Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 6]

51 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Søn 8 Des 2013 - 23:03

joo skrev:XT600, fra det herrens år 1987.
Vært stjælt og herpa, men motoren skal visstnok være god bounce 
Trodde du allerede hadde en åttitalls xt600

52 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Søn 8 Des 2013 - 23:06

Ehh.....

Har ikke du en en-donker fra før?

Det er ikke slik at om du setter to like sykler ved sden av hverandre, så plutslig får du en moped...

Eller har jeg missa noe i timen? drunken

-----------------------

Dette er jo egentlig bare pjatt, men Sjefen har bedt om at man legge igjen noen ord.
Man kødder ikke med sjefen... king 

Vis Medlemmets Profil

53 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 25 Des 2013 - 20:58

Hadde et par thumpere på vårparten, men kvitta meg med en i sommer. Og nå har jeg noe rundt 1,8 thumpere. Hva som blir ut av det er usikkert, det viktigste er å "ha noe liggende" og noe å skru på... Tom for idèer akkurat nu, men har da deler.

Vis Medlemmets Profil

54 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 2 Jan 2014 - 19:49

Ka du sir. ... vi e så ijnnihælvete så beskjeden? Kor i svarte fan har du sjøl gjort av dæ? Hæ?

Vis Medlemmets Profil

55 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 2 Jan 2014 - 20:27

Litt stille her nå, ja..

Sleep 

Vis Medlemmets Profil

56 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 3 Jan 2014 - 15:19

jhn skrev:Ka  du sir. ... vi e så ijnnihælvete så beskjeden? Kor i svarte fan har du sjøl gjort av dæ? Hæ?

Har jo vært juleferie,travel tid for Juleniss1.Så måtte ha meg en liten hvil  santa 

Og så var jeg oppe i nord-trøndelag og hentet meg et prosjekt. KH100ES  Suspect 

57 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 3 Jan 2014 - 18:00

Shocked Der e du jo ... æ fikk en stadig sterkere mistanke om du var hovedpersonen i denne innbrudd/selvforsvar-saken på Karmøy. Men så vise det så at du driv å modernisere og oppgradere kjøretøyparken  Laughing 

Vis Medlemmets Profil

58 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 3 Jan 2014 - 20:16

jhn skrev: Shocked Der e du jo ... æ fikk en stadig sterkere mistanke om du var hovedpersonen i denne innbrudd/selvforsvar-saken på Karmøy. Men så vise det så at du driv å modernisere og oppgradere kjøretøyparken  Laughing 

Tror han prøver å terge han Yngve Wink

Vis Medlemmets Profil

59 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Søn 5 Jan 2014 - 11:58

110-TAYLORnoMADEn skrev:
jhn skrev: Shocked Der e du jo ... æ fikk en stadig sterkere mistanke om du var hovedpersonen i denne innbrudd/selvforsvar-saken på Karmøy. Men så vise det så at du driv å modernisere og oppgradere kjøretøyparken  Laughing 

Tror han prøver å terge han Yngve Wink

Hehe,prøvde å legge ut et agn,men han gikk ikke på  rabbit  Han skjønte det sikkert ikke

60 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Søn 5 Jan 2014 - 20:41

Folk som kommer i fra den rette enden av landet e ikke så lett å terge clown 

Vis Medlemmets Profil

61 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Søn 5 Jan 2014 - 21:03

jhn skrev:Folk som kommer i fra den rette enden av landet e ikke så lett å terge clown 

Å, jeg vet ikke.... Så et program på NRK for en tid tilbake, det hadde blitt RABALDER der oppe fordi en journalist hadde kalt samelue for "fjellfinnhua".

Kall gjerne lensmann for hæstkuk, men ordet fjellfinnhua er strengt forbudt?

For meg virker det igrunn som om det bare gjelder å finne hvilke knapper man ikke skal trykke på, og så bruke den kunnskapen for alt det er verdt....  Twisted Evil 

Vis Medlemmets Profil

62 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Søn 5 Jan 2014 - 21:34

Trollerud skrev:
jhn skrev:Folk som kommer i fra den rette enden av landet e ikke så lett å terge clown 

Å, jeg vet ikke.... Så et program på NRK for en tid tilbake, det hadde blitt RABALDER der oppe fordi en journalist hadde kalt samelue for "fjellfinnhua".

Kall gjerne lensmann for hæstkuk, men ordet fjellfinnhua er strengt forbudt?

For meg virker det igrunn som om det bare gjelder å finne hvilke knapper man ikke skal trykke på, og så bruke den kunnskapen for alt det er verdt....   Twisted Evil 
Ordene "fjellfinn" og "lapp" og alle sammensatte ord som inneholder disse ordene er på linje med "nigger" "pakkis" "degos" o.l. i fjell ... eeh, samenes ører, og tolereres ikke i de kretser.
Jeg som ikke er same, har kanskje også noen knapper, men jeg tviler på du finner de.

