Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Vinteren er i anmars 2 / Haya hadde rett..

Gå til side : Previous  1, 2, 3

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 3]

Inngående aksel fra gamle girkassa overlevert P-Aulie idag. I begynnelsen av neste uke får vi vite om ny og gammel aksling går om hverandre.

-stay tuned, kanskje jeg er imål ut på vårparten en gang.. alien

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev:Inngående aksel fra gamle girkassa overlevert P-Aulie idag. I begynnelsen av neste uke får vi vite om ny og gammel aksling går om hverandre.

Er vel dårlig med is da affraid

Vis Medlemmets Profil
110-TAYLORnoMADEn skrev:
99Trollerud skrev:Inngående aksel fra gamle girkassa overlevert P-Aulie idag. I begynnelsen av neste uke får vi vite om ny og gammel aksling går om hverandre.

Er vel dårlig med is da affraid
Er vel nettopp det han håper på ja...

Vis Medlemmets Profil
Nå har jeg hvertfall fåt tilbake girkassa. Nå ligger den på arbeidsbenken. Idag blir denne sykkelen montert ferdig om ikke noe helt uventet skulle skje. Tatt i betraktning at jeg tror at himmelen snart ramler ned i hue på oss, så ligger liste for "uventede hendelser" ganske høyt hos meg. Jeg tror dette blir sykkel iløpet av dagen.

Wink

Bilder får dere vente litt på, har ikke fått iphone enda.. Crying or Very sad

Vis Medlemmets Profil
Update:

Gidder ikke gjøre mer idag likevel.. Ble lei.. Kanskje en annen dag.. Sleep

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev:Update:

Gidder ikke gjøre mer idag likevel.. Ble lei.. Kanskje en annen dag.. Sleep

Hehe,var det noe som ikke passet,kanskje clown

Du,det er en jomfru i nød over på det aktive forumet,problemer med en bilmotor. Tønsberg. Jeg tipset henne om at du kanskje hadde kontakter med østblokkmafia som tar sånne jobber for en overkommelig pæng.

Manglet en slik liten halvmåneformet kile. Og en liten stang som skal presse clutchen ut når man drar i hendelen. Blei kort og godt lei. Stikker inn til Dyrnesen, Colin Taylor er der og de lager Honda Cr 750 Dick Mann replica tanker i aluminium. Spennende å se Colin Taylor forme metall, og så må jeg snakke litt bisniss med Dyrnesen.. Tror I må ha meg en Rob North Trident snart..

Hva kallte du forumet?? Jomfruer idag er enten 12 år gamle, eller ufordragelig stygge. Eller de er menn. Ingen av delene passer en "drop dead gorgeous" mann som meg.. Cool

Vis Medlemmets Profil
Fikk jobbet litt mer med faenskapet idag.. Jeg var passe hæppy med innsatsen, helt til jeg oppdaget at jeg har montert brakettene som holder girkassa opp-ned. I og med at oljetanken skal monteres på denne braketten, og sitte under setet der, er det bare å begynne å skru det fra hverandre igjen.. :-(

Bortsett fra det, er den snart startklar.. Må bare finne noe alkohol å ha på tanken.. Og en som er gæærn nok til å ville prøve..

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev:Og en som er gæærn nok til å ville prøve..
Hr-hrrmmm!
cheers
...melder seg, hepp!

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

60 Re: Vinteren er i anmars 2 / Haya hadde rett.. on Lør 16 Mar 2013 - 11:02

KnutR

Admin
Har du isbane, så mangler jeg vett! Very Happy

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

61 Re: Vinteren er i anmars 2 / Haya hadde rett.. on Lør 16 Mar 2013 - 11:47

KnutR skrev:Har du isbane, så mangler jeg vett! Very Happy

Jeg har:
Traktor og brøyteskjær
Et tjern
Opptil flere motorsykler med vinterdekk (men bare en hvor piggene er nesten 3cm)
Liten varmestue
Motorsag, øks og masse trær
Et par snøscootere og et par beltebiler

-Men er det noen som være med å leke??
Nei, det virker ikke slik.. scratch

Vis Medlemmets Profil

62 Re: Vinteren er i anmars 2 / Haya hadde rett.. on Lør 16 Mar 2013 - 13:09

99Trollerud skrev:Bortsett fra det, er den snart startklar.. Må bare finne noe alkohol å ha på tanken.. Og en som er gæærn nok til å ville prøve..

Tror du må presisere en gang til at alkoholen skal på tanken,før det melder seg flere frivillige.Ting tyder på at de har misforstått clown

Trollerud skrev:Fikk jobbet litt mer med faenskapet idag.. Jeg var passe hæppy med innsatsen, helt til jeg oppdaget at jeg har montert brakettene som holder girkassa opp-ned. I og med at oljetanken skal monteres på denne braketten, og sitte under setet der, er det bare å begynne å skru det fra hverandre igjen..  :-(

Bortsett fra det, er den snart startklar.. Må bare finne noe alkohol å ha på tanken.. Og en som er gæærn nok til å ville prøve..

Liten update her:

Tror denne er klar til start nå.. Og om alt går bra, får jeg litt metanol på mandag, så da kan man prøvestarte snart..

Så får vi se om testpilotoene som meldte seg på i fjor er klare?  What a Face 

Vis Medlemmets Profil

Gjest

Gjest
Synd det ikke er is på fjorden, da kunne du hatt mye moro.

Det er ca 15 cm is på skogstjernet nedenfor hytta. Mildværet har kommet med en del "overvann" og mye smeltevann langs land. Yr.no sier det kommer kuldegrader om en uke, da blir det perfekte forhold der oppe. Men Hæggis og Knut er vel neppe så tøffe i barten når det kommer til stykket, får vurdere å teste den selv...  rabbit 

Vis Medlemmets Profil
Har jobbet litt med et "is-racer"-prosjekt til. En av forummedlemmene drar kanskje kjensel på denne fra tidligere.

Senket fjæringen, 19" piggdekk foran og bak.. Tror denne kan bli artig på isen, denne også..

Vis Medlemmets Profil
kan da alltids bråke opp litt metanol jeg.... bounce 

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:kan da alltids bråke opp litt metanol jeg.... bounce 

Klar for en prøvetur neste lørdag, Mekkern??  What a Face 

Vis Medlemmets Profil
håper været slår over til vinter før det da......er ikke akkurat feit is i distriktet nå..

hvor er hytta da? Snill lensmann? sunny 

Vis Medlemmets Profil
Hytta er rett nord for Hønefoss. Lensmann har jeg ikke tenkt å invitere. Skal være minusgrader fra og med torsdag, spørs om det holder... Vi får se..

Vis Medlemmets Profil

KnutR

Admin
Jeg har knerta ryggen, og sliter med å løfte kaffekopper om dagen.
Tror jeg står over Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil
Kjipt å høre..

Vell, da blir det vel mer kaffe på meg, da!  scratch 

Vis Medlemmets Profil
eg kjem å teste hvis isen bærer..  pig  
tar en kopp kaffe jeg også.  bounce 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 3]

Gå til side : Previous  1, 2, 3