Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Får jo ikke sove for svarte!

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 3:41

HJÆÆÆÆÆÆLP! Shocked

Jeg får ikke sove, hva gjør jeg? Jeg prøver å telle Sauer, men da begynner jeg bare å tenke på Fårikål og blir sulten i stedet. Embarassed

Prøvde å telle motorsykler også, men da får jeg bare kraftige abstinenser og lyst til å gå ut i carporten og fyre opp min Africa Twin. Cool

Noe naboene sikkert ikke hadde satt særlig pris på sånn cirka klokka halv fire på morran. Evil or Very Mad

Ideer tas i mot med takk. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 5:46

Har du prøvd å lese de to trådene her på Off-topic; "Realiteter i politikken" og "Konspirasjon på gang"?

-Burde være sovemedisin god som noe.

Ellers pleide det alltid å fungere å nappe litt i loffen før man skulle sove i ungdomsårene, kanskje verd å prøve det og..

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 12:53

99Trollerud skrev:Har du prøvd å lese de to trådene her på Off-topic; "Realiteter i politikken" og "Konspirasjon på gang"?

-Burde være sovemedisin god som noe.

Ellers pleide det alltid å fungere å nappe litt i loffen før man skulle sove i ungdomsårene, kanskje verd å prøve det og..
HeHe, jammen jeg gjorde jo det på dagen i går og sovnet foran PC,n. Og det er nok derfor jeg ikke fikk sove i natt. Razz Altså, leste litt i de to trådene her på Off-topic; "Realiteter i politikken" og "Konspirasjon på gang".

Men å "nappe litt i loffen" tenkte jeg ikke på. Cool Forøvrig, det har jeg hørt man kan bli blind og få hår inni hånda av. clown

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 13:17

JonnyK skrev:
Men å "nappe litt i loffen" tenkte jeg ikke på. Cool Forøvrig, det har jeg hørt man kan bli blind og få hår inni hånda av. clown

Det forklarer jo Haya sitt dårlige gangsyn og hårete håndflater... pig

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 13:28

99Trollerud skrev:
JonnyK skrev:

Det forklarer jo Haya sitt dårlige gangsyn og hårete håndflater... pig
HeHe, nydelig kontring. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 13:36

Men jeg sover som en stein...

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 13:39

Haya99 skrev:Men jeg sover som en stein...

My point excactly.. Viser jo nettop at det tydeligvis hjelper å "pleie ensomheten" før man legger seg..

Sleep

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 13:44

99Trollerud skrev:
Haya99 skrev:Men jeg sover som en stein...

My point excactly.. Viser jo nettop at det tydeligvis hjelper å "pleie ensomheten" før man legger seg..

Sleep
Er det dette man kaller "å ta grep" i ting? Wink

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 14:16

Sover vanligvis bra - men de siste nettene har jeg surfet litt på YT og sett endel med Bill Maher - og det er så bra at jeg nesten ikke klarer å slutte - og får søvnproblemer - bedre enn porr....

Han fikk jo forøvrig sparken ei uke etter 9-11 - da han sa på direkten at han mente US-piloter som satt og trykte på knapper og skjøt raketter på lang avstand - var feigere enn disse selvmordspilotene som fløy inn i World Trade.....

Han hadde vel rett - men timinga var ikke helt på topp.....

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 14:28

Haya99 skrev:Sover vanligvis bra - men de siste nettene har jeg surfet litt på YT og sett endel med Bill Maher - og det er så bra at jeg nesten ikke klarer å slutte - og får søvnproblemer - bedre enn porr....

Han fikk jo forøvrig sparken ei uke etter 9-11 - da han sa på direkten at han mente US-piloter som satt og trykte på knapper og skjøt raketter på lang avstand - var feigere enn disse selvmordspilotene som fløy inn i World Trade.....

Han hadde vel rett - men timinga var ikke helt på topp.....
Nå er det vel definisjonsspørsmål om fanatisme skal/kan defineres som "mot".

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 14:50

WTC ble jo aldri truffet av noe fly heller..

Litt pussig er det at kona til en av amerikas mest annerkjente advokater, George W's personlige advokat, var ombord i det første flyet som traff WTC. Hun ringte mannen sin fra flyet og fortalte om disse arabiske terroristene med tapetkniver.

-Aberet er bare det at det på den tiden ikke var mobiltelefondekning fra fly til bakke, så man sleit litt med å forklare hvordan dette gikk til. "Løsningen" viste seg raskt å være at fruen måtte ha brukt telefonene i setene på Boingen.
-Desverre kom flyselskapet etterhvert på banen og innrømmet at dette flyet ikke var utrustet med telefoner i passasersetene.
-Enden på visa var, i god amerikansk spirit, å erklære det hele som "et mirakel", og gå tilbake til mobiltelefon-teorien..

Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 15:11

Dette med "mot/modig" er et relativt begrep. Jeg mener at mot er noe man utviser når handlingen er bevisst og man er nykter i hodet. Går man berserk eller er ruset på noe, så definerer ikke jeg det som "mot".

