Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

På Trynet tråden.

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 8]

101 Re: På Trynet tråden. on Tor 29 Nov 2012 - 21:04

JonnyK skrev:
Og JEG sier at det du skrev ikke var en "dårlig formulering", men en tydelig og konkret påstand og et klokkeklart argument, som du til og med følger opp med en begrunnelse på HVORFOR du mener det du skriver. Og fordi jeg VET at et første folk skriver vanligvis er deres egentlige mening..
Siden det er mine formuleringer og mine meninger det handler om ... og til tross for at du VET hva folk egentlig mener ... så vil jeg påstå at jeg vet best hva jeg mener

JonnyK skrev:
Det er først i ettertid etter å ha blitt konfrontert med det, at du begynner dine bortforklaringer.?.
I andre sammenhenger blir det å kunne innrømme feil, komme med beklagelser, utdype uklare meldinger, presisere utydelige uttalelser osv, sett på som en positiv egenskap.
Også det å kunne motta og godta disse.

JonnyK skrev:
Men det tror jeg altså ikke noe på og det må vel stå som relativt TYDELIG for deg nå? Det handler altså IKKE om å "forstå", men om å tro på bortforklaringene dine og det gjør jeg altså ikke.

For hvis du IKKE mener det du skrev, så må du jo pr. definisjon mene det MOTSATTE. Og det er vel ingen som er SÅ dårlige til å "formulere" seg, at de skriver det MOTSATTE av hva de EGENTLIG mener?.
At du ikke tror man er ærlig kan jeg ikke gjøre noe med, så det får bare være sånn.
At noen er SÅ dårlige til å "formulere" seg at de skriver det MOTSATTE av hva de EGENTLIG mener ser du et eksempel her ... men så er man jo samtidig uærlig ... hva skal man da tro ...
Vanskelig sak

JonnyK skrev:
For hvis du IKKE mener at mobbeofrene blir mobbet fordi de lar seg mobbe, hvorfor i all verden skriver du det da?
Fordi jeg mener det motsatte? eller er uærlig?
Det er flere muligheter

Men jeg får vel bare gi meg, du vil ha forklaringer, men du vil ikke godta de.
Forholdsvis håpløst, du sier du liker heftige diskusjoner, men din strategi er ganske demotiverende for videre diskusjon.

Har du ikke noe annet vi kan krangle om?

Vis Medlemmets Profil

102 Re: På Trynet tråden. on Tor 29 Nov 2012 - 21:17

jhn skrev:
JonnyK skrev:
Og JEG sier at det du skrev ikke var en "dårlig formulering", men en tydelig og konkret påstand og et klokkeklart argument, som du til og med følger opp med en begrunnelse på HVORFOR du mener det du skriver. Og fordi jeg VET at et første folk skriver vanligvis er deres egentlige mening..
Siden det er mine formuleringer og mine meninger det handler om ... og til tross for at du VET hva folk egentlig mener ... så vil jeg påstå at jeg vet best hva jeg mener

JonnyK skrev:
Det er først i ettertid etter å ha blitt konfrontert med det, at du begynner dine bortforklaringer.?.
I andre sammenhenger blir det å kunne innrømme feil, komme med beklagelser, utdype uklare meldinger, presisere utydelige uttalelser osv, sett på som en positiv egenskap.
Også det å kunne motta og godta disse.

JonnyK skrev:
Men det tror jeg altså ikke noe på og det må vel stå som relativt TYDELIG for deg nå? Det handler altså IKKE om å "forstå", men om å tro på bortforklaringene dine og det gjør jeg altså ikke.

For hvis du IKKE mener det du skrev, så må du jo pr. definisjon mene det MOTSATTE. Og det er vel ingen som er SÅ dårlige til å "formulere" seg, at de skriver det MOTSATTE av hva de EGENTLIG mener?.
At du ikke tror man er ærlig kan jeg ikke gjøre noe med, så det får bare være sånn.
At noen er SÅ dårlige til å "formulere" seg at de skriver det MOTSATTE av hva de EGENTLIG mener ser du et eksempel her ... men så er man jo samtidig uærlig ... hva skal man da tro ...
Vanskelig sak

JonnyK skrev:
For hvis du IKKE mener at mobbeofrene blir mobbet fordi de lar seg mobbe, hvorfor i all verden skriver du det da?
Fordi jeg mener det motsatte? eller er uærlig?
Det er flere muligheter

Men jeg får vel bare gi meg, du vil ha forklaringer, men du vil ikke godta de.
Forholdsvis håpløst, du sier du liker heftige diskusjoner, men din strategi er ganske demotiverende for videre diskusjon.

