Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 6]

76 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 1 Jul 2014 - 15:18

Husa/Qvarna/Ktm, faktisk?

Husqvarna er jo "bare" Ktm med nye klistremerker...  Rolling Eyes 

Vis Medlemmets Profil

77 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 1 Jul 2014 - 16:15

Ja er jo alle tre i en kurv.
Nu har både KTM, Husaberg og Husquarna hatt mye jeg har lyst på så da må summen bli riktig så bra.
Eneste er at Husaberg sine fine svinger uten lenk sannsynligvis ikke blir å få mer... "Noen" tror at link er nødvendig.

Vis Medlemmets Profil

78 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 1 Jul 2014 - 17:11

Trollerud skrev:
KnutR skrev:
custom skrev: og så økonomisk jeg er venter jeg ut på at den rette kommer på tilbud.

(Uvesentligheter er fjernet)

Ække sikker på om du skal betale noe for den rette, sånn på generell basis. Men, klart, en får spare der en kan.  geek 

Stusser også litt over at han venter på den rette, og samtidig er på mc-tur med kona. Ingen som har fortalt Custom at Paven ikke aksepterer bigami her i landet?
jeg har meldt meg ut av kjærka, venter også på å kunne melde meg ut av resten av samfunnet  geek

Vis Medlemmets Profil

79 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 1 Jul 2014 - 17:49

mortal skrev:
joo skrev:
KliffArne skrev:
Og så har jeg kjøpt meg en flett ny 500 i uka som gikk,den er gul  cyclops 

Du har ikke handla flett ny Husaberg FE501???  
Det har jeg nemlig veeeldig lyst på. Eller helst en 350 da. Bare lottoen begynner å slå inn.

Ellers er Suzuki ofte gule? Quadracer kanskje  affraid 
Husaberg finnes ikke lenger, dessverre.  Sad 

Jeg lurer også på hva KliffArne har skaffet seg nå. En gul 500, er det en totakter?  Eller singel firetaktsmotor? Vi trenger noen flere hint her.  rabbit

Nå er dere helt på villspor,denne ligger jo i offtopic. Ikke snakk om noe motorsykkel.

Kjøpt meg kajakk, Excursion 500.Tenkte å bruke den til litt lettere trim  rabbit 

80 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 1 Jul 2014 - 19:08

Aha... Så offtoppik.

Har også gul kajakk, de gule er bra  lol!

Vis Medlemmets Profil

81 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tir 1 Jul 2014 - 23:30

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
mortal skrev:
joo skrev:
KliffArne skrev:
Og så har jeg kjøpt meg en flett ny 500 i uka som gikk,den er gul  cyclops 

Du har ikke handla flett ny Husaberg FE501???  
Det har jeg nemlig veeeldig lyst på. Eller helst en 350 da. Bare lottoen begynner å slå inn.

Ellers er Suzuki ofte gule? Quadracer kanskje  affraid 
Husaberg finnes ikke lenger, dessverre.  Sad 

Jeg lurer også på hva KliffArne har skaffet seg nå. En gul 500, er det en totakter?  Eller singel firetaktsmotor? Vi trenger noen flere hint her.  rabbit

Nå er dere helt på villspor,denne ligger jo i offtopic. Ikke snakk om noe motorsykkel.

Kjøpt meg kajakk, Excursion 500.Tenkte å bruke den til litt lettere trim  rabbit 

Ta det fra en som er i dårlig form og kjøpte kajakk i fjor: Det er ikke lett trim om du legger ut på 4-timers tur.
PS: min er rød.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

82 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 2 Jul 2014 - 5:41

@Cliffhanger: Lever den tilbake. Si at det hele beror på en misforsåelse;

Du skulle EGENTLIG ha konjakk, ikke kajakk. De vil forstå..

Vis Medlemmets Profil

83 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 2 Jul 2014 - 7:34

Båter skal være gule - når de er raske ….. ikke sikkert det blir så raskt med Cliff ombord …

…kajakk er genialt… på med redningsvesten...

