Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Oslo - Bergen?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Oslo - Bergen? on Man 22 Apr 2013 - 13:48

Hvordan frakte en cross-motor enklest fra Oslo til Bergen?

Forslag? Erfaringer? Noen som kjører den veien?

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Oslo - Bergen? on Man 22 Apr 2013 - 14:15

nei sunny

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Oslo - Bergen? on Man 22 Apr 2013 - 18:46

Det var da faen..kjørte nå i helgen Bg-Oslo-Grimstad-Bg.. Crying or Very sad

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Oslo - Bergen? on Man 22 Apr 2013 - 19:02

99Trollerud skrev:Hvordan frakte en cross-motor enklest fra Oslo til Bergen?

Forslag? Erfaringer? Noen som kjører den veien?

Hvis du hiver den inn i en varebil eller på en henger,og så kjører Sørlandet til Karmøy,stopper i Kristiansand og tar med deg noe skrapjern som jeg skulle hatt fraktet hjem,så skal jeg få motoren din til Bergen.
Veldig enkelt.

For meg clown

5 Re: Oslo - Bergen? on Man 22 Apr 2013 - 20:33

Skylder deg vel egentlig såpass, Cliffi, men hvordan skal man si det på en fin måte?
-that ain't gonna happen! afro

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Oslo - Bergen? on Tir 23 Apr 2013 - 4:05

99Trollerud skrev:Skylder deg vel egentlig såpass, Cliffi,

Det har jeg egentlig ikke tenkt på,at du skylder meg noe.Helt sant.

Men hold på den tanken,du. Vet aldri når det kan utnyttes pirat

Når det gjelder den motoren din,så må det vel være en eller annen som kjenner noen som kjenner noen som kjører Oslo-Bergen som kan ta den med.
Men du må annonsere annenplass også,allier deg med noen som kan poste på facebook eller det aktive forumet sunny

7 Re: Oslo - Bergen? on Tir 23 Apr 2013 - 8:15

KliffArne skrev:noen som kan poste på facebook eller det aktive forumet..

Jeg har da VISSE prinsipper???

Jeg skal da ikke komme krypende tilbake til det svunne forumet, da sitter jeg heller her og prater med meg selv. Og Facebook? Forumet der avdankede husmødre poster bilder av snørr-ungene sine og julepynten? Herre min hatt....

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Oslo - Bergen? on Tir 23 Apr 2013 - 12:23

99Trollerud skrev:
KliffArne skrev:noen som kan poste på facebook eller det aktive forumet..

Jeg har da VISSE prinsipper???

Jeg skal da ikke komme krypende tilbake til det svunne forumet, da sitter jeg heller her og prater med meg selv. Og Facebook? Forumet der avdankede husmødre poster bilder av snørr-ungene sine og julepynten? Herre min hatt....

Er jo flere her inne som kan spre budskapet for deg,du trenger jo ikke krype dit selv. Det svunne forumet er ikke så veldig aktivt enda,men det har kommet seg bittelitt. Jeg tenkte på THE Aktive Forumet,der er det faktisk 15-20 stykker som holder stand. jhn f.eks.

Facebook har jeg ikke greie på,der frekventerer jeg ikke.

Men stoler på at du vet hva du snakker om,at det stemmer som du sier. Hvordan har du funnet ut det,forresten Suspect

9 Re: Oslo - Bergen? on Tir 23 Apr 2013 - 12:44

KliffArne skrev:
Facebook har jeg ikke greie på,der frekventerer jeg ikke.

Men stoler på at du vet hva du snakker om,at det stemmer som du sier. Hvordan har du funnet ut det,forresten Suspect

Jeg har jo lest litt over skuldera på maddammen av og til.. Veldig angstfrembringende media, det der. Angstfremmbringende for meg, hvertfall, jeg blir nedbrutt av å lese hvor utrolig vakre og vellykede andre menneskers liv er.. affraid

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Oslo - Bergen? on Tir 23 Apr 2013 - 18:39

KliffArne skrev:Jeg tenkte på THE Aktive Forumet,der er det faktisk 15-20 stykker som holder stand. jhn f.eks.

Du tenker på det aktive mc-forumet for aktive motorsyklister ja, der også sjefen sjøl er veldig aktiv? Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Oslo - Bergen? on Tor 25 Apr 2013 - 12:23

Det er iallefall vanskelig å finne likesinnede på Facebook.. Jeg har gjort noen tester et par ganger, ene dagen la jeg ut bilde av eksosen til en 6-sylindret MV Agusta 350.. Dette fikk kun en "like". (Da fra min bror som sikkert følte at han måtte hjelpe meg litt). Dagen etterpå la jeg ut bilde av katten min. Dette fikk 20+ likes..

Kanskje jeg bare har feil venner..

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Oslo - Bergen? on Tor 25 Apr 2013 - 12:44

Hadde jeg hatt FB-profil, skulle jeg gitt deg en "likes" for eksosen, den er grei.. Men det blir nok en kald dag der satan bor før jeg registrerer meg på den siden.

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Oslo - Bergen? on Tor 25 Apr 2013 - 13:18

Hva er du så redd for da, Trollerud? Question
Det er en del ting som skjer som man ikke får med seg om man ikke er på Facebook, så det har en del nytteverdi.
cat

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Oslo - Bergen? on Tor 25 Apr 2013 - 14:04

mortal skrev:Det er en del ting som skjer som man ikke får med seg om man ikke er på Facebook, så det har en del nytteverdi.
cat

Den sjansen er ihvertfall jeg villig å ta,at jeg går glipp av noe. Når jeg ser hvor avhengige enkelte klarer å bli av det dærre feisbokk greiene,så tror jeg det er best å holde seg klar.
Må være gale nok all den tiden jeg kaster bort på dette forumet.

Livet er for kort pale

15 Re: Oslo - Bergen? on Tor 25 Apr 2013 - 17:32

Om man ikke har registrert seg på FB til nå, så tror jeg faktisk at det er bedre å ikke vite hva en "går glipp av"..

Jeg kaster iallefall bort utrolig mye tid på FB (og alskens andre nettsider), men samtidig så er det vanskelig å la være.. Avhengig? Ja, tror nok det.. Selv om jeg ikke alltid er så aktiv, så må en liksom få med seg "siste nytt"..

men det blir gale når gjerne familiebesøket går med til å snakke om hva fjerne slektninger og venner har gjort i det siste utifra hva de har postet på facebook.. Eller når jeg tar meg i å sjekke FB rett etter at jeg har slått av vekkerklokken, for så å stå opp og lese tingene litt mer i detalj over et besøk på toalettet....

Jada.. nok OT geek

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]