Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Øl ønskes..

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Øl ønskes.. on Fre 25 Jan 2013 - 19:29

I og med at undertegnede skal utfordre sin sosiale angst og motvillig møte på secret location blandt opptil flere mc-ister i morgen kveld, finner jeg det på sin plass å gjøre tiltak for å gjøre utflukten fra sofakrokens trygge omgivelser så skånsom som mulig. Et tiltak for å myke opp prosessen er selvfølgelig å snu på kronene. Jo mindre innhugg utskjeielsen til syvende og sist får i mine oppsparte finansielle reserver, jo enklere blir det å mentalt takle at man har resignert til en reise ned ukjente farvann akkompangnert av en hærskare fremmedfolk?!

Det jeg vel egentlig prøver å si er:

-Erre noen som river i en øl eller to i mårra kvell?!! drunken

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Øl ønskes.. on Fre 25 Jan 2013 - 19:38

Har ikke du tidligere uttalt at du er avholdsmann?

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Øl ønskes.. on Fre 25 Jan 2013 - 19:38

99Trollerud skrev:I og med at undertegnede skal utfordre sin sosiale angst og motvillig møte på secret location blandt opptil flere mc-ister i morgen kveld, finner jeg det på sin plass å gjøre tiltak for å gjøre utflukten fra sofakrokens trygge omgivelser så skånsom som mulig. Et tiltak for å myke opp prosessen er selvfølgelig å snu på kronene. Jo mindre innhugg utskjeielsen til syvende og sist får i mine oppsparte finansielle reserver, jo enklere blir det å mentalt takle at man har resignert til en reise ned ukjente farvann akkompangnert av en hærskare fremmedfolk?!

Det jeg vel egentlig prøver å si er:

-Erre noen som river i en øl eller to i mårra kvell?!! drunken

Nix,men de har billig øl på Coop..Pokal til 18.-
Da e du garantert en tur på pallen. pig

Hilse Bjørn & Bjørn Very Happy

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Øl ønskes.. on Fre 25 Jan 2013 - 19:41

S1000RR skrev:Har ikke du tidligere uttalt at du er avholdsmann?

-Jo'a.. Har sagt mye rart, jeg. Ikke alt som er helt sant, da..

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Øl ønskes.. on Fre 25 Jan 2013 - 20:34

99Trollerud skrev:

...det var vel tidenes understatement....

....øll har jeg - + mye annet mye sterkere - ikke lut ....denne gangen... så nada problema...

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Øl ønskes.. on Fre 25 Jan 2013 - 22:01

Føkk ass - hadde vært fett med den festen, men jeg har noe enda bedre!
Jeg har fått døtrene mine boende hos meg. Laughing

Så jeg skal visst bruke deler av lørdagen på et av nordens største kjøpesentere; Sørlandssenteret! Wheee!
Sjåpping kaller jentene det - det er visstnok kjempegøy. I can't wait!
What a Face affraid

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

7 Re: Øl ønskes.. on Lør 26 Jan 2013 - 1:28

Haeggis Amateur Line skrev:Føkk ass - hadde vært fett med den festen, men jeg har noe enda bedre!
Jeg har fått døtrene mine boende hos meg. Laughing

Så jeg skal visst bruke deler av lørdagen på et av nordens største kjøpesentere; Sørlandssenteret! Wheee!
Sjåpping kaller jentene det - det er visstnok kjempegøy. I can't wait!
What a Face affraid
Ikkje lommeboken heller.. bounce bounce bounce bounce bounce

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Øl ønskes.. on Lør 26 Jan 2013 - 13:42

Haya99 skrev:
99Trollerud skrev:

...det var vel tidenes understatement....

....øll har jeg - + mye annet mye sterkere - ikke lut ....denne gangen... så nada problema...

Nå må du ikke lure Trollerud'en til å pøse ned for mye,han er jo ikke vant til sånt. Begynn litt forsiktig,ihvertfall,ei halv flaske pils er sikkert nok drunken

9 Endelig ferdig.. on Søn 27 Jan 2013 - 3:58

Kan da informere om at Tyllerud ikke spøtta i glasset. Alt som ble servert gled rett igjennom strupen Wink
Nu tar undertegnede en liten svingom og hopper rett til køys drunken
Takk for et hyggelig lag king

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Øl ønskes.. on Søn 27 Jan 2013 - 4:03

Tulleru?

