Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Fotokonkurranse

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 4]

51 Re: Fotokonkurranse on Man 2 Des 2013 - 18:12

Ser ut til at fristen er utvida??

Da rekker jeg et bilde til. Her er det ikke toppboks som ødelegger. Regner med at det er noen som kjenner stedet der bildet er tatt???

Ellers forventer jeg en ny konkurranse med Julen som tema santa santa 

Er helt sikker på at det er mange her på forumet som (anonymt) deltar i juleforbredelsene i heimen,,rendeer 

Bare ikke jeg Embarassed Embarassed

Vis Medlemmets Profil

52 Re: Fotokonkurranse on Man 2 Des 2013 - 18:40

dag-zzr skrev:Ser ut til at fristen er utvida??

Da rekker jeg et bilde til. Her er det ikke toppboks som ødelegger. Regner med at det er noen som kjenner stedet der bildet er tatt???

Ellers forventer jeg en ny konkurranse med Julen som tema santa santa 

Er helt sikker på at det er mange her på forumet som (anonymt) deltar i juleforbredelsene i heimen,,rendeer 

Bare ikke jeg Embarassed Embarassed
Det stedet kjenner jeg igjen clown 

Regner med knutr holder på og river seg i håret nå,før han bestemmer seg.

Når det gjelder jula og forberedelser,så har jeg gjort det enkelt i år. Meldt meg inni Jehovas Vitne clown

53 Re: Fotokonkurranse on Man 2 Des 2013 - 19:54

http://imageshack.us/a/img716/1439/img0131ui.jpg

Yuhu..klarte å legge til bilde Very Happy

Fra Lofoten 2012 Norgestreffet.

Vis Medlemmets Profil

54 Re: Fotokonkurranse on Man 2 Des 2013 - 20:16

KnutR

Admin
Da har det vært et lite møte på bakrommet her, og det er bred enighet om vinnerbildet.

Vinnerbildet viser en stemning og en ro som man stort sett bare oppnår når teltet er slått opp, og motorsykkelen parkert langt unna folk. Jeg misunner deg virkelig den turen der, Opas, og gratulerer deg med vinnerbildet i BAN's første fotokonkurranse!

Send meg en PM med adresse og ønske om størrelse på print, så skal jeg fikse premie :)

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

55 Re: Fotokonkurranse on Man 2 Des 2013 - 20:19

Grattis til Opas..Helt klart et vinnerbilde med god stemning Very Happy 

Vis Medlemmets Profil

56 Re: Fotokonkurranse on Man 2 Des 2013 - 21:09

Grrattlere med seiern Opas! Et flott bilde, selv med den skjemmende topp-boksen cheers 
Og juryens avgjørelse har jeg sans for, sykkern ved teltet er et flott motiv.
Jeg har et sånnt bilde selv i arkivet, men syns det skjemmes av sitteunderlaget som jeg glemte å fjerne da jeg tok bildet.... og så er jo bildet tatt i Sverige da.... Rolling Eyes 

Vis Medlemmets Profil

57 Re: Fotokonkurranse on Man 2 Des 2013 - 22:46

KnutR skrev:Da har det vært et lite møte på bakrommet her, og det er bred enighet om vinnerbildet.

Vinnerbildet viser en stemning og en ro som man stort sett bare oppnår når teltet er slått opp, og motorsykkelen parkert langt unna folk. Jeg misunner deg virkelig den turen der, Opas, og gratulerer deg med vinnerbildet i BAN's første fotokonkurranse!

Send meg en PM med adresse og ønske om størrelse på print, så skal jeg fikse premie :)

Grattis Opas. Du kom sent men godt.  Som jeg sa til knnutr,så kunne jeg hengt det bildet på hvilken som helst vegg hjemme,om det hadde vært mitt.

58 Re: Fotokonkurranse on Man 2 Des 2013 - 22:50

ArcticTiger skrev:Grrattlere med seiern Opas! Et flott bilde, selv med den skjemmende topp-boksen cheers 
Og juryens avgjørelse har jeg sans for, sykkern ved teltet er et flott motiv.
Jeg har et sånnt bilde selv i arkivet, men syns det skjemmes av sitteunderlaget som jeg glemte å fjerne da jeg tok bildet.... og så er jo bildet tatt i Sverige da.... Rolling Eyes 

Hadde du hatt toppboks på moppen din,så hadde leirplassen sluppet å sett bomba ut clown   Og fortøyningene hadde ikke hengt og slengt på den måten Suspect

59 Re: Fotokonkurranse on Tir 3 Des 2013 - 1:15

Bra bilde AT. Eru tidligere speider ?

