Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Harley Davidson, driftsikkert?

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 Harley Davidson, driftsikkert? on Tor 22 Nov 2012 - 23:07

Hei. Jeg sitter og ser på Finn.no og på en HD Sporster en 1999 modell som kun har gått 17000 km. Da begynner jeg å tenke på at veldig ofte så ser jeg både 10 og 12 og 15 år gamle HD som har gått svært lite og jeg begynnerv jo å lure litt.

For jeg har jo lyst på en HD en gang, men siden jeg kun har råd til en sykkel og kjører relativt mye, så må jeg ha noe som er driftsikkert.

Så jeg tenkte å høre med folket og da helst basert egne erfaringer, ikke rykter og "har hørt" o.s.v. om HD har en bra brukskvalitet eller ikke. Very Happy

http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=38519785

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tor 22 Nov 2012 - 23:35

883 Sportsteren er utrolig lat, ikke for ingenting den blir kallt for "Barbie Harley"
Åpnet opp en Buell XB motor(som egentlig er en Sportster motor), den hadde gått drøyt 50.000km.
Bunnen var stort sett grei untatt primærkjedestrammer, sylindere var også greie, men toppene var ikke særlig bra.
Dårlig tettning mellom ventiler og seter, setene var egentlig utslitt, og ble byttet sammen med ventilene. Ble satt inn seter og ventiler av vesentlig bedre kvalitet.
Motoren kunne sikkert ruslet en stund til, men ytelsen hadde vært så som så.
Motoren som satt i XB'en skulle jo også være en bedre utgave en tilsvarende årsmodell av Sportster og fra 2004 ble det brukt topper fra XB i Sportsteren.
Og dersom du sammenligner med din XRV750 "Negertvåa", så vil nok den rusle å gå inn i evigheten i forhold til en Sportster, tror jeg!

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tor 22 Nov 2012 - 23:57

S1000RR skrev:883 Sportsteren er utrolig lat, ikke for ingenting den blir kallt for "Barbie Harley"
Åpnet opp en Buell XB motor(som egentlig er en Sportster motor), den hadde gått drøyt 50.000km.
Bunnen var stort sett grei untatt primærkjedestrammer, sylindere var også greie, men toppene var ikke særlig bra.
Dårlig tettning mellom ventiler og seter, setene var egentlig utslitt, og ble byttet sammen med ventilene. Ble satt inn seter og ventiler av vesentlig bedre kvalitet.
Motoren kunne sikkert ruslet en stund til, men ytelsen hadde vært så som så.
Motoren som satt i XB'en skulle jo også være en bedre utgave en tilsvarende årsmodell av Sportster og fra 2004 ble det brukt topper fra XB i Sportsteren.
Og dersom du sammenligner med din XRV750 "Negertvåa", så vil nok den rusle å gå inn i evigheten i forhold til en Sportster, tror jeg!
"Negertvåa"? HaHa den har jeg aldri hørt før. afro

Men uansett, om jeg skulle kjøpt meg en sportster så hadde det blitt en 1200. Hva mener du om den motoren? :)

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Fre 23 Nov 2012 - 0:03

Finnes jo 1200 satser til 883'en også.
Har ikke vært så mye borti 1200 heller, men sammelignet med den du har så er det jo ikke så mye som matcher når det gjelder slitestyrke.

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Fre 23 Nov 2012 - 0:11

S1000RR skrev:Finnes jo 1200 satser til 883'en også.
Har ikke vært så mye borti 1200 heller, men sammelignet med den du har så er det jo ikke så mye som matcher når det gjelder slitestyrke.
Ja jeg vet jo det og har ingen planer om et bytte umiddelbart, men det er rart med det for i hvertfall jeg blir jo litt påvirket av merkeoppbyggingen rundt HD og derfor er jeg nyskjerrig på det. Embarassed

Og MC kjøring for meg handler jo mye om følelser og sanseinntrykk. Men som sagt det må uansett være driftsikkert, så det pluss bruksområde vil altid være førsteprioritet. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Fre 23 Nov 2012 - 7:12

Flyttet denne fra Teknisk hjørne til Motorsykler.Vurderte Offtopic,men er i godt humør idag clown

Og siden du vil ha rykter,så har jeg hørt at eierskap til en Hardley forutsetter et ukomplisert forhold til verktøy.Vet da fan hva det skal bety Suspect

7 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Man 26 Nov 2012 - 21:19

Det er sjeldent jeg opplever sykler som har motorproblemer eller som har problemer vedr driftsikkerhet..

