Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Neste innlegg...

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 Neste innlegg... on Tir 27 Nov 2012 - 14:21

...blir mitt innlegg nr 1.000....

(Jeg MÅ finne meg en bedre hobby enn å krangle med Haya på nett..) No

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Neste innlegg... on Tir 27 Nov 2012 - 15:36

du har jo gitt deg - og du tapte!

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Neste innlegg... on Tir 27 Nov 2012 - 15:56

Haya99 skrev:du har jo gitt deg - og du tapte!

Jeg har gitt opp, ja.. Det er riktig. Når du mener at FED er en offentlig instans, og at Obama er verdens mektigste mann, da er vi så langt fra hverandre at jeg ikke ser hvordan jeg skal komme noen vei..

scratch

Innlegg nr 1.000!

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Neste innlegg... on Tir 27 Nov 2012 - 17:30

Nå referert jeg til fakta - noe du er allergisk mot - hvor finner du fakta om at FED og Sentralbankene er eid av private - eller var det Tsarens familie?

Når det er snakk om verdens mektigste - så gi meg navnet på noen andre som kan " send the marines" og iverksette "nuke them" - sjefen for verdens desidert sterkeste militærmakt er vel hvis det kommer ned til the real thing den som sitter på mye makt. Men det betyr ikke ubegrenset makt. Men nevn noen mektigere?

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Neste innlegg... on Tir 27 Nov 2012 - 17:34

99Trollerud skrev:Innlegg nr 1.000!

Gratulerer,du vant cheers

Tror du at du rekker tusen til?

6 Re: Neste innlegg... on Tir 27 Nov 2012 - 17:47

KliffArne skrev:

..... før hva da?

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Neste innlegg... on Tir 27 Nov 2012 - 17:59

Haya99 skrev:
KliffArne skrev:

..... før hva da?
Før verdens undergang, den kommer jo stadig nærmere .... har æ hørt

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Neste innlegg... on Tir 27 Nov 2012 - 18:01

jhn skrev:
Haya99 skrev:
KliffArne skrev:

..... før hva da?
Før verdens undergang, den kommer jo stadig nærmere .... har æ hørt

Stemmer det!

http://e24.no/makro-og-politikk/oecd-verdensoekonomien-er-langt-fra-reddet/20304914

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Neste innlegg... on Tir 27 Nov 2012 - 18:03

Jeg bøyer meg i støvet...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

10 Re: Neste innlegg... on Tir 27 Nov 2012 - 18:08

Haeggis Amateur Line skrev:Jeg bøyer meg i støvet...

Du ble gruset på slutten, gitt..

-Hvordan føles det? cat

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Neste innlegg... on Tir 27 Nov 2012 - 18:26

Helt greit.
Jeg var mindre aktiv, og hadde det altfor gøy med å følge med på deg og Haya, at jeg fort fant ut at slaget uansett ville bli tapt....

...tar deg på 2000 Wink

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

12 Re: Neste innlegg... on Tir 27 Nov 2012 - 18:55

Haya99 skrev:
KliffArne skrev:

..... før hva da?

Før en av oss legger inn årene affraid

13 Re: Neste innlegg... on Tir 27 Nov 2012 - 21:46

Pessimist - innen nye 7mnd er det 2000 ...... kvantitet før kvalitet ...

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Neste innlegg... on Ons 28 Nov 2012 - 7:12

The sky is the limit?

