Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

En ny vår venter for bike.no...

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 En ny vår venter for bike.no... on Ons 25 Apr 2012 - 16:44

Jeg vil ikke gå nærmere inn på detaljene for øyeblikket, men jeg har troverdig inside-informasjon på at det nå endelig skjer en del i kulissene for å få bike.no opp igjen med bedre brukervennlighet og bug-fix.

JEG ønsker i hvertfall at bike.no skal bestå - bare ikke i den tilstanden som HAR vært.

Uansett...ting skjer. Så snart det er mer å melde, skal jeg dele det med dere her.

(...en tanke; hva om man hadde implementert ikkebike på bike.no med en link? "Her er plassen for deg når du helst bare vil tulle og tøyse med gamle kjente" De har jo allerede linker til andre steder - f.eks. facebook og twitter... Det ville jo gitt vinn-vinn for alle?)

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

2 Re: En ny vår venter for bike.no... on Ons 25 Apr 2012 - 16:49

Quisling... Evil or Very Mad

Bike.no er dødt. Bike.no vil aldri gjennoppstå, en billig etterlikning kan de bare glemme. Orginalen eller ingenting!

Det er Ikke Bike forumet som er fremtiden, la Det Døde Forumet hvile ifred...

Vis Medlemmets Profil

3 Re: En ny vår venter for bike.no... on Ons 25 Apr 2012 - 16:52

99Trollerud skrev:Quisling... Evil or Very Mad
...my ass.

Om alt hadde fungert knirkefritt der, ville vi aldri vært HER.
JEG deltar ikke eksklusivt på ETT forum, og vil personlig gjerne se bike.no komme på beina igjen.

Status pr. i dag er DDF, men andre har da stått opp fra døden før? Taijm vill shåu...

4 Re: En ny vår venter for bike.no... on Ons 25 Apr 2012 - 16:55

Haeggis skrev:..men andre har da stått opp fra døden før? Taijm vill shåu...

Historien du referer til er 2.000 år gammel, sjansen for å se det gjenta seg er forsvinnende liten...

Vis Medlemmets Profil

5 Re: En ny vår venter for bike.no... on Ons 25 Apr 2012 - 16:57

Haeggis skrev:
99Trollerud skrev:Quisling... Evil or Very Mad
...my ass.

Om alt hadde fungert knirkefritt der, ville vi aldri vært HER.
JEG deltar ikke eksklusivt på ETT forum, og vil personlig gjerne se bike.no komme på beina igjen.

Status pr. i dag er DDF, men andre har da stått opp fra døden før? Taijm vill shåu...

...jasså Hæggis du er in insider nå ? Du vet noe ikke vi vet ... lissom..

Har du drevet og konspirert inne i varmen hos Bike?? - driver du kanskje og undergraver Ikkebike???

...her må vel konspirasjonsgutta på banen - ok Fjollis er på saken - da er det ivaretatt... afro

Vis Medlemmets Profil

6 Re: En ny vår venter for bike.no... on Ons 25 Apr 2012 - 17:02

Jeg vil snarere si jeg prøver å få BEGGE plassene mer opp og fram.

bike.no er jo pr. i dag den største nyhetsleverandører av motorsykkelsaker på nett i Norge.
Forumet der HAR flest medlemmer.

ikkebike er bedre på stabilitet, takhøyde og gjennomsnittlig kvalitet på medlemmene.Wink Kan jeg bidra til å gi begge steder bedre kvalitet og aktivitet - vil jeg prøve det...

7 Re: En ny vår venter for bike.no... on Ons 25 Apr 2012 - 17:05

Sannsynligheten er vel stor for at dere ville kalt meg Qusling dengang jeg prøvde å få overta redaktørstolen i mc24 da gamleredaktøren ga seg.

For meg er et vitalt og positivt MC-miljø det viktigste (både IRL og på nett), ikke hvor og hvordan det skapes.

8 Re: En ny vår venter for bike.no... on Ons 25 Apr 2012 - 17:18

Haeggis skrev:Sannsynligheten er vel stor for at dere ville kalt meg Qusling dengang jeg prøvde å få overta redaktørstolen i mc24 da gamleredaktøren ga seg.