De eldste Twincam-motorene, har/kan ha problemer med oljepumpen og kamkjedestrammeren. Det er iallefall vært å ta en titt på dette om motoren har passert 30000km. H-D selger en oppgradert pumpe/kamplate/lagre, som er std på 06+ (ikke helt sikker på årstall)

Å eie/kjøre Harley tror jeg er noe man enten skjønner eller så syntes man det er helt på trynet.. jocolor

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 7:25

Øyvind skrev:
Å eie/kjøre Harley tror jeg er noe man enten skjønner eller så syntes man det er helt på trynet..

-Eventuellt så er man en "Bad-ass wannabe", og leter etter en identitet man kan forsone seg med? Gjerne litt opp i 40-åra, med trygg jobb og Toyota Avensis for regnversdagene..

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 8:58

99Trollerud skrev:
Øyvind skrev:
Å eie/kjøre Harley tror jeg er noe man enten skjønner eller så syntes man det er helt på trynet..

-Eventuellt så er man en "Bad-ass wannabe", og leter etter en identitet man kan forsone seg med? Gjerne litt opp i 40-åra, med trygg jobb og Toyota Avensis for regnversdagene..

Eller så er man hekta på Motorsykkel og har lyst til å prøve åssen det er med en Harley.

Det er litt rart dette egentlig. Når det gjelder biler f.eks. er jo mange påvirket av merke. Det samme med klær og andre ting, vi påvirkes av effektive merkeoppbygginger. Og mange av oss handler deretter uten å bli stigmatisert og stemplet som ditt eller datt.

Men så kommer vi til MC miljøet og Harley Davidson. DA er det en helt annen skål. Og det mest påfallende er at det er fra "sine egne", andre MC frelste som burde være de første til å forstå hvordan det er å være nyskjerrig på andre Motorsykler både merker og type,man blir mobbet og stigmatisert.

Personlig er jeg bare interessert i motorsykler og da er det for meg helt naturlig å være nyskjerrin på Harley Davidson. Som jeg er på andre merker og typer og jeg kunne tenkt å eid en Harley en gang for å prøve åssen det er.

Og det morsomme er jo at ALLE er jo påvirket av merket/navnet Harley Davidson på sin egen måte. Både de som mobber de som kjører en og de som selv eier en, eller som meg som er påvirket på min måte, er nyskjerrig og har lyst til å prøve åssen det er.

Heldigvis er jeg tøff nok til å gi fullstendig blaffen i hva HD-mobberne måtte si og mene. Very Happy Jeg synes egentlig synd på dem og de er sikkert de samme som løper i flokk i skolegården og mobber de som er mindre enn seg som nå har vokst opp og funnet seg andre mobbeoffere.

Mange har selv aldri eid en Harley en gang, de bare hiver seg på mobbetoget fordi andre gjør det.

Fremdeles i flokk. clown

Jeg er så glad for at jeg har baller nok til å stå på egne ben. Cool

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 9:55

Driver jo bare og mobber sånn vannskapelig på Hardley-folka - har noen kompiser - som får gjennomgå litt- men de slenger tilbake.

Jeg har aldri funnet noe som apellerer til meg ved en Harley - har startet en og sittet på en - men bare tenkt - fy faen -hvordan går det an å kjøre dette??? Og imagen - fulltsendig fjernt.

For å si det sånn Goldwing er mer aktuellt enn en Harley....