Har du ikke noe annet vi kan krangle om?
Jeg krangler ikke jeg. Jeg diskutrer. Ikke med meg selv, men med deg. For du må jo skjønne det at når "forklaringene" står i motsatt kontrast til det du faktisk skrev, så nekter jeg å tro at "forklaringen" er en "uklar formulering".

For den ER ikke uklar. Tvert i mot den er MEGET klar og da har du et forklaringsproblem når du etterpå skal ha meg til å tro at du EGENTLIG mente det MOTSATTE. :)

Og du kan like gjerne gi deg, for jeg tror ikke noe på det uansett. :)

Vis Medlemmets Profil

103 Re: På Trynet tråden. on Tor 29 Nov 2012 - 21:19

110-TAYLORnoMADEn skrev:
JonnyK skrev:
110-TAYLORnoMADEn skrev:
Haeggis Amateur Line skrev:

lol!
Dakkars, er dette alt du får til? Haha Very Happy
Kort og konsist..

Trenger ikke å tvære alt ut i det vide og breie. Very Happy

Dette gidder jeg ikke Hæggis. Dette er det nivået man finner på fjortissforum. Jeg kommer tilbake når du byr på noe det er noen utfordringer i. Sleep

Vis Medlemmets Profil

104 Re: På Trynet tråden. on Tor 29 Nov 2012 - 21:35

JonnyK skrev:
... bla bla bla ...bla bla ... osv .
Og du kan like gjerne gi deg, for jeg tror ikke noe på det uansett. :)
ja, det er nok like greit

Men har du ikke noe annet vi kan ikkekrangle om?

Vis Medlemmets Profil

105 Re: På Trynet tråden. on Tor 29 Nov 2012 - 21:45

JonnyK skrev:
Jeg komenterer det jeg vil kommentere og å inngå en polisk debatt om hva som er konspirasjonteorier og/eller Haya99 sine "velfunderte analyser" med ham, det gidder jeg ikke. Very Happy

Og i motsetning til jhn, så begrunner jeg hvorfor jeg ikke gidder.

Kommunikasjon - ikke enkelt nei : Du sier du begrunner hvorfor du ikke gidder - med at du ikke gidder.

Tror vel heller at du også her ikke har peiling...... som på å kjøre på grusen og panikkbremse - og gå på trynet...

Vis Medlemmets Profil

106 Re: På Trynet tråden. on Tor 29 Nov 2012 - 22:09

Men du Jånn-Bobby; du svarte ikke på spørsmålet mitt.
Hva faen har du mot døve mennesker?

Og hvorfor fortsetter du å snakke om de syke facebookgreiene dine?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

107 Re: På Trynet tråden. on Tor 29 Nov 2012 - 22:55

Skal dere krangle om noe hemmelig nå?
På vegne av alle oss uinnvidde vil jeg bare si: dårlig gjort

Vis Medlemmets Profil

108 Re: På Trynet tråden. on Tor 29 Nov 2012 - 23:38

Haya99 skrev:
JonnyK skrev:
Jeg komenterer det jeg vil kommentere og å inngå en polisk debatt om hva som er konspirasjonteorier og/eller Haya99 sine "velfunderte analyser" med ham, det gidder jeg ikke. Very Happy

Kommunikasjon - ikke enkelt nei : Du sier du begrunner hvorfor du ikke gidder - med at du ikke gidder.

Tror vel heller at du også her ikke har peiling...... som på å kjøre på grusen og panikkbremse - og gå på trynet...

