Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 6]

26 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 27 Jun 2013 - 8:08

Hva er det som skjer, eller ikke skjer, er vel mere riktig ... ikke ett innlegg på mange dager. Trollerud f.eks, hvor er han ... han var jo så ivrig å poste på morgenkvisten.
Apropo morgenkvisten (kubben er litt mere treffende) ... æ må gå å vekke kjærringa ... fort ... så, der va æ tilbake igjen

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 28 Jun 2013 - 17:42

Det merkelige har skjedd; Trolleruden har begynnt å jobbe. Til og med fysisk.. Da blir det lite tid til pc-bruk.

Jeg satser på at dette er forbigående, og at jeg tar til fornuften snart og finner meg en kontorjobb igjen om ikke så alt for lenge.. study 

Vis Medlemmets Profil

28 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 28 Jun 2013 - 17:43

jhn skrev:
Apropo morgenkvisten (kubben er litt mere treffende) ...

Heter det ikke "brødet"? Egentlig?

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 29 Jun 2013 - 9:36

99Trollerud skrev:Det merkelige har skjedd; Trolleruden har begynnt å jobbe. Til og med fysisk.. Da blir det lite tid til pc-bruk.

Jeg satser på at dette er forbigående, og at jeg tar til fornuften snart og finner meg en kontorjobb igjen om ikke så alt for lenge..   study 
Det har skjedd merkeligere ting enn det ... jeg har også begynt å jobbe ... men ikke fysisk. For første gang har jeg en jobb der jeg kan gå i "sivil"
Etter 12 år som mottager av uføretrygd pga noe mc-relaterte greier, er jeg begynt å jobbe.
Først to år på maritim fagskole, også på hau ut i nordsjøen ... ganske fornøyd med det.
Sier som gode gamle Joe Walsh:

Vis Medlemmets Profil

30 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 29 Jun 2013 - 12:44

Bare for å komme med litt fyllstoff til disse sidene, skal jeg melde at jeg observerte en ganske snerten (ikke sikker på om det er ordet, men hvertfall en litt cool) Moto Guzzi caféracer igår. Parkert på et offentlig sted, bremseskivene var blitt ganske så rustne og lille Petter Edderkopp hadde tatt seg til rette opptil flere plasser på den..

Tenkte på Mortal da jeg så den stå slik øde og forlatt, og så tenkte jeg at dette må være noen kjipe sykler å kjøre, siden de ikke blir passet bedre på! What a Face 

Vis Medlemmets Profil

31 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 29 Jun 2013 - 18:20

99Trollerud skrev:Det merkelige har skjedd; Trolleruden har begynnt å jobbe. Til og med fysisk.. Da blir det lite tid til pc-bruk.

Jeg satser på at dette er forbigående, og at jeg tar til fornuften snart og finner meg en kontorjobb igjen om ikke så alt for lenge..   study 

Fysisk jobbing er noe dritt. Er det slegge-teknikken du holder på å finpusser:-)

Selv har jeg brukt denne uken på taket,og jeg er glad det er forbigående. Steikje korr det tar på en gammel skrott å jobbe på skrå,opp og ned hele dagen. Bærre såvidt jeg klarer å feie over kjærringa før jeg sovner om kvelden..

32 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 29 Jun 2013 - 20:33

KliffArne skrev:

Fysisk jobbing er noe dritt. Er det slegge-teknikken du holder på å finpusser:-)

Selv har jeg brukt denne uken på taket,og jeg er glad det er forbigående. Steikje korr det tar på en gammel skrott å jobbe på skrå,opp og ned hele dagen. Bærre såvidt jeg klarer å feie over kjærringa før jeg sovner om kvelden..

...er det ikke bedre å la kjærringa feie over deg ...når du er så sliten... det kalles likestilling..

Vis Medlemmets Profil

33 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Søn 30 Jun 2013 - 22:41

99Trollerud skrev:Bare for å komme med litt fyllstoff til disse sidene, skal jeg melde at jeg observerte en ganske snerten (ikke sikker på om det er ordet, men hvertfall en litt cool) Moto Guzzi caféracer igår. Parkert på et offentlig sted, bremseskivene var blitt ganske så rustne og lille Petter Edderkopp hadde tatt seg til rette opptil flere plasser på den..

Tenkte på Mortal da jeg så den stå slik øde og forlatt, og så tenkte jeg at dette må være noen kjipe sykler å kjøre, siden de ikke blir passet bedre på!  What a Face 
Kan en Guzzi være snerten? Jeg tror vel heller ikke det. Men cool, utvilsomt!

Bremseskivene på disse syklene er i støpejern, de ruster etter noen få timer ute i regnet. Så rustne skiver trenger ikke bety at den ikke brukes. Ei heller et spindelvev. Du får svinge innom verkstedet igjen, Trollerud, så skal du få det en prøvetur på Moto Guzzi-en. Ta med hjelm og det du vil kjøre i, så kan vi ta en liten tur.

