Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Busa på bane?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Busa på bane? on Søn 28 Okt 2012 - 11:53

Snakka med en kar fra Sandefjord-området som driver banekjøring på høyt mosjonist-nivå,mener han sa at han hadde vært med på Nasjonal også.Spurte om han kjente til Haya99's prosjekt,men det gjorde han ikke.

Han kunne også fortelle at det var 2-3 stykker i området med Hayabusa som også var med og kjørte treninger,og at disse var en pest og en plage å ha på banen. På strekkene klarte ikke Gixxere og R1 å kjøre forbi dem,mens i svingene hopet det seg opp.

Kan det være sant clown

2 Re: Busa på bane? on Søn 28 Okt 2012 - 12:04

Han snakker vel om Senior mc sitt opplegg - siden de har problemer å kjøre forbi i svinga.

Det er jo snakk om Rudskogen - og å kjøre forbi en std Busa med en RR1000 skal ikke by på store problemer - hvis du kan kjøre en smule.
Min sykkel har ikke vært på bane siden 2010 Baneviken - så det er ikke meg de har trøbbel med.

Nedlegget er Busaen akilleshel - og det som alltid vil begrense den på bane - selv og jeg jekker opp min vil det fortsatt være det som begrenser .

Hvem er disse apekattene - så jeg kan vise dem bakhjulet neste sesong? pig

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Busa på bane? on Søn 28 Okt 2012 - 12:28

Nei,det var ikke Senior Mc,mener han sa han var medlem i Borg MC-klubb,og at han hadde kjørt endel Nasjonal(hvis det heter så), så hvis han ikke skryter på seg så kjører han sikkert fort nok i svingene. Det var at disse bussene kjørte så ustabilt,full fart på strekkene og sniglefart gjennom kurvene som var problemet.

Nei,det var ikke deg han snakket om. Han visste ikke hvem du var,heller ikke noe om moppen som du bygger om. Det var 2-3 stykker fra Sandefjord-området det var snakk om. Men forstod jeg ham rett,så hadde de visst "mobbet" dem til å kjøpe seg noe annet til banebruk rabbit

4 Re: Busa på bane? on Søn 28 Okt 2012 - 12:58

Tror ikke det er mange Busaer som har kjørt på RR- trening på lisens - så det har neppe vært noe stort problem ......

Jeg synes dagen RR1000 er så lettkjørte og kjønnsløse at de kunne stilt i kombinert.

Når jeg setter meg på en RR1000 - uansett type er det som å kjøre moped - de er så lettkjørte eog lettmanøvrerte at det kunne vært en Paugot 20 scooter.... seff går de bedre når en vris på - men det krever liksom ingenting ....

Nei da er en brutal jævlig Busa mye mer utfordrende. Ser med skrekk fram til å få testet den på baksiden av Skogen - der selv en nedgira 148hk K1 gixxer gikk på hjulet over kulen....

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Busa på bane? on Man 29 Okt 2012 - 16:25

Haya99 skrev:Tror ikke det er mange Busaer som har kjørt på RR- trening på lisens - så det har neppe vært noe stort problem ......

Jeg synes dagen RR1000 er så lettkjørte og kjønnsløse at de kunne stilt i kombinert.

Når jeg setter meg på en RR1000 - uansett type er det som å kjøre moped - de er så lettkjørte eog lettmanøvrerte at det kunne vært en Paugot 20 scooter.... seff går de bedre når en vris på - men det krever liksom ingenting ....

Nei da er en brutal jævlig Busa mye mer utfordrende. Ser med skrekk fram til å få testet den på baksiden av Skogen - der selv en nedgira 148hk K1 gixxer gikk på hjulet over kulen....

Det er ikke Busaene som er problemet men de oppå.... Det var vel også ditt poeng tipper æ :)

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]