Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Fotokonkurranse

Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 4]

1 Fotokonkurranse on Fre 5 Apr 2013 - 11:23

KnutR

Admin
Okei gutta (og eventuelle andre kjønn som roter seg inn hit):  Nå er det vel på tide å få litt fart over det her.

Jeg vil herved kjøre i gang en liten fotokonkurranse.

Temaet er "På to hjul" - så kan dere få tolke fritt utover det.
Premien er en storformat print av vinnerbildet (helt opp til a0 størrelse). Ramme får vinneren stå for selv. Vinnerbildet MÅ være tilgjengelig i høyoppløst format slik at det kan printes. Bilder som plukkes på nett vil bli avslørt, og synderen diskvalifisert etter alle kunstens regler.

Ubestikkelig dommer vil være meg, og evt en annen admin dersom han ikke finner det for godt å levere inn et bilde i konkurransen selv.

Legg ut bildet i denne tråden.

Tidsfrist: 1. Juni. Endret til 1 desember 2013!

Lykke til!!

Sist endret av KnutR den Søn 15 Sep 2013 - 19:51, endret 2 ganger (Reason for editing : endring av frist)

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

2 Re: Fotokonkurranse on Fre 5 Apr 2013 - 11:49

1. mai ?? E du full? Shocked 1.mai har jo folk knapt tatt ut syklene sine, du må ikke være så utålmodig, la konkuransen gå ei stund ... du e klar over at du på en veldig effektiv måte ekskludere mæ og alle andre nordfra ... eeh, det blir kanskje bare mæ ... jaja, det gjør forsåvidt ingenting, æ e ikke en så veldig god fotograf.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Fotokonkurranse on Fre 5 Apr 2013 - 12:31

KnutR

Admin
jhn skrev:1. mai ?? E du full? Shocked 1.mai har jo folk knapt tatt ut syklene sine, du må ikke være så utålmodig, la konkuransen gå ei stund ... du e klar over at du på en veldig effektiv måte ekskludere mæ og alle andre nordfra ... eeh, det blir kanskje bare mæ ... jaja, det gjør forsåvidt ingenting, æ e ikke en så veldig god fotograf.

Hahaha :) Okei da, 1 juni da? Har tælan gått nordafor folkeskikken innen den tid? Razz

..det er tredje gangen noe spør meg om jeg er full idag.... drunken

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

4 Re: Fotokonkurranse on Fre 5 Apr 2013 - 13:26

1. Juni?
Er du full, eller?
Skal vi vente SÅ lenge på en juryvurdering?!?!?!

affraid

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

5 Re: Fotokonkurranse on Fre 5 Apr 2013 - 14:25

KnutR skrev:
jhn skrev:1. mai ?? E du full? Shocked 1.mai har jo folk knapt tatt ut syklene sine, du må ikke være så utålmodig, la konkuransen gå ei stund ... du e klar over at du på en veldig effektiv måte ekskludere mæ og alle andre nordfra ... eeh, det blir kanskje bare mæ ... jaja, det gjør forsåvidt ingenting, æ e ikke en så veldig god fotograf.

Hahaha :) Okei da, 1 juni da? Har tælan gått nordafor folkeskikken innen den tid? Razz

..det er tredje gangen noe spør meg om jeg er full idag.... drunken
1.juni passe bedre ja ... da e vel tæla i knehøyde ca.
3. gang i dag ... da bør du kanskje revurdere frokosten Suspect

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Fotokonkurranse on Fre 5 Apr 2013 - 19:43

.

Sist endret av 110-TAYLORnoMADEn den Ons 10 Apr 2013 - 19:57, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Fotokonkurranse on Fre 5 Apr 2013 - 19:44

cheers

Sist endret av 110-TAYLORnoMADEn den Ons 10 Apr 2013 - 19:58, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Fotokonkurranse on Fre 5 Apr 2013 - 21:14

KnutR

Admin
Jeg kom på en ting til.. Burde vi ha kun et bilde pr snute? Er redd for at mange har minst like mye bilder som meg, og da kan det her fort balle på seg litt....

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Fotokonkurranse on Fre 5 Apr 2013 - 21:25

KnutR

Admin
Og Trillebårnomaden... Hvorfor er bildet ditt merket med "PROTECTED www.picman.co.uk (c) 2011" og "Gary Bailman"?

Wink

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Fotokonkurranse on Fre 5 Apr 2013 - 22:31

KnutR skrev:Og Trillebårnomaden... Hvorfor er bildet ditt merket med "PROTECTED www.picman.co.uk (c) 2011" og "Gary Bailman"?

