Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 6]

101 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 12 Feb 2015 - 23:38

KliffArne skrev:I det siste har det kommet seg,dere er ikke så beskjedne lengre.Tror nesten

dette døgnet er "all time high"når det kommer til antall innlegg

And ze counter sayz what?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

102 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 13 Feb 2015 - 8:18

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
ArcticTiger skrev:Deputy ja. Ser han er innom innimellom, det er nok ikke verdt vi blir altfor laussloppne så vi blir rapportert til sherriffen Shocked

Njaaa,den sjansen syns jeg vi skal ta.Prøver de seg,så skal vi ta dem med til Boot Hill og gi dem jordsmak i kjæfften Cool

Jeg har den ultimate trusselen på lur: "Om du itte roer ner nå, så skar du få sjå mjøsa frå en gørlei vinkel!"

pirat

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

103 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 13 Feb 2015 - 8:26

KnutR skrev:
KliffArne skrev:
ArcticTiger skrev:Deputy ja. Ser han er innom innimellom, det er nok ikke verdt vi blir altfor laussloppne så vi blir rapportert til sherriffen Shocked

Njaaa,den sjansen syns jeg vi skal ta.Prøver de seg,så skal vi ta dem med til Boot Hill og gi dem jordsmak i kjæfften Cool

Jeg har den ultimate trusselen på lur: "Om du itte roer ner nå, så skar du få sjå mjøsa frå en gørlei vinkel!"

pirat

Je har vøri på Gjøvik å tukle med feil dame så det kan je skrive under på ikke er noen tom trussel. affraid

Vis Medlemmets Profil

104 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 13 Feb 2015 - 12:29

KnutR

Admin
Svein2 skrev:
KnutR skrev:
KliffArne skrev:

pirat

Je har vøri på Gjøvik å tukle med feil dame så det kan je skrive under på ikke er noen tom trussel. affraid

Vi pleier å dra på litt ekstra om det er noen fra gærne sia som lyt duppes.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

105 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 14 Feb 2015 - 12:57

En gubbe her i bygda skulle ha døpt sønn sin,og reiste opp til Prestegarden for å ordne dette.Han møtte en kar som han trodde var gardskaren på prestegarden og spurte:
Veit du å henn je kæinn finna præstefaan,je ha en guttjævel je sku ha døpt...
Hmm,sa gubben,at du kæille meg einn præstefaan kæinn så vara,men at du kæille sønn din en jævel æ verre... confused
Så det ble ikke mer forhandlinger den dagen... scratch

Vis Medlemmets Profil

106 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 17 Feb 2015 - 21:28

KnutR

Admin
Jeg titta litt innpå statistikker her.. Siden klokka 12 i natt som var er det 30 medlemmer som har vært innlogga her. Av 240. Til sammenlikning er det et visst kakeforum der det har vært 168 innlogga brukere det siste døgnet. Av 3116 totalt.

...Norges mest aktive MC-forum kakeforum meg midt oppi der sola ikke skinner. Lær dere prosentregning først Very Happy

Vis Medlemmets Profil

107 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 17 Feb 2015 - 21:41

KnutR skrev:Jeg titta litt innpå statistikker her.. Siden klokka 12 i natt som var er det 30 medlemmer som har vært innlogga her. Av 240. Til sammenlikning er det et visst kakeforum der det har vært 168 innlogga brukere det siste døgnet. Av 3116 totalt.

...Norges mest aktive MC-forum kakeforum meg midt oppi der sola ikke skinner. Lær dere prosentregning først Very Happy

Vi får døpe den "Andre siden" om til "forumet med Flest Inaktive medlemmer" tongue
Som Clify sa en annen plass, det er ikke noe mål å være "størst".

Vis Medlemmets Profil

108 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 17 Feb 2015 - 21:51

KnutR skrev:Jeg titta litt innpå statistikker her.. Siden klokka 12 i natt som var er det 30 medlemmer som har vært innlogga her. Av 240. Til sammenlikning er det et visst kakeforum der det har vært 168 innlogga brukere det siste døgnet. Av 3116 totalt.

Nå må du ikke glemme alle de "ikke" registrerte som ni leser hva som er sagt og skrevet her Suspect  
Bare av den grunnen burde man fått ett par ekstra prosenter på statestikken

Vis Medlemmets Profil

109 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 18 Feb 2015 - 23:05

ArcticTiger skrev:

Vi får døpe den "Andre siden" om til "forumet med Flest Inaktive medlemmer" tongue

Hvorfor poste på kakeforumet og støtte opp om et forum der eier og moderatorer er fullstendig i utakt med voksne folk??? Er vel ikke uten grunn at mogulen kun kjører alene. Blir vel sånn med haremet også.. La dem herse med og bli sett opp til av fjortisene....

Å ja - bare innlegga til Kliff gjør dette til norges mest aktive forum, mest for og om GS  affraid
Men så lenge Kawadama er i headingen er jeg rimelig fornøyd  jocolor

SHIT AND GO   pig

Eller går bedøvelsen ut snart bounce

Vis Medlemmets Profil

110 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 18 Feb 2015 - 23:12

dag-zzr skrev:
ArcticTiger skrev:

Hvorfor poste på kakeforumet og støtte opp om et forum der eier og moderatorer er fullstendig i utakt med voksne folk??? Er vel ikke uten grunn at mogulen kun kjører alene. Blir vel sånn med haremet også.. La dem herse med og bli sett opp til av fjortisene....

Å ja - bare innlegga til Kliff gjør dette til norges mest aktive forum, mest for og om GS  affraid
Men så lenge Kawadama er i headingen er jeg rimelig fornøyd  jocolor

SHIT AND GO   pig

Eller går bedøvelsen ut snart bounce

AMEN !

