Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Har dere klargjort moppene deres til våren?

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

Grrrr... Da var bitene kommet.. Ser desverre ut til at jeg har begått en liten taste-leif, og linklagerene som kom passet heller dårlig til biken min..
Svingarmslagerene passer, men det er noe som skurrer; "hylsa" som går gjennom lageret stikker ikke utenfor selve svingarmen? Her vil svingen gnisse mot ramma? Virker rart, ser ut til at det ble nok et tilfelle av et kjøp som kostet mer enn det smakte, jeg håper jeg glemmer fort, eller oppdager at det er jeg som trekker feil konklusjoner her, og at All Balls har sitt på det tørre.
-Fortsettelse følger når jeg føler for det.. Sleep 

Vis Medlemmets Profil
Hmm... Jeg har nettopp kjøpt det samme til KX 250-en, altså svingarmslager fra All Balls. Har ikke forsøkt å montere ennå, og heller ikke studert delene. Har du fikla noe mer med dette? Det står rett modell på pakken?

Vis Medlemmets Profil
Svingarmslagerene inneholder kun lagerene til selve svingen, ikke linken. Jeg fikk feil lager til linken, grunnet en pølsefinger som dyttet feil tast.

Jeg er ikke helt hæppi med passform, særlig synes jeg de "simmerringene" / støvtettingsringene var litt kjipere enn forventet.

Jeg vil være til stede når svingen på Kx'en din demonteres, jeg vil se hvordan orginaldelene (hvis de fremdeles finnes der) ser ut..

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2