Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

På Trynet tråden.

Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 8]

1 På Trynet tråden. on Lør 24 Nov 2012 - 15:44

I dag måtte jeg overende på grusen for første gang. Kom for fort inn i en krapp sving, skjønte jeg ikke vile klare det og valgte å legge meg ned i stedet for å havne inn mellom trær og noen store steiner i skogkanten.

Så det ble en aketur på grusen og ned i grøfta på meg og min AT. Embarassed

Jeg er litt mørbanket kjenner jeg nå, men ingen personskader heldigvis. Og det ble kun noen småskader på min Africa Twin også, veltebøylen foran ble bøyd, holder til sidekoffert brakk tvers av, noen sprekker i et plastdeksel, braketten til forhvileren bak brakk av på ene siden og et beskyttelsesgitter foran potta ble bøyd.
...
Og litt såret stolthet selvfølgelig, men det måtte jo skje før eller siden.

Her er bilde av AT,n etter at vi fikk den opp å veien igjen. :)

Vis Medlemmets Profil

2 Re: På Trynet tråden. on Lør 24 Nov 2012 - 17:33

Very Happy
Moro, lell!

geek jocolor

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

3 Re: På Trynet tråden. on Lør 24 Nov 2012 - 17:42

Haeggis Amateur Line skrev: Very Happy
Moro, lell!

geek jocolor
Vi hadde en knalltur trass i aketuren. Alt gikk bra og det er kun mindre skader på AT,n og det kan fikses. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

4 Re: På Trynet tråden. on Lør 24 Nov 2012 - 19:07

Det meste kan fikses. Det viktigste er at det var moro fram til det gikk galt! Very Happy

5 Re: På Trynet tråden. on Lør 24 Nov 2012 - 20:29

Haeggis Amateur Line skrev:Det meste kan fikses. Det viktigste er at det var moro fram til det gikk galt! Very Happy
Det var morro etterpå også. Very Happy Vi hadde en knalltur totalt sett trass i min aketur. Cool

Vis Medlemmets Profil

6 Touring? on Tir 27 Nov 2012 - 21:12

Touringsykkel. Cool

Vis Medlemmets Profil

7 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 7:10

Det MÅ da være lov å mobbe en kar som kjører en SLIK mc, hverfall?? Twisted Evil

-Men han får poeng for kreativiteten, da...

Vis Medlemmets Profil

8 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 9:28

99Trollerud skrev:Det MÅ da være lov å mobbe en kar som kjører en SLIK mc, hverfall?? Twisted Evil
Det skal du fan ikke være så sikker på ... æ trur det e nulltoleranse for slikt ...her inne også
Det blei visstnok innført i går kveld Shocked Crying or Very sad

Vis Medlemmets Profil

9 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 9:35

jhn skrev:
Det skal du fan ikke være så sikker på ... æ trur det e nulltoleranse for slikt ...her inne også

Nekter jeg å tru.. Med Cliff som eneste moderator er nok lista for usømmelig oppførsel lagt ganske høyt, og normen for "nett-vett" lagt ganske lavt..

tongue

Vis Medlemmets Profil

10 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 9:42

99Trollerud skrev:
jhn skrev:

Nekter jeg å tru.. Med Cliff som eneste moderator er nok lista for usømmelig oppførsel lagt ganske høyt, og normen for "nett-vett" lagt ganske lavt..

tongue
Jo,man skulle jo tru det ..men det e visst ikke han som har innført det

Vis Medlemmets Profil

11 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 12:51

jhn skrev:
99Trollerud skrev:Det MÅ da være lov å mobbe en kar som kjører en SLIK mc, hverfall?? Twisted Evil
Næmmen, dakkars, fornærmet? Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

12 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 12:53

jhn skrev:
99Trollerud skrev:
jhn skrev:

tongue
HaHa, dakkars liten. Rolling Eyes
Det er visst ille for deg det å ikke kunne mobbe noen. Er det i det mandommen din ligger? Å hevde deg selv gjennom å mobbe andre?

