Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

På Trynet tråden.

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 8]

26 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 18:20

jhn skrev:
KliffArne skrev:
99Trollerud skrev:
jhn skrev:

PS. Manndommen min ligger veldig sjelden..

Æsj.. Fæle bilder tegner seg på netthinnen.. Dette faller inn i den kategorien av ting jeg helst aldri skulle ha fått vite om. Men nå er det for sent.. pale

Slapp av,han bløffer. Prøver sikkert bare å flørte litt med Jonny,eller kanskje vippe han av pinnen Suspect

Ble det bedre nå?
For mæ blei det værre, æ ser for mæ en halvfeit middelaldrende mann som fortvilt klamrer seg til pinnen min ... æ vil ikke ha det sånn
HeHe, å klmre seg til "pinnen din" blir vel som å klamre seg til et halmstrå, man får ikke skikkelig tak. Og da endre det bare med at man "sklir av pinnen". Så du kan ta det helt med ro og kose deg med "pinnen" din du, for jeg trenger ingen pinne å holde i. Mad

Jeg er litt bedre vant enn "pinner" og "halmstrå" gitt. Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

27 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 18:26

Haeggis Amateur Line skrev:Jeg fikk et bilde av en havfeit middelaldrene mann som vipper AV pinnen til jhn.
Uff.
Dette ble jævlig kleint.
affraid affraid affraid affraid affraid affraid
Vel, for å kunne vippe AV en pinne, så må man jo få plass på pinnen først. Og det skal nok mere til enn en liten pinne for å holde meg gitt. :)

Så det er nok bare et lite halmstrå å klamre seg til dette Haeggis. Very Happy

Sist endret av JonnyK den Ons 28 Nov 2012 - 18:27, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

28 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 18:26

JonnyK skrev:
jhn skrev:
KliffArne skrev:
99Trollerud skrev:
jhn skrev:

Æsj.. Fæle bilder tegner seg på netthinnen.. Dette faller inn i den kategorien av ting jeg helst aldri skulle ha fått vite om. Men nå er det for sent.. pale

Slapp av,han bløffer. Prøver sikkert bare å flørte litt med Jonny,eller kanskje vippe han av pinnen Suspect

Ble det bedre nå?
For mæ blei det værre, æ ser for mæ en halvfeit middelaldrende mann som fortvilt klamrer seg til pinnen min ... æ vil ikke ha det sånn
HeHe, å klmre seg til "pinnen din" blir soom å klamre seg til et halmstrå, man får ikke tak. Så du kan ta det helt med ro og kose deg med "pinnen" din, for jeg trenger ingen pinne å holde i. Mad

Det eneste eg kan se her Jonny,er at du er tilbake på samme sporet som du var på når du gikk på trynet ut av DDF..
Du er vel noe lett terget? Very Happy

Vis Medlemmets Profil

29 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 18:32

99Trollerud skrev:
JonnyK skrev:Problemene oppstår jo når folk GJØR nettopp det, skriver difust og uklart, for det er jo nettopp da misforståelser oppstår.

I mitt hode er dette bare et problem om man gjør det til et problem..

Gir man faen på generellt grunnlag, og regelrett driter i å tolke utsagn den ene eller den andre veien, går livet så mye enklere... study
Ikke så dumt det, og hvis det er noe som er litt diffust, så bruker jeg som regel å tolke det i beste mening, da slipper man unna mye dritt ....men samtidig ... så er det jo litt artig å skrive litt tvetydige meldinger, så får man jo bare håpe at mottager tolker det best mulig.
Så langt har det gått bra her inne

Vis Medlemmets Profil

30 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 18:36

110-TAYLORnoMADEn skrev:
JonnyK skrev:
jhn skrev:
KliffArne skrev:
99Trollerud skrev:
jhn skrev:

Ble det bedre nå?
HeHe, å klmre seg til "pinnen din" blir soom å klamre seg til et halmstrå, man får ikke tak. Så du kan ta det helt med ro og kose deg med "pinnen" din, for jeg trenger ingen pinne å holde i. Mad

Det eneste eg kan se her Jonny,er at du er tilbake på samme sporet som du var på når du gikk på trynet ut av DDF..
Du er vel noe lett terget? Very Happy
Men JEG er da nøyaktig den samme jeg. Jeg har de samme meningene nå som jeg hadde da. Så hva er så overraskende for deg med det?