Tja, nå skriver jeg jo følgende og jeg siterer: "å inngå en polisk debatt om hva som er konspirasjonteorier og/eller Haya99 sine "velfunderte analyser" med ham, det gidder jeg ikke." Sitat Slutt

Og det er altså min begrunnelse. Sleep

Og du har rett, jeg detter av sykkelen bare jeg setter meg oppå og ha ikke peiling på å kjøre MC i det hele tatt.

Og panikkbremsing? Hvor har du fått DET fra? Det JEG skrev var at jeg hadde for stor fart inn i en skarp sving, var uoppmerksom og lå alt for langt ut i inngangen av svingen. Jeg la meg ned og prøvde å redde dagen, men fordi jeg lå for langt ut havnet framhjulet i løsgrusen i veikanten og valgte å legge meg ned i stedet for å kjøre av og inn blant trær og store steiner da jeg forsto at jeg ikke ville klare svingen.

Jeg sparket meg bort fra sykkelen og hadde en kontrollert aketur ned i grøfta. En klar førerfeil ja, men ingen panikk i det hele tatt.

Og jeg kjørte ikke alene, det var flere som så alt som skjedde. Derfor bryr jeg meg mitt i ryggen om hva du prøver å fremstille det som. Og vi fikk sykkelen opp på veien og fortsatte turen.

Så jeg må nok skuffe deg, ingen panikk her. Og ikke gikk jeg på trynet heller, men på ræva. clown

Vis Medlemmets Profil

109 Re: På Trynet tråden. on Tor 29 Nov 2012 - 23:50

jhn skrev:Skal dere krangle om noe hemmelig nå?
På vegne av alle oss uinnvidde vil jeg bare si: dårlig gjort
Ikke noe hemmelig her. Jeg henger ikke med på det fjortissnivået Hæggis ha lagt seg på bare og gidder ikke rett og slett ikke å operere på det nivået.

Du og jeg har da i det minste en nogenlunde velbergunnet dialog selv om vi ser ulikt på ting, men det Hæggis driver med er sånt man finner på ulike fjortissforum og noe mer kjedelig enn det platte greiene der, kan jeg ikke tenke meg. Very Happy

Så vi kan jo finne på noe vi og så får heller Hæggis komme på banen når han har klart å karre seg opp fra sandkassa i barnehagen igjen. Sleep

Vis Medlemmets Profil

110 Re: På Trynet tråden. on Tor 29 Nov 2012 - 23:55

110-TAYLORnoMADEn skrev:

lol!
jhn

Her kan du se sjæl, jævlig interessant dette her. da blir det omtrent som dette:

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Og litt av dette: alien alien alien alien alien alien Og kansje noen: cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers og så et par: lol! lol! lol! lol! igjen.

Som sagt, jævlig utfordrende. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

111 Re: På Trynet tråden. on Fre 30 Nov 2012 - 7:35

Jøsseball...noen som er i dårlig humør?

Du har forresten (som i gamle dager) fullstendig utelatt å svare på en del konkrete spørsmål.

Er svarene SÅ kompromitterende at du rett og slett ikke tør?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

112 Re: På Trynet tråden. on Fre 30 Nov 2012 - 8:13

JonnyK skrev:
110-TAYLORnoMADEn skrev:

lol!
jhn

Her kan du se sjæl, jævlig interessant dette her. da blir det omtrent som dette:

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Og litt av dette: alien alien alien alien alien alien Og kansje noen: cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers og så et par: lol! lol! lol! lol! igjen.

Som sagt, jævlig utfordrende. Very Happy

Very Happy

Vis Medlemmets Profil

113 Re: På Trynet tråden. on Fre 30 Nov 2012 - 12:07

JonnyK skrev:
Haya99 skrev:
JonnyK skrev:

Tja, nå skriver jeg jo følgende og jeg siterer: "å inngå en polisk debatt om hva som er konspirasjonteorier og/eller Haya99 sine "velfunderte analyser" med ham, det gidder jeg ikke." Sitat Slutt

Og det er altså min begrunnelse. Sleep

Og du har rett, jeg detter av sykkelen bare jeg setter meg oppå og ha ikke peiling på å kjøre MC i det hele tatt.

