Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Forundringslotteri!!!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Forundringslotteri!!! on Tir 23 Okt 2012 - 20:44

Tidenes råeste lotteri!

Her får du uante muligheter til å imponere venner og familie med din forutseelse og forretningssans!

Motorsykkelrelatert overraskelsespakke loddes ut!

KUN 250,- pr. lodd!

Send PM for kontoinformasjon.
Trekning foregår totalt upartisk av søt dame i starten av desember.

IKKE la denne sjansen gå fra deg!

Skynd deg!
alien

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

2 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 9:15

Lotteriet blir litt råere om du lodder ut en søt dame, enn en bag med svette mc-klær?

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 11:03

...altså; hadde jeg hatt ei søt dame hadde jeg vel ikke loddet henne ut, vel?

(med mindre jeg var sikker på hun snek seg hjem igjen ganske kjapt så jeg kunne gjentatt operasjonen, da)

4 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 11:51

Gjør som Haya sier; Del godene?

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 13:24

99Trollerud skrev:Lotteriet blir litt råere om du lodder ut en søt dame, enn en bag med svette mc-klær?

Æ trur æ ville vært litt forsiktig med å overta noe dame fra Haeggis. Han klagde jo over at alle damene han har vært borti e rape gal.
Trur æ går for en bag svette klær

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 13:28

Men gærne damer en jo BRA?! pig

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 13:40

Forskjellen på damer og batteri er at batteriet har en positiv side.

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 13:45

ii

Sist endret av Haya99 den Ons 24 Okt 2012 - 13:46, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 13:45

Haya99 skrev:Ikke den typen som kverker folk .... men hun som ble lurt til å flytte til Fredrikstad var jo ganske kapabel....

....ellers vil jeg vel si at dette lotteriet går til enbedre sak enn den innsamlinga som foregår i hovedstaden om dagen...

http://www.dagbladet.no/2012/10/24/nyheter/terror/innsamling/islamister/pst/24009751/

....men ingen av de er i nærheten av å lure noen kr ut av meg...

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 14:18

Haya99 skrev:... men hun som ble lurt til å flytte til Fredrikstad var jo ganske kapabel....

"Kapabel"? Kapabel til hva? Hmmmm.. Jeg forstår hverken sjargongen til Haya, eller til Vågå-ordføreren, jeg.... confused

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 14:23

Haya99 skrev:
....ellers vil jeg vel si at dette lotteriet går til enbedre sak enn den innsamlinga som foregår i hovedstaden om dagen.....

Synes det er helt greit at man samler inn penger til "al-qaida", jeg? Folk må da få støtte de organisasjonene de selv ønsker? Selv ble mine skattepenger brukt på å bombe Libya, og til å henrette både Gadaffi og Saddam. Jeg hadde helt klart foretrukket om slike pøbler som skal ut i verden og terrorisere nasjoner finansieres vha bøssebærere, enn over skatteseddelen til borgere i verdens rikeste land?

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 15:51

99Trollerud skrev:
Haya99 skrev:
....ellers vil jeg vel si at dette lotteriet går til enbedre sak enn den innsamlinga som foregår i hovedstaden om dagen.....

Synes det er helt greit at man samler inn penger til "al-qaida", jeg? Folk må da få støtte de organisasjonene de selv ønsker? Selv ble mine skattepenger brukt på å bombe Libya, og til å henrette både Gadaffi og Saddam. Jeg hadde helt klart foretrukket om slike pøbler som skal ut i verden og terrorisere nasjoner finansieres vha bøssebærere, enn over skatteseddelen til borgere i verdens rikeste land?
Ja, det burde kanskje vært skattelette for de som ikke støtter Nato/FN-invasjoner? Da hadde man vel fått et ganske klart bilde av støtten i befolkningen til slike aksjoner

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 15:57

Skattelette??

Nei, man skal aldri betale skatt, skatt er roten til alle problemer i verden.

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 16:02

Hvem skal da betale lønna di? Du har vel hatt noen oppdrag for staten? Vil huske en snåling som stod å kløna med ei slegge i gata et eller annet sted

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 16:24

jhn skrev:Hvem skal da betale lønna di? Du har vel hatt noen oppdrag for staten? Vil huske en snåling som stod å kløna med ei slegge i gata et eller annet sted

Se der, ja! Jhn er så godt inndoktrinert i systemet at han ikke lenger synes det er provoserende å betale skatt for å sysselsette folk med meningsløse byggeprosjekter!

-Takk for at du sponser lønna mi!

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 16:30

99Trollerud skrev:
jhn skrev:Hvem skal da betale lønna di? Du har vel hatt noen oppdrag for staten? Vil huske en snåling som stod å kløna med ei slegge i gata et eller annet sted

Se der, ja! Jhn er så godt inndoktrinert i systemet at han ikke lenger synes det er provoserende å betale skatt for å sysselsette folk med meningsløse byggeprosjekter!

-Takk for at du sponser lønna mi!

...jaja Hollis - du er i prinsippet helt lik Krekar , Batti og Molybden - helt imot dagens samfunn , men også en snylter på dets rumpe ....

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 16:47

99Trollerud skrev:-Takk for at du sponser lønna mi!
Ingen årsak, bare hyggelig, du skal jo leve du også.
Solidaritet og alt det derre, vet du :)
Vi skal jo alle ha veier for å frese rundt på med syklene våre.
Antar du har hatt noen andre, og mere nyttige jobber, (for oss) enn den sleggejobben

Vis Medlemmets Profil

18 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 16:56

Haya99 skrev:
Haya99 skrev:
Haya99 skrev:
Haya99 skrev:
Haya99 skrev:
Haya99 skrev:
Haya99 skrev:... men hun som ble lurt til å flytte til Fredrikstad var jo ganske kapabel...
Ja, de er jo FINE. Det er ikke problemet...

Lurt? Med min sjarm trenger jeg da ikke lure noen! Very Happy

Nå er vi forresten WAY off-topic. Godt jobbet gutter - stå på!
rendeer geek king bounce elephant

19 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 17:04

Haya99 skrev:
...jaja Hollis - du er i prinsippet helt lik Krekar , Batti og Molybden - helt imot dagens samfunn , men også en snylter på dets rumpe ....

Stemmer det! alien

Vis Medlemmets Profil

20 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 17:17

jhn skrev:Ja, det burde kanskje vært skattelette for de som ikke støtter Nato/FN-invasjoner?
Et glitrende forslag, som FN burde innført i alle medlemsland;
-Alle mennesker som IKKE støtter en krig deres nasjon er på vei inn i, kan gå til sin lokale myndighet og melde dette, og dermed tilkjennes skatterfradrag tilsvarende krigens kostnad pr. capita.

...tenker det hadde blitt mye kriging da, gitt...

21 Re: Forundringslotteri!!! on Ons 24 Okt 2012 - 20:18

Haeggis Amateur Line skrev:
jhn skrev:Ja, det burde kanskje vært skattelette for de som ikke støtter Nato/FN-invasjoner?
Et glitrende forslag, som FN burde innført i alle medlemsland;
-Alle mennesker som IKKE støtter en krig deres nasjon er på vei inn i, kan gå til sin lokale myndighet og melde dette, og dermed tilkjennes skatterfradrag tilsvarende krigens kostnad pr. capita.

...tenker det hadde blitt mye kriging da, gitt...
Æ e helt enig. Det e i grunnen rart at æ med min gnistrende hjerne ikke har tenkt på det før, litt brydd over det, men fornøyd med at det omsider kom cheers

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]