Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Moderering?

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 Moderering? on Man 3 Des 2012 - 0:48

Hva skjer nå a?
Låse tråder uten forklaring.
Dette går da ikke an. Twisted Evil

Hvor skal dette ende?
Låse på 199 innlegg a gett, kunne ventet til 200 vaffal Twisted Evil

Tråden var jo skikkelig artig, litt drittkasting må man jo kunne tåle scratch

Blir ikke sint, bare så veldig veldig skuffet Mad

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Moderering? on Man 3 Des 2012 - 2:14

Det gjør i grunnen ikke så mye, det var en litt ekkel sak.

Men æ så æ hadde siste innlegg der, så æ måtte jo gå å sjekke ka æ egentlig hadde skrevve. Trur ikke æ va den berømte dråpen ...heldigvis

Æ e litt overrasket over at æ synes det va greit med stenging Shocked

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Moderering? on Man 3 Des 2012 - 7:07

HA HA HA!!!

lol!

HA HA HA!!!

TomB ga meg en god start på uka!! flower

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Moderering? on Man 3 Des 2012 - 8:04

Neimen TomB,da! Så hyggelig at du stikker innom rabbit

Er det ikke herlig å få lov til å diskutere modding,uten å risikere død og forbannelse?

Tråden ble stengt av åpenbare årsaker,de som ikke klarer å se det selv anbefales å ta kontakt med profesjonelle av et eller annet slag.Hvit frakk,etc. Sleep

5 Re: Moderering? on Man 3 Des 2012 - 12:38

KliffArne skrev:Neimen TomB,da! Så hyggelig at du stikker innom rabbit

Er det ikke herlig å få lov til å diskutere modding,uten å risikere død og forbannelse?

Tråden ble stengt av åpenbare årsaker,de som ikke klarer å se det selv anbefales å ta kontakt med profesjonelle av et eller annet slag.Hvit frakk,etc. Sleep
Poenget her som du tydligvis fremdeles ikke har sett er at VI ANDRE diskuterte mobbing men Hæggis diskuterte aldri det temaet.

Han var mer opptatt av å drite ut meg. Noe han selvfølgelig må få lov til, men da må han også ta følgene. Og følgene er at jeg ETTER GJENTATTE HINT OG ADVARSLER da jeg begynte å gå lei, ikke gadd mer og konfronterte ham med ting han selv skriver om på sin egen blogg.

Og det er ingen som har riskikert "død og fordervelse" her, kun blitt konfrontert med sine egne handlinger.

Og faktum er at med andre her som det også var litt trøkk i diskusjonene med, så handlet DET OGSÅ om sak, fordi vi diskuterte holdninger relatert til mobbing og enkeltes formuleringsevner og fortolkninger av konkrete innlegg, fremdeles om sak. Og det roet seg ned etter hvert uten noens "død og fordervelse". Og min teori om det er at DE holdt seg til sak og dermed ble det ikke personlig på samme måte.

Men Hæggis dikuterte ikke sak i det hele tatt, kun person og sånt blir det bråk av før eller siden.

Det, er Jungelens lov!

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Moderering? on Man 3 Des 2012 - 12:39

KnutR

Admin
Jøss da gutta, kan jeg ikke ta en liten uke ferie før dere fliser til med barnehagehumor i en slik utstrekning at tråder blir sperra?
Når det er sagt, så tok jeg meg tiden til å skumme siste 4-5-6 sider i den tråden, og ble vel ikke redd for at vi skal få DDF-tilstander her selv om den tråden ble stengt.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

7 Re: Moderering? on Man 3 Des 2012 - 12:47

KnutR skrev:Jøss da gutta, kan jeg ikke ta en liten uke ferie før dere fliser til med barnehagehumor i en slik utstrekning at tråder blir sperra?
Når det er sagt, så tok jeg meg tiden til å skumme siste 4-5-6 sider i den tråden, og ble vel ikke redd for at vi skal få DDF-tilstander her selv om den tråden ble stengt.
Tja, det er de samme 2 som går igjen her som der, så det vil tiden vise. Og jeg sitter ikke her og lar meg "rumpekjøre" av Hæggis. Det bør være relativt klart nå.

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Moderering? on Man 3 Des 2012 - 15:31

JonnyK skrev:

Poenget her som du tydligvis fremdeles ikke har sett er at VI ANDRE diskuterte mobbing men Hæggis diskuterte aldri det temaet.

Hann KliffArne har ingen problemer med synet,har legeattest på at det er veldig bra for alderen.