Og panikkbremsing? Hvor har du fått DET fra? Det JEG skrev var at jeg hadde for stor fart inn i en skarp sving, var uoppmerksom og lå alt for langt ut i inngangen av svingen. Jeg la meg ned og prøvde å redde dagen, men fordi jeg lå for langt ut havnet framhjulet i løsgrusen i veikanten og valgte å legge meg ned i stedet for å kjøre av og inn blant trær og store steiner da jeg forsto at jeg ikke ville klare svingen.

Jeg sparket meg bort fra sykkelen og hadde en kontrollert aketur ned i grøfta. En klar førerfeil ja, men ingen panikk i det hele tatt.

Og jeg kjørte ikke alene, det var flere som så alt som skjedde. Derfor bryr jeg meg mitt i ryggen om hva du prøver å fremstille det som. Og vi fikk sykkelen opp på veien og fortsatte turen.

Så jeg må nok skuffe deg, ingen panikk her. Og ikke gikk jeg på trynet heller, men på ræva. clown

Nå heter jo hele tråden " på trynet" - så det illustrerer din manglende evne til å kommunisere - hvis du egentlig gikk på ræva.
Men det skinner klart gjennom her at manglende kjørekompetanse var årsaken.

Og din begrunnelse er at du ikke gidder - men eg. kan du ikke - og du begrunner IKKE hvorfor du ikke "gidder" - selv om du hevder du gjør det.

...og da tenker jeg vi avslutter denne krangletråden og går videre.

Vis Medlemmets Profil

114 Re: På Trynet tråden. on Fre 30 Nov 2012 - 12:27

Nå kaller jeg jo denne tråden for "På Trynet Tråden" selv om jeg strengt tatt gikk på ræva. Og da både Hæggis og Haya99 begge allerede er helt på trynet HaHa clown , så kunne vi kansje de av oss som ha opplevd det, fortelle om våre egne "Tryninger".

Jeg har jo allerede fortalt og min og har hatt et par før også, men det har vært på vinterføre og i så lav fart at de regner jeg liksom ikke med.

Denne gangen ble jeg ganske mørbanket da farten var mellom 70 og 80 kmt da jeg la ut på aketur. Likevel er det sterkeste inntrykket den fullstendige mangelen på frykt, panikk og handlingslammelse, jeg observerte, skjønte at en tur inn mellom trær og store steiner ikke var å foretrekke, la meg derrfor ned, sparket meg unna sykkelen og følte at jeg hadde full kontroll etter omstendighetene.

Jeg har jo aldri trent på det før, men har jo gått igjennom dette mentalt mange ganger. I tillegg har jeg trent og vært aktiv kamsportutøver i nesten 40 år og har derfor godt utviklede reaksjons og handlingssevner fremdeles. Det har reddet meg mange ganger da jeg hittil alltid har reagert i stressa situasjoner og aldri i hvertfall foreløpig, har opplevd noen fryseaksjoner og handlingslammelse. Og jeg tror at det var det som styete mine reaksjoner denne gangen også.

Det er i hvetfall min teori. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

115 Re: På Trynet tråden. on Fre 30 Nov 2012 - 12:58

Kan godt fortelle om et par tryninger selv - men er redd det kan bli litt kvalm lesning , hvis man skal la det utarte til selvskryt ala Jonny over her...

...er du sikker på at 40år med sprinskaller og ballespark ikke har gitt deg svikende reaksjoner - slik at den aketuren kunne vært unngått med noenlunde normal hastighet på hjernevinningene?

Vis Medlemmets Profil

116 Re: På Trynet tråden. on Fre 30 Nov 2012 - 14:23

Har forsåvidt også 2-3 forholdsvis heftige tryninger æ kunne fortalt om, men æ skal vente å se om det kommer noen andre først ... bare for å vite hvilket nivå æ skal legge selvskrytet på

Vis Medlemmets Profil

117 Re: På Trynet tråden. on Fre 30 Nov 2012 - 15:16

Haya99 skrev:Kan godt fortelle om et par tryninger selv - men er redd det kan bli litt kvalm lesning , hvis man skal la det utarte til selvskryt ala Jonny over her...