Vis Medlemmets Profil

111 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 28 Mai 2015 - 12:58

Nå synes jeg dere har dabbet kraftig av, igjen Suspect

112 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 28 Mai 2015 - 13:43

KliffArne skrev:Nå synes jeg dere har dabbet kraftig av, igjen Suspect  
Helt enig ... bare for alibiet sin del, kan æ fylle på litt svada ...
Æ trudde æ sku få klaska en ulv i frontruta for en halv time siden ... i en flott svingete 80 sone møtte æ en 6-hjuls ATV, med lasteplan, i god fart.
Ikke helt sant det med ulv og frontruta, men det kunne det vært clown  ....  det stod en hund, en sånn Huskysak på lasteplanet, og det så ut til at den hadde store problemer med å klore sæ fast i svingan.
Det e mange svinga, tett i tett, høyre venstre høyre venstre osv osv ... ja, dokker skjønne prinsippet? ... nydelige svinga i god landeveisfart.
Sku være rart om det der gikk bra Suspect

Vis Medlemmets Profil

113 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 27 Nov 2015 - 23:09

Egentlig skulle jeg laga en ny tråd med motsatt tittel, for nå er det jo ikke så verst her.
Og bare for morro skyld, så har jeg lekt meg litt med tall. Sammenlignet oss med det aktive forumet, og tallenes tale ser ikke så verst ut.
Vi er 7,3% medlemmer her i forhold til dem. Vi har 10,2% antall innlegg i forhold til dem.Vi har holdt på 3,5 år, de har 11.
Nesten så jeg tar en Siv Jensen: MORN'A ANDERS!!
Men det skal jeg selvfølgelig ikke gjøre, man er da dannet.

Men kan jo si at jeg er ganske så overrasket over at vi fremdeles holder på, og tildels med seriøst stoff. Klapp dere selv på skulderen, godt jobba Very Happy

114 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 28 Nov 2015 - 6:04

KliffArne skrev:Egentlig skulle jeg laga en ny tråd med motsatt tittel, for nå er det jo ikke så verst her.
Og bare for morro skyld, så har jeg lekt meg litt med tall. Sammenlignet oss med det aktive forumet, og tallenes tale ser ikke så verst ut.
Vi er 7,3% medlemmer her i forhold til dem. Vi har 10,2% antall innlegg i forhold til dem.Vi har holdt på 3,5 år, de har 11.
Nesten så jeg tar en Siv Jensen: MORN'A ANDERS!!
Men det skal jeg selvfølgelig ikke gjøre, man er da dannet.

Men kan jo si at jeg er ganske så overrasket over at vi fremdeles holder på, og tildels med seriøst stoff. Klapp dere selv på skulderen, godt jobba Very Happy

Hva skjer? Du skriver på bokmål?? study

Vis Medlemmets Profil

115 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 28 Nov 2015 - 18:34

Har tatt kveldskurs i rettskriving siste to månedene, så bare praktiserer litt nå før eksamen.

116 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 28 Nov 2015 - 18:37

KliffArne skrev:Har tatt kveldskurs i rettskriving siste to månedene, så bare praktiserer litt nå før eksamen.

Norsk-kurs på mottaket?? Suspect

Vis Medlemmets Profil

117 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 28 Nov 2015 - 18:43

Palma skrev:
KliffArne skrev:Har tatt kveldskurs i rettskriving siste to månedene, så bare praktiserer litt nå før eksamen.

Ja. Må jo gå foran med et godt eksempel. Dessuten så tar det seg ikke ut med et sotrør som prater/skriver nordlending. afro

118 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 28 Nov 2015 - 19:26

KliffArne skrev:
Palma skrev:

Ja. Må jo gå foran med et godt eksempel. Dessuten så tar det seg ikke ut med et sotrør som prater/skriver nordlending. afro

Holder du liv i tråden helt av deg selv? Wink

Noen fly simulator freaks her?

Vis Medlemmets Profil

119 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 28 Nov 2015 - 21:07

Hva er oddsen?

Vis Medlemmets Profil

120 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 28 Nov 2015 - 21:53

Trollerud skrev:Hva er oddsen?

Jeg ville ikke satsa livet mitt på det Wink

Vis Medlemmets Profil

121 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 28 Nov 2015 - 22:09

Trodde einaste flyfilla her inne var ho dærre Lena fra Piteå..

122 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 28 Nov 2015 - 23:53

KliffArne skrev:Trodde einaste flyfilla her inne var ho dærre Lena fra Piteå..

Det er vel en dårlig holdt hemelighet at du flyr rundt også Wink

Vis Medlemmets Profil

123 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 8 Jan 2016 - 18:47

Må vel være litt disiplinert i forhold tel trådtittel ... æ synes dåkker e så ijnnihællvetta besjeden ... men samtidig storkjæftat. Alle vil ha hissige diskusjona, men ingenting skjer No Suspect .

scratch Æ må vel kanskje ofre mæ igjen ... grave fram ei eller anna kontroversiell mening, æ trur æ har et par irriterende på lur ... Æ må tenke litt scratch

Vis Medlemmets Profil

124 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 9 Jan 2016 - 10:56

Hjelpe meg...han skal tenke......jøss og nøfyse,folks !! Arrow Arrow Idea

Vis Medlemmets Profil

125 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 9 Jan 2016 - 14:27

intrudergubbe skrev:Hjelpe meg...han skal tenke......jøss og nøfyse,folks !! Arrow Arrow Idea

Bare slapp av, han tenker ikke så fort.....

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next