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 12:29

Haya99 skrev:Driver jo bare og mobber sånn vannskapelig på Hardley-folka - har noen kompiser - som får gjennomgå litt- men de slenger tilbake.

Jeg har aldri funnet noe som apellerer til meg ved en Harley - har startet en og sittet på en - men bare tenkt - fy faen -hvordan går det an å kjøre dette??? Og imagen - fulltsendig fjernt.

For å si det sånn Goldwing er mer aktuellt enn en Harley....
Jeg snakker ikke om vennskapelig fleiping, for det er noe annet. Men dessverre er det ikke alle som fleiper vennskapelig f.eks. på HD diskusjoner på ulike forum og da er vi forbi det stadiet.

Og det er jo merkelig at du som i følge deg selv bare har startet og sittet på en og basert på det da aldri har kjørt en, kam komme frem til følgende ressonnement: "fy faen -hvordan går det an å kjøre dette???"

Mens jeg som faktisk HAR kjørt et par gamle jernsportstere, hverken ble skremt eller vaksinert mot Harley Davidson og kunne tenkt meg en HD før jeg tar reper,n.

De jeg kjørte var henholdsvis en 1981 og 1984 modell som jeg ved 2 anledninger kjørte en dag på hver. Og jeg synes det hadde sin egen sjarm.

Og som sagt, jeg ble ikke skremt av det, heller tvert i mot. Very Happy

Og jeg liker Goldwing også og har hatt 2 stk selv, men da eldre Gullvinger, en 1977 og en 1983 modell.

Og jeg er glad jeg er altetende når det gjelder Motorsykler, i stedet for å gå rundt med enveiskjøring mellom øra. Razz

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 12:54

JonnyK skrev:

Og det er jo merkelig at du som i følge deg selv bare har startet og sittet på en og basert på det da aldri har kjørt en, kam komme frem til følgende ressonnement: "fy faen -hvordan går det an å kjøre dette???"

Er ikke det logisk å tenke slik da - når du må vri 3 omdr på gassen før det skjer noe - den er tung som bly - lang som en trailer og en ikke føler en har kontroll når en sitter på den engang......

...men jeg vet jo at det går an å kjøre dem - det har jeg sett ved selvsyn - så skal få testen engang - og da bør de være mye bedre enn det sitteintrykket - ellers så blir det ikke lange turen.

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 13:15

Haya99 skrev:
JonnyK skrev:

Er ikke det logisk å tenke slik da - når du må vri 3 omdr på gassen før det skjer noe - den er tung som bly - lang som en trailer og en ikke føler en har kontroll når en sitter på den engang......

...men jeg vet jo at det går an å kjøre dem - det har jeg sett ved selvsyn - så skal få testen engang - og da bør de være mye bedre enn det sitteintrykket - ellers så blir det ikke lange turen.
Hvorfor er det logisk? Man må jo ta det for hva det er og for hva den er konstruert for.

Alt annet er direkte ulogisk slik jeg ser det. :)

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 13:44

Haya99 skrev:- har noen kompiser -

Skeptisk... Suspect

Nå trur je du lyver litt, Mister?

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 13:51

JonnyK skrev:
Men så kommer vi til MC miljøet og Harley Davidson. DA er det en helt annen skål. Og det mest påfallende er at det er fra "sine egne", andre MC frelste som burde være de første til å forstå hvordan det er å være nyskjerrig på andre Motorsykler både merker og type,man blir mobbet og stigmatisert.

Jeg har en enkel sjekkliste for om jeg er intr i en motorsykkel:

Kan jeg flikke den opp på bakhjulet om jeg napper litt i clutch og gir den en god omgang med gassen?

Hvis svaret er "Nei", så er jeg ikke intr i biken..

Unntaket fra regelen er om sykkelen er villig til å rive bakhjulet løst og legge en lang, svart lisse på asfalten, akkompagnert av et villt brøl og masse blårøyk.

Et av disse kriteriene må være oppfylt for at sykkelen skal appelere til undertegnede, og jeg har lite tru på at en 883 HD består denne testen..