Han var mer opptatt av å drite ut meg. Noe han selvfølgelig må få lov til, men da må han også ta følgene. Og følgene er at jeg ETTER GJENTATTE HINT OG ADVARSLER da jeg begynte å gå lei, ikke gadd mer og konfronterte ham med ting han selv skriver om på sin egen blogg.

Det var heller ikke dette som var hovedårsaken til stengingen,det var det utrolige lavmålet i ordbruk jeg reagerte på.Det må da gå an å skjelle hverandre ut på en skikkelig måte? Og det gjelder dere begge.

Og det er ingen som har riskikert "død og fordervelse" her, kun blitt konfrontert med sine egne handlinger.

Den kommentaren var et humoristisk sleivspark direkte til Tomb,som etter å ha vært fraværende lenge nå,poppet frem noen timer etter at første tråd her ble stengt.Det går litt tilbake i tid,regner med han "tog an". Lurer på om du kanskje blingset litt her,og leste "mobbing" istedet for modding?

Og faktum er at med andre her som det også var litt trøkk i diskusjonene med, så handlet DET OGSÅ om sak, fordi vi diskuterte holdninger relatert til mobbing og enkeltes formuleringsevner og fortolkninger av konkrete innlegg, fremdeles om sak. Og det roet seg ned etter hvert uten noens "død og fordervelse". Og min teori om det er at DE holdt seg til sak og dermed ble det ikke personlig på samme måte.

Som nevnt over,tror du leste feil.

Men Hæggis dikuterte ikke sak i det hele tatt, kun person og sånt blir det bråk av før eller siden.

Det, er Jungelens lov!

Har ikke problem å se det argumentet,selv om det er noen generasjoner siden min familie ble ristet ned av palmene clown Men som nevnt,det må da gå an å skjelle hverandre ut med litt mere siviliserte ord.

Over og ut rabbit

Sist endret av KliffArne den Tir 4 Des 2012 - 8:21, endret 6 ganger (Reason for editing : testing av diverse,ingen endring i tekst)

9 Re: Moderering? on Man 3 Des 2012 - 15:36

KliffArne skrev:
Over og ut

KJAPP DEG! -LÅS TRÅDEN!

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Moderering? on Man 3 Des 2012 - 15:51

KliffArne skrev:

Den kommentaren var et humoristisk sleivspark direkte til Tomb,som etter å ha vært fraværende lenge nå,poppet frem noen timer etter at første tråd her ble stengt.Det går litt tilbake i tid,regner med han "tog an".

Den tok jeg ille ille opp Twisted Evil

Harru tenkt på at jeg kan ha flere profiler her......lusker rundt jeg se..... Laughing

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Moderering? on Man 3 Des 2012 - 15:53

Kanelbolle.

flower

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

12 Re: Moderering? on Man 3 Des 2012 - 15:59

KnutR skrev:...så tok jeg meg tiden til å skumme siste 4-5-6 sider i den tråden
De 4-5-6 siste?

13 Re: Moderering? on Man 3 Des 2012 - 16:05

JonnyK skrev:Poenget her som du tydligvis fremdeles ikke har sett er at VI ANDRE diskuterte mobbing men Hæggis diskuterte aldri det temaet.

Åh, var det DET du drev med.. ?

JonnyK skrev:Han var mer opptatt av å drite ut meg.
Nei, nei. Det klarer du helt fint selv. Her er det hver mann for seg selv...

14 Re: Moderering? on Man 3 Des 2012 - 23:43

KliffArne skrev:
JonnyK skrev:

Hann KliffArne har ingen problemer med synet,har legeattest på at det er veldig bra for alderen.

Det var heller ikke dette som var hovedårsaken til stengingen,det var det utrolige lavmålet i ordbruk jeg reagerte på.Det må da gå an å skjelle hverandre ut på en skikkelig måte? Og det gjelder dere begge.

Den kommentaren var et humoristisk sleivspark direkte til Tomb,som etter å ha vært fraværende lenge nå,poppet frem noen timer etter at første tråd her ble stengt.Det går litt tilbake i tid,regner med han "tog an". Lurer på om du kanskje blingset litt her,og leste "mobbing" istedet for modding?

Som nevnt over,tror du leste feil.

Det, er Jungelens lov!

Har ikke problem å se det argumentet,selv om det er noen generasjoner siden min familie ble ristet ned av palmene clown Men som nevnt,det må da gå an å skjelle hverandre ut med litt mere siviliserte ord.

Over og ut rabbit
Jeg forstår hvorfor tråden ble stengt. Det som er viktig for meg er at mitt syn på dette også kommer frem. Og det er altså det jeg formidler.

