Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Telford 2013

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 Telford 2013 on Man 11 Feb 2013 - 16:50

Da er jeg tilbake i sofaen. Etter en weekend i en varemessehall i den kjente engelske byen Telford. Tredje året på rad nå, kanskje jeg etterhvert kan begynne å kalle det en tradisjon..

Telford har stort sett én ting å by på, og det er gamle motorsykler som skal kjøres på grus eller andre uasfalterte overflater. Noen få avvik ser man, som en rar Ducati med masse carbon, fancy lakkering i sterke farver og #46 i fronten i gult..
Tror kankje det var denne;

tongue

Cool..

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Telford 2013 on Man 11 Feb 2013 - 17:54

Bilder, Trollerud, bilder! Uten å vise oss bilder har du ikke vært der...
Hva er det forresten for en gjøk som kjører den Ducatien med grelle farger?
albino

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Telford 2013 on Man 11 Feb 2013 - 18:49

Jeg må innrømme noe; Jeg glemte kameraet.. clown

Men jeg lyver ikke. Om jeg skulle ha løyet, ville jeg vært mer kreativ.

I tillegg har jeg en bunke ubrukte britiske pengeseddler. Jeg var en gjerrigknark og handlet kun to clutchlameller til Jawa israceren. De kostet 5 kr stk. Jeg trengte to stk, og gubben som solgte hadde to igjen. Litt flaks.

Når vi snakker om flaks, så var jeg inne i god-siget igår; ser jeg bort fra en vellykket begivenhet på Telford, så var hjemreisen litt artig i den oså, jeg må nesten fortelle selv om det ikke har noe relasjon til motorsykkler..

Når man skal ut å fly, med Boeing 737, må man bestille sete 11A eller 11F. Det hadde jeg ikke gjort, men fikk det tildelt. Sete 11A er ved nødutgangen og har ingen sete i raden foran, så man kan strekke beina laaaaangt.. Digg.

So what? -Ikke noe stort nummer det?! Neida, storyen blir bedre: Vi mellomlandet i Frankfurt på returen. Av en eller annen årsak hadde jeg og kompanjongen fått seter på helt forskjellige steder i flyet fra Frankfurt til Gardermoen. Kompanjongen er i og for seg en hyggelig fyr han, så det er ikke det som er poenget her. Mens vi sitter å venter på å slippe ombord i flyet, saumfarer gamle Trollerud medpassasjerene i adgangshallen. Vi gamle gutter liker å hvile øynene våre på noe eye-candy i slike situasjoner, og om jeg ser bort fra Espen Shampoo Knutsen, så var det en jente i gruppen medreisende som utmerket seg som den som falt best i smak hos undertegnede. Flott brunette, langt hår og pene klær. En gammel mann kan lett slippe fantasien løs når man skuer slike skjønne skapninger.. Men det går fort over i trengselen som oppstår når man skal kjempe seg ombord i en smekk full Beiing 737-300 sent på kvelden.

-Men hva skjer så? Etter å ha satt meg godt til rette i sete 24 A, hvem er det som målrettet skrider frem og inntar sete 24 B? -Oh yeah.. Det var baben med stor B fra adgangshallen. I was beginning to feel good.. Hva er sannsynligheten for at Sugarbaby skulle få nettop sete 24 B? Mindre enn 1/160, skulle jeg påstå?
Ja, ja.. Gamle grisen Trollis koste seg og tenkte at dette ikke kunne bli bedre. Helt til Sugarbaby åpner veska, tar ut en bok og begynner å lese "Fifty Shades og Gray"..
-DA var jeg nær ved å tro at det fantes en Gud, og at han eller henne hadde en "devine plan" for oss to..

pig

Hrrrr, hrrrr, hrrr sa grisen..

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Telford 2013 on Man 11 Feb 2013 - 19:01

Men der stoppet altså flaksen? Uflaks vil no æ kalle det

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Telford 2013 on Man 11 Feb 2013 - 19:27

Men, du tok vel noen bilder med mobilkameraet?

