Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Kjenner du en liten råner?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Kjenner du en liten råner? on Tir 9 Okt 2012 - 13:59

Jeg skal selge GasGas'en min, og mener at dette er en sykkel som kunne passet bra for en liten råner ute på bygda, som liker å herje litt i skog og mark.. Og til og fra danselokalet om så skulle være. Siden det ikke finnes noen som passer denne beskrivelsen blandt forumets medlemmer, tenkte jeg jeg skulle høre med medlemmene om de kjenner noen som kjenner noen som ønsker seg en rånesykkel..

Uansett; Det dreier seg altså om en 1999 GasGas Ec 300, en endurosykkel på 300 hk, eh-nei 300 kubbikk, var det.. Men selv om kanskje Haya sin Busa har et par hk mer, er dette slettes ingen mopped, og den råneren som eventuellt får tilslag på handelen får krefter nok til å imponere de lokale brudene. -Garantert.

8.000,- spenn vil jeg ha. Det er ikke mer enn Haya sin vakuumpumpe. (vakuumpumpa som Haya bruker på Busa'en, er kanskje verd å prassisere, det finnes jo andre typer vakuumpumper som gamle menn finner på å dra med seg hjem.. Nok om det..)

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Kjenner du en liten råner? on Tir 9 Okt 2012 - 15:30

Har pålagt meg selv kjøpestopp en stund nå. Vil jo ikke havne i luksusfella clown

Tar du en 125 Eliminator i bytte? Veldig fin.

Og du,legg ut bildet av det du vil selge,sånn at vi ser hva det er.Vil jo nødig ende opp med en havarert tråkkemaskin elns rabbit

3 Re: Kjenner du en liten råner? on Tir 9 Okt 2012 - 17:14

16 visninger og ennå ikke solgt??!

Får se om et bilde hjelper da:

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Kjenner du en liten råner? on Ons 10 Okt 2012 - 8:32

Minner om at denne fremdeles er til salgs!

Jeg som trodde annonsene på Ikke-Bike overgikk selv finn.no er jo litt overrasket over den lave responsen jeg har fått til nå... Sad

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Kjenner du en liten råner? on Ons 10 Okt 2012 - 13:54

99Trollerud skrev:Minner om at denne fremdeles er til salgs!

Jeg som trodde annonsene på Ikke-Bike overgikk selv finn.no er jo litt overrasket over den lave responsen jeg har fått til nå... Sad

Du har jo allerede fått et bytteforslag,må da være bra det? Legg den på Finn,og se om det skjer fortere der clown

6 Re: Kjenner du en liten råner? on Ons 10 Okt 2012 - 15:50

Bytteforslag?

Jeg ble tilbudt en liten hasj-traktor. Det er ikke hva jeg anser som et reelt bytteforslag. Dessuten har du en Prillia som jeg må få hentet en dag, men tror jeg kan leve med at den får gratis vinterlagring på soverummet til sviggers i vinter..

Finn er noen blodsugere, jeg vil annonsere gratis, jeg.. Er ikke så farlig om den ikke forsvinner, jeg kom til å huske på at jeg hadde solgt en sykkel i sommer som jeg ikke har fått peeng for ennå. Han lovte å dukke opp med dem idag, så da ordner det seg kanskje denne gangen også.. rabbit

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Kjenner du en liten råner? on Ons 10 Okt 2012 - 19:40

Skjønner at du ikke bytter den mot en liten hasj traktor,
Beskrivelsen din av en råner er ganske lik meg Laughing
I og med kjerringa har påført meg handleforbud på motoriserte kjøretøy inntill jeg har kjøpt ny sykkel til henne.

Hva med ett eminent verktøy til brøyt sylinder i bytte mot ett lite leketøy for en råner clown

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Kjenner du en liten råner? on Tor 11 Okt 2012 - 7:40

custom 95 skrev:Skjønner at du ikke bytter den mot en liten hasj traktor,
Beskrivelsen din av en råner er ganske lik meg Laughing
I og med kjerringa har påført meg handleforbud på motoriserte kjøretøy inntill jeg har kjøpt ny sykkel til henne.

Hva med ett eminent verktøy til brøyt sylinder i bytte mot ett lite leketøy for en råner clown

Si fra når du vil råne, så skal du få låne den.. Men jeg trenger hard cash for øyeblikket, da må stallen tynnes litt.

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Kjenner du en liten råner? on Tor 1 Nov 2012 - 13:06

Lar denne gå for 7.000 nå, da et annet leketøy har dukket opp..

pig

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]