søn 22 Apr 2012 - 13:11

KnutR

Admin
Jeg registrerer følgende nyhet fra PST:
http : //www .nettavisen.no/nyheter/article3381903.ece (fjern mellomrom og se til helsike å gi meg lov til å poste linker)

Sitat: "PST vil at hatefulle innlegg på debattsider skal omfattes av datalagringsdirektivet."

Jeg må jo være ærlig og si at gode 80-85% av dette forumet så kan kategoriseres som "hatefulle innlegg". Greit nok, resten er stort sett svada skrevet av eksperimentelle gartnere, uten at det nødvendigvis hjelper på saken.

Spørsmålene hoper seg opp: Hvor er grensen for å havne på lista? Klarer vi å smyge oss under radarhøyde? Hva er radarhøyde? Bør man finne nye bosteder under denne radarhøyden som en direkte følge av ikkebike?
Og sist, dog ikke minst, burde jeg absolutt finne på noe annet enn å sitte i sofaen og lese agurknytt?

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Bør man være obs? on Søn 22 Apr 2012 - 13:59

Nei.

42...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

3 Re: Bør man være obs? on Søn 22 Apr 2012 - 14:40

Tenker litt på disse PST-gutta som kan sitte ved en PC hele dagen og lire av seg skit for å se om de klarer å lokke frem noen hatske utspill fra andre nett-nerder, for så å få disse kastet i kasjotten..

I all beskjedenhet, jeg tror jeg kan ha et naturtalent innen det fagområdet?

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Bør man være obs? on Søn 22 Apr 2012 - 17:14

KnutR

Admin
99Trollerud skrev:Tenker litt på disse PST-gutta som kan sitte ved en PC hele dagen og lire av seg skit for å se om de klarer å lokke frem noen hatske utspill fra andre nett-nerder, for så å få disse kastet i kasjotten..

I all beskjedenhet, jeg tror jeg kan ha et naturtalent innen det fagområdet?

Det er faen ikke mange jobbsøknader der man kan bruke DDF eller ikkebike som en bit av CV'n, men jeg tror jaggu du knekte den koden nå.

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Bør man være obs? on Tir 24 Apr 2012 - 22:30

Man bør OFTE være opps, men det er veldig skjelden man bør se opp...

Det er spesielt veldig skjelden man bør se opp i trafikken, så ... kåffer i hælvette sei dæm stadig det på trafikkmeldingan da!!!???!!! HÆ!!!!!!???????? Mad

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Bør man være obs? on Tir 24 Apr 2012 - 23:11

MaxTron skrev:Man bør OFTE være opps, men det er veldig skjelden man bør se opp...

Det er spesielt veldig skjelden man bør se opp i trafikken, så ... kåffer i hælvette sei dæm stadig det på trafikkmeldingan da!!!???!!! HÆ!!!!!!???????? Mad
For guds skyld, ikke se opp. Aldri. I et byggefirma æ jobba, så jobba det også en kompis og hans far. De var sammen på et bygg, far på bakken og sønnen på stilasjen 3 etasjer opp. Kort sagt, sønnen mister hammeren og roper "se opp", faren ser opp og får hammeren midt i panna, like under hjelmen.
Brudd på hjerneskallen. Synd, men også litt komisk
I høst hadde vi brannøvelse på skolen. Mens vi stod der på utsiden, så æ tilfeldigvis bort på et par typer som stod litt lengere bort. Æ hørte ikke hva som blei sagt, men han ene pekte opp i lufta, han andre kikka, og fikk trynet fullt av måkedritt. Skulle likt å kunne det trikset
Det va et forholdsvis fornøyelig syn Laughing

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]