-Og kvalitet er jeg ikke så opptatt av, så; "The race is on!" Cool

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Neste innlegg... on Ons 28 Nov 2012 - 7:56

Du er inne på noe essensielt her.
Jeg vil anta, at om en av disse fabrikkene som produserer dildoer, lot Jens ta en avstøpning av sin usedvanlig lange, (og fremdeles voksende) juge-nese, og lot de produsere disse av ymse materialer, som latex, silikon etc - så ville Arbeiderpartiet kunne sanket inn stemmer her også.
Fin måte å bedrive valgkamp på:

"Gratis Jensenese til alle!"
"Få din egen personlige Jense-nese, i DAG!"
osv osv...

mulighetene er mange, det gjelder bare å gripe dem :)

(nå fikk de jo servert et gratis tips av meg der, jeg vil anta jens sender meg en slik til Jul, som selvfølgelig burde inkludere en personlig hilsen som stod noe lignende: "Eeeh Hei Monica! Jeg øøøh beklager at jeg eeeh blokkerte deg fra Arbeiderpartiets Facebook-side i Mai, da du sa fra deg vertstatusen for båtfakkel-opplegget, og da du øøøh rævkjørte de to av alle mine tusen tilhengere som turte å øøøøh diskutere med deg, men jeg øøøh håper du tar imot denne nesen, signert naturligvis, og øøøh nyter den i de stunder du har lyst til å diskutere med oss i ...øøøøh... Arbeiderpartiet"

Urs Truly - Strutseminister Jens Stoltenberg.

Hmm.. kanskje de skulle lage en avstøpning av ræwa hans også, for de homofile. Jens er jo som alle vet, et usedvanlig stort rasshøl.

Syns denne var god,og bare poster den i første og beste tråd. clown

16 Re: Neste innlegg... on Ons 28 Nov 2012 - 8:54

KliffArne skrev:
Du er inne på noe essensielt her.
Jeg vil anta, at om en av disse fabrikkene som produserer dildoer, lot Jens ta en avstøpning av sin usedvanlig lange, (og fremdeles voksende) juge-nese, og lot de produsere disse av ymse materialer, som latex, silikon etc - så ville Arbeiderpartiet kunne sanket inn stemmer her også.
Fin måte å bedrive valgkamp på:

"Gratis Jensenese til alle!"
"Få din egen personlige Jense-nese, i DAG!"
osv osv...

mulighetene er mange, det gjelder bare å gripe dem :)

(nå fikk de jo servert et gratis tips av meg der, jeg vil anta jens sender meg en slik til Jul, som selvfølgelig burde inkludere en personlig hilsen som stod noe lignende: "Eeeh Hei Monica! Jeg øøøh beklager at jeg eeeh blokkerte deg fra Arbeiderpartiets Facebook-side i Mai, da du sa fra deg vertstatusen for båtfakkel-opplegget, og da du øøøh rævkjørte de to av alle mine tusen tilhengere som turte å øøøøh diskutere med deg, men jeg øøøh håper du tar imot denne nesen, signert naturligvis, og øøøh nyter den i de stunder du har lyst til å diskutere med oss i ...øøøøh... Arbeiderpartiet"

Urs Truly - Strutseminister Jens Stoltenberg.

Hmm.. kanskje de skulle lage en avstøpning av ræwa hans også, for de homofile. Jens er jo som alle vet, et usedvanlig stort rasshøl.

Syns denne var god,og bare poster den i første og beste tråd. clown

Dette innlegget er typisk for mye av kommentarer på nett - det er folk som ikke har NOE å tilføre i saklighet men bare slenger dritt om Statsministeren. En Statminister som etter alle objektive solemerker er av de beste vi har hatt - og har ført Norge fram til toppen av de fleste positive indekser.

At dette forums eier - som har klart å gjøre det såpass bra i dette landet at han har ræva foill av pæeng - videreformidler slik drit - må si jeg trodde han innehadde et litt høyere nivå.

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Neste innlegg... on Ons 28 Nov 2012 - 9:33

Vår beste Statsminister gjennom tidene:

http://e24.no/makro-og-politikk/prisen-paa-maanelandingen-saa-langt-9-7-milliarder/20305271

Vis Medlemmets Profil

18 Re: Neste innlegg... on Ons 28 Nov 2012 - 9:37

99Trollerud skrev:Vår beste Statsminister gjennom tidene:

http://e24.no/makro-og-politikk/prisen-paa-maanelandingen-saa-langt-9-7-milliarder/20305271

Han viser ialle fall vilje til å satse på å løse miljøproblemer.