Og da kommer jeg inn på disse Islamistiske terroristene som sto bak 9/11. For dette var fanatiske Islamister som gode dette i en blind fanatisme og ønske om belønningen som deres Martyrdom vil gi dem, evig liv i Paradis. Og da er jo handlingen slik jeg ser det motivert av egeninteresser.

"Fanatisme er en følelse av å være fylt med overdreven, ukritisk nidkjærhet, spesielt for en ekstremt religiøs eller politisk sak, eller med en besettende entusiasme for et tidsfordriv eller en hobby. Fanatisme betegner altså en blind, ensidig tro eller begeistring for noe".

Og de ruser seg på ideen om Martyrdom og evig liv i Paradis, altså en belønning, noe som trigger endorfinene i hjernen og som gir den samme ekstasefølelsen/rusen man kan få av ulike rusmidler.

"Ekstase, er en sinnstilstand kjennetegnet ved sterk indre opplevelse av å være fylt av noe guddommelig eller være totalt hengitt til en forestilling eller idé med samtidig redusert kontakt med omgivelsene (innsnevret bevissthet). Som regel vil ekstasen være forbundet med intens følelse av lykke, velvære eller av å være utvalgt, ha en egen innsikt i tilværelsen som andre ikke har (se også eksaltasjon). Ekstase kan forekomme i visse religiøse sammenhenger, men kan også skyldes rusmidler, sykdommer i sentralnervesystemet eller være en del av en psykiatrisk lidelse".

Så som sagt, hva som er mot/modig i denne samenhengen kan diskuteres. Very Happy

Sist endret av JonnyK den Ons 21 Nov 2012 - 15:17, endret 2 ganger

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 15:14

Æ har for lenge siden mistet oversikten over hva som e blitt sagt og motsagt i denne WTC-saken, men mener å huske at det var mange som ringte hjem før smellet. Huske æ feil?

Er du Trollerud, en av de som mener at dette var arrangert av amerikanerne selv?

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 15:54

jhn skrev:
Er du Trollerud, en av de som mener at dette var arrangert av amerikanerne selv?

Svaret ligger i WTC7, ikke WTC 1 og 2. Med "et halvt liv" i byggebransjen, og statikk og konstruksjonslære i ingeniørutdannelsen, er det ikke mulig å forklare WTC som noe annet enn en kontrollert riving.

Legg merke til at trappesjakt / heissjakt ramler først. Du ser dette oppe på taket, et lite bygg oppe på bygget, dett er det første som ryker. Trappesjakters funkjon er å stive av bygget, skal du få det til å ramle, må dette vekk. Vider kan man se at veggene ramler innover? Når bygg sprenges, festes ytterveggene til veggene lengre i bygget (f.eks heissjakt) vha stålwire. Man får de innerste veggene til å ramle først, da trekker wirene med seg ytterveggene innover. Naturen vil helst at veggene skal falle ut, det var noe med "minste motstands vei"?

Nei, WTC7 er en proff rivejobb. Det er WTC1 og 2 også, desverre vil Obama forby "spekuleringer" rundt dette, så snart blir det nok straffbart å mene noe annet enn den offesielle versjonen.. Animal Farm i praksis..

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 16:30

Det der er for fare off for meg ...... den får du drive fram sjæl....

switcher av og til innom domsday-preppers på NG - du bør vel få deg et slik prosjekt Hollis?

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 17:01

Joda, Trollerud, æ har sett denne videoen, og mange andre.
Æ har også vært et halvt liv i byggebransjen, og har også revet litt ... + noen gamle sprengningskurs, så har lekt litt med dynamitt. Ikke minst har man jo sett de derre demolitionfolka på Discovery, så det der kan man jo alt om Laughing

Problemet med disse videoene e jo å sile ut de riktige, man har jo sett videoer med den "offisielle sannheten", "den virkelige sannheten" "den virkelig offisielle sannheten" "den offisielle virkelig sannheten" så har man jo "SANNHETEN om den offisielle sannheten .." osv osv.
Alt blir fremstilt av de "fremste eksperter på området"

Dette gjelder forsåvidt på mange områder, f.eks filmer om en hul måne, en hul jordklode, UFO, USO, bygninger både på månen og på mars og motbevisninger av disse påstandene. Alt sammen presentert på en profesjonell og "troverdig" måte

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 18:07

Å poste noe sånt som dette klokka halvfire på natta/morgenen er ganske optimistisk,vil jeg påstå.
Hvis man mot formodning treffer noen andre her på denne tiden,så er det vel sansynlig at den personen har samme problem. Og da er det jo ingen vits i å spørre han clown

Har du ikke ei kjærring du kan ta deg ut på? Det pleier jeg pig

18 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 18:17

KliffArne skrev:Å poste noe sånt som dette klokka halvfire på natta/morgenen er ganske optimistisk,vil jeg påstå.
Hvis man mot formodning treffer noen andre her på denne tiden,så er det vel sansynlig at den personen har samme problem. Og da er det jo ingen vits i å spørre han clown

Har du ikke ei kjærring du kan ta deg ut på? Det pleier jeg pig
Tja, si ikke det, de kan jo utveksle erfaringer mtp loffenappeteknikker

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 18:22

Ikke enig jhn.. (Overrasket?)