Vis Medlemmets Profil

84 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 2 Jul 2014 - 20:11

Nåja,de går ihvertfall på fram med meg ombord  Suspect 

Har lenge hatt lyst på kajakk for litt "gratis" trim,så siden Juni-hyra kommer uten skattetrekk så tok jeg meg råd. Å ta seg en padletur og følge strendene bortover er jo kjempegivende,kan jo sitte og padle i timesvis uten å merke at man blir sliten. Det merker man ikke før man kommer tilbake og skal prøve å stavre en gammel skrott velberget på land igjen. Da er det lett å trille rundt,ja.
Såvidt man klarer å løfte armene,men det går over etterhvert. Etter noen timer er det glemt,og neste kveld har man lyst på tur igjen.
Røverkjøp  pirat 

85 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 2 Jul 2014 - 21:26

Så forresten på nyhetene nå nettopp at båtfolket hadde vanskeligheter med å fortøye båtene sine,de kunne stort sett bare kjærringknuter.Verst var det visst med sørlendinger og østlendinger.Nordlendinger var best.

Dette var bare noe de sa,jeg vet ikke om det stemmer,men kan ikke se bort ifra det  clown 

86 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 2 Jul 2014 - 21:49

Du e så ijnnihællvetta besjeden  clown 

Vis Medlemmets Profil

87 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 3 Jul 2014 - 7:44

Alle vet at når gubber padler kajakk er det for å komme lydløst og tett innpå "sel" ….som ligger på svabergene sommerstid… med minimal påkledning…..

…….trening du lissom!

Fortøyning: det er litt vanskeligere nordpå med flo/fjære - så man lærer det jo etterhvert der.

Husker vi var en gjeng østlendinger på Mausundvær under studietiden… vi fortøyde den leide båten - og gikk inn for å spise krabber og drikke øll…. da vi skulle ut igjen hang båten 2 meter oppi lufta….

Vis Medlemmets Profil

88 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 3 Jul 2014 - 8:17

Haya99 skrev:
Husker vi var en gjeng østlendinger på Mausundvær under studietiden…  vi fortøyde den leide båten - og gikk inn for å spise krabber og drikke øll….  da vi skulle ut igjen hang båten 2 meter oppi lufta….

Da ble det altså veldig mye øl...

Vis Medlemmets Profil

89 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 3 Jul 2014 - 8:38

joo skrev:
Haya99 skrev:
Husker vi var en gjeng østlendinger på Mausundvær under studietiden…  vi fortøyde den leide båten - og gikk inn for å spise krabber og drikke øll….  da vi skulle ut igjen hang båten 2 meter oppi lufta….

Da ble det altså veldig mye øl...

Ja det var ikke småtterier en bøttet innpå i den tida….. det var om å gjøre å drekke mest før en måtte pisse - gikk bortimot 10 halvlitere ...

…vi satte en mann i båten og kappet fortøyningene … men det var nok endel som hadde sett båten henge der en stund… og ingen hadde redningsvest..

Vis Medlemmets Profil

90 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 3 Jul 2014 - 16:09

Haya99 skrev:Alle vet at når gubber padler kajakk er det for å komme lydløst og tett innpå "sel" ….som ligger på svabergene sommerstid…
He-he... Her blir du avslørt, Kliff!  pig

Vis Medlemmets Profil

91 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 4 Jul 2014 - 0:53

Haya99 skrev:Alle vet at når gubber padler kajakk er det for å komme lydløst og tett innpå "sel" ….som ligger på svabergene sommerstid… med minimal påkledning…..

…….trening du lissom!

Fortøyning: det er litt vanskeligere nordpå med flo/fjære - så man lærer det jo etterhvert der.

Takk for tipset,kanskje jeg skulle legge turene litt tidligere på dagen,og ikke på kvelden.Det nærmeste jeg har kommet noe "spennende"var en gammel kjærring i en lystbåt som lurte på om jeg hadde lyst på champagne.  Suspect  Jeg takket fint nei.Finnes vel ikke noe mere vulgært enn gamle halvfulle kjærringer med Bergensdialekt  No 

Resten av innlegget ditt bekrefter jo bare det de sa på nyhetene...

92 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Fre 4 Jul 2014 - 13:37

Padle tidlig du, starte 5-6 om morran. Da er det mye dyreliv og lite badere og båtfolk som bråker.
Padla forbi gjess i går, de satt rolig på 3-4 meter avstand!

Ellers er ikke fortøying av kajakk noe tema vel?