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Telford 2013 on Man 11 Feb 2013 - 19:29

....jah ? og så Nazze Nøff - hva skjedde videre? affraid

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Telford 2013 on Man 11 Feb 2013 - 20:23

S1000RR skrev:Men, du tok vel noen bilder med mobilkameraet?

Jeg tok noen få bilder av en Jawa DT 500 motor. Jeg tok ingen bilder av dama i setet ved siden av. Var fristet, men settingen var ikke helt ideel i et fullsatt fly, omtrent ved midnatt.. Crying or Very sad

Hadde jeg kjent like mye til temaet 50 Shades handler om som Hæggis-grisen gjør, så skulle jeg nok klare å small-talke litt mer enn hva jeg klarte igår. SM er ikke et tema jeg kan så mye om, hvertfall ikke den type SM som bedrives innomhus. Og Fifty Shades dreier seg desverre ikke om den type SM man praktiserer på KTM og Husaberegere med asfalthjul..

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Telford 2013 on Man 11 Feb 2013 - 20:25

Harru fått hjerteinfark og daua geek Jaja så du fikk posta på nytt før meg så det er vel noe liv ennå

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Telford 2013 on Man 11 Feb 2013 - 20:33

99Trollerud skrev:
S1000RR skrev:Men, du tok vel noen bilder med mobilkameraet?

Jeg tok noen få bilder av en Jawa DT 500 motor. Jeg tok ingen bilder av dama i setet ved siden av. Var fristet, men settingen var ikke helt ideel i et fullsatt fly, omtrent ved midnatt.. Crying or Very sad

Hadde jeg kjent like mye til temaet 50 Shades handler om som Hæggis-grisen gjør, så skulle jeg nok klare å small-talke litt mer enn hva jeg klarte igår. SM er ikke et tema jeg kan så mye om, hvertfall ikke den type SM som bedrives innomhus. Og Fifty Shades dreier seg desverre ikke om den type SM man praktiserer på KTM og Husaberegere med asfalthjul..
Jeg tenkte ikke på bilder av dama da, da er det vel bedre å kjøpe seg et manneblad med proffbilder.
Men bilder av kjøredoninger på messa for f...

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Telford 2013 on Tir 12 Feb 2013 - 9:44

Eneste bildene jeg tok var av en gammal Jawa..

Kanskje jeg er litt rar som ikke knipset bilde av Duccen, men fant en DT 500 motor i en Jawa speedwaysykkel mer intr å forevige på film? monkey

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Telford 2013 on Tor 14 Feb 2013 - 23:18

99Trollerud skrev: SM er ikke et tema jeg kan så mye om, hvertfall ikke den type SM som bedrives innomhus. Og Fifty Shades dreier seg desverre ikke om den type SM man praktiserer på KTM og Husaberegere med asfalthjul..

Det var der du gjorde tabben,trollis. Du skulle latt som om du ikke kjente til innholdet i den boken,så hadde det gått så mye lettere.Kanskje hadde hun kommet på gli hvis du hadde vist litt interesse for hva hun leste på pig

Hvordan vet du forresten hva den boka handler om,har du lest den?

12 Re: Telford 2013 on Fre 15 Feb 2013 - 7:37

Jeg er istand til å lyve og improvosere om mye og mangt, men når det kommer til seksuelle prestasjoner, kunnskaper og ytelser blir det for tynt erfaringsgrunnlag å spinne noe troverdig ut fra. Legger man til at det i dette tilfellet i såfall måtte improvoseres rundt en seksuell preferanse som innebærer fastbinding og tortur, ville jeg blitt avslørt som løgner ganske raskt..

In hindsight så skjønner jeg jo at jeg BURDE være oppdatert på slikt før jeg begir meg ut i den store verden. Jeg bør altså lese meg opp på Knausgårds kamp og om kvinners skjulte fantasier om bondage, ser den. Men det er så mye mer spennede å lese om gamle Harris Suzukier og andre classiske stålkonstruksjoner med motor, at det blir vanskelig å finne tid til alt..
-og i tillegg må jeg lese om verdens undergang som kommer snart.