Og jeg gikk ikke på trynet ut, jeg ble ekskludert flere ganger faktisk da jeg snek meg inn igjen for å kunne svare dere bad ass bikere og tøffinger som satt bak ryggen min å slengte dritt om meg uten at jeg kunne forsvare meg. Evil or Very Mad

Mulig jeg er lett å terge men jeg er i det minste voksen nok til å snakke til folk, ikke BAK folk. pig

Vis Medlemmets Profil

31 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 18:42

jhn skrev:
99Trollerud skrev:
JonnyK skrev:Problemene oppstår jo når folk GJØR nettopp det, skriver difust og uklart, for det er jo nettopp da misforståelser oppstår.

Gir man faen på generellt grunnlag, og regelrett driter i å tolke utsagn den ene eller den andre veien, går livet så mye enklere... study
Ikke så dumt det, og hvis det er noe som er litt diffust, så bruker jeg som regel å tolke det i beste mening, da slipper man unna mye dritt ....men samtidig ... så er det jo litt artig å skrive litt tvetydige meldinger, så får man jo bare håpe at mottager tolker det best mulig.
Som jeg skriver, jeg har IKKE for vane å "tolke" ting, jeg leser hva folk skriver og forholder meg til det. Og når jeg fleiper, eller det jeg skriver ikke må tas bokstavelig, så undertsreker jeg det med å legge inn en smilyes Very Happy , sånn at det ikke SKAL kunne misforstås. For, jeg vil at folk skal skjønne hva jeg mener og da er det jo best å skriv sånn at folk skjønner det.

Da slipper man nemlig å sitte slik du gjør nå og prøve å forklare i ettertid at det EGENTLIG var en fleip, bare at jeg tolket det feil. :)

Vis Medlemmets Profil

32 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 18:45

JonnyK skrev:
..
Mulig jeg er lett å terge men jeg er i det minste voksen nok til å snakke til folk, ikke BAK folk. pig

Men folkeskikk har du ikke. Når jeg er så spandabel og gir deg billige poeng ved å kalle manndommen "pinnen min", i stedet for det mye mere treffende "kubben min", så kan du gjerne takke

Vis Medlemmets Profil

33 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 18:53

JonnyK skrev:
jhn skrev:
99Trollerud skrev:

Som jeg skriver, jeg har IKKE for vane å "tolke" ting, jeg leser hva folk skriver og forholder meg til det. Og når jeg fleiper, eller det jeg skriver ikke må tas bokstavelig, så undertsreker jeg det med å legge inn en smilyes Very Happy , sånn at det ikke SKAL kunne misforstås. For, jeg vil at folk skal skjønne hva jeg mener og da er det jo best å skriv sånn at folk skjønner det.

Da slipper man nemlig å sitte slik du gjør nå og prøve å forklare i ettertid at det EGENTLIG var en fleip, bare at jeg tolket det feil. :)
Fordeler vs ulemper vettu. Fordelene med litt ullent tåkeprat er ganske store, det generer mye artig tullprat, som det ser ut til at de fleste her inne har sansen for. Ulempene er bagatellmessige i forhold, stort sett bare deg.
At jeg må forklare deg når jeg fleiper er ikke noe stort offer

Vis Medlemmets Profil

34 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 19:53

JonnyK skrev:jeg snek meg inn igjen for å kunne svare dere bad ass bikere og tøffinger som satt bak ryggen min å slengte dritt om meg uten at jeg kunne forsvare meg
Nå, nå...vi skal ikke overdrive viktigheten av din eksistens. Du ble ganske fort glemt.
Hver gang Very Happy

Men det er bra du synes vi er tøffe!

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

35 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 19:59

jhn skrev:

Men folkeskikk har du ikke. Når jeg er så spandabel og gir deg billige poeng ved å kalle manndommen "pinnen min", i stedet for det mye mere treffende "kubben min", så kan du gjerne takke

lol!

Vis Medlemmets Profil

36 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 20:02

JonnyK skrev:
Hos meg ligger ingenting i fortiden. Dette er meninger jeg alltid har hatt og som er godt kjent for de som har vært med å diskutere dette med meg tidligere. Og det eneste som har forandret seg er at nå skriver jeg i et nytt forum, men med flere av de samme folka som tydligvis også har de samme gamle holdningene, fremdeles.