For meg er et vitalt og positivt MC-miljø det viktigste (både IRL og på nett), ikke hvor og hvordan det skapes.

hehe - er 100% sikker på at du hadde gjort en mye bedre jobb en han som fikk den - det er helt tragisk.

Vis Medlemmets Profil

9 Re: En ny vår venter for bike.no... on Ons 25 Apr 2012 - 17:32

Jeg hadde en seriøs og positiv dialog på gang - OG samtaler med samarbeidspartner i Sverige, før det plutselig ble HELT stille. Det neste tegnet til liv jeg så, var presentasjon av ny redaktør.

Men han gjør jo en faaantaaaastisk jobb, han..! Shocked confused

10 Re: En ny vår venter for bike.no... on Ons 25 Apr 2012 - 18:33

Neiånei,dette er det frekkeste jeg har sett. Shocked Nesten på samme nivå som å drite på trappa til noen,for så å ringe på og be om do-papir.

Jeg legger den her i off-topic,mens jeg vurderer dens endelige skjebne rabbit

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

11 Re: En ny vår venter for bike.no... on Ons 25 Apr 2012 - 18:53

KnutR

Admin
KliffArne skrev:Neiånei,dette er det frekkeste jeg har sett. Shocked Nesten på samme nivå som å drite på trappa til noen,for så å ringe på og be om do-papir.

Altså, en må jo tørke seg der bak? Er da ikke HELT gris heller. Om man sågar får komme inn og låne vasken, så er alt klappet og klart. Fresh og fin, klar for ny dyst.

Vis Medlemmets Profil

12 Re: En ny vår venter for bike.no... on Ons 25 Apr 2012 - 19:24

KliffArne skrev:Neiånei,dette er det frekkeste jeg har sett. Shocked Nesten på samme nivå som å drite på trappa til noen,for så å ringe på og be om do-papir.

Jeg legger den her i off-topic,mens jeg vurderer dens endelige skjebne rabbit

...mistenker at du er for tykkhudet til å bli virkelig fornærmet for noe slikt som dette Wink

13 Re: En ny vår venter for bike.no... on Ons 25 Apr 2012 - 19:35

Om naboen gjør sitt fornødende på trappa di, se på det som en ressurs og legg kabelen i kompostbingen. Trenger han tørk, får han bruke noen rabarbera-blader..

Vis Medlemmets Profil

14 Re: En ny vår venter for bike.no... on Tor 31 Mai 2012 - 17:10

Haeggis Softline skrev:Jeg vil ikke gå nærmere inn på detaljene for øyeblikket, men jeg har troverdig inside-informasjon på at det nå endelig skjer en del i kulissene for å få bike.no opp igjen med bedre brukervennlighet og bug-fix.

JEG ønsker i hvertfall at bike.no skal bestå - bare ikke i den tilstanden som HAR vært.

Uansett...ting skjer. Så snart det er mer å melde, skal jeg dele det med dere her.

(...en tanke; hva om man hadde implementert ikkebike på bike.no med en link? "Her er plassen for deg når du helst bare vil tulle og tøyse med gamle kjente" De har jo allerede linker til andre steder - f.eks. facebook og twitter... Det ville jo gitt vinn-vinn for alle?)
Æ trur du har blitt lurt.

Vis Medlemmets Profil

15 Re: En ny vår venter for bike.no... on Tor 31 Mai 2012 - 17:29

jhn skrev:
Haeggis Softline skrev:Jeg vil ikke gå nærmere inn på detaljene for øyeblikket, men jeg har troverdig inside-informasjon på at det nå endelig skjer en del i kulissene for å få bike.no opp igjen med bedre brukervennlighet og bug-fix.

Mneeeei. Trukke det, gitt... tongue

Vis Medlemmets Profil

16 Re: En ny vår venter for bike.no... on Tor 31 Mai 2012 - 17:40

Kanskje den nye våren kommer til høsten en gang? scratch

Vis Medlemmets Profil

17 Re: En ny vår venter for bike.no... on Tor 27 Nov 2014 - 23:39

RågerDetKåster skrev:
jhn skrev:

Mneeeei. Trukke det, gitt... tongue

Trollerud skrev:Kanskje den nye våren kommer til høsten en gang?   scratch

Nå har det gått både vinter og vår et par ganger. Og det kan se ut som om "kven'en"hadde rett rabbit

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]