Nå ser jeg ikke igjenn bildet jeg postet før fristen gikk ut. Er det en tilfeldighet- eller Twisted Evil 

Greit det.Embarassed   Da poster jeg heller et bilde av årets TOPPBOKS. alien 

Jeg tar meg den friheten å utnevne AT til toppboksbildejuriforman.

Er sikker på at AT med sine vel balanserte og nøytrale meninger gjør han til en respektert toppboksbildejuriforman king 

KJØR KONKURRANSE jocolor 

Vis Medlemmets Profil

60 Re: Fotokonkurranse on Tir 3 Des 2013 - 2:09

@dag-zzr: Neei ikke i speidern, men har jobba som tømmerhogger noen år mens det ennå var mannuell tømmerhogst. Jobu mottorsag, så det er ei stund sia....

Ja den Juri-formann-utfordringen tar jeg glatt dag-zzr, dette var et kjempekoselig forslag! Da kjører vi topp-boks-fotto-konkurransje fram til Jul santa  
Komm igjenn a Gutter, å send inn bilder til denne fotokonkurransje-i-fotokonkurransjen.
Det blir selvsagt ingen premier, og vinneren får neppe rosende omtale heller...

Foreløpig har vi ett bidrag, dag-zzr sin svulmende bakende pig

Noen værre??

Vis Medlemmets Profil

61 Re: Fotokonkurranse on Tir 3 Des 2013 - 7:01

dag-zzr skrev:

Nå ser jeg ikke igjenn bildet jeg postet før fristen gikk ut. Er det en tilfeldighet- eller Twisted Evil 
Du glemte nok å legge ut bildet,tilfeldigvis clown 

ArcticTiger skrev:
Ja den Juri-formann-utfordringen tar jeg glatt dag-zzr, dette var et kjempekoselig forslag! Da kjører vi topp-boks-fotto-konkurransje fram til Jul santa  
Komm igjenn a Gutter, å send inn bilder til denne fotokonkurransje-i-fotokonkurransjen.

Noen værre??
Nå må Gammelgutt kjenne sin besøkelsestid,med bilde av 6" kontaineren sin Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

62 Re: Fotokonkurranse on Tir 3 Des 2013 - 8:40

verre eller ikke...

Vis Medlemmets Profil

63 Re: Fotokonkurranse on Tir 3 Des 2013 - 18:42

Som årsak til foto konkurransen må jeg vel legge inn et bilde til.

Håper AT klarer å se på alle toppboksbildene uten å få alt for store problemer.

Vis Medlemmets Profil

64 Re: Fotokonkurranse on Tir 3 Des 2013 - 19:17

Ikke mindre enn to toppbokser, selv om de ikke vises så godt.

Er strengt tatt veeeldig sikker på at ingen klarer å gjette hvor jeg tok dette bildet i sommer...

Vis Medlemmets Profil

65 Re: Fotokonkurranse on Tir 3 Des 2013 - 20:59

Tusen takk for interessen for bildet, dette var ekstremt hyggelig her i høstmørket sunny

Turen var flott , og natten enda nydeligere da bildet var tatt. Ekstrem stillhet, der tankene får fritt spillerom. Natten var kald, nede i 2 grader. Hadde til og med Rev på besøk i forteltet. Men den laget ikke slike lyder som Ylvis mener den gjør rabbit

Og bare for å ha nevnt det.....jeg har bestilt min nye GS uten toppboks Laughing

Vis Medlemmets Profil

66 Re: Fotokonkurranse on Tir 3 Des 2013 - 21:10

Opas skrev:Tusen takk for interessen for bildet, dette var ekstremt hyggelig her i høstmørket sunny

Turen var flott , og natten enda nydeligere da bildet var tatt. Ekstrem stillhet, der tankene får fritt spillerom. Natten var kald, nede i 2 grader. Hadde til og med Rev på besøk i forteltet. Men den laget ikke slike lyder som Ylvis mener den gjør rabbit

Og bare for å ha nevnt det.....jeg har bestilt min nye GS uten toppboks Laughing
Ser ut som du ligger godt an på den "andre siden" også med bildet ditt, ser ut til å vinne deres konkurranse også. Har du bare bestilt sidevesker?