Very Happy

Vis Medlemmets Profil

34 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 5 Jul 2013 - 0:24

mortal skrev:... en prøvetur på Moto Guzzi-en. Ta med hjelm og det du vil kjøre i, så kan vi ta en liten tur.

Very Happy
Ghaaaa...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

35 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 7 Aug 2013 - 19:56

Har jo vært litt aktivitet siste dagene,men hiver denne frem igjen likevel,som en påminnelse om at dere må legge igjen et ord eller to når dere først er innom sunny 

36 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 7 Aug 2013 - 21:36

Her er mange flere ord en to. OK?

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

37 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 7 Aug 2013 - 23:38

"automobilteknikkinspektørassistentlærling"
"2"

Lagt igjen.
(dog "og" ikke "eller")

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

38 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Man 25 Nov 2013 - 23:27

Det står vel ingenting i Forumreglene om at det ikke er lovlig å bumpe sine egne tråder,så jeg tar sjansen igjen.

Dere som er innom her ila dagen må ikke være så beskjedne. Sleng inn en kommentar eller noe santa 

39 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 26 Nov 2013 - 0:34

KliffArne skrev:Det står vel ingenting i Forumreglene om at det ikke er lovlig å bumpe sine egne tråder,så jeg tar sjansen igjen.

Dere som er innom her ila dagen må ikke være så beskjedne. Sleng inn en kommentar eller noe santa 
Trur at de besøkende sjekker grensene og takhøyden på forumet.
Er jo jævla surt å ryke ut på første innlegg. Spesielt nå som det nærmer seg jul rendeer

Vis Medlemmets Profil

40 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 26 Nov 2013 - 3:10

Syns jeg legger igjen en del ord, såpass at jeg er redd for å bli pælma ut for å spamme ned forumet... silent 

Vis Medlemmets Profil

41 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 26 Nov 2013 - 6:59

KliffArne skrev:Det står vel ingenting i Forumreglene om at det ikke er lovlig å bumpe sine egne tråder,så jeg tar sjansen igjen.

Er det i det hele tatt noen forumregler? Er ikke dette er anarki?

...og det funker jo ingen overtramp.

Vis Medlemmets Profil

42 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 26 Nov 2013 - 7:22

dag-zzr skrev:
Er jo jævla surt å ryke ut på første innlegg. Spesielt nå som det nærmer seg jul rendeer
Klarer noen å ryke ut på første innlegg,så er de god

43 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 26 Nov 2013 - 7:49

KliffArne skrev:
dag-zzr skrev:
Klarer noen å ryke ut på første innlegg,så er de god
Er vel kontrollen som jevnlig sjekker hvilket forum det er mest aktivitet på What a Face 

Vi får starte opp noen sånne offtopic tråder - sånne slenge ut noe, tråder så vi opprettholder aktiviteten.... cheers 

Vis Medlemmets Profil

44 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 26 Nov 2013 - 9:39

Haya99 skrev:

Er det i det hele tatt noen forumregler? Er ikke dette er anarki?

...og det funker jo ingen overtramp.

Vis Medlemmets Profil

45 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 7 Des 2013 - 20:10

mortal skrev:[
Don't tell me what to do!!

Hehe,likte den tilbakemeldingen til den første som ville spre anarkiet pirat 

Ellers så har jeg fulgt med litt i det siste,og det ser ut som om det er ca 24-25 stykker som logger seg på ila døgnet. Er vel ikke så verst det.

Hadde alle slått en skrøne mens de var pålogga,så kunne det blitt livlig.

Egentlig bør jeg bare holde godt kjeft,for hverken skrivelysten eller mekkelysten er på topp for tiden. Men kjekt å se at andre har sine prosjekter.alien

46 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Lør 7 Des 2013 - 20:41

Henta en halv XT nedi Fredrikstadområdet i dag.
Ble sliten av all bilkjøringa, må hvile.
Og bestille sett med eiker ser jeg. Og enda flere lagre...

Vis Medlemmets Profil

47 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Søn 8 Des 2013 - 5:58

XT?
-Hva slags XT?
500?
550?
600?
Hæ?

Mer info! Bilder! Når man har sagt A må man si B!   rabbit

Vis Medlemmets Profil

48 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Søn 8 Des 2013 - 7:42

XT600, fra det herrens år 1987.
Vært stjælt og herpa, men motoren skal visstnok være god bounce 

Vis Medlemmets Profil

49 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Søn 8 Des 2013 - 11:34

Og planene? Lage en cool flattracer å kjøre på isen med??  alien

Vis Medlemmets Profil

50 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Søn 8 Des 2013 - 20:50

Planene er omtrent original, stygg å se til men god å kjøre. Piggdekka har jeg på plass bounce 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next