Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ikkebike's Iron Butt

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: Ikkebike's Iron Butt on Man 1 Apr 2013 - 0:15

Kanskje ikke så lurt hva det tekniske angår, men innen enkelte andre ting kan jeg kanskje bidra med noe...

...husk å peike oljen OFTE!

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

27 Re: Ikkebike's Iron Butt on Man 1 Apr 2013 - 12:31

Haeggis Amateur Line skrev:...husk å peike oljen OFTE!

Var det det du gjorde,og så ble olja forbanna og sluttet å virke. Ikke fint å peike,vet du clown

Ser ikke bort ifra at du mente å peile. Syns de er vrange å peile skikkelig på,disse tørrsump-moppene. Men hvis jeg tar av fylleproppen mens motor går,så ser jeg om det kommer olje inn i tanken,altså om pumpen sirkulerer.Står en liten stråle inn i tanken.
Vurderer å sette på et manometer for oljetrykk i tillegg,da har man oversikten.

Hva andre ting var det du tenkte på? Husk at det er snakk om Russland,så dine erfaringer med kameler og dromedarer trengs ikke rabbit

28 Re: Ikkebike's Iron Butt on Man 1 Apr 2013 - 13:17

Den Russlandsturen kunne jo vært artig å være med på ... jeg slipper jo dette "jærnræv"-racet heldigvis ... kom plutselig til å tenke på en skjønnhet i nabolaget fra ungdommen som vi kalte for "ståltrusa", ikke noe ironisk med det navnet ... dessværre ... beklager svsporinga.
Men Russland ... i et øyeblikks sinnsykdom var jeg å lovte bort sykkelen til en snåling i akkurat den tiden Russlandsturen skal foregå clown
... skal se om jeg får lånt meg en ZZR

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Ikkebike's Iron Butt on Man 1 Apr 2013 - 19:28

jhn skrev:Den Russlandsturen kunne jo vært artig å være med på ... jeg slipper jo dette "jærnræv"-racet heldigvis ... kom plutselig til å tenke på en skjønnhet i nabolaget fra ungdommen som vi kalte for "ståltrusa", ikke noe ironisk med det navnet ... dessværre ... beklager svsporinga.
Men Russland ... i et øyeblikks sinnsykdom var jeg å lovte bort sykkelen til en snåling i akkurat den tiden Russlandsturen skal foregå clown

Han "snålingen" kommer sikkert til å takke nei til å låne Sukien din,så da ryker den unnskyldningen for å ikke stille opp. Hopper jeg på,så blir det med XT'en. Så bare planlegg,du også. Hadde vært litt greit,da jeg føler at jeg kjenner deg.Vet jo aldri hvilken kar han derre Ext etellerannet er,kan jo være en seriemorder for alt jeg vet Suspect

Angående ZZR,har du ikke fått tak i den du snakket om her tidligere??

30 Re: Ikkebike's Iron Butt on Man 1 Apr 2013 - 19:49

KliffArne skrev:
jhn skrev:Den Russlandsturen kunne jo vært artig å være med på ... jeg slipper jo dette "jærnræv"-racet heldigvis ... kom plutselig til å tenke på en skjønnhet i nabolaget fra ungdommen som vi kalte for "ståltrusa", ikke noe ironisk med det navnet ... dessværre ... beklager svsporinga.

Han "snålingen" kommer sikkert til å takke nei til å låne Sukien din,så da ryker den unnskyldningen for å ikke stille opp. Hopper jeg på,så blir det med XT'en. Så bare planlegg,du også. Hadde vært litt greit,da jeg føler at jeg kjenner deg.Vet jo aldri hvilken kar han derre Ext etellerannet er,kan jo være en seriemorder for alt jeg vet Suspect

Angående ZZR,har du ikke fått tak i den du snakket om her tidligere??
ZZR'n er så godt som min, men foreløbi utenfor rekkevidde. Den står innesperret i en nedsnedd låve her oppe, mens eieren er i Bergen. Det er egentlig greit nok, så har jeg litt småpusk å sysle med til høsten. Den står trygt og godt
Da planlegger jeg som om turen er spikret, selv om det er en viss fare for at det skulle dukke opp noe ubeleilig jobbgreier.
Sist sommer takket jeg nei til et par jobber pga mc-tur, vikar riktignok, men likevel ... den tabben gjør jeg ikke igjen ... trur eg, me får sjå.
Det kan se ut som om det skjer noe på den fronten i nærmeste fremtid, så da blir jo alt litt mere forutsigbart
Det hadde vært artig om det klaffet, vi er jo nesten for gamle kjente å regne.
Man skal være forsiktig med fremmede menn, har jeg hørt.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2

Similar topics

-

» IkkeBike's høsttur 2012