Vis Medlemmets Profil

67 Re: Fotokonkurranse on Tir 3 Des 2013 - 21:57

MTS1200 skrev:
Opas skrev:Tusen takk for interessen for bildet, dette var ekstremt hyggelig her i høstmørket sunny

Ser ut som du ligger godt an på den "andre siden" også med bildet ditt, ser ut til å vinne deres konkurranse også. Har du bare bestilt sidevesker?
Ja det ser ut som om bildet blir godt likt på det andre forumet ogdå. Gledelig det :-)
Når det gjelder vesker så har jeg faktisk ikke greid å bestemme meg ennå. Har lyst på vesker med toppåpning, men varioveskene til BMW har penest oppheng. Man ser ikke veskefestene når veskene er av. Kona mi vil ha toppboks med ryggstøtte Laughing 

Vis Medlemmets Profil

68 Re: Fotokonkurranse on Tir 3 Des 2013 - 22:52

Opas skrev:Kona mi vil ha toppboks med ryggstøtte Laughing 
Ja,da blir det vel sånn,da pirat

Selvfølgelig skal du ha toppboks.En moppe uten,har begrenset nytteverdi,spør du meg. Jeg bruker stort sett moppen(e) mine som en bil nummer to,og har stort sett bestandig behov for å få med meg ting. Da er toppboksen et must.

Sideveskenee er sjeldnere på.

69 Re: Fotokonkurranse on Tir 3 Des 2013 - 23:11

KliffArne skrev:
Opas skrev:Kona mi vil ha toppboks med ryggstøtte Laughing 
Ja,da blir det vel sånn,da pirat

Selvfølgelig skal du ha toppboks.En moppe uten,har begrenset nytteverdi,spør du meg. Jeg bruker stort sett moppen(e) mine som en bil nummer to,og har stort sett bestandig behov for å få med meg ting. Da er toppboksen et must.

Sideveskenee er sjeldnere på.
Rolling Eyes  Du er nok ingen mc-entusiast du da, skjønner jeg. Nytteverdi....Bil nr to---pføøøyyy drunken

Vis Medlemmets Profil

70 Re: Fotokonkurranse on Tir 3 Des 2013 - 23:39

ArcticTiger skrev:Du er nok ingen mc-entusiast du da, skjønner jeg.

Jeg kjører bl.a. Gs,så det sier seg selv....

71 Re: Fotokonkurranse on Tir 3 Des 2013 - 23:49

KliffArne skrev:
ArcticTiger skrev:Du er nok ingen mc-entusiast du da, skjønner jeg.
Jeg kjører bl.a. Gs,så det sier seg selv....
Topp-boks og Kardang, det er jo reine Chevy-trucken det Very Happy  !

Vis Medlemmets Profil

72 Re: Fotokonkurranse on Tir 3 Des 2013 - 23:57

Et hyggelig minne:

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

73 Mangler bilder. on Ons 4 Des 2013 - 13:14

Gjest

Gjest
KliffArne skrev:
dag-zzr skrev:

Du glemte nok å legge ut bildet,tilfeldigvis clown 

ArcticTiger skrev:

Noen værre??
Nå må Gammelgutt kjenne sin besøkelsestid,med bilde av 6" kontaineren sin Twisted Evil
Jeg har ingen bilder av Daelimen med 80 liters toppboks.

74 Re: Fotokonkurranse on Ons 4 Des 2013 - 18:03

Æ skulle legge ut et bilde av mitt vakre bagasjesystem, me æ skjønne fan ikke nokka av den derre bildesjåen ... æ har klart å laste opp et par bilda. Klarte også å legge det hit inn for ei uke siden ... men ikke i dag.
Kan æ forvente no hjelp tru? Hæ? Ka?

Vis Medlemmets Profil

75 Re: Fotokonkurranse on Ons 4 Des 2013 - 18:47

jhn skrev:Æ skulle legge ut et bilde av mitt vakre bagasjesystem, me æ skjønne fan ikke nokka av den derre bildesjåen ... æ har klart å laste opp et par bilda. Klarte også å legge det hit inn for ei uke siden ... men ikke i dag.
Kan æ forvente no hjelp tru? Hæ? Ka?
Wtf er en bildesjå Suspect 

Hvor har du lasta opp bildene? På photobucket.com f.eks er det bare å kopiere bildeadressen og så lime den inn i innlegget her.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 4]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Similar topics

-

» Fotokonkurranse