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 14:03

99Trollerud skrev:
JonnyK skrev:

Kan jeg flikke den opp på bakhjulet om jeg napper litt i clutch og gir den en god omgang med gassen?

Unntaket fra regelen er om sykkelen er villig til å rive bakhjulet løst og legge en lang, svart lisse på asfalten, akkompagnert av et villt brøl og masse blårøyk.

Et av disse kriteriene må være oppfylt for at sykkelen skal appelere til undertegnede, og jeg har lite tru på at en 883 HD består denne testen..

Haha - jasså - gitt - trodde eneste kriteriet ditt var det det ikke var kjørbart i det hele tatt.

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 14:17

Haya99 skrev:
Haha - jasså - gitt - trodde eneste kriteriet ditt var det det ikke var kjørbart i det hele tatt.

Det er det neste kriteriet..

Det må være en sykkel som har POTENSIALE til å klare de nevnte bragder, men om den i tillegg er defekt, begynner det VIRKELIG å bli intr...

rabbit

Vis Medlemmets Profil

18 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 16:34

99Trollerud skrev:
JonnyK skrev:

Men det er en vesentlig forskjell på å ikke være interessert i en motorsykkel, til å skrive nedlatende om andre som ER interessert i det DU ikke er interessert i. :)

Og det er altså det jeg synes er interesant. Hvorfor er det sånn? At noen, ikke alle, men noen alltid gjør det.

Min konklusjon basert på ren logikk, er at det er de menneskenes personlighet som får dem til å gjøre det. Det burde jo ikke være en annen grunn, tilhører vi ikke en og samme familie, MC miljøet med en felles interesse, nemlig motorsykler?

Hvorfor er det så viktig for noen å mobbe andre for hva de kjører? Jeg trodde det viktigste er AT man kjører MC, ikke HVA man kjører.

Men det er tydligvis såviktig for noen at det for dem tydligvis rettferdiggjør mobbing av de som velger anderledes enn dem selv. Hva er grunnen til det?

Sitter dere på malen over hva en motorsykkel er? Sitter dere på malen over hva alle andre skal kjøre? Sitter dere på malen over hva kjøreglede er? Er motorsykkelen en penisforlenger for dere?

Eller er dere rett og slett bare skolemobberne som har blitt voksne og fortsetter som før? :)

For det er greit nok at du har en sjekkliste for hva som skal appellere til deg, men mener du at den skal gjelde for alle andre også, eller mobber du bare FOR å mobbe?

For da er vi over på den enkeltes personlighet igjen og man bør kansje ha en sjekkliste der også? :)

Men uansett mine betraktninger så synes jeg det er interessant at det er sånn og dette fnner man jo over alt i MC miljøer. Og som sagt, jeg er veldig nyskjerrig på hvorfor det er sånn.

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 16:49

Det er nok mulig at jeg tilhører dem som mobber for mobbingens skyld. Med over tusen innlegg på dette forumet er sjansen stor for at mange av disse er tilfeldige sleivspark og uberettigede personangrep, men jeg kjenner ingen anger..

På samme måte kjenner jeg ingen forbrødring med andre som liker mc. Jeg er ikke noe mer eller mindre glad i Haya fordi han har en penisforlenger av en motorsykkel med mer penger nedsylta i effektøkende tiltak enn driftsbudsjettet til en gjennomsnittelig barneskole i Afrika. Jeg føler ingen spesielle bånd til S1000RR fordi han har en gammel VTR 1000 bortgjemt i en krok, men jeg synes han har fryktelig mye intr å komme med som person? Jeg tror faktisk aldri at jeg har knyttet vennskapsbånd pga motorsykkler alene, spennende mennesker må ha mer å fare med enn at det ferdes på to hjul noen dager i året..

