Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ny vise-admin på forumet

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Ny vise-admin på forumet on Tir 15 Jan 2013 - 18:35

Det er en glede å meddele at KnutR har sagt seg villig til å løfte forumet til nye høyder,og er idag gitt rettigheter som admin.
Så hvis jeg forsvinner fra forumet,så kan det være at han har klusset med passordet mitt clown

Ønsk ham lykke til cheers

2 Re: Ny vise-admin på forumet on Tir 15 Jan 2013 - 19:05

Jeg mistenker igrunn at dette faktisk er snikinnføring av modereringsmuligheter for en utvalgt gruppe favoriserte medlemmer..

Suspect

Dette lover ikke bra..

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Ny vise-admin på forumet on Tir 15 Jan 2013 - 20:16

Jaja, nå blir det vel like tamt som mcsiden.no her Evil or Very Mad

Modereringen tok jo helt av, for ikke så lenge siden, hvem blir neste som kastet ut? bounce

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Ny vise-admin på forumet on Tir 15 Jan 2013 - 21:13

All erfaring tilsier at litt "villmoderering" snarere øker aktiviteten, så jeg tipper dette er en slu plan fra KliffArne.
rabbit

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Ny vise-admin på forumet on Tir 15 Jan 2013 - 21:29

KnutR

Admin
Villmoderering fra en villtotning. Passer vel greit det?
Neida, jeg tror nok ikke vi kommer til å se bike-tendenser her, bortsett fra den biten som gjelder GPP og minimal vettug prat om motorsykler.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

6 Re: Ny vise-admin på forumet on Tir 15 Jan 2013 - 22:05

By the totenske highway, virru ha besøk av Hæggisklanen en helg?
Tenkte å hente meg mer hodebry og tidsklemmer jeg ikke rår over. (det er vel og merke LEEEEENGE til jeg når nivået til Hallis, men jeg lærer sakte)

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

7 Re: Ny vise-admin på forumet on Tir 15 Jan 2013 - 22:14

mortal skrev:All erfaring tilsier at litt "villmoderering" snarere øker aktiviteten, så jeg tipper dette er en slu plan fra KliffArne.
rabbit

affraid

Gleder meg til å høvle ned moderatorer Sleep

lol!

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Ny vise-admin på forumet on Ons 16 Jan 2013 - 0:01

TomB skrev:
mortal skrev:All erfaring tilsier at litt "villmoderering" snarere øker aktiviteten, så jeg tipper dette er en slu plan fra KliffArne.
rabbit

affraid

lol!
Med denne kardemomme-stemninga som råder her inne, så tror jeg du må vente en stund.
(her kan det vel passe med en elefant) elephant

Vil du høvle, så ser det ut til at mc-siden er stedet Shocked

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Ny vise-admin på forumet on Ons 16 Jan 2013 - 1:03

TomB skrev:
rabbit

affraid

lol!

Tror ikke du har det som skal til for å høvle ned noen clown

10 Re: Ny vise-admin på forumet on Ons 16 Jan 2013 - 9:42

jhn skrev:
TomB skrev:
rabbit

affraid

lol!
Med denne kardemomme-stemninga som råder her inne, så tror jeg du må vente en stund.
(her kan det vel passe med en elefant) elephant

Vil du høvle, så ser det ut til at mc-siden er stedet Shocked

Sant det Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Ny vise-admin på forumet on Ons 16 Jan 2013 - 9:43

KliffArne skrev:
TomB skrev:
rabbit

affraid

lol!

Tror ikke du har det som skal til for å høvle ned noen clown

Høvler over kjæringa rett som det er bounce

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Ny vise-admin på forumet on Ons 16 Jan 2013 - 10:13

Hvor langt må en egentlig dra det før folk her inne finner det støtende. Må en bli helt Brendon Burns?

http://www.youtube.com/watch?v=npEMXqsXUts&feature=youtube_gdata_player

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Ny vise-admin på forumet on Ons 16 Jan 2013 - 11:16

Voodoodoo skrev:Hvor langt må en egentlig dra det før folk her inne finner det støtende. Må en bli helt Brendon Burns?

Heh,var det helt tilfeldig at en video fra Nordsløyfa lå helt oppe til høyre når man klikker seg inn der? Skrytpeis rabbit

14 Re: Ny vise-admin på forumet on Ons 16 Jan 2013 - 12:05

KliffArne skrev:
Voodoodoo skrev:Hvor langt må en egentlig dra det før folk her inne finner det støtende. Må en bli helt Brendon Burns?

Heh,var det helt tilfeldig at en video fra Nordsløyfa lå helt oppe til høyre når man klikker seg inn der? Skrytpeis rabbit

Faen det gikk 12 min av arb dagen - du får regning Heksedassen...

Når-hvilken sykkel?