...er du sikker på at 40år med sprinskaller og ballespark ikke har gitt deg svikende reaksjoner - slik at den aketuren kunne vært unngått med noenlunde normal hastighet på hjernevinningene?

Trass i hvor inderlig du måtte ønske det, så er dette kun en beskrivelse av fakta. Lik det eller ikke, jeg gir blaffen i hva du mener.

Jeg har vært i mange situasjoner hvor evne til reaksjon og handling har reddet meg. Kamp og selvforsvarstrening går NETTOPP på å overstyre våre naturlige reaksjoner som vanligvis er frys og flykt rekasjoner. Og fryse man til, blir man handlingslammet, noe som er det verste som kan skje. Panikk også fordi at da er man ukontrollert og urasjonell.

Dette trener man bevisst bort, utstyrer folk med en "verktøykasse" og legger all vekt på å lære folk improvisasjon med de "verktøyene" man har fordi en situasjon aldri er lik. Og alt går på følgende:

Observasjon, vurdering, reaksjon og handling. De 4 viktigste elementene.

I tillegg så trenes det bevisst på reaksjonsevne, timing og avstandsbedømmelse.

Uten disse grunnleggende elementene på plass, så vil det ikke funke rett og slett, når man handler på instinkt.

Det finnes mange eksmpler på at mennesker som trener eller har trent reaksjonsidretter, mener at de egenskapene har reddet dem og/eller har kommet til nytte i mange situasjoner ellers i livet. Og det samme har jeg erfart, mange ganger.

Og da spesielt der vor vi snakker om instinktive reaksjoner. Folk snakker om en opplevelse av at ting går i "sakte film" og at man er i stand til både å observere, vurdere og reagere og samtidig registere alt som skjer i løpet av et sekund eller 2.

Dette er altså elementær kunnskap, som gjør at f.eks. spesialstyrker trener om og om igjen med ulike scenarieøvelser slik at alt drilles til det går av seg selv.

Så jeg er nok lei for å måtte skuffe deg Haya99 ingen panikkhandlinger her, kun en gjengivelse av fakta. Og en teori om HVORFOR, fordi dette ikke er første gangen jeg opplever det samme i en stressa situasjon.

Og det er en spesiell følelse når det føles som om man sitter på utsiden og betrakter sin egen situasjon.

Hadde poenget mitt vært å skryte, så hadde jeg selvfølgelig passet på å nevne at jeg er 6 ganger Norgesmester i Karate. Tatt med at jeg også er 6 ganger Norgescupvinner i Karate. Kansje slengt med at jeg også har Gull og Sølv fra Nordisk msterskap i Karate. Og elvfølgelig at jeg også vant den første Kongepokalen som ble satt opp i Norsk Karate.

Men, det gjør jeg jo ikke, fordi at det ville jo sett ut som skryt. Very Happy

Sist endret av JonnyK den Fre 30 Nov 2012 - 15:36, endret 6 ganger

Vis Medlemmets Profil

118 Re: På Trynet tråden. on Fre 30 Nov 2012 - 15:23

jhn skrev:Har forsåvidt også 2-3 forholdsvis heftige tryninger æ kunne fortalt om, men æ skal vente å se om det kommer noen andre først ... bare for å vite hvilket nivå æ skal legge selvskrytet på
Jeg synes dere fremstår som noen bitre stakkarer begge to. Very Happy Det må være ille for tilsynelatende voksne folk å ha det sånn.

Jeg forteller hvordan jeg opplevde situuasjonen, hvordan jeg reagerte og handlet. Jeg var der. En kompis av meg var der og dette er ikke ment som skryt, kun en gjengivelse av fakta. Ingen av dere var der.

Om dere vil skryte på dere et par saltoer og doble hallingkast så gjerne for meg,siden der ikke har bestemt hvilket nivå av selvskryt dere plenlegger legge dere på.

Hvorfor ikke bare gjengi fakta? Eller føler dere et enormt behov for å overgå meg?