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Øl ønskes.. on Søn 27 Jan 2013 - 11:34

KnutR

Admin
Betyr det at han heter Høøøøøøøååååååårggggerud i dag?

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

12 Re: Øl ønskes.. on Søn 27 Jan 2013 - 13:12

Hi-side skrev:Nu tar undertegnede en liten svingom og hopper rett til køys drunken

Ikke kom og si at dere hadde damer der,også?Det sa du ingenting om tidligere afro

Eller forresten,etter nærmere analysering av utsagnet ditt,så får jeg virkelig håpe at den svingomen med etterfølgende hopping til køys inkluderer et eller flere hunkjønn pig

13 Re: Øl ønskes.. on Søn 27 Jan 2013 - 15:17

Takker for laget - det var et flott verksted du har fått deg - og veldig greie folk du hadde lokket ut i snøstormen till grillparty.

Heldigvis fikk vi forhindret at det ble snakket for mye gamle vrak - og det ble mye RR - prat - litt kvinnfolk - og utpå kvelden viste det seg at verten var verdensmester - i junior - og hadde en bekymringsfull innsekt i Oriflame - hva nå det enn er....

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Øl ønskes.. on Søn 27 Jan 2013 - 15:28

Hyggelig lite treff var det!

-men jeg spyttet fakitsk i glasset, håper ingen drakk av det etter at jeg dro?! monkey

Vi får ta et nytt treff i Sande til våren? Klarer vi å samle omlag 20 stykker, mon tro?

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Øl ønskes.. on Man 28 Jan 2013 - 8:30

99Trollerud skrev:Hyggelig lite treff var det!

-men jeg spyttet fakitsk i glasset, håper ingen drakk av det etter at jeg dro?! monkey

Vi får ta et nytt treff i Sande til våren? Klarer vi å samle omlag 20 stykker, mon tro?
Hyggelig at dere kom. Very Happy

Det var ikke manko på drikkevarer så hvis du følte for å spytte så gikk det ubemerket hen tongue

Vi får satse på større fremmøte på Sande til våren. Bør absolut være muligheter for fler enn 20 stk!

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Øl ønskes.. on Man 28 Jan 2013 - 8:34

KliffArne skrev:
Hi-side skrev:Nu tar undertegnede en liten svingom og hopper rett til køys drunken

Ikke kom og si at dere hadde damer der,også?Det sa du ingenting om tidligere afro

Eller forresten,etter nærmere analysering av utsagnet ditt,så får jeg virkelig håpe at den svingomen med etterfølgende hopping til køys inkluderer et eller flere hunkjønn pig
Damer på en sånn anleding er bare et forstyrrende element Rolling Eyes

Var god i farta så jeg følte for å ta en svingom drunken
Hadde sendt madamen på hyttetur slik at det var overnattingsmuligheter, men det trengtes ikke. Så det ble mest "dansing in the dark" lol!

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Øl ønskes.. on Man 28 Jan 2013 - 8:35

Haya99 skrev:Takker for laget - det var et flott verksted du har fått deg - og veldig greie folk du hadde lokket ut i snøstormen till grillparty.

Heldigvis fikk vi forhindret at det ble snakket for mye gamle vrak - og det ble mye RR - prat - litt kvinnfolk - og utpå kvelden viste det seg at verten var verdensmester - i junior - og hadde en bekymringsfull innsekt i Oriflame - hva nå det enn er....
Hyggelig at du trivdes Cool

Vis Medlemmets Profil

18 Re: Øl ønskes.. on Man 28 Jan 2013 - 8:49

Hi-side skrev:
99Trollerud skrev:Hyggelig lite treff var det!

Hyggelig at dere kom. Very Happy

Det var ikke manko på drikkevarer så hvis du følte for å spytte så gikk det ubemerket hen tongue

Vi får satse på større fremmøte på Sande til våren. Bør absolut være muligheter for fler enn 20 stk!

Burde jo kunne få til noe i år ja - en må finne en dato litt tidlig eller skjærer det seg - slutten av mai tidlig juni - ellers er folk opptatt med racing..,..
Hadde jo vært et poeng om flest mulig kom med sykler.

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Øl ønskes.. on Man 28 Jan 2013 - 16:18

Fint med en dato i slutten av mai,så det går å kjøre over fjellet Arrow

Hvis det blir noe av, så hadde lør 8 juni vært en bra dato.. What a Face

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]