Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Og for dem som liker Gixxere..

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Og for dem som liker Gixxere.. on Lør 16 Feb 2013 - 19:48

http://www.asphaltandrubber.com/racing/suzuki-endurance-racing-team-historic-bike-photos/

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Og for dem som liker Gixxere.. on Lør 16 Feb 2013 - 22:28

Takk for den linken. Synes både gamle GS-er og GSX-R-er er fine. Hadde forresten en 1986 GSX-R 750 selv en gang, som jeg kjørte alt for fort med på veien. Det endte til slutt med krasj, og brukket kraveben. albino

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Og for dem som liker Gixxere.. on Søn 17 Feb 2013 - 6:19

mortal skrev: Det endte til slutt med krasj, og brukket kraveben. albino

Drit i kragebeinet! -Hvordan gikk det med Gixxer'en?? affraid

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Og for dem som liker Gixxere.. on Søn 17 Feb 2013 - 9:36

He-he... :)
Sykkelen ble kondemnert av forsikringsselskapet, og senere gjenoppbygget av meg, så den kom på veien igjen.
Og kravebeinet grodde sammen, men jeg har fortsatt et synlig minne om den sykkelen. Måtte forresten sjekke skrivemåtene kravebein/kragebein, begge former er tillatt på bokmål. rabbit

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Og for dem som liker Gixxere.. on Søn 17 Feb 2013 - 10:48

mortal skrev: Måtte forresten sjekke skrivemåtene kravebein/kragebein, begge former er tillatt på bokmål. rabbit

Vi er litt romslige på akkurat sånne bagateller som rettskriving her inne,så du trenger ikke gjøre store undersøkelser hvis du er usikker rabbit

6 Re: Og for dem som liker Gixxere.. on Søn 17 Feb 2013 - 11:14

Mener du at jeg har hatt en søvnløs natt helt uten grunn da? Shocked Ble liggende våken å tenke på hva som egentlig var rett...

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Og for dem som liker Gixxere.. on Søn 17 Feb 2013 - 11:40

mortal skrev:Mener du at jeg har hatt en søvnløs natt helt uten grunn da? Shocked Ble liggende våken å tenke på hva som egentlig var rett...

..det sier meg at du ikke har mye annet å bekymre deg om ..... men det kan jo ha vært sublim sarkasme - ehh eller ironi - hva er den korrekte ordbruken her tro???

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Og for dem som liker Gixxere.. on Søn 17 Feb 2013 - 13:07

Det kan jo hende det var det. Eller ikke. clown

Men hva er egentlig forskjellen på ironi og sarkasme? Det er ikke alltid så lett å skille disse formene. Når man er ironisk sier man vel det motsatte av det man virkelig mener, men på en måte som gjør at mottageren forstår dette. Sarkasme er vel mer en latterliggjøring og håning av mottageren?

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Og for dem som liker Gixxere.. on Søn 17 Feb 2013 - 14:25

Så.. Du håner egentlig Haya, som ikke kunne forskjellen?

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]