Kan faktisk tyde på mindreverdighetskomplekser dette. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

119 Re: På Trynet tråden. on Fre 30 Nov 2012 - 15:41

JonnyK skrev:
Haya99 skrev:Kan godt fortelle om et par tryninger selv - men er redd det kan bli litt kvalm lesning , hvis man skal la det utarte til selvskryt ala Jonny over her...

Trass i hvor inderlig du måtte ønske det, så er dette kun en beskrivelse av fakta. Lik det eller ikke, jeg gir blaffen i hva du mener.

Jeg har vært i mange situasjoner hvor evne til reaksjon og handling har reddet meg. Kamp og selvforsvarstrening går NETTOPP på å overstyre våre naturlige reaksjoner som vanligvis er frys og flykt rekasjoner. Og fryse man til, blir man handlingslammet, noe som er det verste som kan skje. Panikk også fordi at da er man ukontrollert og urasjonell.

Dette trener man bevisst bort, utstyrer folk med en "verktøykasse" og legger all vekt på å lære folk improvisasjon med de "verktøyene" man har fordi en situasjon aldri er lik. Og alt går på følgende:

Uten disse grunnleggende elementene på plass, så vil det ikke funke rett og slett, når man handler på instinkt.

Det finnes mange eksmpler på at mennesker som trener eller har trent reaksjonsidretter, mener at de egenskapene har reddet dem og/eller har kommet til nytte i mange situasjoner ellers i livet. Og det samme har jeg erfart, mange ganger.

Og da spesielt der vor vi snakker om instinktive reaksjoner. Folk snakker om en opplevelse av at ting går i "sakte film" og at man er i stand til både å observere, vurdere og reagere og samtidig registere alt som skjer i løpet av et sekund eller 2.

Dette er altså elementær kunnskap, som gjør at f.eks. spesialstyrker trener om og om igjen med ulike scenarieøvelser slik at alt drilles til det går av seg selv.

Så jeg er nok lei for å måtte skuffe deg Haya99 ingen panikkhandlinger her, kun en gjengivelse av fakta. Og en teori om HVORFOR, fordi dette ikke er første gangen jeg opplever det samme i en stressa situasjon.

Og det er en spesiell følelse når det føles som om man sitter på utsiden og betrakter sin egen situasjon.

Hadde poenget mitt vært å skryte, så hadde jeg selvfølgelig passet på å nevne at jeg er 6 ganger Norgesmester i Karate. Tatt med at jeg også er 6 ganger Norgescupvinner i Karate. Kansje slengt med at jeg også har Gull og Sølv fra Nordisk msterskap i Karate. Og elvfølgelig at jeg også vant den første Kongepokalen som ble satt opp i Norsk Karate.

Neida - det er vel ingen som vil oppfatte dette som skryt .....

Men tross alle bortforklaringer så er det bottom line at du dreit på draget og sklei på ræva bortover grusen -og nå prøver å vri det til at du gjorde alt riktig - selv om du alså lå der å sprella... jatta...jatta...

... ble Kongepokalen bulket?

Vis Medlemmets Profil

120 Re: På Trynet tråden. on Fre 30 Nov 2012 - 15:56

Haya99 skrev:
JonnyK skrev:

Neida - det er vel ingen som vil oppfatte dette som skryt .....

Men tross alle bortforklaringer så er det bottom line at du dreit på draget og sklei på ræva bortover grusen -og nå prøver å vri det til at du gjorde alt riktig - selv om du alså lå der å sprella... jatta...jatta...

... ble Kongepokalen bulket?
Men dakkars deg da? Jeg har da aldri sagt at jeg ikke dreit meg ut jeg? Tvert i mot, jeg sier jo at det var en klar førerfeil. Jeg skriver jo i første posten her: "Og litt såret stolthet selvfølgelig, men det måtte jo skje før eller siden".

Så hva har du egentlig gått glipp av?

Du vet det at bitterhet og hevngjerrighet gjør deg blind? Man er ikke rasjonell? Noe du klart viser. men de er vel ikke så greit dakkers?

Men det jeg sier er at når det først skjedde, så handlet jeg riktig. Helt riktig til og med. HaHa Very Happy Og det er visst en bitter pille å svelge for deg det skjønner jeg?