-Slik tenker nå jeg, men herre jemini, jeg er jo ikke den smarteste gutten i gata, så ikke bry dere noe om hva jeg tenker.. What a Face

Vis Medlemmets Profil

20 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 17:34

Denne mobbingen har nok mye til felles med skolemobbingen, de som lar seg mobbe, blir mobbet. Det er ofte ikke noen åpenbar grunn til at noen blir mobbere og andre blir mobbeofre.
Men det er jo litt merkelig at ellers veltilpassede voksne mennesker skal kle seg som pøbler ... for å kjøre mc når de ikke sitter på meglerkontoret eller på Stortinget eller i banken eller ...hvor som helst.
Hvis ikke HD-eierne hadde reagert så voldsomt som de gjør, så hadde jo mobbingen stoppet.
I mitt hode er det mere underlig at HD-eierne tar seg så nær av det, hvorfor gjør de det, føler de seg truffet? underlegne på noen måter?
Folk som tar velbegrunnede valg, som er sikker på hva de mener, og hvorfor, lar seg sjelden mobbe. De overser slikt tøv.

Jeg kjørte en stund en Honda Shadow, da skulle alle mobbe meg ... de som vanligvis mobber HD-eiere + HD-eierne.
Det var i grunnen ganske artig

Ellers så er jeg enig med Trollerud, jeg føler ikke noen ekstra tilhørighet med noen fordi de kjører mc. Det er nok andre ting som avgjør om man blir venner.
Diskusjoner som dette f.eks avslører jo en del om folk, som kan være avgjørende for hva man mener om hverandre.

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 17:44

99Trollerud skrev:

Jeg er ikke noe mer eller mindre glad i Haya fordi han har en penisforlenger av en motorsykkel med mer penger nedsylta i effektøkende tiltak enn driftsbudsjettet til en gjennomsnittelig barneskole i Afrika, men jeg synes han har fryktelig mye intr å komme med som person

... helt enig - kunnskapsrik og interressant den fyren gitt!!

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 17:44

JonnyK skrev:Heldigvis er jeg tøff nok til å gi fullstendig blaffen i hva HD-mobberne måtte si og mene. Very Happy Jeg synes egentlig synd på dem og de er sikkert de samme som løper i flokk i skolegården og mobber de som er mindre enn seg som nå har vokst opp og funnet seg andre mobbeoffere.

Mange har selv aldri eid en Harley en gang, de bare hiver seg på mobbetoget fordi andre gjør det.

Fremdeles i flokk. clown

Jåskuk,hvem er det som har mobbet noen her? Kast pengene bort på hva du enn vil,sånn som vi andre.

Jeg har enda større.De er faktisk så store at jeg har problemer med å stå på egne ben.

Eller kanskje er det bena som er for korte clown

23 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 18:53

jhn skrev:Denne mobbingen har nok mye til felles med skolemobbingen, de som lar seg mobbe, blir mobbet. Det er ofte ikke noen åpenbar grunn til at noen blir mobbere og andre blir mobbeofre.
Men det er jo litt merkelig at ellers veltilpassede voksne mennesker skal kle seg som pøbler ... for å kjøre mc når de ikke sitter på meglerkontoret eller på Stortinget eller i banken eller ...hvor som helst.
Hvis ikke HD-eierne hadde reagert så voldsomt som de gjør, så hadde jo mobbingen stoppet.
I mitt hode er det mere underlig at HD-eierne tar seg så nær av det, hvorfor gjør de det, føler de seg truffet? underlegne på noen måter?
Folk som tar velbegrunnede valg, som er sikker på hva de mener, og hvorfor, lar seg sjelden mobbe. De overser slikt tøv.

Jeg kjørte en stund en Honda Shadow, da skulle alle mobbe meg ... de som vanligvis mobber HD-eiere + HD-eierne.
Det var i grunnen ganske artig

Ellers så er jeg enig med Trollerud, jeg føler ikke noen ekstra tilhørighet med noen fordi de kjører mc. Det er nok andre ting som avgjør om man blir venner.
Diskusjoner som dette f.eks avslører jo en del om folk, som kan være avgjørende for hva man mener om hverandre.
Men dette er jo mobberenes standardunnskyldninger. "de som lar seg mobbe, blir mobbet". Det er jo ingen gyldig grunn TIL å mobbe, bare en tåpelig unnskyldning for å mobbe.

