Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 6 av 7]

126 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 15 Jan 2016 - 18:33

DÆVEN STEIKE HAN SÅ SØKKE TA!!! affraid
Her var det utrolig stille. Er det bare mekkern som handler på BT affraid og holder hjula igang her inne ????

Vis Medlemmets Profil

127 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 15 Jan 2016 - 18:46

Palma skrev:DÆVEN STEIKE HAN SÅ SØKKE TA!!! affraid
Her var det utrolig stille. Er det bare mekkern som handler på BT  affraid  og holder hjula igang her inne ????
jepp..vel... det skjer ikke så mye å skrive om i min garasje, venter på ducatideler, men har strax ferdig tigerfrøken. Mangler bare en bunnpropp og så fylle olje på primæren så er den klar for våren.
Skal se om jeg kan ta et par bilder etterpå, skal i garasjen nå....

Vis Medlemmets Profil

128 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 15 Jan 2016 - 18:51

KliffArne skrev:
intrudergubbe skrev:Hjelpe meg...han skal tenke......jøss og nøfyse,folks !! Arrow Arrow Idea

Bare slapp av, han tenker ikke så fort.....
Å dæven ... æ hadde helt glemt av at æ sku tenke ... æ begynne no

Vis Medlemmets Profil

129 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 29 Jan 2016 - 10:40

Jeg tenker av og til på en ting : men så begynner det å suse og plutselig har jeg to ting å tenke på . noe innihælveta beskjedent serru... cyclops Arrow

Vis Medlemmets Profil

130 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 26 Mai 2016 - 22:17

Nå dauer det av her inne, ingen som har noe å juge om?

Jaja, e jer nu fan, åsså fer e ijnn tell Hardanger i hællga førr å vijnn hallaijnna tusen.

OlavK arrangerer Pokerrun Hardanger rundt på Lørdag, så det må jeg være med på. Et par GSA'er som skal få kjørt seg over Ulvik-fjellet hvis de våger å henge seg på clown

131 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 27 Mai 2016 - 6:07

Ja, det har blitt litt stille i det siste. Vet ikke om folk har krepert av alderdom eller har kjørt seg i hjel, er i alle fall få som skriver innlegg. Kom igjen folkens, er det ingen som har noe å melde? Bør Skam være forbeholdt tenåringer? Vil Edward Snowden få komme til Norge for å motta Ossietzky-prisen i november? Hvilken Biltema-olje bør jeg bruke på motorsykkelen min?

Vis Medlemmets Profil

132 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 27 Mai 2016 - 7:47

mortal skrev:Ja, det har blitt litt stille i det siste. Vet ikke om folk har krepert av alderdom eller har kjørt seg i hjel, er i alle fall få som skriver innlegg. Kom igjen folkens, er det ingen som har noe å melde? Bør Skam være forbeholdt tenåringer? Vil Edward Snowden få komme til Norge for å motta Ossietzky-prisen i november? Hvilken Biltema-olje bør jeg bruke på motorsykkelen min?

Biltema har en fin gressklipperolje, den har jeg tatt i bruk på MC. API GL1, funker på clutchen på gammel Triumph. Cool

Vis Medlemmets Profil

133 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 27 Mai 2016 - 9:36

Er vel tiden for å bruke utstyret nå?
Kan ikke BARE sitte inne foran skjermen....

Når vi har kjørt litt og ødelagt litt eller fått andre opplevelser så har vi mer å fortelle om...

Hvis en ikke bare har handlet nytt og sitter å irriterer seg over Recalls og reklamasjoner da.... Laughing

Vis Medlemmets Profil

134 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 10 Okt 2017 - 17:09

Er det noen som spiser "Smash", sjokolade fra Vidar?

135 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 10 Okt 2017 - 17:55

KliffArne skrev:Er det noen som spiser "Smash", sjokolade fra Vidar?

Har jo smakt det..god men ikke number uno...
det er den "tykke" sjokoplata med Oreo..
sykelig god OG kvalmende... tongue

http://www.freia.no/produckter/sjokolade/freia-oreo-smakfull-(320g)?c1=920&c2=9146&p=11650

Vis Medlemmets Profil

136 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 10 Okt 2017 - 19:01

mekkern skrev:
KliffArne skrev:Er det noen som spiser "Smash", sjokolade fra Vidar?