Må vurdere å sykemelde meg mer, for å rekke alt sammen! alien

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Telford 2013 on Fre 15 Feb 2013 - 10:22

Jeg får legge uten noen bilder her fra Telford da, siden Trollerud har så tungt for det... rabbit
Fotografier av DevonDan og Dave R.

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Telford 2013 on Fre 15 Feb 2013 - 11:37

Telford - ække det en pub i Kr.sand?

... mye jordfresere her - men var da noen perler - ref Norton 20 er vel den wanker sykkelen?

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Telford 2013 on Fre 15 Feb 2013 - 14:13

KnutR

Admin
Haya99 skrev:Telford - ække det en pub i Kr.sand?

... mye jordfresere her - men var da noen perler - ref Norton 20 er vel den wanker sykkelen?

Wanker? *knis*
En wanker-sykkel.. Er det venstregass og god plass mellom setet og tanken?

Jeg skal være enig om du mener Wankel... Norton F1.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

16 Re: Telford 2013 on Fre 15 Feb 2013 - 15:00

Ser at ingen av fotografene Mortal stjal åndsverk fra fant bryet verd å knipse bilder av den GP-Duccen, de heller.. :)

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Telford 2013 on Fre 15 Feb 2013 - 15:15

Jeg stjal ikke åndsverkene, har bare lånt dem litt... Leveres tilbake i like bra stand.
Og sånne asfaltracere er da ikke så interessante, skjønner godt at de valgte å overse den.
pig

Vis Medlemmets Profil

18 Re: Telford 2013 on Fre 15 Feb 2013 - 15:30

KnutR skrev:
Haya99 skrev:Telford - ække det en pub i Kr.sand?

Wanker? *knis*
En wanker-sykkel.. Er det venstregass og god plass mellom setet og tanken?

Jeg skal være enig om du mener Wankel... Norton F1.

... ja men det er jo freddan....

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Telford 2013 on Fre 15 Feb 2013 - 20:35

Fikk du nummeret til frk. 24b?
Noen burde innlemme henne i et univers langt mer spennende enn det barneboka 50 Shades beskriver...
Jeg stiller meg tilgjengelig. :)

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

20 Re: Telford 2013 on Lør 16 Feb 2013 - 5:35

Fikk hverken nummer med, eller av henne.. Jeg er vel ikke tøff nok. Sad

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Telford 2013 on Lør 16 Feb 2013 - 12:06

Haeggis Amateur Line skrev:Fikk du nummeret til frk. 24b?
Noen burde innlemme henne i et univers langt mer spennende enn det barneboka 50 Shades beskriver...

OFFICIAL SEX-INSTRUCTOR
FIRST LESSON FREE

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Telford 2013 on Lør 16 Feb 2013 - 14:44

Tror at dine ferdigheter innenfor sånt er sterkt overdrevet. Hadde du vært så fanfuckingtastic,så hadde du ikke vært singel afro

23 Re: Telford 2013 on Lør 16 Feb 2013 - 14:54

KliffArne skrev:

Tror at dine ferdigheter innenfor sånt er sterkt overdrevet. Hadde du vært så fanfuckingtastic,så hadde du ikke vært singel afro
Nåå, si ikke det, æ har da møtt på ... eeh, unnskyld ... hørt om damer som har noen fantastiske evner, men som e fullstendig uegnet som husmor/kone/samboer osv

Vis Medlemmets Profil

24 Re: Telford 2013 on Lør 16 Feb 2013 - 17:10

jhn skrev:
KliffArne skrev:

Nåå, si ikke det, æ har da møtt på ... eeh, unnskyld ... hørt om damer som har noen fantastiske evner, men som e fullstendig uegnet som husmor/kone/samboer osv

...så hvis du hadde ei fantastisk vakker og sexy dame som var enormt god i senga men litt dårlig til å vaske og koke pottiter så hadde du bedt henne dra?

Vis Medlemmets Profil

25 Re: Telford 2013 on Lør 16 Feb 2013 - 17:45

KliffArne skrev:

affraid
Jeg tror ferdighetene mine innenfor "sånt" er langt bedre enn mine evner som partner...
...tror det ligger mest der, gett.

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next