Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Får jo ikke sove for svarte!

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 20:07

KliffArne skrev:
Haeggis Amateur Line skrev:Har du prøvd å diskutere verden som sådan med folk fra USA? De er sørgelig hjernevasket...

Nå er ikke jeg den som er mest samfunnsorientert eller politisk interessert,men akkurat det du sier her,kjenner jeg igjen fra den tiden jeg seilte i Karibien og således kom i kontakt med folket "over there".

Vet ikke om de var hjernevasket,men de visste påfallende lite om verden utenom Amerika. Og det de visste om Amerika,kunne ikke jeg kvalitetssikre Suspect

Men ellers så var det jo kjekke folk rabbit
Det er jo en sterk kontrast til oss Nordmenn som vet ALT om ALT, selv hva som EGENTLIG skjedde 9/11 selv om ingen av oss var der å så det. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 20:13

Haeggis Amateur Line skrev:
jhn skrev:Hadde det vært så opplagt og enkelt å se at dette er en inside job, så hadde vel kravet om gjenopptakelse vært mye større blandt amerikanere flest.
Hadde det ikke vært skurker og corp.-power som styrte media i USA, ville kanskje dekningen vært noe annerledes og folk flest VILLE hatt en oppfatning om at NOE er galt fatt?

Har du prøvd å diskutere verden som sådan med folk fra USA? De er sørgelig hjernevasket...
Ikke så mange ganger nei, men æ vet nok om de til å ha omtrent samme oppfatning av de som du, og mange andre har

Trollerud skrev:
Vel, jhn, når det gjelder 911, tror jeg ikke du klarer å finne EN troverdig offentlig rapport lengre, men jeg skal gjerne titte på det du måtte finne.....
Du har sikkert rett, men æ har ikke tenkt å leite. Æ e nok heller ikke alltid den beste til å avgjøre hva som er troverdig.

Vis Medlemmets Profil

28 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 20:28

Haya99 skrev:de siste nettene har jeg surfet litt på YT og sett endel med Bill Maher - og det er så bra at jeg nesten ikke klarer å slutte.....

Mannen Haya ler sammen med:

Tragisk mann, med tragisk menneskesyn.. Slike folk bør man ta klart og tydelig avstand fra, ikke se opp til... No

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 20:34

Her er topp 10 i konspirasjonsteorier: http://www.side3.no/article2968682.ece

De 10 største konspirasjonsteoriene

1. USA stod bak 9/11.

2. Det var ingen landing på månen.

3. CIA drepte Kennedy.

4. Illuminati.
Illuminati skal være en verdensomspennende organisasjon som skal ta over verden. Bakgrunnen er en organisasjon som ble grunnlagt 1.mai 1776 i Tyskland av Adam Weishaupt. Mange trodde på deres egen tid at bakgrunnen deres var å styrte europeiske regjeringer og at de stod bak den franske revolusjonen.

5. Man fant en UFO ved Roswell.

6. USA lot Pearl Harbor skje.

7. Bilderberg-gruppen styrer verden.

8. Frimurerne skal ta over verden.

9. Prinsesse Diana ble drept av kongefamilien.

10. Paul McCartney er død.

Denne teorien startet etter at Paul McCartney gikk barbeint over Abbey Road, og at man visstnok kunne høre «Paul is Dead» på en Beatles-sang.

I tillegg påstås det at Gud finnes. At Bibelen er sann. Og at Elvis lever. clown

Forøvrig er det fremsatt konspirasjosnteorier om terroren som rammet Norge den 22/7.2011 også, blant annet en som plassrer skylden for massakren hos Jødene.

Vis Medlemmets Profil

30 Re: Får jo ikke sove for svarte! on Ons 21 Nov 2012 - 22:41

99Trollerud skrev:
Haya99 skrev:de siste nettene har jeg surfet litt på YT og sett endel med Bill Maher - og det er så bra at jeg nesten ikke klarer å slutte.....

Mannen Haya ler sammen med:

Tragisk mann, med tragisk menneskesyn.. Slike folk bør man ta klart og tydelig avstand fra, ikke se opp til... No

Det der er ikke blandt hans beste. Denne er bedre:

http://www.youtube.com/watch?v=Fm5IEWotkfE

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2