Har jo smakt det..god men ikke number uno...

Etter den nye reklamen dems'es, så skal ihvertfall ikke jeg ha pale

137 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 10 Okt 2017 - 21:17

tror ikke jeg har sett den..... confused

Vis Medlemmets Profil

138 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 11 Okt 2017 - 15:47

mekkern skrev:tror ikke jeg har sett den..... confused

Prøvde å finne den på Youtube, men ser ut som den er sletta. Men så den på TV for ikke altfor lenge siden. Fikk ikke frem lysten på Smash for min del, kan man si.

Du skjønner hvis du ser den pig

139 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 12 Okt 2017 - 0:11

KliffArne skrev:
mekkern skrev:tror ikke jeg har sett den..... confused

Prøvde å finne den på Youtube, men ser ut som den er sletta. Men så den på TV for ikke altfor lenge siden. Fikk ikke frem lysten på Smash for min del, kan man si.  

Du skjønner hvis du ser den pig

Her er'n KliffArne  clown

Smash

Vis Medlemmets Profil

140 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 12 Okt 2017 - 5:45

Takk for det Erling._long time no see... What a Face

Nææææ fikk ikke lyst på "a pile of shit" som det så ut som nei...

de prøvde seg på stilen til eksempelvis "fps russia"..

Epic mealtime/fpsrussia.

Noe for elgjakta?

Vis Medlemmets Profil

141 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 12 Okt 2017 - 13:44

Erling skrev:Her er'n KliffArne  clown

Nei, er ikke den.

Prøver å finne den, uten hell. Men så den på TV2 igårkveld, så de har ikke tatt til vett og fjernet den ennå.

Den viser ei lærkledd hånd som de smekker en smash-sjokolade mot, samtidig som den lærkledde "avvikeren" sitter og ber om mere, helt til han åpenbart har fått nok. Er det SM de kaller det?

142 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 12 Okt 2017 - 13:57

Har registrert ei svart hånd mot hvit bakgrunn ... ikke noe mer. Har en tendens til å ramle i koma når reklamen kommer ... altså, alle reklame.
Jeg kan ikke huke en eneste reklame jeg har reagert på, hverken negativt eller positivt

Vis Medlemmets Profil

143 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 21 Nov 2017 - 17:50

Nå er det like før vi faller om, så dødt er det her.

Sing a'long:

144 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 21 Nov 2017 - 19:46

synes de fleste forumer i Norge har havnet i koma de siste ukene -Er liksom "dødens måned" nå... affraid

Vis Medlemmets Profil

145 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 21 Nov 2017 - 21:10

Som den sofamekkeren jeg er så følger jeg med på en del forum og det er som nevnt mindre og mindre aktivitet i de tradisjonelle forumene. Er vel i denne fjøsboka eller hva det heter som alt skjer scratch
Hva som gjør det vet ikke jeg men har en følese av mange ikke aksepterer at moderatorer kicker på hva man skriver og mener på de tradisjonelle forumene? Jeg har alltid brukt forumene for å skaffe meg informasjon og deler gjerne informasjon tilbake om jeg kan bidra med noe. Men det er jo alltid noen som elsker å provosere og lage diskusjoner på usaklig grunn fordi de synes det er morro og da kommer moderatorene og kicker og så er det i gang. Har forstått at på FB så kan man surre og kødde så mye en vil uten at en blir kicka ut.
Har sett forum bort i mot dø ut grunnet at noen få laga så mye kvalm at folk ikke gadd bruke forumet mer men også moderatorer fra helvete som ikke har sosiale antenner i det hele tatt og skremmer forummedlemmer vekk med alskens stupide meninger og regler.
Sånn er det jo ikke her inne, her er alle kjernevenner Laughing
En god diskusjon er aldri feil og være å uenig er faktisk en grunn til at menneskeheten videreutvikler seg.
Jeg bruker forumene mye og vil fortsette med det, men jaggu er det daut her inne for tiden. Hmm, kanskje på tide å oppdatere et av prosjektene mine her inne Embarassed

Vis Medlemmets Profil

146 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 22 Nov 2017 - 10:52

Det hadde ikke vært så dumt det nei....