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Moderering? on Tir 4 Des 2012 - 3:02

Haeggis Amateur Line skrev:
JonnyK skrev:Poenget her som du tydligvis fremdeles ikke har sett er at VI ANDRE diskuterte mobbing men Hæggis diskuterte aldri det temaet.

Åh, var det DET du drev med.. ?

JonnyK skrev:Han var mer opptatt av å drite ut meg.
Nei, nei. Det klarer du helt fint selv. Her er det hver mann for seg selv...
Og så er du i gang med "mannepratet" ditt igjen. Problemet er at når det kommer fra deg så fremstår det som en flørt.

Og det er jo greit nok å ville ha hver mann for seg selv Hæggis for som sagt noen liker kjærringa og andre liker gubben, men du trenger jo ikke å annosere det her av den grunn.

Prøv heller en kontaktannonse, så skal du se det ordner seg for deg.

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Moderering? on Tir 4 Des 2012 - 8:31

Det er dypt fascinerende å se at en såkalt voksen mann er så totalt ute av stand til å legge en ball død...lenge etter at du har tapt kamp, turnering, mesterskap og troverdighet...du turer ufortrødent videre.

Kos deg og lykke til Jåh-Ny.
Du trenger hjelp i så sterk grad at jeg skal la deg være fra nå.
Dine ytringer understreker at du trenger profesjonelle behandlere og sterke medisiner, ikke diskusjoner. Jeg fant i hvertfall ut av det til slutt; Jonny er EKTE gal, og bør skjermes.

17 Re: Moderering? on Fre 7 Des 2012 - 0:13

Snakka med hvit frakk, fikk ikke svar.

Forstår ennå ikke hvorfor tråden ble steng, og ønsker moderator`n ditt pepper`n gror.........

Vis Medlemmets Profil

18 Re: Moderering? on Fre 7 Des 2012 - 7:17

TomB skrev:
Forstår ennå ikke hvorfor tråden ble steng, og ønsker moderator`n ditt pepper`n gror.........

That's the spirit!! alien

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Moderering? on Fre 7 Des 2012 - 8:10

TomB skrev:Snakka med hvit frakk, fikk ikke svar.

Det er ikke uvanlig at flere konsultasjoner kan være nødvendig. Så bare fortsett behandlingen,du rabbit

.. og ønsker moderator`n ditt pepper`n gror........

Det kunne jeg også tenkt meg,etter det møkkaværet vi har hatt iår clown

20 Re: Moderering? on Fre 7 Des 2012 - 8:29

KliffArne skrev:
TomB skrev: og ønsker moderator`n ditt pepper`n gror........

Her gror pepper'n:

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Moderering? on Fre 7 Des 2012 - 9:15

99Trollerud skrev:
KliffArne skrev:
TomB skrev: og ønsker moderator`n ditt pepper`n gror........

Her gror pepper'n:

Igjen så tar Nisserud feil - det var India - romerne mente når de ville dra dit peppern gror;
http://historienet.no/dagligliv/handel-og-produksjon/romerne-ville-dra-dit-pepper-n-gror

Men skal du gjøre det idag er Vietnam stedet - de eksporterer mest pepper;
http://guru.sol.no/question/reise/hvor-langt-er-det-til-der-peppern-gror

Og som vanlig underbygger jeg mine utsagn med uangripelig dokumentasjon....

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Moderering? on Fre 7 Des 2012 - 9:23

Nisse. Tro meg, det gror pepper på Zanzibar.. I og med at brodern har hatt et amorøst forhold til presidentens barne-barn, føler jeg igrunn at jeg har det fra "sikre kilder" når det kommer til deler av Zanzibars flora.

Diskuter heller et tema du kan noe om? Eh.. Kanskje litt vrient å få til, forresten? study

Vis Medlemmets Profil

23 Re: Moderering? on Fre 7 Des 2012 - 9:38

Samme rakker`n hvor han havner, bare han blir uten tilgang til nett............

Vis Medlemmets Profil

24 Re: Moderering? on Fre 7 Des 2012 - 9:38

Det gror kanskje pepper der - men begrepet "dit peppern gror" stammer fra Romerne og de mente India ..... Basketball

Vis Medlemmets Profil

25 Re: Moderering? on Fre 7 Des 2012 - 9:44

Haya99 skrev:Det gror kanskje pepper der - men begrepet "dit peppern gror" stammer fra Romerne og de mente India ..... Basketball

Igjen skjæres alt og alle over en og samme kam..

Det er slettes ikke umulig, nei, det er nok igrunn ganske sikkert, at også enkelte romere foretrakk og vende nesa mot Zanzibar når pepper skulle handles inn.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next