Wink
Sikkert siden han tok bildene og eg kjøpte cden etter løpshelgen i fjor Laughing
Den hvalen i hvitt oppå der er faktisk meg Embarassed

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Fotokonkurranse on Fre 5 Apr 2013 - 23:39

KnutR

Admin
110-TAYLORnoMADEn skrev:
Sikkert siden han tok bildene og eg kjøpte cden etter løpshelgen i fjor Laughing

Jeg tenkte umiddelbart på Keiko.

For å presisere, meninga med en fotokonk er å delta med bilder en tar sjøl.. Wink

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Fotokonkurranse on Lør 6 Apr 2013 - 0:07

KnutR skrev:
110-TAYLORnoMADEn skrev:

Jeg tenkte umiddelbart på Keiko.

For å presisere, meninga med en fotokonk er å delta med bilder en tar sjøl.. Wink
Hva hvis en kompis tar bilde av deg,f.eks fra en banedag o.l ?

PS: Keiko her har feil farge på dressen..skal være hvit svart,ikke svart hvit...

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Fotokonkurranse on Lør 6 Apr 2013 - 0:32

110-TAYLORnoMADEn skrev:
...
Det e vel fotografen som skal premieres ... ikke modellen?

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Fotokonkurranse on Lør 6 Apr 2013 - 0:51

jhn skrev:
110-TAYLORnoMADEn skrev:
...
Det e vel fotografen som skal premieres ... ikke modellen?

Sammenlignet sikkert konkurransen på Bike eg,der selve bildet ble premiert..

Da e d frem med kameraet.. drunken

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Fotokonkurranse on Søn 15 Sep 2013 - 10:51

Eeeh...
Frist 1 Juni?
Eneste bilde levert innen fristen er vel bildet av Keiko, så da blir vel det vinnerbildet?

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Fotokonkurranse on Søn 15 Sep 2013 - 11:28

knutk skrev:Eneste bilde levert innen fristen er vel bildet av Keiko, så da blir vel det vinnerbildet?
Hadde han bare vært på to hjul,så rabbit 

Nei,det var skuffende dårlig deltagelse her,kanskje KnutR skulle forlenge fristen sånn at vi kan få en sjanse til?

17 Re: Fotokonkurranse on Søn 15 Sep 2013 - 12:06

Bare for å undersøke hvor langt temaet "på to hjul" kan strekkes,så legger jeg ut et bilde jeg selv syns ble fint. Ingen hjul involvert,men bildet er tatt ifm.med en moppetur.
Er litt for inhabil til å være med i konkurransen,men kan vel slenge ut et bilde likevel rabbit 

Kom igjen,folkens. Har en mistanke om at det er flere her som har mange bilder å velge mellom. Post så mange bilder at KnutR blir nødt å åpne konkurransen igjen.

18 Re: Fotokonkurranse on Søn 15 Sep 2013 - 12:27

I naivt håp om at ingen andre får med seg dette drister jeg meg da til å legge til et bilde som inneholder en MC.

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Fotokonkurranse on Søn 15 Sep 2013 - 12:34

Haha, too late! Eg hiv meg på sykkelen snart med kamera for å bidra! Kanonvær som vanlig i Bergen :)

Vis Medlemmets Profil

20 Re: Fotokonkurranse on Søn 15 Sep 2013 - 12:41

Hva med et bilde uten solskinn?
Dager som dette som får en til å verdsette Goretex

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Fotokonkurranse on Søn 15 Sep 2013 - 13:24

knutk skrev:Hva med et bilde uten solskinn?
Dem prøver man etter beste evne å unngå Cool  (edit: sånne dager,altså,ikke bildene) 

Konkurranse i konkurransen; klarer noen å se hvor dette er,så er dere gode Basketball 

22 Re: Fotokonkurranse on Søn 15 Sep 2013 - 14:59

Et eller annet sted på Karmøy?

Vis Medlemmets Profil

23 Re: Fotokonkurranse on Søn 15 Sep 2013 - 15:40

Får bidra med noe så tåkete som litt røyklegging jeg da..

Vis Medlemmets Profil

24 Re: Fotokonkurranse on Søn 15 Sep 2013 - 19:50

KnutR

Admin
Hehe.. Denne hadde jeg glemt /avskrevet.
Nå har vi en del flere medlemmer, så kanskje vi kjører på med ny frist?
Om vi sier 1. desember, så kan den heldige fotograf se fram til bilde på storprint i julegave Wink

Vis Medlemmets Profil

25 Re: Fotokonkurranse on Søn 15 Sep 2013 - 22:55

knutk skrev:Et eller annet sted på Karmøy?
No 

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 4]

Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next

Similar topics

-

» Fotokonkurranse