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Ny vise-admin på forumet on Ons 16 Jan 2013 - 14:36

Haya99 skrev:
KliffArne skrev:

Når-hvilken sykkel?

Det der var med en sliten zx9r 2011.. Artig å kjøre hele vln løypa(gp banen og nordsløyfa kombinert).
Nå hadde jeg aldri kjørt den gp banen før utenom på plæistæisjon så jeg var litt feig i innbremsing å sånn.. Byne å bremse før 150m. Merket på rakan er jo litt pinglete da farta ikke var høyere enn ca. 240.

Skal ned der med Hayabussen i Mai å prøve meg i fjor men blir sikkert å ta det rolig da de ikke gikk så bra i fjor. Har som mål å kjøre noen fine runder og unngå kondemnering.

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Ny vise-admin på forumet on Ons 16 Jan 2013 - 14:39

Voodoodoo skrev:
Haya99 skrev:
KliffArne skrev:

Når-hvilken sykkel?

Det der var med en sliten zx9r 2011.. Artig å kjøre hele vln løypa(gp banen og nordsløyfa kombinert).
Nå hadde jeg aldri kjørt den gp banen før utenom på plæistæisjon så jeg var litt feig i innbremsing å sånn.. Byne å bremse før 150m. Merket på rakan er jo litt pinglete da farta ikke var høyere enn ca. 240.

Skal ned der med Hayabussen i Mai å prøve meg i fjor men blir sikkert å ta det rolig da de ikke gikk så bra i fjor. Har som mål å kjøre noen fine runder og unngå kondemnering.

Filmet du kondemneringen av den ZX9eren? hadde jo vært gøy å se....

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Ny vise-admin på forumet on Ons 16 Jan 2013 - 16:13

Nope, hadde satt opp Iphonen til å filme og logge runden men av en eller annen grunn så starta ikke opptaket som det skulle. Synd det for det var en jævli bra runde før det slapp. Vært artig å sett tryningsen ja..

Vis Medlemmets Profil

18 Re: Ny vise-admin på forumet on Tor 7 Mai 2015 - 14:53

Hvis denne Knut R etter alt å dømme er villtotning og bor på rett sie ta Mjøsa attåt tviler jeg ikke ett sekund på at han vil gjøre en god jobb i kulissa,ellers bli n antagelig arbeslaus fort... Very Happy

...men samarbeidet med sjefssnerrer Kliff kan bli verre....men gi n et tyggebein å bruke kjæften på... affraid

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Ny vise-admin på forumet on Tor 7 Mai 2015 - 15:09

KnutR

Admin
intrudergubbe skrev:Hvis denne Knut R etter alt å dømme er villtotning og bor på rett sie ta Mjøsa  attåt  tviler jeg ikke ett sekund på at han vil gjøre en god jobb i kulissa,ellers bli n antagelig arbeslaus fort... Very Happy

...men samarbeidet med sjefssnerrer Kliff kan bli verre....men gi n et tyggebein å bruke kjæften på... affraid

KnutR er villtotning, og det tror jeg er en viktig faktor når det gjelder å redde inn samarbeidet med Kliffy.. Itte lett å bryne sej på dænna. pirat

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

20 Re: Ny vise-admin på forumet on Tor 7 Mai 2015 - 17:54

KnutR har da hittil skikket seg vel både som Totning og Viseadmin - men vi som har røtter fra Åsen følger med deg, KnurR. What a Face

På den annen side - godt han ikke ble deputy for akkurat dét hadde jeg ikke orka. clown

Fortsett som du stevner.

Hmm, stevner. . . ble det skuta i åker'n mon tro? pirat

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Ny vise-admin på forumet on Tor 7 Mai 2015 - 22:39

KnutR

Admin
Jodlevann skrev:KnutR har da hittil skikket seg vel både som Totning og Viseadmin - men vi som har røtter fra Åsen følger med deg, KnurR. What a Face

På den annen side - godt han ikke ble deputy for akkurat dét hadde jeg ikke orka. clown

Fortsett som du stevner.

Hmm, stevner. . . ble det skuta i åker'n mon tro? pirat

Røtter fra Åsen? Sier du at far din fegde over en sau?

Slike grønnfarger kler meg dårlig, skal vel love at vi holder oss i ren svart - hvitt her.

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Ny vise-admin på forumet on Lør 9 Mai 2015 - 10:25

Han Carl I Hagen er itte totning,men til gjengjeld for han over ei geit
og ifølge Hans Rotmo åt han dagen etter all skiten som hu dreit.... affraid

å a Æli Hagen va som ei geit da a kjørte trappa neafor sluttet,,,,der Majestuten bor... Idea

og på slottet da var USSA sin ambassadør med ambassadøra,og han slapp ut en fjert og Breivik fikk skylda for den smellen å...

men nå gir je meg før je får visepressident Knut R på nakken/naken...stryk det som ikke høver/høvar seg Shocked

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]