alltid morro å se/lese om noen som driver med noe artige greier...

her er en som virkelig har "taket" på det.... affraid

http://www.123hjemmeside.dk/gunnarsorensen/

Vis Medlemmets Profil

147 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 22 Nov 2017 - 11:56

mekkern skrev: ...her er en som virkelig har "taket" på det.... affraid

http://www.123hjemmeside.dk/gunnarsorensen/

Ja, han der hadde mye for seg. Imponerende. Synd han har "stengt av" verkstedet

148 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 22 Nov 2017 - 12:19

Bromm skrev: Er vel i denne fjøsboka eller hva det heter som alt skjer scratch

Låner profilen til kjærringa når jeg "må" inn på fb av en eller annen grunn, jeg syns det er veldig vanskelig å finne tilbake til ting der inne. Men kanskje for lite trening.

Fant Motorsyklistenes "gruppe" eller hva de kalte seg, der er vel alt samlet, kanskje. Men som sagt, veldig vanskelige å finne frem i ting, syns jeg. Men klarte å se hvem som var moderator i gruppa, så da utgår den uansett. Kan jo ikke risikere at SuperMorten blir sur på konemor Razz

Bromm skrev:En god diskusjon er aldri feil og være å uenig er faktisk en grunn til at menneskeheten videreutvikler seg.
Jeg bruker forumene mye og vil fortsette med det, men jaggu er det daut her inne for tiden. Hmm, kanskje på tide å oppdatere et av prosjektene mine her inne Embarassed

Har selv falt av lasset når det gjelder prosjekter, så da blir det lite herfra. Fremdeles mye jeg kan skru på, men det står på pause Embarassed

Halvveis planer om å innrede ene delen av ene garasjen, vinterisolere og lage oppbevaringsrom for to-hjulingene. Men bare halvveis, har holdt på med andre ting. Får se om det skjer noe ila vinteren.

149 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 22 Nov 2017 - 16:49

Jeg bruker å oppdatere når jeg gjør noe med prosjektene, men har ikke vært så mye av det i det siste. Kommer til å skrive mer når jeg får ut fingeren!

Ser at det er mye aktivitet på fb, mens det blir stille på forumene. Det synes jeg er dumt. Synes forum fungerer mye bedre til lengre tråder som går over lang tid. Vanskelig å bla tilbake, og vanskelig og søke. Pluss at det interessante drukner i all dritten :/

Vis Medlemmets Profil

150 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 22 Nov 2017 - 17:38

inunf skrev:Jeg bruker å oppdatere når jeg gjør noe med prosjektene, men har ikke vært så mye av det i det siste. Kommer til å skrive mer når jeg får ut fingeren!

Ser at det er mye aktivitet på fb, mens det blir stille på forumene. Det synes jeg er dumt. Synes forum fungerer mye bedre til lengre tråder som går over lang tid. Vanskelig å bla tilbake, og vanskelig og søke. Pluss at det interessante drukner i all dritten :/

Amen

Helt enig med deg. Særlig dette med å søke seg frem til hva en ønsker er det fine med forumer og at det er stort sett sammlet. Jeg som er så gammel vokste jo opp med bil og MC-blader. Der fantes annonser fra div selgere, navn på leverandører i repotasjer og andre tips. Skulle man ha noe så var det telefon eller brev som gjaldt. Husker jeg fikk låne en engelsk delekatalog fra en kollega. Da skrev jeg brev til england med spørsmål, etter 2.3 uker fikk man svar som man svaret ut, så nye 3-4 uker tilnytt svar, så var det å bestille for så å vente til krampa tok en før man fikk dela, men det var sånn det var. Så når jeg begynnte i et firma som hadde fax var det jo lynraskt å få spurt og bestillt deler. Når man da fikk internett i 1998 sååpnet det seg en helt ny verden for oss som søkte informasjon. Ble vel medlem av det første forumet i 98/99, et forum jeg faktisk er aktiv på i dag selv om det i dag er innunder en klubb.
Det er ikke så mange aktive her inne men kvaliteten er jo veldig bra da, må innom her hver dag for å kikke selv om jeg ikke kommenterer så mye Wink

Sist endret av Bromm den Ons 22 Nov 2017 - 18:01, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

Sponsored content

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 6 av 7]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next