Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

KTM 690 Duke lugger, hakker og dauer på jevnt, lavt turtall.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Har en 690 Duke her som krangler mer og mer på jevnt turtall. Da spesielt på lave turtall.
Jevn gass gjør at den spytter, hoster og hakker, og kan lett stoppe inn mot kryss, rundkjøringer, etc.
2009-modell. Km: 4300 (firetusentrehundre, ja)
Ecu prøvd både på standard og sport, luftfilter kontrollert.

Noen tanker?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/
Nå skjønner vi hvorfor du ikke er her inne lengre, du kjører faktisk motorsykkel, imotsettning til en del andre.

Dette svaret ville du fått på mopedportalen også, ikke noe banebrytende dette, men;
-har du prøvd ny plugg?

(Forøvrig må vel denne ha, eller ha vært på stoooor service? Stempelbytte igjen?)

Vis Medlemmets Profil
Ble den slik plutselig?

Har hørt at det ikke uvanlig med slike plager på den sykkelen.. Jeg holder en knapp på O2-sensoren(Adaptive fuel value), altså hvor mye O2-sensoren kan korrigere.. På noen sykler kan den kutte/legge til 50-100% bensin, slikt blir det fort krøll utav..

Med mindre det er noe ødelagt da.. Da er det ny tennplugg som gjelder:-P

Vis Medlemmets Profil
Ny plugg? På 4300km?!?

Ja, jeg kjører så mye som mulig. I tillegg har prinsessene mine flyttet til meg, jeg er i full jobb, driver og flytter, gjeldsordningen ere endelig i gang, barnas mor saksøker meg og jeg skal bygge hus. Åsså skrur jeg litt på Gary, Knerten, Astrid, Loffen og FRunny.
Dessuten fikk jeg ny trøsykkel i bursdagsgave på forskudd av min mor, alle tre her har begynt i trialklubben og seilbåten til min mor kom til slutt på sjøen.

Ellers er alt som før :)

Så ingenting er som før, altså... -Bortsett fra trangen til å bevege seg på to hjul?

Bra at ting faller på plass, du har vel klipt håret og begynnt å gå med sko også, tipper jeg?

Kjipt med saksøking, da. Og husbygging?? -nå som du endelig begynner å bli kvitt gjeldsproblemene, søker du nye?? Shocked

-vet du liker smerte, men dette var snodig å høre..

Vis Medlemmets Profil
Haggis begynner å forstå alvoret i livet,er jo godt å høre rabbit

Lykke til med husbygging,er det i Grimstad?

Én ting er den drittgjelda fra før, Hallis...en helt annen ting er langsiktig lån i Husbanken Wink
Er gjelda tuftet på eiendom kan jeg lett ty til våpen om nødvendig for å forsvare det...
Nå skal det sies at jeg FÅR tomt på 1,2 mål nærme Grimstad sentrum, så egenkapitalen (inkludert egenarbeid) blir på nesten 40%.
Dette skal bli bra, tenker jeg. Bare Astrid vil starte, så blir nok alt bra igjen.
En bonus, siden jeg skal dele eng og tun med min søster, er at Desmo igjen kommer til å renne ned dørene Very Happy
Gyro (min søster) har Desmo, den andre bikkja - Navus, en katt ved navn Passopp og 12 høns.
Vi skal bore etter eget vann, dyrke litt grønnsaker, frukt og liknende, og på sikt skal vi hente jordvarme og solenergi. Hun er omtrent like interessert som meg i å betale for noe vi kan ordne selv Wink

Godt å høre at andre også blir stuck i gjørma med hus gjeld og unger. 
Synes egentlig du hadde det litt for enkelt når du red rundt i EU på ryggen av en Astrid med skrantende helse.

Det derre mopedproblemet ditt kan du bare se bort fra, du skal til med husbygging nå så da får du ikke tid til å kjøre de neste 3-5åra.

Vis Medlemmets Profil
Bensinpumpa på disse pleier å ta kvelden, med dødskramper før den dør helt ut. Har du sjekket det?

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]