Selvfølgelig er det en åpenbar grunn at noen blir mobbere, det ligger i deres personlighet.

Og "kle seg som pøbler"? Hva ER egentlig et "pøbelantrekk"? Noe jeg regner med du vil folklare for oss da du bruker begrepet. Uniformering derimot, finner man i alle MC segmenter og ærlig talt er det noe bedre å sitte på en R-sykkel med en Valentino Rossi kopi av en kjøredress med pukkel på ryggen, enn å kjøre med skinnjakke og boots på en Crusiser? Reverserer man det, så blir det i hvertfall seende tåpelig ut.

Hva som rører seg i ditt hode skal ikke jeg spekulere i. Men kan det ikke hende at HD eiere begynner å bli lei dette? Utslitte gamle fraser og klisjeer som man ikke har fantasi til å finne på selv en en gang og bare gjentar hva man har hørt eller last hva andre har sagt og skrevet, som en hjernevaskset Papegøye som ikkke kan tenke sjæl, kun vagle på pinnen sin å gjenta "Pllly vil ha kjeks, Polly vil ha kjeks!

Det er jo f... meg helt patetisk! Og når man legger skylden for mobbingen på mobbeofrene i stedet for mobberne, så er vi NETTOPP tilbake i skolegården igjen og den fjortisslogikken som råder der.

Men de har jo sin unge alder som i en viss grad kan unnskylde dem, for de vet ikke bedre. Det jeg lurer på er hva DIN unnskyldning er for å ligge på samme nivå?

Og jeg snakker ikke om å føle et EKSTRA fellesskap med folk fordi de kjører MC. Det jeg snakker om er et felleskap basert på en felles INTERESSE, nemlig motorsykkel. Det betyr jo ikke at du trenger å "suge" av folk av den grunn, men man burde vel ha såpass respekt for hverandre at man respekterete andres valg uten å mobbe og stigmatisere.

Men det er visst å stille for store forventninger skjønner jeg? Very Happy

Vis Medlemmets Profil

24 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 19:01

KliffArne skrev:
JonnyK skrev:Heldigvis er jeg tøff nok til å gi fullstendig blaffen i hva HD-mobberne måtte si og mene. Very Happy Jeg synes egentlig synd på dem og de er sikkert de samme som løper i flokk i skolegården og mobber de som er mindre enn seg som nå har vokst opp og funnet seg andre mobbeoffere.

Fremdeles i flokk. clown

Jåskuk,hvem er det som har mobbet noen her? Kast pengene bort på hva du enn vil,sånn som vi andre.

Jeg har enda større.De er faktisk så store at jeg har problemer med å stå på egne ben.

Eller kanskje er det bena som er for korte clown
JEG føler meg ikke mobbet. Men det er så jævla kjedelig altså bokstavelig talt kjedelig, at hver gang noen bringer emnet Harley Davidson på banen, så blir de samme utslitte og så utrolig kjedelige klisjeene slengt inn.

For svarte, de er jo gått ut på dato for lengst og er så utslitte at det snart bare er frynsene igjen av dem. Og de er jo ikke morsomme for fem svarte cent en gang, de er oppbrukte og kjedelige! Evil or Very Mad

Har folk virkelig ikke mer fantasi? Hva med å finne på noe nytt? affraid

Vis Medlemmets Profil

25 Re: Harley Davidson, driftsikkert? on Tir 27 Nov 2012 - 19:02

JonnyK skrev: en hjernevaskset Papegøye som ikkke kan tenke sjæl, kun vagle på pinnen sin å gjenta "Pllly vil ha kjeks, Polly vil ha kjeks!
...men...HVORFOR sier den "PLLLY" OG "POLLY"?
Er den schitzofren?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next