Med andre ord, ingenting har endret seg. Og som vanlig, så har dette endret seg til å handle fra hva jeg skriver OM, til å handle om meg fordi jeg ytrer dem. Igjen som vanlig. Very Happy

Så dere kan like gjerne bytte navn til "BikeBike" eller "Bike2" for hva er egentlig forskjellen? Ingenting. De samme folka, de samme holdningene og de samme diskusjonene. :)

For det første; det blir litt vanskelig følge diskusjonen hvis du stadig endrer dine innlegg i ettertid,da det ikke er sikkert at alle får det med seg.

Og for det andre så synes jeg du er ganske urimelig nå,med å trekke grumset fra det gamle Bike inn her. La meg minne om at undertegnende var en av dem som forsvarte deg der,da du ble forhindret fra å ytre deg selv.

Holdningskampanje kan du holde andre plasser,oss gamle trekuker er det for sent for uansett.Føler meg trygg på at "våre" holdninger ikke står tilbake for dine.

37 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 20:04

JonnyK skrev:nå skriver jeg i et nytt forum, men med flere av de samme folka som tydligvis også har de samme gamle holdningene, fremdeles.

Med andre ord, ingenting har endret seg. Og som vanlig, så har dette endret seg til å handle fra hva jeg skriver OM, til å handle om meg fordi jeg ytrer dem. Igjen som vanlig.
Det har ikke på noe tidspunkt slått deg at det ikke er oss? ...men at det kanskje muligens er DEG?
Du kom inn her, og jeg tror nok mange forsto kjapt hvem du var og tydeligvis fortsatt er, men dret i fortid og ga deg en fair sjanse.

Nå har tonen vært slik du klager voldsomt over siden forumet åpnet, og ingen (ingen, faktisk) har klaget og sippet slik du gjør. INGEN har dreiet alt til å være noe skrekkelig slemt og "meg-mot-dere".

...inntil Jåhhnny-båy kom.

Kom igjen; slapp av. Ta ti valium, ikke vær så hårsår, kos deg med slarvet (DET kan du) og gled deg over alt du kan finne på her uten å bli moderert...

38 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 20:06

KliffArne skrev:Holdningskampanje kan du holde andre plasser,oss gamle trekuker er det for sent for uansett.Føler meg trygg på at "våre" holdninger ikke står tilbake for dine.
Nå har du gjort det...

jocolor elephant king

39 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 20:32

jhn skrev:
JonnyK skrev:
..

Nå var det ikke jeg som bragte "pinnen" din på banen, for den er jeg svært lite opptatt av. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

40 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 20:38

jhn skrev:
JonnyK skrev:
jhn skrev:
99Trollerud skrev:

Fordeler vs ulemper vettu. Fordelene med litt ullent tåkeprat er ganske store, det generer mye artig tullprat, som det ser ut til at de fleste her inne har sansen for. Ulempene er bagatellmessige i forhold, stort sett bare deg.
HaHa, du må gjerne prøve å frosvare di "ære", men ullent prat kommer stort sett fra de som ikke tør si sin egentlig mening, eller ikke vil stå for det de tidligere har sagt og kan oversettes direkte til "tåkeprat" og bortforklaringer.

Og det er gjerne når man i ETTERTID ikke kan eller vill berunne sine egne påstander at det ulne pratet er et faktum. Og erfor sitter du nå i ettertid å forsvarer deg etter beste evne. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

41 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 20:44

Haeggis Amateur Line skrev:
JonnyK skrev:jeg snek meg inn igjen for å kunne svare dere bad ass bikere og tøffinger som satt bak ryggen min å slengte dritt om meg uten at jeg kunne forsvare meg
Nå, nå...vi skal ikke overdrive viktigheten av din eksistens. Du ble ganske fort glemt.
Hver gang Very Happy

Men det er bra du synes vi er tøffe!
Tja, det virker jo ikke sånn når folk her drar inn var det DR650? på dette forumet på et tidspunkt hvor debatten fortsatt var på et nogenlunde akseptabelt nivå.

Og når folk husker hva slags MC jeg hadde på det andre forumet og bringerdet på banen her så kan jeg umulig være glemt.

Men det har kansje DU glemt allerede? Og du var jo en av dem som gjerne satt å prata dritt om en som var fratatt muligheten til å forsvare seg, men DET har du kansje glemt også?