Men det er ikke noe vits i å prøve å drite ut meg på grunn av dette, for det klarer du ikke. Jeg er fullstendig klar på at det var min feil, men at jeg samtidig reagerte og handlet riktig når det gikk så galt og tar dette med meg videre som en totalt sett positiv efaring på den kontoen man kaller "erfaring".

Egentlig synes jeg det var litt artig også, siden det gikk såpass bra som det gjorde. Jeg var den eneste av de jeg kjører sammen med som ikke hadde "tryna" på grusen enda, så nå er jeg "en av gutta". Twisted Evil

Og ja, Kongepkalen er bulket men det har en annen historie. Cool

Sist endret av JonnyK den Fre 30 Nov 2012 - 16:11, endret 2 ganger

Vis Medlemmets Profil

121 Re: På Trynet tråden. on Fre 30 Nov 2012 - 16:06

Vi har vel ingen grunn til å føle oss bitre fordi du gikk på rassen ? Vil vel nesten si tvertimot - er temmelig munter på dette.....

...men et tips hvis man skal fortelle slike historier - med en dråpe selvironi hadde den historien blitt veldig bra.

Vis Medlemmets Profil

122 Re: På Trynet tråden. on Fre 30 Nov 2012 - 16:20

JonnyK skrev:
jhn skrev:Har forsåvidt også 2-3 forholdsvis heftige tryninger æ kunne fortalt om, men æ skal vente å se om det kommer noen andre først ... bare for å vite hvilket nivå æ skal legge selvskrytet på
Jeg synes dere fremstår som noen bitre stakkarer begge to. Very Happy Det må være ille for tilsynelatende voksne folk å ha det sånn.

Jeg forteller hvordan jeg opplevde situuasjonen, hvordan jeg reagerte og handlet. Jeg var der. En kompis av meg var der og dette er ikke ment som skryt, kun en gjengivelse av fakta. Ingen av dere var der.

Om dere vil skryte på dere et par saltoer og doble hallingkast så gjerne for meg,siden der ikke har bestemt hvilket nivå av selvskryt dere plenlegger legge dere på.

Hvorfor ikke bare gjengi fakta? Eller føler dere et enormt behov for å overgå meg?

Hey hey hey, dette innlegget var til Haya og var sagt med et glimt i øyet ... til tross for det manglende gule ansiktet. Som sagt før så tar jeg sjansen på at folk skjønner når jeg fleiper ... om ikke, så er ikke det så farlig. Det var ikke en kommentar til deg, og jeg ser ikke ditt innlegg som så veldig skrytete.
Dette er fakta, og ikke noe jeg orker å diskutere med deg.

Vis Medlemmets Profil

123 Re: På Trynet tråden. on Fre 30 Nov 2012 - 16:54

Hehe,skrytpeiser hele gjenget, Syns dere er morsom,jeg. clown

Og med hele gjenget,så mener jeg Jonny også. Ittje fan om e trur att du hadd 70-80 då du la ner moppen. Men eillers så trur e du e einn tøffing santa

124 Re: På Trynet tråden. on Fre 30 Nov 2012 - 17:00

jhn skrev:
JonnyK skrev:

Hey hey hey, dette innlegget var til Haya og var sagt med et glimt i øyet ... til tross for det manglende gule ansiktet. Som sagt før så tar jeg sjansen på at folk skjønner når jeg fleiper ... om ikke, så er ikke det så farlig. Det var ikke en kommentar til deg, og jeg ser ikke ditt innlegg som så veldig skrytete.
Dette er fakta, og ikke noe jeg orker å diskutere med deg.
Men kjære deg da, JEG har da ingen problemer med å innrømme det NÅR jeg misforstår jeg? Hvor i all verden har du det fra? Very Happy

Vis Medlemmets Profil

125 Re: På Trynet tråden. on Fre 30 Nov 2012 - 17:24

KliffArne skrev:.... Men eillers så trur e du e einn tøffing santa
bounce bounce Enn æ da Question Hæ? Ka? svar da!

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Similar topics

-

» Palmasus og DRIT OG DRA