Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Vurderer å sende vekk noen sylindre til "replating"..

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Det begynner å samle seg noen skadde sylindre på hylla, som alle trenger en ny omgang med "hardkrom" / nicasil, eller hva man velger å kalle det.

Med tanke på at ryktene på bygda sier at UK er stedet man bør sende slikt, tenkte jeg å hør om det er fler folk her inne på dette aktive forumet som vurderer det samme. Baktanken er seff å forsøke å spare spenn på frakt, og kanskje kutte en bedre deal om man sender flere sylindre på en gang.

Er jeg heldig, får jeg samme fyren som hentet OW-ramma mi til å ta dem med tilbake til Norge på samme måte som sist.. Billigere frakt enn det er det vanskelig å finne, og så kan man slippe unna mva samtidig? cat

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev:Er jeg heldig, får jeg samme fyren som hentet OW-ramma mi til å ta dem med tilbake til Norge på samme måte som sist.. Billigere frakt enn det er det vanskelig å finne, og så kan man slippe unna mva samtidig? cat

mva? Hva er det for noe tull.

Hørte rykter om han typen der,det siste som ble ordnet inn i landet gratis og franko var visstnok en sånn ATV.

Men det er sikkert bare rykter afro

3 Replating on Lør 30 Mar 2013 - 10:14

I England er det vel bare et firma som selv gjør slikt og kvaliteten dærifra har desverre vært opp og ned...

I Belgia er det et annet men de måtte vi slutte å bruke etter mye tull.

I USA har man flere som gjør dette og så er det vel et i Canada.

Det æ har brukt mest i det siste er Minellium http://www.mt-llc.com/

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]