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Neste innlegg... on Ons 28 Nov 2012 - 9:57

Nja, spørs om det faktisk e vilje han viser.
Et lite utdrag fra artikkelen:
".... har VG pratet med en rekke sentrale aktører i bransjen og i politikken.
Signalene er entydige:
Selv om det fortsatt investeres som om prosjektet er liv laga, anses sjansen å være større for at det ikke blir realisert, enn at det blir det."

Vis Medlemmets Profil

20 Re: Neste innlegg... on Ons 28 Nov 2012 - 10:39

OK 49-51 - men vi har da overvunnet værre odds.... OG viljen er tydeligvis fortsatt stor .

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Neste innlegg... on Ons 28 Nov 2012 - 10:42

Jeg har aldri betvilt APs vilje til å bruke andres penger..

Intet nytt her..

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Neste innlegg... on Ons 28 Nov 2012 - 15:53

Haya99 skrev:Dette innlegget er typisk for mye av kommentarer på nett - det er folk som ikke har NOE å tilføre i saklighet men bare slenger dritt om Statsministeren. En Statminister som etter alle objektive solemerker er av de beste vi har hatt - og har ført Norge fram til toppen av de fleste positive indekser.

Denne kommentaren var klippet ut av en artikkel om at det var mye naskeri i sex-hjelpemiddel butikker i Tigerstaden. Så i tillegg til at den var usakelig,så hadde den ingenting med saken å gjøre clown Men god var den,lell. Vi skulle hatt tak i denne "Monica" og fått henne inn her,sammen med deg og Trollerud'en.Det kunne blitt livlig.

At dette forums eier - som har klart å gjøre det såpass bra i dette landet at han har ræva foill av pæeng - ..............

Grunnlaget for aille di pængan,ble lagt i en helt annen verdensdel på slutten av åtti-tallet afro

23 Re: Neste innlegg... on Ons 28 Nov 2012 - 16:06

Haya99 skrev:
At dette forums eier - som har klart å gjøre det såpass bra i dette landet at han har ræva foill av pæeng - videreformidler slik drit - må si jeg trodde han innehadde et litt høyere nivå.

Sagt på en annen måte; Alle som har til salt til maten i dette landet skal være evig takknemmelig til Arbeiderpartiet? Shocked

Vis Medlemmets Profil

24 Re: Neste innlegg... on Tor 29 Nov 2012 - 11:22

JA DERE BØR VÆRE TAKKNEMMELIG - SNU DERE MOT YOUNGTOGET OG BE 5 GANGER OM DAGEN!!!

Jensemann ordret opp i EU - her er han og skryter av den Norske modellen til Hollande:

http://e24.no/makro-og-politikk/nobelutdeling-i-oslo-blir-europeisk-toppmoete/20305555

Og nå kommer alle til Olso unntatt han derre sure gjøken borti UK - da tenker jeg de blir så salige etter Fredsprisen at de gjør som Jens sier - og så blir økonomien fikset...... jatta...

Og Erna fortsetter å gnåle om 3 år gammelt pølsevev:

http://e24.no/naeringsliv/ernas-skattekritikk-basert-paa-utdaterte-eksempel/20305652

Vis Medlemmets Profil

25 Re: Neste innlegg... on Tor 29 Nov 2012 - 11:35

Det som er kjipt for Hollande, om han er fristet til å prøve "den norske modellen", er at nordsjøolje er mer inntektsbringende enn den rapsoljen Frankrike har å by på..

Ser at gamle Silvio er på hugget igjen, han er sikkert hypp på å teste norske modeller han også, come to think of it, det er igrunn jeg også.. Bare ikke av den politiske sorten.. pig

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next