Vis Medlemmets Profil

63 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Søn 29 Jun 2014 - 23:00

Rolige tider på forumet,meg selv inkludert.Har gått litt i "sommer-modus",vært mye bra vær,så ikke vært så aktiv fremfor pc'en.
Ikke har jeg gjort særlig mye moppe-relatert heller,denne frituren.Har stort sett gått i vedlikehold av utleiehus og diverse andre ute-aktiviteter.Har vært mye bra vær for sånt i det siste,selv om nordavinden har ødelagt litt av kosen.

Og så har jeg kjøpt meg en flett ny 500 i uka som gikk,den er gul  cyclops 

64 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Søn 29 Jun 2014 - 23:28

KnutR

Admin
Rolig her og, men jeg kom just hjem igjen fra en tur der jeg hentet meg en italiener.. :)

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

65 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Man 30 Jun 2014 - 11:47

Er'ru ute etter høne?

Var det en hvit italiener?

Vis Medlemmets Profil

66 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Man 30 Jun 2014 - 13:52

KnutR

Admin
Trollerud skrev:Er'ru ute etter høne?

Ikke høne, og ikke hvit. :)

Bilder kommer...

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

67 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Man 30 Jun 2014 - 14:46

Han har vært på Vestlandet og kjøpt seg banesykkel.RSV. Han gjorde et kupp. rabbit

68 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Man 30 Jun 2014 - 15:52

KnutR

Admin
KliffArne skrev:

Han har vært på Vestlandet og kjøpt seg banesykkel.RSV. Han gjorde et kupp. rabbit

Haha, ryktene går fort her inne Wink

Vis Medlemmets Profil

69 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Man 30 Jun 2014 - 17:48

Men hva har KliffArne kjøpt?

Vis Medlemmets Profil

70 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Man 30 Jun 2014 - 18:32

KliffArne skrev:

Du har ikke handla flett ny Husaberg FE501???
Det har jeg nemlig veeeldig lyst på. Eller helst en 350 da. Bare lottoen begynner å slå inn.

Ellers er Suzuki ofte gule? Quadracer kanskje  affraid 

Vis Medlemmets Profil

71 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Man 30 Jun 2014 - 20:15

Pc'n min har paja, og så økonomisk jeg er venter jeg ut på at den rette kommer på tilbud. Har bare tlf og bruke så det meste begrenser seg av den grunn. Var en runde rundt Hardanger og en tur opp til Balestrand forrige uke sammen med kjerringa, flott tur med mye fint vær  Very Happy

Vis Medlemmets Profil

72 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Man 30 Jun 2014 - 23:40

KnutR

Admin
custom skrev: og så økonomisk jeg er venter jeg ut på at den rette kommer på tilbud.

(Uvesentligheter er fjernet)

Ække sikker på om du skal betale noe for den rette, sånn på generell basis. Men, klart, en får spare der en kan.  geek 

Vis Medlemmets Profil

73 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 1 Jul 2014 - 1:51

joo skrev:
KliffArne skrev:

Du har ikke handla flett ny Husaberg FE501???  
Det har jeg nemlig veeeldig lyst på. Eller helst en 350 da. Bare lottoen begynner å slå inn.

Ellers er Suzuki ofte gule? Quadracer kanskje  affraid 
Husaberg finnes ikke lenger, dessverre.  Sad 

Jeg lurer også på hva KliffArne har skaffet seg nå. En gul 500, er det en totakter?  Eller singel firetaktsmotor? Vi trenger noen flere hint her.  rabbit

Vis Medlemmets Profil

74 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 1 Jul 2014 - 6:09

KnutR skrev:
custom skrev: og så økonomisk jeg er venter jeg ut på at den rette kommer på tilbud.

(Uvesentligheter er fjernet)

Ække sikker på om du skal betale noe for den rette, sånn på generell basis. Men, klart, en får spare der en kan.  geek 

Stusser også litt over at han venter på den rette, og samtidig er på mc-tur med kona. Ingen som har fortalt Custom at Paven ikke aksepterer bigami her i landet?

Vis Medlemmets Profil

75 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 1 Jul 2014 - 9:56

mortal skrev:
Husaberg finnes ikke lenger, dessverre.  Sad 

Jeg lurer også på hva KliffArne har skaffet seg nå. En gul 500, er det en totakter?  Eller singel firetaktsmotor? Vi trenger noen flere hint her.  rabbit

Kan enda få FE350 og 450 på hvite skilt ny i butikk i Norge ennå, men synger på siste reste-verset dessverre... Lurer på hva som kommer ut av HusaQuarna-sammenslåingen av produkter. Sikkert noe man kan tenke seg der om et år også  What a Face 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next