Vis Medlemmets Profil

42 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 20:47

Jeg har popcorn!
jocolor
OG godt øl!
farao

Let the show begin!!!

afro

43 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 20:59

JonnyK skrev:Tja, det virker jo ikke sånn når folk her drar inn - var det DR650? - på dette forumet på et tidspunkt hvor debatten fortsatt var på et nogenlunde akseptabelt nivå.

Og når folk husker hva slags MC jeg hadde på det andre forumet og bringer | det på banen her så kan jeg umulig være glemt.

Men det har kanskje DU glemt allerede? Og du var jo en av dem som gjerne satt å prata dritt om en som var fratatt muligheten til å forsvare seg, men DET har du kanskje glemt også?

Skal du bruke flerstavelsesord, leke med de store guttene og være pedantisk får du gjøre det skikkelig.
Nå har jeg vært grei og kjørt en rask korrektur på teksten din, så den blir NOE bedre.

Det er vel best å starte med noe enkelt - som gramatikk og språk - før vi går til neste steg av temmingen.

santa

44 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 21:14

JonnyK skrev:nå skriver jeg i et nytt forum, men med flere av de samme folka som tydligvis også har de samme gamle holdningene, fremdeles.

Med andre ord, ingenting har endret seg. Og som vanlig, så har dette endret seg til å handle fra hva jeg skriver OM, til å handle om meg fordi jeg ytrer dem. Igjen som vanlig.
Det har ikke på noe tidspunkt slått deg at det ikke er oss? ...men at det kanskje muligens er DEG?
Du kom inn her, og jeg tror nok mange forsto kjapt hvem du var og tydeligvis fortsatt er, men dret i fortid og ga deg en fair sjanse.

Nå har tonen vært slik du klager voldsomt over siden forumet åpnet, og ingen (ingen, faktisk) har klaget og sippet slik du gjør. INGEN har dreiet alt til å være noe skrekkelig slemt og "meg-mot-dere".

...inntil Jåhhnny-båy kom.

Kom igjen; slapp av. Ta ti valium, ikke vær så hårsår, kos deg med slarvet (DET kan du) og gled deg over alt du kan finne på her uten å bli moderert...
Selvfølgelig er det meg. Men det er ikke jeg som sitter å "mobber" andre mceiere her. Og den situasjonen vi sitter i nå er en konsekvens av at noen følte seg truffet av min kritikk av det jeg fremdeles kaller en tragisk "mobbing" av HD og HD eiere med de samme mange år gamle, gørrkjedelig, fantasiløse, oppbrukte og patetiske klisjeene.

Og de ER det. De er OPPBRUKT for år siden, det er bare dere som ikke har fantasi til å finne på noe annet. Og ærlig talt Haeggis, selv DU må jo skjønne at om jeg hadde følt dette som angrep og "dere mot meg", så hadde jeg ikke provosert dere i utgangspunktet.

Jeg elsker jo dette jeg Haeggis, diksujsoner med litt trøkk i. At drittprat om HD og HD eiere villle komme her som i det andre forumet, er jo så selvfølgelig og forutsigbart at det er direkte patetisk.

Jeg satt bare å ventet på det, for det er jo de samme folka her som "der" og da er dette uungåelig. Og det ser vi jo. ALT ER SOM VANLIG! Både dere og jeg.

Og dine stråmannsargumetasjoner er som forventet, her som der. Samme mann, samme argumenter. Og jeg kan jo prøve selv om jeg ikke har noen tro på at det når frem:

Når jeg snakker om holdninger så snakker jeg om holdninger fra NOEN og viser til HD tråden. Resten av forumet, alle de andre trådene, eller alle de andre medemmene her inne, har jeg ikke uttalt meg om.

Men det er nå engang slik at det ofte er noen få som domnierer bildet på et forum. Og det er de samme folka her som "der".

Og da vil deres holdniger ofte komme i fokus akkurat som i vår debatt nå. Det er FOLKA som skaper et forum, forumet skaper ikke seg selv. Og oftest er de de mest dominerende som blir førende.

Og det hjelper jo ikke å starte et nytt forum når de samme folka fortstter som før. Det blir jo ikke et "nytt" forum det, bare en blåkopi av det andre.

Jeg startet faktisk en tråd om HD på "det andre" også og det gikk i NØYAKTIG samme retning som her. Drittprat og stigmatisering av HD og HD eiere der som her. Og et verste av alt, med flere av de samme folka, der som her. Og de samme gørrkjedelige, uslitte klisjeene.

