Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Motorsykkeldekk.com

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Motorsykkeldekk.com on Tir 4 Jun 2013 - 21:22

Vet fra tidligere forum at det har vært delte meninger rundt disse. Har bestilt nytt fordekk og bakdekk i 2 forskjellige ordrer siste 3 uker. Begge sendingene er levert 6-8 dager etter bestilling. Og de er jo suverent best på pris. Ett tema er jo selvfølgelig ferskheten på dekket. Bak bestemte jeg meg for å prøve PP 2ct .. Mottat i dag og dekket er produsert 1313 .. Allerede montert og kjentes fantastisk ut på gixxeren med en gang. Gleder meg til å få noen mil med de. Min erfaring med de motorsykkeldekk.com er at de trygt kan anbefales. Tipp topp, tommel opp!!

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Motorsykkeldekk.com on Tir 4 Jun 2013 - 21:45

Har brukt dem de siste 2-3 årene,og legger om for hånd. Sparer jo en formue for hver gang det skal skiftes,de pengene kan brukes til noe annet fornuftig rabbit

At de nye dekkene kjentes fantastisk ut,er noe jeg synes hver gang jeg skifter kalossjer på moppen. Blir like overrasket hver gang på forskjellen mellom gammelt utslitt og nytt.

3 Re: Motorsykkeldekk.com on Tir 4 Jun 2013 - 22:05

Jeg har kjøpt dekk der flere ganger tidligere, meng føre denne sesongen ventet jeg ut en og halv måned uten at de kunne levere dekkene jeg skulle ha. Da jeg jeg til den lokale Vianor forhandleren som skaffet dekkene på 2 dager til 200 kr mer en motorsykkeldekk.com, og da la de om også for den prisen cheers Det skal sies at jeg får gode priser og service der.

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Motorsykkeldekk.com on Tir 4 Jun 2013 - 22:35

KnutR

Admin
custom 95 skrev:Jeg har kjøpt dekk der flere ganger tidligere, meng føre denne sesongen ventet jeg ut en og halv måned uten at de kunne levere dekkene jeg skulle ha. Da jeg jeg til den lokale Vianor forhandleren som skaffet dekkene på 2 dager til 200 kr mer en motorsykkeldekk.com, og da la de om også for den prisen cheers Det skal sies at jeg får gode priser og service der.

Har ikke testet motorsykkeldekk.com enda av flere grunner:
1: Mye rare rykter om produksjonsdato. Dette er ANTAKELIGVIS storm i vannglass, men samtidig bruker jeg ikke de vanligste dimensjonene... Greit å vite hva jeg betaler for.
2: Kjøpte dekk hos den lokale dekksjappa i forrige uke, viste seg å være 105 kroner og 30 øre dyrere enn motorsykkeldekk.com. Dette var da inkl omlegg og kaffe mens jeg venta (har litt gode priser der gjennom jobben)..
3: Jeg liker faktisk å støtte det lokale næringslivet. Lik det eller ei, vi trenger det.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

5 Re: Motorsykkeldekk.com on Tir 4 Jun 2013 - 22:45

For min del så var det MYE mer å spare..., bakdekket kom på 1156 ferdig fraktet.. Fordekket på 861.. Ingen her i nærheten var even close....

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Motorsykkeldekk.com on Tir 4 Jun 2013 - 22:57

KnutR skrev:2: Kjøpte dekk hos den lokale dekksjappa i forrige uke, viste seg å være 105 kroner og 30 øre dyrere enn motorsykkeldekk.com. Dette var da inkl omlegg og kaffe mens jeg venta (har litt gode priser der gjennom jobben)..
3: Jeg liker faktisk å støtte det lokale næringslivet. Lik det eller ei, vi trenger det.

Jeg kunne også likt å støtte det lokale næringslivet,hvis det var snakk om sånne småkroner som du nevner.Og hvis jeg i tillegg fikk en kopp kaffe mens jeg ventet.

For å si det sånn,så tror jeg ikke det er så mye støtte i den avtalen du har fått til med han dærre dækkpusheren du bruker. Tipper han gjør det av veldedighet,at han av en eller annen grunn syns synd på deg clown

7 Re: Motorsykkeldekk.com on Tir 4 Jun 2013 - 23:00

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
KnutR skrev:2: Kjøpte dekk hos den lokale dekksjappa i forrige uke, viste seg å være 105 kroner og 30 øre dyrere enn motorsykkeldekk.com. Dette var da inkl omlegg og kaffe mens jeg venta (har litt gode priser der gjennom jobben)..

Jeg kunne også likt å støtte det lokale næringslivet,hvis det var snakk om sånne småkroner som du nevner.Og hvis jeg i tillegg fikk en kopp kaffe mens jeg ventet.

