Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Suzuki Hayabusa deler selges

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Suzuki Hayabusa deler selges on Tor 18 Okt 2012 - 12:37

Har hatt en liten opprydding i garasjen og har funnet en del ting som jeg ikke trenger.
Har lagt ut annonse på http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=37022681

NB: det er lov å komme med skambud på disse delene !!

Sist endret av Mcbang den Tor 18 Okt 2012 - 13:04, endret 2 ganger

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Suzuki Hayabusa deler selges on Tor 18 Okt 2012 - 12:59

Du må ha space/enter etter linken for at den skal fungere:
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=37022681

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Suzuki Hayabusa deler selges on Tor 18 Okt 2012 - 16:28

Ser på bildene i annonsen at du har en topp også, er den til gen1, og ev. pris?

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Suzuki Hayabusa deler selges on Tor 18 Okt 2012 - 19:33

Den solgte jeg på lørdag, den var til en Gen 1. Hmmmm.. Var sikker på at jeg hadde fjernet bildet av den på Finn.no

Vis Medlemmets Profil

5 Hayabusa deler on Fre 19 Okt 2012 - 19:51

Æ e 100% imot at deler selges ut av Alta.
McBang må SNAREST trekke tilbake annonsene... kor fan ellers skal æ hente deler fra når æ treng ?????

:)

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Suzuki Hayabusa deler selges on Fre 19 Okt 2012 - 21:00

Kor du skal få tak i deler ? Se i boden, i kjelleren, på badet, i uthuset, i garasjene til dine brødre, på soverommet ditt, i garasken til din svigermor. Osv osv. Du har mere Hayabusa deler enn de fleste. Det neste er vel at Erling Sande kjøper mc deler fra deg. Det e mest deler som ikke du trenger jeg har for salg.. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Suzuki Hayabusa deler selges on Fre 19 Okt 2012 - 21:10

Mcbang skrev:Kor du skal få tak i deler ? Se i boden, i kjelleren, på badet, i uthuset, i garasjene til dine brødre, på soverommet ditt, i garasken til din svigermor. Osv osv. Du har mere Hayabusa deler enn de fleste. Det neste er vel at Erling Sande kjøper mc deler fra deg. Det e mest deler som ikke du trenger jeg har for salg.. Very Happy

På Soverommet e det fan ikke Hayabusa deler... dær e det ZX9 deler :)

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Suzuki Hayabusa deler selges on Fre 19 Okt 2012 - 23:59

Det finnes altså grenser, også for altaværinger, for ka man går til sengs med Shocked

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Suzuki Hayabusa deler selges on Lør 20 Okt 2012 - 5:18

Mcbang skrev:Kor du skal få tak i deler ? Se i boden, i kjelleren, på badet, i uthuset, i garasjene til dine brødre, på soverommet ditt, i garasken til din svigermor. Osv osv. Du har mere Hayabusa deler enn de fleste. Det neste er vel at Erling Sande kjøper mc deler fra deg. Det e mest deler som ikke du trenger jeg har for salg.. Very Happy

Si meg.. Kjeller, bad og soverom? Shocked

Høres ut som dere har fått noen svære gammer etterhvert??

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Suzuki Hayabusa deler selges on Lør 20 Okt 2012 - 18:51

Vi sama leve godt på subsidier fra han norske stat. 11-Yngve er som høvding å regne hær i nord, han fått tak i en campingvogn av beste sort og den er nesten helt ny. Det er en 1985 mod shabby. Det var noen søkk rike søringer som kastet den etter at de kom fra Nordkapp. Vi andre sama bor fortsatt i lavvo. Det at 11-Yngve har så mange rom i campingvogna viser at han tjener godt på å lange gamle Hayabusa deler.

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Suzuki Hayabusa deler selges on Lør 20 Okt 2012 - 19:41

COOLT! Har alltid visst at denne Yngve er noe utenom det vanlige!! queen

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Suzuki Hayabusa deler selges on Lør 20 Okt 2012 - 19:56

Mcbang skrev:Vi sama leve godt på subsidier fra han norske stat. 11-Yngve er som høvding å regne hær i nord, han fått tak i en campingvogn av beste sort og den er nesten helt ny. Det er en 1985 mod shabby. Det var noen søkk rike søringer som kastet den etter at de kom fra Nordkapp. Vi andre sama bor fortsatt i lavvo. Det at 11-Yngve har så mange rom i campingvogna viser at han tjener godt på å lange gamle Hayabusa deler.
Solgte faktisk den Cabbyen i sommer. Fikk 20K for den ( Utrolig ).

Nu bor æ på en Bunkes etter tyrkertan.... ( nesten helt rett... misstenker at det er en bunkers under Lavoene min og VET at det er en under nabolavoen samt en bak lavoen min inni skogen...... )

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]