911 er ikke først og fremst en konspirasjonsteori. 911 handler mer om å få en troverdig etterforskning med troverdig bevisførsel. Verdenshistoriens værste terrorangrep må ikke gå inn i historiebøkene som et uavsluttet kapittel?

Architects & Engineers for 9/11 Truth er en organisasjon der over 1.000 arkitekter og bygningsingeniører jobber mot styringsmaktene for å få gjenåpnet saken. Disse folkene har ingen ting å vinne på å få en ny etterforskning, annet enn å gjenreise tilliten til Systemet.
-Hvorfor skal man nekte dem det?

I tillegg til at profesjonelle bygg-folk engasjerer seg, har også piloter gått sammen med tilsvarende krav; Nedstigningen og krasjet i Pentagon-bygget har INGEN piloter i verden klart å utføre i flysimulator, til tross for at mange har prøvd! Flyet blir fløyet av en bakfull terrorist, uten flyvetrening (40 timer?), men presterer en manøver ingen andre klarer, og trykker flyet inn i et hull i Pentagon som er mindre enn selve flykroppen, og ingen vrakdeler etterlates. Ingen ferdskriver heller. Flyet bare forsvinner..

Flyet i Shanksville, "Flight 93", gjorde det samme; Det forsvant også. Slik så det ut der Flight 93 krasjet:

Til sammenlikning så det slik ut der flyet der den polske regjeringen omkom:

Og så mye av flyet klarte de å samle sammen etterpå:

Man kommer til et punkt der hele greia blir en farse. Der det rett og slett blir å forsøke å holde voksne mennesker for narr, når man står fast ved myndighetenes versjon. Jeg er ikke den smarteste gutten i gata, men smart nok til å forstå når noen lyver til meg, og det er det George W gjør i denne saken. Da må vi få lov å kreve skikkelige svar uten å bli sett på som raringer? study

Vis Medlemmets Profil

20 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 18:42

Har Jonny sovna Question
Edit = skriveleif

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 18:49

custom 95 skrev:Har Jonny sovna Question
Edit = skriveleif

Med tanke på tipset han fikk vedr selvstimulerings innvirkning på nattesøvnen, er jeg jaggu ikke så sikker på om jeg VIL vite om Jonny-Jonny har sovnet eller ikke? monkey

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 18:49

99Trollerud skrev:Ikke enig jhn.. (Overrasket?)
Neida, absolutt ikke overrasket

99Trollerud skrev:
Bla bla bla ... ... masse greier ...bla bla ... bilder ...
... ...
... Da må vi få lov å kreve skikkelige svar uten å bli sett på som raringer? study
Joda, helt enig i det. Det meste du sier (i dette innlegget) er fornuftig nok, men så finnes det andre eksperter som har andre meninger.
Hadde det vært så opplagt og enkelt å se at dette er en inside job, så hadde vel kravet om gjenopptakelse vært mye større blandt amerikanere flest.
Men sånn generelt, det er fint å være kritisk til opplysninger fra myndighetene, disse opplysningene, og bilder og filmer +div kan manipuleres, men må ikke glemme å være kritiske til kritikerne, de kan også manipuleringens kunst

Vis Medlemmets Profil

23 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 19:32

jhn skrev:Hadde det vært så opplagt og enkelt å se at dette er en inside job, så hadde vel kravet om gjenopptakelse vært mye større blandt amerikanere flest.
Hadde det ikke vært skurker og corp.-power som styrte media i USA, ville kanskje dekningen vært noe annerledes og folk flest VILLE hatt en oppfatning om at NOE er galt fatt?

Har du prøvd å diskutere verden som sådan med folk fra USA? De er sørgelig hjernevasket...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

24 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 19:42

Vel, jhn, når det gjelder 911, tror jeg ikke du klarer å finne EN troverdig offentlig rapport lengre, men jeg skal gjerne titte på det du måtte finne..

Vis Medlemmets Profil

25 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 19:48

Haeggis Amateur Line skrev:Har du prøvd å diskutere verden som sådan med folk fra USA? De er sørgelig hjernevasket...

Nå er ikke jeg den som er mest samfunnsorientert eller politisk interessert,men akkurat det du sier her,kjenner jeg igjen fra den tiden jeg seilte i Karibien og således kom i kontakt med folket "over there".

Vet ikke om de var hjernevasket,men de visste påfallende lite om verden utenom Amerika. Og det de visste om Amerika,kunne ikke jeg kvalitetssikre Suspect

Men ellers så var det jo kjekke folk rabbit

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next