Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Verksted/lager.

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: Verksted/lager. on Man 31 Des 2012 - 23:31

Hi-side skrev:
KliffArne skrev:Se der,der var bildene kommet. Ser jo bra ut det der.

Har du brukt sånne fliser som dem selger på garasjegulv.no?
Nope, detter er kvalitetsfliser fra Jula Shocked

Halv pris iforhold til garasjegulv.no,ser jeg. Har planer om å innrede og isolere "gamle-garasjen" sånn at moppene mine kan få et verdig liv vinterstid,samt koseverksted til meg selv. Tenkte å bruke sånne fliser.

Du får gi en kvalitetsvurdering etterhvert som du belaster dem,om det er noe å satse på.

27 Kvaliteten på Jula-gulv. on Tir 1 Jan 2013 - 11:23

Har hatt gulvet over et år - og er vel mer enn fornøyd med kvaliteten. Gulvet prøver å krølles seg når du kjører jekketralle med over 50 pallekarmer opplastet, men det gikk det og. Jeg vil tro at de fra garsjegulv.no er bedre og ikke minst at de har større utvalg i farger + at du kan velge mellom tette og åpne fliser.
Men jeg hadde ikke lyst til å bruke dobbelt så mye penger på gulvet. Har mere lyst til bruke penger på kjøring og deler.
Det ligger en slipperkløtch å venter på montering på CBRn og skal ha meg ”snabbgass” og clipponstyre. Det skal kjøpes inn et nytt racekåpesett + at det og det gamle skal lakkeres. Så pengene får ben å gå på. Skulle også hatt et komplett Evolution-anlegg fra Akrapovic, da Ti-force-anlegget begynner å gå i oppløsning. Crying or Very sad

Vis Medlemmets Profil

28 Re: Verksted/lager. on Tir 1 Jan 2013 - 11:37

Jeg ser ingen kaffetrakter??

-Vil du ikke ha besøk, eller? Shocked

Og så undres jeg jo litt over at en rørlegger har skapet fullt av vannflasker, istedt for å få lagt opp eget vann?

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Verksted/lager. on Tir 1 Jan 2013 - 12:01

99Trollerud skrev:Jeg ser ingen kaffetrakter??

-Vil du ikke ha besøk, eller? Shocked

Og så undres jeg jo litt over at en rørlegger har skapet fullt av vannflasker, istedt for å få lagt opp eget vann?

Svert så oppservang du var da scratch Det er ufattelig korrekt at det ikke er no kaffetrakter ennå Sad

Har lagt inn vann, men som den gjerriknarken jeg er så venter jeg på at en kompis som jobber på Oras skal komme med noe fansy shit til meg. Du tar feil når det gjelder vannflasker - det er saft tongue

Har du lyst til å ta en tur innom så er det bare å slå på tråden så skal vi i det minste få hostet opp noe insantcoffi affraid

Vis Medlemmets Profil

30 Re: Verksted/lager. on Tir 1 Jan 2013 - 16:50

Det var noe kjent med de pallene ...... minner meg om mitt pallespikringskurs i Verdal i -80 ....

Et slag sjakk er jo mulig der inne hvis skruingen blir for kjedelig...

Vis Medlemmets Profil

31 Re: Verksted/lager. on Tir 1 Jan 2013 - 17:47

Haya99 skrev:

Du kan være bonde. Jeg er igrunn en selvskreven Konge. Hæggis er en like selvskreven Drama-Queen. Finner du 29 brikker til kan spillet begynne.

Vis Medlemmets Profil

32 Re: Verksted/lager. on Tir 1 Jan 2013 - 18:41

99Trollerud skrev:
Haya99 skrev:

Du kan være bonde. Jeg er igrunn en selvskreven Konge. Hæggis er en like selvskreven Drama-Queen. Finner du 29 brikker til kan spillet begynne.
Jeg kan vel være løper, men det som er bombesikkert er at jonny-jonny kan være (fyr)tårn Laughing

Vis Medlemmets Profil

33 Re: Verksted/lager. on Tir 1 Jan 2013 - 22:48

WTF is JonnyJonny What a Face

Ok,hadde ikke noe fornuftig aa komme med,ville bare ha innlegg nummer 6666 clown

34 Re: Verksted/lager. on Ons 2 Jan 2013 - 1:28

Hi-side skrev:
99Trollerud skrev:
Haya99 skrev:

Jeg kan vel være løper, men det som er bombesikkert er at jonny-jonny kan være (fyr)tårn Laughing

Du vil være konge ja - han er jo rimelig ubrukelig i sjakk - kan såvidt bevege seg - og alle er ute etter han - det er jo dronninga som er rosinen i pølsa - og da passer det neppe med Hæggis ......

Vis Medlemmets Profil

35 Re: Verksted/lager. on Ons 2 Jan 2013 - 1:36

Tjaaa...si ikke det. Jeg er jo ganske femi, jeg skyter fra hofta i alle retninger, og har jevnlig mansen.
queen

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

36 Re: Verksted/lager. on Ons 2 Jan 2013 - 7:04

Haya99 skrev:
Hi-side skrev:
99Trollerud skrev:
Haya99 skrev:

Du vil være konge ja - han er jo rimelig ubrukelig i sjakk - kan såvidt bevege seg - og alle er ute etter han - det er jo dronninga som er rosinen i pølsa - og da passer det neppe med Hæggis ......

Jeg skriver at jeg er "selvskreven Konge"? Fra naturens side er jeg tilgodesett med lederegenskaper langt utover hva som er normen blandt mine medborgere. Det ville vært NATURLIG for meg å påta meg ansvaret, IKKE nødvendigvis et ønske fra min side. Og kongens begrensede mobilitet i sjakk ville vært av underordnet betydning da jeg uansett aldri løper fra ansvaret mitt.

Vis Medlemmets Profil

37 Re: Verksted/lager. on Ons 2 Jan 2013 - 18:44

Det må jo være to konger,jeg kan ta på meg å være den andre.

Foretrekker du å være hvit eller svart,trollerud rabbit

38 Re: Verksted/lager. on Ons 2 Jan 2013 - 19:05

KliffArne skrev:Foretrekker du å være hvit eller svart,trollerud

Visse kroppslige vedheng tilsier at jeg kunne vært svart, men jeg tror jeg går for hvit, jeg liker å ha muligheten til å overraske de fordommsfulle.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2