For å si det sånn,så tror jeg ikke det er så mye støtte i den avtalen du har fått til med han dærre dækkpusheren du bruker. Tipper han gjør det av veldedighet,at han av en eller annen grunn syns synd på deg clown

ELLER kan det være at han forsto hvem som administrerer dekkavtalen der jeg jobber........

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

8 Re: Motorsykkeldekk.com on Tir 4 Jun 2013 - 23:12

Nettopp,,,KORRUPTE greier som gjør at vi andre minstepensjonister og småsparere må sulte den siste uken i hver måned!!

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Motorsykkeldekk.com on Tir 4 Jun 2013 - 23:17

GSXR1000K9 skrev:Nettopp,,,KORRUPTE greier som gjør at vi andre minstepensjonister og småsparere må sulte den siste uken i hver måned!!

Næmmelig. Støtte det lokale næringslivet,du Suspect Kjøss me i ræva clown

10 Re: Motorsykkeldekk.com on Ons 5 Jun 2013 - 5:29

KnutR skrev:

ELLER kan det være at han forsto hvem som administrerer dekkavtalen der jeg jobber........

Du selger hesteutstyr? Siden når ble hester storforbrukere av dekk?

Jo'a, jeg har sett at non trener hester ved å la de dra rundt på gamle lastebildekk, og sulkyene deres trenger vel en runde gummi i ne og ny, men den stoooore forbrukeren blir dere vel ikke? scratch

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Motorsykkeldekk.com on Ons 5 Jun 2013 - 9:21

KnutR

Admin
99Trollerud skrev:
KnutR skrev:

Du selger hesteutstyr? Siden når ble hester storforbrukere av dekk?

Jo'a, jeg har sett at non trener hester ved å la de dra rundt på gamle lastebildekk, og sulkyene deres trenger vel en runde gummi i ne og ny, men den stoooore forbrukeren blir dere vel ikke? scratch

Vi har da biler her på bruket.. Wink Ikke ALT foregår på gamlemåten serru.

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Motorsykkeldekk.com on Ons 5 Jun 2013 - 9:24

KnutR

Admin
Men neida, spøk til revolver:
Han lokale dekkpusheren mente det var en holdningsendring hos grossistene innen dekkbransjen. Det så ut som de begynte å innse at de ikke kunne sitte og tjene sin 2-gang ++ på hvert dekk de solgte videre til forhandlerne. Innprisene hans hadde gått NED en del det siste året. Det ble spekulert i at grunnen var onlineshopping, type motorsykkeldekk.com og bildekk.com (eller hva de nå heter).

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Motorsykkeldekk.com on Ons 5 Jun 2013 - 9:50

Har brukt motorsykkeldekk.com mye de siste årene, det har gått smertefritt hver gang. Rask levering, og leveranse som regel før de sier. Men jeg bruker også Custom Service i Konows gate, og får priser der som er konkurransedyktige. Ønsker jo i prinsippet å støtte norske forhandlere, men prisnivået må jo da ligge i nærheten av hva jeg får andre steder.

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Motorsykkeldekk.com on Lør 3 Aug 2013 - 23:35

i kveld har jeg byttet dekk på KTM RC8Ren min, Pirelli Angel GP fra motorsykkeldekk.com.
Dekkene er produsert i uke 23 og 26 i år, så dette var ikke veldig gamle dekk. Tidligere har jeg fått max ett år gamle dekk derfra.
Hittil har jeg kjørt på Pirelli Diablo Supercorsa på RC8Ren, de sitter som klistret på tørt (på rudskogen) men er helt ræva på vått. Nå skal jeg prøve Angel GP, tidligere het de ST, antar de sitter godt nok til min kjøring som er langt unna kneskrap.
Levetiden til supercorsaene er litt kort, i underkant av 600 mil bak og 900 mil framme.
Hvor mange mil kan jeg forvente at Angel GPene går før corden kommer fram?

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Motorsykkeldekk.com on Lør 3 Aug 2013 - 23:55

Velkommen til "pelsen" cheers 

Fikk akutt behov for nytt bakdekk til GS'en,hadde ikke tid å vente på motorsykkeldekk.com. Gikk opp på den lokale sjappa for å høre hva dem kunne tilby i full fart av type lettere offroad.  De hadde et Pirelli Scorpion etellerannet,med mønster som lignet det som stod på(Metzler Tourance)
Dette dekket var produsert tidlig 2009, så argumentet fra enkelte forhandlere i Norge om at det som kjøpes på nett ofte er gamle dekk og at dem bare solgte ferske dekk,falt rett på steingrunn.