NOE må det jo være siden du tar det så tungt? clown

Sist endret av JonnyK den Ons 28 Nov 2012 - 13:02, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

13 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 12:59

-Men han får poeng for kreativiteten, da...
Jeg synes dette er så spesielt at det grenser til å være tøft jeg. Både å konstruere og kjøre en slik. Very Happy

Han skiller seg definitivt ut fra mengden i motsetning til andre som bare løper i flokk. Og det krever mye mer mot enn å bare løpe etter alle andre, for det eneste det krever av deg er flokkinstinkt og det er jo de fleste mennesker født med. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

14 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 13:58

Men i stedet for å furte så kan vi heller kose oss med en video om stuntkjøring med en BMW K1600GT i stedet for. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

15 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 14:09

JonnyK skrev:
jhn skrev:
99Trollerud skrev:
jhn skrev:

tongue
Det er visst ille for deg det å ikke kunne mobbe noen. Er det i det mandommen din ligger? Å hevde deg selv gjennom å mobbe andre?

Heisan. Det er ikke synd på meg, jeg er ikke såå liten heller.
Jeg har ikke for vane å mobbe noen, tror faktisk ikke det er mulig å spore opp noen som har sett eller hørt om noen som er mobbet av meg.
Du må ikke ta alt jeg sier så veldig alvorlig, prøv å skille fleip fra alvor, men jeg er klar over at det kan være vanskelig av og til. Muligheten for å bli misforstått er stor, men det er en sjanse jeg tar.
Det har gått bra hittil, og i de tilfellene jeg har blitt misforstått, så har det ordnet seg når jeg har påpekt misforståelsen.
Vi får se om det er tilfelle nå også.

PS. Manndommen min ligger veldig sjelden

PS:2 Stuntkjøring e egentlig ganske kjedelig å se på.
Stort sett all kjøring e kjedelig å se på, bortsett fra gode reiseskildringer med kjøring på fine veier i fint landskap.
Men det e min mening

Vis Medlemmets Profil

16 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 15:43

jhn skrev:

PS. Manndommen min ligger veldig sjelden..

Æsj.. Fæle bilder tegner seg på netthinnen.. Dette faller inn i den kategorien av ting jeg helst aldri skulle ha fått vite om. Men nå er det for sent.. pale

Vis Medlemmets Profil

17 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 15:57

99Trollerud skrev:
jhn skrev:

Æsj.. Fæle bilder tegner seg på netthinnen.. Dette faller inn i den kategorien av ting jeg helst aldri skulle ha fått vite om. Men nå er det for sent.. pale

Slapp av,han bløffer. Prøver sikkert bare å flørte litt med Jonny,eller kanskje vippe han av pinnen Suspect

Ble det bedre nå?

18 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 16:05

Angående mobbing og modding her inne,så langt har ihvertfall ikke jeg klart å se noe som kvalifiserer til hverken det ene eller andre.

At trådstarter skriver avhandlinger om dette,må nesten være andre årsaker til. Kanskje ligger det begravd i fortiden,hvem vet?

Og at det hentydes til at vi løper i flokk,og er redd for å ikke våge å være annerledes; det faller vel på sin egen urimelighet hvis man ser på hvilket klientell som er mest aktiv her inne,eller hur?

19 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 16:08

KliffArne skrev:
99Trollerud skrev:
jhn skrev:

Slapp av,han bløffer. Prøver sikkert bare å flørte litt med Jonny,eller kanskje vippe han av pinnen Suspect

Ble det bedre nå?

-du sa "pinnen"... Ble ikke bedre av det.. Sad

Vis Medlemmets Profil

20 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 16:09

KliffArne skrev:
99Trollerud skrev:
jhn skrev:

Ble det bedre nå?
For mæ blei det værre, æ ser for mæ en halvfeit middelaldrende mann som fortvilt klamrer seg til pinnen min ... æ vil ikke ha det sånn

Vis Medlemmets Profil

21 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 17:16

Jeg fikk et bilde av en havfeit middelaldrene mann som vipper AV pinnen til jhn.
Uff.
Dette ble jævlig kleint.
affraid affraid affraid affraid affraid affraid

22 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 17:58

jhn skrev:
JonnyK skrev:
jhn skrev:
99Trollerud skrev:
jhn skrev:

tongue

Heisan. Det er ikke synd på meg, jeg er ikke såå liten heller.
Jeg har ikke for vane å mobbe noen, tror faktisk ikke det er mulig å spore opp noen som har sett eller hørt om noen som er mobbet av meg.
Du må ikke ta alt jeg sier så veldig alvorlig, prøv å skille fleip fra alvor, men jeg er klar over at det kan være vanskelig av og til. Muligheten for å bli misforstått er stor, men det er en sjanse jeg tar.
Det har gått bra hittil, og i de tilfellene jeg har blitt misforstått, så har det ordnet seg når jeg har påpekt misforståelsen.
Vi får se om det er tilfelle nå også.