Vis Medlemmets Profil

93 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Ons 9 Jul 2014 - 23:17

[quote="KliffArne"]
Haya99 skrev:

Så du nyhetene ikveld,da,haya? De var utpå fjorden med en batteridreven båt,må jo være noe for deg.

De hadde forøvrig ikke bruk for fortøyning,de traff det eneste skjæret som fins i Oslo-fjorden og ble liggende ganske godt. Østlendinger i båt  clown 

94 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 10 Jul 2014 - 12:43

KliffArne skrev:
KliffArne skrev:
Haya99 skrev:

Så du nyhetene ikveld,da,haya?  De var utpå fjorden med en batteridreven båt,må jo være noe for deg.

De hadde forøvrig ikke bruk for fortøyning,de traff det eneste skjæret som fins i Oslo-fjorden og ble liggende ganske godt. Østlendinger i båt  clown 

Nei så ikke det …. kan forøvrig opplyse om at det er opptil flere skjær i sjøen i Oslofjorden… har gått på en 3-4 av de selv…

En i klubben har el-drift på katamaranen (som hjelp til seil) - og el-tråsykkel...

Vis Medlemmets Profil

95 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 17 Jul 2014 - 15:23

custom skrev:
Trollerud skrev:
KnutR skrev:
custom skrev: og så økonomisk jeg er venter jeg ut på at den rette kommer på tilbud.

(Uvesentligheter er fjernet)

Ække sikker på om du skal betale noe for den rette, sånn på generell basis. Men, klart, en får spare der en kan.  geek 

Stusser også litt over at han venter på den rette, og samtidig er på mc-tur med kona. Ingen som har fortalt Custom at Paven ikke aksepterer bigami her i landet?
jeg har meldt meg ut av kjærka, venter også på å kunne melde meg ut av resten av samfunnet  geek
Vel da har jeg funnet den rette, ikke på tilbud heller  pig  men det blei en slik hybrid pc, fikk leika litt med den i går kveld, men kjenner alderen tynger spesielt når man går fra windows xp til windows 8.
Kjøpte en slik
http://www.dell.com/us/p/dell-venue-11-pro/pd?&~srd=true&sk=venue+11+pro&scat=prod&ref=ac
med portabelt tastatur og stylus, vekta på dette er omtrent som en i padde.

Vis Medlemmets Profil

96 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Søn 7 Des 2014 - 17:47

Tja, kanskje litt beskjeden ... i alle fall hvis man tenker på navnevalg.
Jeg satt her om dagen og kikka litt på stamtavla mi ca 300 år tilbake i tid.
De hadde mange snodige navn de derre forfedrene/mødrene.
Noen eksempler: Richardina, Hermer, Pigebarn, Oldina, Mortine, Carisius, Karesius, Lycke, Urbanius, Bergitha. Shocked
Noen bedre?

PS. Kanskje noe av forklaring er at det stort sett var trøndere ... de sier jo mye rart, selv i dag

Vis Medlemmets Profil

97 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Søn 7 Des 2014 - 19:39

Merkelig navn...?
Hørte det var noen i nord som var svært gudfryktige og ville døpe sønnen sin Seftref. Det var ikke presten velvillig innstilt til.

Vis Medlemmets Profil

98 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 12 Feb 2015 - 22:48

I det siste har det kommet seg,dere er ikke så beskjedne lengre.Tror nesten dette døgnet er "all time high"når det kommer til antall innlegg.

Roe oss litt nå,eller så må vi ansette flere deputy'er

99 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 12 Feb 2015 - 22:56

Deputy ja. Ser han er innom innimellom, det er nok ikke verdt vi blir altfor laussloppne så vi blir rapportert til sherriffen Shocked

Vis Medlemmets Profil

100 Re: Dåkker e så ijnnihællvetta besjeden on Tor 12 Feb 2015 - 23:10

ArcticTiger skrev:Deputy ja. Ser han er innom innimellom, det er nok ikke verdt vi blir altfor laussloppne så vi blir rapportert til sherriffen Shocked

Njaaa,den sjansen syns jeg vi skal ta.Prøver de seg,så skal vi ta dem med til Boot Hill og gi dem jordsmak i kjæfften Cool

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next