DØNN LIKT faktisk!

Så dere kan like gjerne fusjonere med "orginalen" først som sist, for dere fremstår faktisk som 2 eneggende tvillinger. Twisted Evil

Og du Haeggis, er Pappaen deres. HaHa lol!

Vis Medlemmets Profil

45 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 21:21

JonnyK skrev:Tja, det virker jo ikke sånn når folk her drar inn - var det DR650? - på dette forumet på et tidspunkt hvor debatten fortsatt var på et nogenlunde akseptabelt nivå.

Og når folk husker hva slags MC jeg hadde på det andre forumet og bringer | det på banen her så kan jeg umulig være glemt.

Men det har kanskje DU glemt allerede? Og du var jo en av dem som gjerne satt å prata dritt om en som var fratatt muligheten til å forsvare seg, men DET har du kanskje glemt også?

Skal du bruke flerstavelsesord, leke med de store guttene og være pedantisk får du gjøre det skikkelig.
Nå har jeg vært grei og kjørt en rask korrektur på teksten din, så den blir NOE bedre.

Det er vel best å starte med noe enkelt - som gramatikk og språk - før vi går til neste steg av temmingen.

santa
Leke med de store gutta? HaHa, hvem da deg? Very Happy
Ta deg heller en tur inn på det andre forumet og baksnakk noen som ikke kan forsvare deg du og hold deg til det du kan. Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

46 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 21:34

JonnyK skrev:
jhn skrev:
JonnyK skrev:
jhn skrev:
99Trollerud skrev:

HaHa, du må gjerne prøve å frosvare di "ære", men ullent prat kommer stort sett fra de som ikke tør si sin egentlig mening, eller ikke vil stå for det de tidligere har sagt og kan oversettes direkte til "tåkeprat" og bortforklaringer.

Og det er gjerne når man i ETTERTID ikke kan eller vill berunne sine egne påstander at det ulne pratet er et faktum. Og erfor sitter du nå i ettertid å forsvarer deg etter beste evne. Very Happy
Hørt sånn tull, jeg har overhodet ingen ære å forsvare, og er langt mindre selvhøytidlig enn du later til å tro.
Jeg har heller ingen problemer med å si, og stå for hva jeg mener.
Når sant skal sies, så kan jeg ikke se at jeg i diskusjonen med deg har hatt noen så kontroversielle meninger at de krever noe spesiellt forsvar eller nøyere begrunnelse.
Ang. ullent tåkeprat, så er det en del av min humor, god eller dårlig, men den er min. Det kan ikke du gjøre noe med
Det er ingen jeg prater med, hverken på nett eller i virkeligheten, som ikke instinktivt skjønner hva som er værdt å ta alvorlig, og ikke. Skulle det likevel oppstå noen misforståelser, så går det relativt kjapt å oppklare det
Det er vel ingenting som er så ødeleggende for en fleip, god eller dårlig, som å måtte være nødt til å gjøre folk oppmerksom på at "dette er en fleip" Da faller mye av poenget med å fleipe bort.
At du velger tolke det du kan i værste mening, ser du sikkert som et positivt personlighetstrekk, men det tror jeg du er forholdsvis alene om

Vis Medlemmets Profil

47 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 21:40

Vis Medlemmets Profil

48 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 21:48

Jojo!
Vi har jo endelig fått vårt eget troll!
Very Happy

49 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 21:52

jhn

Jeg gjør sånn igjen for disse sitane blir jo eviglange. Very Happy

For å ta en kortversjon: Du sitter jo fremdeles å forsvarer deg og dermed snakker du deg selv midt i mot. Cool

Og dette er et tydelig bevis på hvor viktig det er å skrive tydelig med en gang, i stedet for å sitte i ettertid å forlare/bortforklare i x antall forsvarsinnlegg. :)

Vis Medlemmets Profil

50 Re: På Trynet tråden. on Ons 28 Nov 2012 - 21:52

JonnyK skrev:Det blir jo ikke et "nytt" forum det, bare en blåkopi av det andre.

DØNN LIKT faktisk!
Konge! Gamle bike var jo knallbra!

Vet forresten foreldrene og tilsynsføreren din at du sitter oppe om kvelden og skriver ut deliriumen din?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Similar topics

-

» Palmasus og DRIT OG DRA