Uansett,fikk pruta det ned til en overkommelig pris,ferdig omlagt. Så tok sjansen på å sette det på drunken

16 Re: Motorsykkeldekk.com on Søn 4 Aug 2013 - 0:01

KnutR

Admin
KliffArne skrev:Velkommen til "pelsen" cheers 

Fikk akutt behov for nytt bakdekk til GS'en,hadde ikke tid å vente på motorsykkeldekk.com. Gikk opp på den lokale sjappa for å høre hva dem kunne tilby i full fart av type lettere offroad.  De hadde et Pirelli Scorpion etellerannet,med mønster som lignet det som stod på(Metzler Tourance)
Dette dekket var produsert tidlig 2009, så argumentet fra enkelte forhandlere i Norge om at det som kjøpes på nett ofte er gamle dekk og at dem bare solgte ferske dekk,falt rett på steingrunn.

Uansett,fikk pruta det ned til en overkommelig pris,ferdig omlagt. Så tok sjansen på å sette det på drunken

Tja, det er kanskje fordelen ved å bruke ukurant dim? Lokal forhandler har det ikke liggende på lager fordi han solgte to på tre uker en gang, og bestilte fem... :)

Som jeg sa, liker å se hva jeg betaler for. Samtidig har jeg bestilt en del deler fra det store utland i det siste - og et nytt dekksett, også i ukurant dim, fra en lokal sjappe. Fikk helt ferske dekk som, sikkert uavhengig av produksjonsdato, forandret den gamle CX'n totalt. Har ikke sjekka om jeg betalte god pris enda i forhold til online...

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Motorsykkeldekk.com on Ons 7 Aug 2013 - 15:08

Gjest

Gjest
Har handlet et sett dekk der men etter at prisene ble satt ned her har jeg brukt norske forhandlere. Har vurdert å prøve Heidenau K60 scout neste gang og da blir det på Motorsykkeldekk.com. Norsk importør oppgir pris på bakdekk til 1900 kr. MD.com skal ha samme pris for for og bakdekk.

18 Re: Motorsykkeldekk.com on Ons 7 Aug 2013 - 23:23

har handlet på dekkonline uten å sjekke prisene hjemme, kanskje dumt, men det passer meg å få dekkene levert på døra med Tollpost, og så kan jeg slenge dem på når det passer meg.
De nye Pirelli Angel GT ble lagt på lørdag kveld og har rullet noen mil nå på kryss og tvers i Østfold og Vestfold. Jeg vet jo at de ikke sitter like godt som de gamle Supercorsaene på tørt, men de er mer enn gode nok til min kjøring på vei.
Skal ikke skryte på meg å ha testet grepet til dekkene, annet enn at framhjulet ikke låser på tørr asfalt ved jevn og hard brems. Da er de vel bra nok, RC8R har gode bremser.

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Motorsykkeldekk.com on Ons 7 Aug 2013 - 23:36

pelsen skrev:har handlet på dekkonline uten å sjekke prisene hjemme, kanskje dumt, men det passer meg å få dekkene levert på døra med Tollpost, og så kan jeg slenge dem på når det passer meg.

Etter det jeg har forstått så er dekkonline og motorsykkeldekk.com det samme firmaet. Jeg har fått dekk fra motorsykkeldekk.com de tre siste årene og sparer 2-3000 kr hver gang :-) Blir jo rik hver gang jeg bestiller dekk...

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

20 Re: Motorsykkeldekk.com on Ons 7 Aug 2013 - 23:49

Bestilt flere ganger.
Pris alltid som avtalt - som regel levert FØR annonsert tidspunkt.

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

21 Re: Motorsykkeldekk.com on Tor 8 Aug 2013 - 14:38

Fornøyd med Motorsykkeldekk.com. Handler alle dekkene derfra, og har alltid fått ferske og fine dekk king 

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Motorsykkeldekk.com on Tor 8 Aug 2013 - 14:59

når michelin pr3 ble lansert kunne ikke norske forhandlere levere dimensjonen min men MD.com leverte 5 uker gamle dekk på under ei uke..Cool 

Vis Medlemmets Profil

23 Re: Motorsykkeldekk.com on Tor 8 Aug 2013 - 19:42

De klarte ikke å skaffe dekkene jeg ville ha..

Kjære Herr Trollerud,

Takk for din henvendelse.

Vi meddeler deg at vi kan ikke tilby deg Kenda K335 4.00-19 dekk i dimensjonene du ønsker. Hvis vi får dem inn, skal de være i våre tilbud.

Hvis du vil kjøpe noe andre dekk, vær så snill og informer oss.

Tusen takk for forståelse.

Ja, ja.. Samma det, jeg har ikke dårlig tid..

Vis Medlemmets Profil

24 Re: Motorsykkeldekk.com on Lør 17 Aug 2013 - 23:10

Nå har jeg testa Pirelli Angel GT på grus, det var en trivelig opplevelse, i forhold til Supercorsaene føles de veldig mye tryggere. Jeg kjørte sukkerveien mellom Rv21 og Skillingfors, kult å ta igjen biler og kjøre forbi med R-sykkel på grus rendeer

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Similar topics

-

» Motorsykkeldekk.com