PS. Manndommen min ligger veldig sjelden

PS:2 Stuntkjøring e egentlig ganske kjedelig å se på.
Stort sett all kjøring e kjedelig å se på, bortsett fra gode reiseskildringer med kjøring på fine veier i fint landskap.
Men det e min mening
Mye kan skjules bak begrepet "fleip". Alt fra mobbing til ironi og sarkasme og du ar rett, det er ikke alltid like lett å skille mellom hva som er hva.

Derfor tar jeg utgangspunkt i hva folk skriver og i hvilken sammenheng de skriver det og begir meg sjeldent ut på å se om det er noe mellom linjene man kan "tolkes" i en eller annen retning. Cool Problemene oppstår jo når folk GJØR nettopp det, skriver difust og uklart, for det er jo nettopp da misforståelser oppstår. affraid

Vis Medlemmets Profil

23 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 18:03

KliffArne skrev:Angående mobbing og modding her inne,så langt har ihvertfall ikke jeg klart å se noe som kvalifiserer til hverken det ene eller andre.

At trådstarter skriver avhandlinger om dette,må nesten være andre årsaker til. Kanskje ligger det begravd i fortiden,hvem vet?

Og at det hentydes til at vi løper i flokk,og er redd for å ikke våge å være annerledes; det faller vel på sin egen urimelighet hvis man ser på hvilket klientell som er mest aktiv her inne,eller hur?
Vel, nå mente jeg det ikke så bokstavelig altså begrepet "mobbing" for jeg føler meg ikke mobbet.

Men reaksjonene til enkelte ga meg en relativt tydelig følelse av at de følte seg truffet og dermed var debatten gang. Og når jeg ser på reaksjonene her så tyder det på at noen føler seg VELDIG truffet. clown

Hos meg ligger ingenting i fortiden. Dette er meninger jeg alltid har hatt og som er godt kjent for de som har vært med å diskutere dette med meg tidligere. Og det eneste som har forandret seg er at nå skriver jeg i et nytt forum, men med flere av de samme folka som tydligvis også har de samme gamle holdningene, fremdeles.

Med andre ord, ingenting har endret seg. Og som vanlig, så har dette endret seg til å handle fra hva jeg skriver OM, til å handle om meg fordi jeg ytrer dem. Igjen som vanlig. Very Happy

Så dere kan like gjerne bytte navn til "BikeBike" eller "Bike2" for hva er egentlig forskjellen? Ingenting. De samme folka, de samme holdningene og de samme diskusjonene. :)

Sist endret av JonnyK den Ons 28 Nov 2012 - 18:16, endret 3 ganger

Vis Medlemmets Profil

24 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 18:04

JonnyK skrev:Problemene oppstår jo når folk GJØR nettopp det, skriver difust og uklart, for det er jo nettopp da misforståelser oppstår.

I mitt hode er dette bare et problem om man gjør det til et problem..

Gir man faen på generellt grunnlag, og regelrett driter i å tolke utsagn den ene eller den andre veien, går livet så mye enklere... study

Vis Medlemmets Profil

25 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 18:15

99Trollerud skrev:
JonnyK skrev:Problemene oppstår jo når folk GJØR nettopp det, skriver difust og uklart, for det er jo nettopp da misforståelser oppstår.

I mitt hode er dette bare et problem om man gjør det til et problem..

Gir man faen på generellt grunnlag, og regelrett driter i å tolke utsagn den ene eller den andre veien, går livet så mye enklere... study
For meg er det ikke noe problem. Det er du som sitter og forsvare deg og det du skriver, ikke meg. Very Happy

Jeg skriver så tydelig jeg at det ikke KAN misforstås. Cool

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 8]

Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Similar topics

-

» Palmasus og DRIT OG DRA